Kotisivut?

*YyKaaKoo*

Ihan uteliaisuudesta tuli mieleen, että miten monella karaokejuontajalla on omat kotisivut?
Ajattelin että olisi kätevä tehdä itselleen omat kotisivut vähän markkinointimielessäkin, vaikka en yksityisyrittäjänä hommiani teekkään mutta ottaako sen sitten joku leveilynä?
Olen huomannut näissä hommissa että kyräily ja kadehtiminen on enemmän sääntö kuin poikkeus juontajien keskuudessa ja sen takia olen pyrkinyt pitämään hieman matalaa profiilia.
Tuollainen kotisivu olisi vaan niin hyvä konsti tehdä itseään enemmän tunnetuksi asiakaskunnalle.
Saisiko tästä siis jonkinlaista galluppia ja asiallisia mielipiteitä?

13

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PROOKOOJII

      - niin. teeppä vaan kotisivut ja laita linkki tänne.

      - Se mainitsemasi "kyräily" johtuu yleensä siitä että kentällä on paljon sellaisia "juontajia" ja "yrittäjiä"
      jotka tekevät keikkaa kotilevyillä,tai kopioilla. härskeimmät ovat poltelleet netistä karaokebiisinsä tietokoneen kovolle.. nämä henkilöt eivät maksa "keikoistaan" teostolle mekaanisen musiikin esittämisestä, eikä muitakaan lain määräämiä velvoitteita.

      -aivan sama jos sanotaan kateudeksi tai vittuiluksi, mionä poltan ainakin kaikki '"harrastelijat" jotka eivät toimi ammattilevyillä eivätkä hoida muitakaan lain / tekijänoikeuksien vaatimia velvoitteita.

      • *YyKaaKoo*

        Ymmärrän yskän, minulla ei ainakaan pitäisi olla murhetta noista kun luotetun firman listoilla hommiani paiskin enkä millään kotilevyillä/kopsuilla.
        Eli palkka juoksee, juontaja kulkee ja minun tehtäväni on ainoastaan tehdä työni mahdollisimman hyvin niillä eväillä mitä annettu on :D
        Se minun kokema "kyräily" on ehkä enemmän sitä että täällä pienellä paikkakunnalla kateus kukoistaa ja juontaja tuntuu olevan juontajalle susi. Siksi teenkin työtäni yleensä mielummin ympäri maakuntaa, enkä omille nurkille nuohoamaan kun melko tuoreena tekijänä suotta vaivaan päätäni muiden mutinoilla.


      • mievaan...........
        *YyKaaKoo* kirjoitti:

        Ymmärrän yskän, minulla ei ainakaan pitäisi olla murhetta noista kun luotetun firman listoilla hommiani paiskin enkä millään kotilevyillä/kopsuilla.
        Eli palkka juoksee, juontaja kulkee ja minun tehtäväni on ainoastaan tehdä työni mahdollisimman hyvin niillä eväillä mitä annettu on :D
        Se minun kokema "kyräily" on ehkä enemmän sitä että täällä pienellä paikkakunnalla kateus kukoistaa ja juontaja tuntuu olevan juontajalle susi. Siksi teenkin työtäni yleensä mielummin ympäri maakuntaa, enkä omille nurkille nuohoamaan kun melko tuoreena tekijänä suotta vaivaan päätäni muiden mutinoilla.

        Juu asiaahan tuo sinun tekstisi olikin:) minua taas huvittaa nämä "kaikkiosaavat" 18 v pikkuritsat jotka ovat elämänsä aikana vetäneet ensimmäiset karaokekeikat kuukausi sitten ja tulevat "minun" työmaalle neuvomaan ja kertomaan kuinka laitteita käytetään, ja että on ihan "paskat" säädöt ja en osaa käyttää laitteitani?? ja enhän minä "ressukka" ole ollut kuin vaivaiset 19v alalla yrittäjänä , ja sitä ennen 3 v yo pohjaisella opiskellut audio/elektroniikka/tietotekniikkaa...:)


      • mievaan........... kirjoitti:

        Juu asiaahan tuo sinun tekstisi olikin:) minua taas huvittaa nämä "kaikkiosaavat" 18 v pikkuritsat jotka ovat elämänsä aikana vetäneet ensimmäiset karaokekeikat kuukausi sitten ja tulevat "minun" työmaalle neuvomaan ja kertomaan kuinka laitteita käytetään, ja että on ihan "paskat" säädöt ja en osaa käyttää laitteitani?? ja enhän minä "ressukka" ole ollut kuin vaivaiset 19v alalla yrittäjänä , ja sitä ennen 3 v yo pohjaisella opiskellut audio/elektroniikka/tietotekniikkaa...:)

        Kokemuksesta tiedän että kokemus yksin ei kuitenkaan auta, jos ei haluta oppia kokemuksista ja välillä miettiä omia tekemisiä. Olen tänä kesänä laulanut erittäin kokeneen vetäjän geimeissä, joissa oma ääni kuulosti niin kireältä ettei mitään tolkkua ja tuli lisäksi yksinomaan takaa. Siinä piti sitten vain painaa menemään kovan kotiharjoittelun tuomalla rutiinilla ja olla välittämättä säätöjen (laitteitten?) surkeudesta. Hyvinhän se menikin, mutta tuollainen innostunut 18-vuotias säätäjä olisi tuskin mitenkään voinut huonontaa tilannetta laulajien kannalta.;)


      • frigunaskigunajeejee
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kokemuksesta tiedän että kokemus yksin ei kuitenkaan auta, jos ei haluta oppia kokemuksista ja välillä miettiä omia tekemisiä. Olen tänä kesänä laulanut erittäin kokeneen vetäjän geimeissä, joissa oma ääni kuulosti niin kireältä ettei mitään tolkkua ja tuli lisäksi yksinomaan takaa. Siinä piti sitten vain painaa menemään kovan kotiharjoittelun tuomalla rutiinilla ja olla välittämättä säätöjen (laitteitten?) surkeudesta. Hyvinhän se menikin, mutta tuollainen innostunut 18-vuotias säätäjä olisi tuskin mitenkään voinut huonontaa tilannetta laulajien kannalta.;)

        Lainaten
        "Kokemuksesta tiedän että kokemus yksin ei kuitenkaan auta, jos ei haluta oppia kokemuksista ja välillä miettiä omia tekemisiä"

        Ettei vaan olis sulla itellä vaikka öllynnä pinna kireellä tai jotn jospa se äänen kireys ei johtunutkaan juontajan ammattitaidosta / ammattitaidottomuudesta tahi laitteista. vaan itsestäsi lähtevästä "kireestä" äänestä,, eihän se juontajakaan voi näissä tapauksissa "paskasta" kultaa vuolla vai???


      • frigunaskigunajeejee kirjoitti:

        Lainaten
        "Kokemuksesta tiedän että kokemus yksin ei kuitenkaan auta, jos ei haluta oppia kokemuksista ja välillä miettiä omia tekemisiä"

        Ettei vaan olis sulla itellä vaikka öllynnä pinna kireellä tai jotn jospa se äänen kireys ei johtunutkaan juontajan ammattitaidosta / ammattitaidottomuudesta tahi laitteista. vaan itsestäsi lähtevästä "kireestä" äänestä,, eihän se juontajakaan voi näissä tapauksissa "paskasta" kultaa vuolla vai???

        Joopa joo, hienoa asiantuntemusta siellä.;) Väännetään nyt rautalangasta sen verran, että ääni ei ollut kireä yleisön korviin vaan laulajan, comprendo? Ja sama juttu muillakin laulajilla, comprendo?

        Olen kuullut omaa ääntäni aivan riittävästi hyvistä hifilaitteista, sanoisinko toistasataa tuntia...

        Ehkäpä kilpailusarjan finaalissa homma soi meille laulajille paremmin, ainakin paikka vaihtuu. Jos ei, sitten mennään sillä mikä on. Tervetuloa vaan kuuntelemaan "paskaa", fridunaskigunajeejee!


      • hoh hoijaa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Joopa joo, hienoa asiantuntemusta siellä.;) Väännetään nyt rautalangasta sen verran, että ääni ei ollut kireä yleisön korviin vaan laulajan, comprendo? Ja sama juttu muillakin laulajilla, comprendo?

        Olen kuullut omaa ääntäni aivan riittävästi hyvistä hifilaitteista, sanoisinko toistasataa tuntia...

        Ehkäpä kilpailusarjan finaalissa homma soi meille laulajille paremmin, ainakin paikka vaihtuu. Jos ei, sitten mennään sillä mikä on. Tervetuloa vaan kuuntelemaan "paskaa", fridunaskigunajeejee!

        tämä repe.ihan jo toistasataa tuntia kuunnellut omaa ääntään.
        Kyllähän sillä kokemuksella jo tietää kaiken laulusta ja säädöistä.
        Ja oikein jo kilpailussakin mukana..


      • seiska laulus
        hoh hoijaa kirjoitti:

        tämä repe.ihan jo toistasataa tuntia kuunnellut omaa ääntään.
        Kyllähän sillä kokemuksella jo tietää kaiken laulusta ja säädöistä.
        Ja oikein jo kilpailussakin mukana..

        Ootko siekii oikiasti nuin tyhymä ettet muka mittään ymmärrä mitä sanotaan? LOL
        Kylläpä ootte jotkut karaookkeimmeiset niin kateellista ja pahansuopaa porukkaa että pahhaa tekkee, miulla on onneksi niin huono ääni ettei tehe mieli julkeesti laulaa vuan paria kaveria kuuntelen, ne ossaa ja hyviä onnii, perkele


      • hoh hoijaa kirjoitti:

        tämä repe.ihan jo toistasataa tuntia kuunnellut omaa ääntään.
        Kyllähän sillä kokemuksella jo tietää kaiken laulusta ja säädöistä.
        Ja oikein jo kilpailussakin mukana..

        Harmittaahan se, jos ei pärjää, joten sikäli ymmärrän katkeruutesi. Isommissa skaboissa on aina lopulta tasoa, oli ne säädöt millaiset tahansa.


      • *YyKaaKoo*
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Harmittaahan se, jos ei pärjää, joten sikäli ymmärrän katkeruutesi. Isommissa skaboissa on aina lopulta tasoa, oli ne säädöt millaiset tahansa.

        Onko tälle palstalle täysin toivotonta saada asiallista keskustelua?? Ei näyttäisi onnistuvan, kiitos frigunaskigunajeejeen ja hoh hoijaan.. Komeasti unohtuu alkuperäinen aihe kun esitellään mielen köyhyyttä.


      • A&L
        *YyKaaKoo* kirjoitti:

        Onko tälle palstalle täysin toivotonta saada asiallista keskustelua?? Ei näyttäisi onnistuvan, kiitos frigunaskigunajeejeen ja hoh hoijaan.. Komeasti unohtuu alkuperäinen aihe kun esitellään mielen köyhyyttä.

        Meill' on kotisivut. Ihan aakkosjärjestyksen mukaan alkupäässä. Kerro kun löydät. En oo läheskään kaikkia tapahtumia kuvannut, tai ehtinyt kuvata, mutta saatan hyvin ymmärtää vinkkisi. Kotisivut kertoo ajatuksesta ja halusta tehdä jotain,sytamellä.


      • kikkanro2
        A&L kirjoitti:

        Meill' on kotisivut. Ihan aakkosjärjestyksen mukaan alkupäässä. Kerro kun löydät. En oo läheskään kaikkia tapahtumia kuvannut, tai ehtinyt kuvata, mutta saatan hyvin ymmärtää vinkkisi. Kotisivut kertoo ajatuksesta ja halusta tehdä jotain,sytamellä.

        Mikä ettei?Ainioa mistä voi todellista harmia olla, omat kollegasi:) Kas, kateus on iso karvainen peikko, ja sinä olet vapaata riistaa selkäänpuukottajille.Mä oon jo oppinu ajan myötä ravistelemaan paskat, kuin hanhi veden selästään...Annyway,tsemppiä!


      • A&L
        kikkanro2 kirjoitti:

        Mikä ettei?Ainioa mistä voi todellista harmia olla, omat kollegasi:) Kas, kateus on iso karvainen peikko, ja sinä olet vapaata riistaa selkäänpuukottajille.Mä oon jo oppinu ajan myötä ravistelemaan paskat, kuin hanhi veden selästään...Annyway,tsemppiä!

        tästä jutusta. Totta puhut, rakkaat kollegat kyllä kynii, mutta tässä kohdin sanon: ei tepsi.

        Sama täällä, ravisteltu on. Minusta on turha puhua pahaa kenenkään, koska sen asian teimme selväksi heti ensimmäisen puolen vuoden aikana. Kyllä olikin paskottuja pahnoja. Huh huh!

        Kävimme läpi lähes kaiken mahdollisen mustamaalaamisen. Nyt on niin että joskus joku kollegoistamme erehtyy puhumaan meistä soopaa, voi olla loppuu itseltään työt. Tämä oli todella raastavaa aikaa saada sonnat niskaan ja sitten nousta ylös feenixlinnun lailla. Selustani on turvattu, turvaajinani vakioasiakkaat ja suuri joukko, illoissani viihtyviä ihmisiä. Tsemppiä sinullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1495
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      165
      1196
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      712
    Aihe