Voi kuinka kaunis on tuo nainen...

HanneleAll

Elikkäs biisin kertosäkeistössä lauletaan " voi kuinka kaunis on tuo nainen, kuka hän on ja mistä tänne saapui", mutta se EI OLE kasevan - streptease tanssija, vaan muistaakseni se oli muuten räppiä tms.. kertosäkeistö vain sama. Tietäisikö kukaan mistä biisistä olis kyse?

10

9018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on tuo: Brädi - Kuka Hän On.

• 60 and 70

Kaseva - Striptease tanssija

• luulin

Aloittajahan sanoo, ettei ole Kasevan kipale.
        Joten sitä ei kannata tarjota.

• alluke
    • Anonyymi

Sattuu muuten olemaan Kasevan stripparilaulu. HanneleAll saa ihan vapaasti tarjota vaikka Severi Suhosta jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Ei luulis olevan vaikea löytää, senkun laitat nuo sanat Googleen. Ja yllätys yllätys, kuuletkin kappaleen!
      Kyseessä on Kaseva striptease tanssija vuodelta 1974. Kommentoin nyt alkuperäistä kappaletta, jossa on juuri nuo sanat. Sitä en tiedä, onko joku räppäri tehnyt uuden version.

• Anonyymi

Eli vastaus on "en tiedä"...kannattiko vastata 13 vuotta vanhaan kysymykseen? Ketjun ylösnostanu mulukku on häirikkö...

• Anonyymi

Haa aa aa, aa aa a-a-a!
      Haa a-aa, aa a-a-a!

Tuo on tosiaan Kasevan hitti, jonka Uriah Heep käänsi myöhemmin keltiksi.

• Anonyymi

Mun mielest siit o joku ulkomaa versio en kyl just muistanu vaiks hiki hatus sitä ettiny oonki,voisko joku vähä valast👌🏼

• Anonyymi

Ehkä oli joku italialaine en o varma mut kumminki samallaine instrumentaali tausta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      220
      4219
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2715
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2411
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      38
      1597
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1320
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1291
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe