Naisten huono käytös

Joku vaaaa

Aloitanpa nyt asiallisesti koko tekstin. En ole naivihaaja, enkä pyri huvikseen täällä haukkumaan naisia. Kokemukseni on silti tällaiset mitkä ovat, naiset käyttäytyvät mielestäni huonosti tietyssä mielessä. Toki minulla on yksi naispuolinen ystävä, joka on tosiystävä ja hyvin käyttäytyvä.

Asunnossani, kun morjestan naapureita niin naiset monesti ovat niitä jotka eivät vastaa tervehdykseen. Lisäksi nuoret, alle 30 vuotiaat, naiset käyttäytyvät mielestäni tylysti joitakin miehiä kohtaan. Eräs nainen, joka on samassa porukassa ollut vuosia, ei ole koskaan sanonut mulle sanaakaan eikä yhdelle toisellekaan miehelle joka on samassa porukassa. Sen sijaan itse kyllä juttelen mielelläni kaikkien kanssa jos hengaillaan porukalla jossakin. Pidän epäkohteliaana ja typeränä ihmistä joka valitsee niin tarkkaan kenen kanssa voi vähän edes jutella. Tottakai kaikkien kanssa ei tule toimeen, mutta idea porukassa kokoontumisesta romuttuu jo heti alkuunsa jos seassa on näitä "valikoijia". Kyseiset naiset pilaavat vaan ilmapiiriä jonkin verran ja pidän heitä käytöksensä takia hieman typerinä. En yleensä ole nähnyt miesten käyttäytyvän noin oudosti.

Saman aineen pääaineen opiskelijat korkeakoulussa myös näyttävät karsastavan mun seuraa. Asiasta juttelin eräälle naiselle ja hän sanoi että mielellään juttelee mun kanssa kuten toinenkin. Silti eivät he koskaan ole tulleet juttelemaan, vaikka muiden kanssa kyllä juttelevat eli vaikea uskoa pelkästään ujouden piikkiin menevän. Jos on meidän pääaineopiskelijoiden porukka niin kertomani jutut eivät saa oikein mitään reaktiota naisten eleissä, heitä ei näytä kiinnostavan pätkän vertaa minä ihmisenä. Rehellisesti sanon, että en mä kehtais jättää niin huomiotta muiden ihmisten juttuja. En tosiaan sano, että noiden naisten pitäisi olla musta kiinnostuneita seksuaalisesti, mutta käyttäytyisivät ees normaalisti! Jostain syystä miehet kuuntelevat paremmin mun juttuja. No nyt tietty joku keksii että olisin joku sovinisti, pahalta haiseva tai jotain, mutta en ees ole. Naiset vaan puhuvat mun päälle, ei niitä kiinnosta vaikka puhuisin mistä aiheesta tahansa.

11

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jm

      Olen huomannut saman, niin joidenkin naisten kuin miesten käyttäytymisessä. Sama ongelma on myös joissakin työpaikoilla, eikä siis vain joidenkin nuorten, alle 30 -vuotiaiden, tapoihin kuuluvaa.

      Kyse voi olla ehkä epävarmuudesta tai ei vain haluta jostakin syystä puhua kaikkien ihmisten kanssa tai sitten halutaan suoraan sanottuna olla ilkeitä/syrjäyttää porukasta.

      Yhteisö/piiri/porukka ei ole toimiva/viihtyisä, kun mukana on ihmisiä, jotka eivät tule toimeen kaikkien kanssa. Asian voi yrittää ratkaista puhumalla (kuten olit jo yrittänytkin, mutta onko mahdollista suuremmalla porukalla, kaikki asianomaiset mukana, yhteisessä kokoontumisessa..?) tai sitten vain antaa tilanteelle ja ihmisille aikaa ja siten mahdollisuuden korjaantua itsestään. Kaikkeen ei voi vaikuttaa ja voihan toki olla, että he tulevat aina olemaan joillekin ihmisille puhumattomia. Tämä on heidän kokemuksistaan pois, älä anna asian vähentää omiasi.

      Mielen pahoittamisen sijaan iloitse siis ennemmin mukavista ihmisistä ympärillä :) He ovat rikkautta.

    • -miekkonen-

      jos joku ei noteeraa sua niin teet ihan saman jutun sille. eli jos joku noista huonokäytöksisistä akoista selittää jotain, puhut vaan pokkana päälle ja keskeytät täysin surutta ja alat puhumaan jostain muusta, aivan kuin et huomaisi heidän kertovan juttuja.

      kunnon päällepuhuminen ja keskeyttämisen taito on aivan kurkoa, jos sen hallitsee hyvin.

      • ..

        Ihailet siis niiden naisten käytöstä (kurkoa), jotka ap:lle aiheuttavat mielipahaa.


    • Keskity kivoihin

      Hankala juttu, kun ei ole päässyt näkemään tapahtumia, mutta yritänpä kommentoida edes jollain lailla.

      Olen itse havainnut, että aivan kaikenikäiset ihmiset yrittävät välttää tervehtimistä tai ainakin antavat toisen tervehtiä ensin. Luulen, että aika moni tekee noin siksi, ettei halua ruveta juttelemaan sen enempää ja helpointa on siis olla noteeraamatta; naapureiden kanssa ollaan aivan erityisen varovaisia, koska joillakin on sitten tapana jäädä pitemmäksikin aikaa turisemaan, mikä ei kaikille sovi. Opiskelija-asuntoloissa ja opiskelupaikoissa taas klikkielämä on ja laumakäyttäytyminen on huipussaan. Laumassa on kaiken lisäksi helppoa tyrkätä vastuuta yhteishengestä jollekulle muulle kuin juuri itselle. Ja kyllä, kuule, miehet osaavat tuon ihan yhtä hyvin kuin naisetkin.

      Harvemmin käy niin, että kiinnostus kätketään välinpitämättömyyteen tai töykeyteen. Olen minäkin joskus nuorena sortunut tuohon, kun en ole kehdannut näyttää, mitä mielessä on. Äkillinen ujoushan siihen on syynä. Yleensä töykeä ihminen vain on töykeyttään töykeä, joten ei pidä kuvitella liikoja.

      Totta kai ihminen sanoo kysyttäessä, että hän toki juttelee kenen kanssa tahansa oikein mielellään, muttei takuulla sitten juttele. Syynä voi olla pelkkä varovaisuus, ja onhan se niinkin, että kun ei vain kiinnosta, ei viitsitä olla edes kohteliaita. Tuohon ei syy kyllä ole sinussa eikä olemuksessasi, koska tytöt osaavat käyttäytyä noin myös toisia tyttöjä kohtaan, ihan yhtä ilkeästi. Ja jos muistelet vaikka yläasteaikojasi, muistat varmaan sen, että ei kaikille pojillekaan maistunut olla kiinnostunut siitä, mitä se toinen puoli luokan pojista sanoi.

      Jos joku ei osoita kiinnostusta eikä kohteliaisuutta, hänet kannattaa jättää omaan ylhäisyyteensä eikä olla ainakaan aktiivisesti kohtelias. Tilanne ei nimittäin kehity siitä mihinkään suuntaan, mutta ainakaan ei tarvitse pahoittaa omaa mieltään. Keskity niihin mukaviin ihmisiin, älä niihin töykeisiin, koska niitä tulee aina olemaan ympärilläsi ihan riittävästi.

    • kaiken a ja o.

      Siivoo naamas ja pese hampaas, niin ne saattaa puhua sulle.

    • Niin.......

      Otsikkosi on väärä, sen pitäisi olla "Naisten ja miesten huono käytös", koska tuo huonokäytöksisyys ei todellakaan ole vain naisten keskuudessa, vaan myös miestenkin..

      Samalla työpaikallani oli eräs mieshenkilö, jonka kanssa olin vähän tekemisissä mutta lähes 10v näimme toisemme päivittäin ja koskaan hän ei tervehtinyt minua vaikka aluksi itse tervehdin häntä, saamatta vastausta. Näitä on siis myös miesten joukossa, eikä siis voi yleistää että useat käyttäytyisivät näin vaan joukkoon kun mahtuu niin monta persoonaa.

      Nykyisessä työpaikassani on myös eräs papparainen jonka kohtaan joka päivä, hän ei myöskään tervehdi vaikka varmasti kuulee sen, eikä siis voi laittaa tätä alle 30v piikkiin. Toiset ovat vain niin "epäkohteliaita" etteivät vaivaudu tervehtimään, mutta meitä on niin moneen junaan...

      • nii.

        Ihmiset ovat erilaisia, toisia ei kiinnosta morjenstella ja turista ties mistä Kaikkien kanssa.

        Itse vihaan omalla alallani miestä jonka ns moottoriturpa. EI hetkeäkään hiljaa. Minä minä minä minä minä. Samat jutut, oli aamu tai ilta. Itse olen sosiaalinen, mutta nauttisin esim ruokalassa aamupalani/lounaani joko yksinäni tai itse valitsemassani seurassa, kun tiedän että saan myös ruokarauhaa. MUTTA Ei. tämä sankari huomaa tyhjässä ruokalassa meidän ja saapuu huonojen pöytätapojensa kanssa vaahtoamaan aiheista, joista yksikään ei minua kiinnosta. Kovaan ääneen. Enkä minä ole ainut. Tokaisen sitten "mm, aha, joo, nii mmm" lausahduksia, koska en muiden tavoin vaan kehtaa olla hiljaa ja pyöritellä silmiäni.

        Jos ihmiset eivät kaipaa seuraasi, älä tuppaa. Jos jotkut eivät sinulle moikkaa, jätä heidät rauhaan?


    • Anonyymi

      Huonokäytöksisiä naisia tapaa erityisesti yöelämästä. Laskuhumalainen nainen ei kuitenkaan edusta koko naiskuntaa, mutta helposti pilaa muidenkin maineen…

    • Anonyymi

      Naiset eivät halua olla mukavia tavallisen näköisille miehille, koska nämä miehet saattavat tulkita signaaleja väärin, että nainen on mukamas kiinnostunut miehestä.

      Joten naiset ovat mielummin ilkeitä tavallisen näköisille miehille,

    • Anonyymi

      Kaikissa ihmisryhmissä on myös huonokäytöksisiä yksilöitä. Tosin jos huono käytös on pelkkää puhumattomuutta, niinbse on minusta melko pientä ja sille voi olla ihan ymmärrettävät syytkin. Eikä kenelläkään varsinaisesti ole mitään velvollusuutta mennä juttelemaan kaikille. Mielestäni on eri asia olla menemättä puhumaan jollekulle, kuin esim. ryhmässä puhua tämän henkilön yli, kuin häntä ei olisikaan. Jälkimmäinen voi olla puhtaasti sitä, että ei nyt satu olemaan ko. henkilön kanssa mitään puhuttavaa. Jälkimmäinen taas on erittäin huonoa käytöstä.

    • Anonyymi

      En ole SEX poikkeava mutta noin muutoin en pidä naisia kovin miellyttävinä,poikkeuksena monet vanhat naiset.Ei naisten seurassa ole helppo rentoutua sehän tuntuu kuin olisi hoitamassa virallista asiaa verotoimistossa.En tarkoita kirjoitustani tulkittavaksi kärjistetysti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe