Ei helvetti nämä tasoteorioita fanittavat AT-miehet ovat yksinkertaisia. Päivästä päivään täällä mankuvat että miksei saa naista. Näiden heidän ihannoimien teorioiden mukaanhan AT-mies nimenomaan on kykenemätön saamaan naista. Eikös se ole joku AT-miehen määritelmän ydin; mies jota naiset ei huoli. AT-mies = ei naisia. Miksi sitten vinkua täällä päivästä toiseen, kun kerran ovat jo selvittäneet nämä asiat noilla teorioillaan.
Päivänselvyys
9
213
Vastaukset
- 3+9
Ihminen on laumaeläin jolla on tarve sosiaaliseen viestintään.
Netissä tapahtuva paskanjauhanta menee paremman puutteessa. - Vauhti
superneitsyttä odotellessa.
- Kenny Rogers
Minä pelotella saan,
Minä tappaa saan,
Voi AT-mies tulla ikkunan taa,
Nyyh, nyyh,
Puhtoinen kokovartalomulkku ratsastaa taas,
Ja lutkittelun henkäisee,
Minä vaatia saan,
Minä saada en voi,
Ja siitä naisia syyttää saan,
Voi AT-mies tulla päätteen taa,
Ja siellä katkerasti avautua taas, - ATM-44
Taidat olla niitä, joiden mielestä AT-miehien pitäisi kadota. Heitä ei saisi olla edes jollain kämäsellä keskustelupalstalla.
Taidat olla myös sitä mieltä, että pultsarit pitäisi sulkea laitoksiin, etteivät ne rumenna katukuvaa?
Kaikenlaisia elitistejä täällä Suomessakin asustaa. Anteeksi että me AT-miehet häiritsemme ylhäistä elämäänne. Yritämme olla hiljempaa. Yritämme kadota.- mmmmmmiii
Mun mielestä nämä itseään AT-miehiksi kutsuvat voisi heittää koko teorian romukoppaan. En ole typerämpää kuullut kuin nämä tasolässytykset ja ATM/KTM/YTM teoriat. Olisivat ihmisiä, yksilöitä ja miehiä, eikä jotain helvetin ATM friikkejä.
Mun mielestä tätä koko juttua voisi verrata johonkin teinien trendikerhoon tai aatteeseen tai roolipeleihin. Tosi naurettavaa ton ikäisiltä henkilöiltä. Tai no, mistäs sitä tietää vaikka tästä tulisi niin suosittua että tehdään keräilykortit ja muut joilla sitten voi pelata ATM vastaan YTM pelejä ja muita.
- roof on fire
Mies joka ei osaa tottuneesti käsitellä naista ja iskeä supliikki miehen manööverein on altavastaaja parisuhde-ja seksimarkkinoillamme.
- ReHEllIt
Tai aikakone meille?! Takavuosina kuulema kultaiset vuodet eivät tunteneet alemmantasoisia miehiä, vain rapajuopot ja skitsot jäivät omiin porukoihinsa joissa saattoi myös muija tai pari pyöriä.
Nyt hyvä että ei naamalle syljetä miestä jossa ei ole isoa vikaa mutta ei isoa bonustakaan.
V*ttu mitä nykyään on tämä kumppanin etsintä, yksin sitä on onnellinen kuin tuollaisten umpipinnallisten lutkien kanssa. Seksiä saa rahallakin mutta että joku lutka olisi vielä emotionaalinen rasite miehelle, ei helvetti sitä kestäis.
Pitäs varmaan olla joku androgyyni joka ei iske ja jota ei tulla iskemään. - Tony B
ReHEllIt kirjoitti:
Tai aikakone meille?! Takavuosina kuulema kultaiset vuodet eivät tunteneet alemmantasoisia miehiä, vain rapajuopot ja skitsot jäivät omiin porukoihinsa joissa saattoi myös muija tai pari pyöriä.
Nyt hyvä että ei naamalle syljetä miestä jossa ei ole isoa vikaa mutta ei isoa bonustakaan.
V*ttu mitä nykyään on tämä kumppanin etsintä, yksin sitä on onnellinen kuin tuollaisten umpipinnallisten lutkien kanssa. Seksiä saa rahallakin mutta että joku lutka olisi vielä emotionaalinen rasite miehelle, ei helvetti sitä kestäis.
Pitäs varmaan olla joku androgyyni joka ei iske ja jota ei tulla iskemään.Päivänselvyys, niinpä niin. Tämähän on ihan terapeuttista keskustelua. Miksi miehet ei saisi jauhaa samoja asioita ? Niinhän naisetkin tekee. Jauhaa parisuhde-jargonia vuodesta toiseen, keskenään, netissä, naistenlehdissä jne.
ATM teoriahan kertoo sen että osa miehistä (=ATM) ei oikein kelpaa nykynaisille. Ei ole riittävän tasokkaita. Tämä kuultu naisten suusta. Siis lähtökohtaisesti nämä miehet ovat turn-off jo ennen pelin avausta. Nämä miehet ovat ihmetelleet ja ihmettelevät missä oikein tekivät/tekevät virheen kun kontaktia naisiin ei saa. Vikaa etsitään omasta käytöksestä, persoonasta jne. Vaikka kyse onkin siitä että kohtalo antoi mustan pekan käteen jo eka kierroksella. - Mä ha-lu-an!
Tony B kirjoitti:
Päivänselvyys, niinpä niin. Tämähän on ihan terapeuttista keskustelua. Miksi miehet ei saisi jauhaa samoja asioita ? Niinhän naisetkin tekee. Jauhaa parisuhde-jargonia vuodesta toiseen, keskenään, netissä, naistenlehdissä jne.
ATM teoriahan kertoo sen että osa miehistä (=ATM) ei oikein kelpaa nykynaisille. Ei ole riittävän tasokkaita. Tämä kuultu naisten suusta. Siis lähtökohtaisesti nämä miehet ovat turn-off jo ennen pelin avausta. Nämä miehet ovat ihmetelleet ja ihmettelevät missä oikein tekivät/tekevät virheen kun kontaktia naisiin ei saa. Vikaa etsitään omasta käytöksestä, persoonasta jne. Vaikka kyse onkin siitä että kohtalo antoi mustan pekan käteen jo eka kierroksella.Jos on kiva, niin kannattaa olla kiva jatkossakin, jotta kiva nainen/mies tunnistaa kaltaisensa sitten aikanaan. Ei ainakaan musta ole puoleensavetävää, että kiukutellaan kuin ennen lapsuuskodissa, jossa saatiin huonosti käyttäytymällä tahto perille. Kumppanikin pitäisi sitten saada kiukuttelemalla, tai ainakin täytyy yrittää. Jospa vielä annettaisiin elämän kypsyttää luonnetta, ehkä ei ole vielä aikakaan aloittaa parisuhdetta ja vielä siihen selvittämättömiä ongelmiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315920Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?304020HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962525- 1311816
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311513Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131233
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115935