on se kumma... aina vain valitetaan siitä kuinka miehet eivät halua parisuhdetta, pelkkää seksiä vain. hah, tuokaa mulle sellaiset miehet! itse jäin muutama kuukausi sitten sinkuksi pitkästä parisuhteesta ja nyt haluaisin elää villiä sinkkuaikaa, harrastaa seksiä ilman parisuhdeaikeita ja tapailla huolettomasti erilaisia ihmisiä. deittailemani miehet kuitenkin ovat järjestään olleet liian kilttejä (?). ihastuvat minuun liian nopeasti ja alkavat puhua sitoutumisesta jo parin tapaamiskerran jälkeen. he arastelevat niin ikään seksin suhteen, ja pelästyvät, jos teen aloitteen liian nopeasti. kamaan, ei tän näin pitäis mennä.
vaimomatskua?
6
306
Vastaukset
- -
ja kiltit tytöt haluavat pahoja poikia. EI mitään uutta.
- <>< fish
Eikö olekin hämmentävää, miten kaikki miehet ja naiset eivät olekaan, kuten stereotypioissa? Persoonalliset erot tuppaavat vaikuttamaan aika pitkälle. Mutta kyllä löytyy niitäki, mitä etit. Isket vaan ne. Kyllä se toimii.
- gresgseges
Hassua, naisilla on samat ongelmat kuin meillä miehillä. Toisaalta tuon seksin suhteen en ole liiemmin arasteluja huomannut, itse asiassa voisin sanoa että naiset ovat tehneet kärkkäämmin mua kohtaan aloitteita kun ollaan oltu deiteillä.
Mutta tuo perkeleen sitoutuminen. Tuntuu, että tapaamani naiset ovat järjestään halunneet aloittaa ihan seurustelusuhteen kanssani vaikka itse haluan edetä hitaasti sen suhteen osalta. Seksiä toki haluan alusta asti. - Suuri Isä
pilluasi jakava halpa lutka.
- morq
mä jo ajattelinkin että missä on alajantti arasville ätytönmies.. Moi, mitä kuuluu?
- Häiritsi naapureita
morq kirjoitti:
mä jo ajattelinkin että missä on alajantti arasville ätytönmies.. Moi, mitä kuuluu?
Oli lataamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180