Nyt tarvitsisin apua karaokelaitteiden hankintaan kotiin.
Kotoa löytyy tällä hetkellä DVD-soitin, kotiteatterivahvistin ja tietysti kaiuttimet. En siis käytännössä tarvitse kai vahvistinta, mutta pitäisikö olla oma kaiutin laululle? Ja ilmeisesti jonkinlainen mikseri, jotta voi tehdä säätöjä (esim. transponointi)??
Minkälainen kokoonpano kannattaisi hankkia? Kertokaa omia kokoonpanojanne!! En etsi halpaa vaan hyvää ratkaisua niin että laulamisesta voi nauttia kotioloissakin ;)
Karaokelaitteet kotiin
10
896
Vastaukset
- hagjssdgsdhjdkal
no voi helevetti!!!!!!! Osta karaoke dvd soitin. siinä on transponointi, mikki/taustalinjan balansointi ym,
tarvittavat ominaisuudet , osta (tai joissain soittomissa tulee mukana) mikki ja mikkipiuha,,, kytke dvd olemassa olevaan järjestelmään ( et tarvii laululle omaa kaiutinta) säädöt hollilleen, pullo kossua ja mikinvarteen rääkymään!
ja niitä soittimia saa vaikka karaokekeskukselta, audiobyteltä, melpayltä , tai vaikka robinhoodista.- Herraseni O
Onnistuu kyllä mainitsemillasi vehkeillä mutta pelkkä dvd soitin karaokeominaisuuksilla ei toimi pelkästään television kanssa. Siitä ei saa kuin harmaita vai minkä värisiä ne nyt olivatkaan hiuksia
- no huh,huh
Herraseni O kirjoitti:
Onnistuu kyllä mainitsemillasi vehkeillä mutta pelkkä dvd soitin karaokeominaisuuksilla ei toimi pelkästään television kanssa. Siitä ei saa kuin harmaita vai minkä värisiä ne nyt olivatkaan hiuksia
niin kehuit alussa että on kotiteatterilaitteet. ethän siis tarvii tv.tä muuhun kuin kuvan saamiseen näytölle( karaoke sanojen), muutenhan tietysti kytket dvd.soittimen kotiteatterilaitteistoon. kai siinä nyt joku vahvistin on??
- sinttu22
no huh,huh kirjoitti:
niin kehuit alussa että on kotiteatterilaitteet. ethän siis tarvii tv.tä muuhun kuin kuvan saamiseen näytölle( karaoke sanojen), muutenhan tietysti kytket dvd.soittimen kotiteatterilaitteistoon. kai siinä nyt joku vahvistin on??
Olen kuullut, ettei normaalit kotiteatterikaiuttimet kestä laulua etenkään korkealta ja kovaa ;) Pitääkö se paikkaansa?
- fklhfkghfkdgfh
sinttu22 kirjoitti:
Olen kuullut, ettei normaalit kotiteatterikaiuttimet kestä laulua etenkään korkealta ja kovaa ;) Pitääkö se paikkaansa?
isompi ongelma korkealta ja kovaa laulamisessa on lähinaapurit, kestääkö heidän hermot ja päät kuunnella naapurista raikuvaa karaokejollotusta?
sinttu22 kirjoitti:
"normaali kotiteatterikaiutin"? Laadukkaat kaiuttimet kestää melkein mitä vain. Pelkäänpä että tarkoittamasi satsi on niin halpaa tavaraa että laadusta ei välttämättä voi puhua. Mulla pelkkä subbari maksoi pari sataa, mutta kyllä kannatti!
- frigunaskigunajeejee
RepeRuutikallo kirjoitti:
"normaali kotiteatterikaiutin"? Laadukkaat kaiuttimet kestää melkein mitä vain. Pelkäänpä että tarkoittamasi satsi on niin halpaa tavaraa että laadusta ei välttämättä voi puhua. Mulla pelkkä subbari maksoi pari sataa, mutta kyllä kannatti!
oho! subbari maksoi jopa pari sataa ootkos nyt onnellinen? mulla maksoi jo pelkät kaiutin piuhat
enemmän kun sun subbari enkä siitä mitään " kiksejä " saa , ja toisaalta ketä kiinnostaa? frigunaskigunajeejee kirjoitti:
oho! subbari maksoi jopa pari sataa ootkos nyt onnellinen? mulla maksoi jo pelkät kaiutin piuhat
enemmän kun sun subbari enkä siitä mitään " kiksejä " saa , ja toisaalta ketä kiinnostaa?sun vastaukset, joissa "asia" on pelkkä vittuilu? 200 euron kaiutinpiuhoilla ei muuten saa mitään ainakaan karaokessa kuultavaa eroa kympin piuhoihin, joten onnittelen reippaasta tuhlauksesta, oletko saanut perinnön?
Pisteen saat siitä että sönkkäät yhdellä nimimerkillä, se ei ole yleistä suomi24:ssä.;)- sinttu22
RepeRuutikallo kirjoitti:
sun vastaukset, joissa "asia" on pelkkä vittuilu? 200 euron kaiutinpiuhoilla ei muuten saa mitään ainakaan karaokessa kuultavaa eroa kympin piuhoihin, joten onnittelen reippaasta tuhlauksesta, oletko saanut perinnön?
Pisteen saat siitä että sönkkäät yhdellä nimimerkillä, se ei ole yleistä suomi24:ssä.;)Odotin saavani asiallisia vastauksia, mutta koska niitä ei täältä saa, otan puhelimen kauniiseen käteeni ja pirautan karaokekeskukselle.
Ja muuten kotiteatterikaiuttimet on huippulaatua.... sinttu22 kirjoitti:
Odotin saavani asiallisia vastauksia, mutta koska niitä ei täältä saa, otan puhelimen kauniiseen käteeni ja pirautan karaokekeskukselle.
Ja muuten kotiteatterikaiuttimet on huippulaatua....>Ja muuten kotiteatterikaiuttimet on huippulaatua....
Miksi muuten aloit viedä aihetta sivuraiteelle höpisemällä siitä ettei kaiuttimet ehkä kestä laulua? Ja nyt kerrot että ne onkin huippuvehkeitä? Ei kukaan jolla on huippukaiuttimet tuollaisia epäile...
Ethän sä sitten tarvitse välttämättä kuin mikserin ja mikit, alle satasen tikki. Jos intoa riittää ja taitoa sen verran että muut jaksaa kuunnella, myöhemmin parempaa/kalliimpaa kehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029