sukkanauhojen käyttö

zaeggra

ostin hiljattain sukkanauhat, haluan kokeilla niiden käyttöä koska ovat todella seksikkäät.. mut voitteko opastaa hieman, siis jos vyössä on kumiset kiinnitysklipsit, niin laitetaanko ne sukkaan ihan vaan kiinni, vai pitäskö tuollaiseen kumiseen klipsiin olla joku erilainen sukka.. en siis tiedä onko vyössä yleensä millainen kiinnytyssysteemi, metalliklipsi vai..?! ja käytättekö enemmän ihan normaalisti alusvaatteena, vai ainoastaan puet päälle varta vasten esim. jos poikaystävän kans haluu viettää laatuaikaa..?! :-)

14

4192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no sex

      No ihan normaaleja sukkanauhasukkia niiden kanssa käytetään.
      Kesällä perinteisisä sukkiksia kivemmat ja muutenkin vaihtelun vuoksi.

    • sukat.

      Sukkanauhasukat ovat samanlaiset kuin stay-upit, mutta ilman sitä silikoninauhaa.
      Jos se kiinnitysklipsi on hieman isompi, saa siihen usein myös stay-up sukankin kiinni, jos pitsi tms. ei ole kovin paksua.

    • VirpiL

      mm. sukkanauhavyön lukoista. Metalliset pysyvät paremmin kiinni ja ovat muuhunkin kuin viihdekäyttöön.

      Käytän sukkanauhoja paljon ja omasta mielestäni ne ovat täysin aliarvostetut. Nimenomaan sukkahousut eivät toimi minulla.

      Uskon, että sukkanauhasukkien heikko valikoima Suomessa vähentää niiden suosiota. Paljon matkustavana hankin sukkia enimmäkseen ulkomailta. Pienen harjoittelun jälkeen olen onnistunut löytämään oikeat koot myös nettikaupoista.

      Tunnen oloni paljon itsevarmemmaksi ja vahvemmaksi käyttäessäni laadukkaita alusasuja. Toisaalta ne eivät haittaa seksielämäänikään...:)

      • Paula 61

        Olen käyttänyt sukkanauhoja yli 35 vuotta, sukkahousuja olen omistanut vain 8 kappaletta tänä aikana.
        Vaatekaapistani löytyy koesetteja, lantioliivejä ja sukkanauhaliivejä. Siskoillani on sukuvikana pahat jenkkakahvat, minulla ei ollenkaan. Monet tutkimukset todistavat että ylimääräiset rasvat kertyvät sukkahousujen takia juuri vyötärölle.

        Useimmissa liiveissäni on 6 tai 8 klipsiä, metalliset ovat ylivoimaisesti parhaimmat.

        sukkanauhaliivejä voi käyttää myös housujen kanssa. Uimahalleissa tämä herättää ihmetystä joissain, mutta monet kokeiltuaan ovat jääneet koukkuun. Monet ystäväni ovat myös jättäneet epänaiselliset sukkahousut poiskäytöstä.

        Vanhat huorat pitävät näitä ammatinharjoitusvälineenä, muistelevat kai nuoruuttaan.

        Kesäisin on ihanaa kulkea hameessa ja sukkanauhoissa ilman housuja, varsinkin kun on posliini.

        Ostin toistakymmentä vuotta sitten poistömyynnistä halvalla kaikki myynnissä olleet noin 80 paria sukkanauhasukkia, osa on vieläkin alkuperäisessä pakkauksessa. Joskus olen ostanut ohuita sukkia hemmotellakseni itseäni. reissussa ollessa löytää joskus ihania korsetteja tai liivejä, näillä tulee ihana naisellinen olo.

        Mielestäni sukkahousut on täysin turha keksintö.


      • Anjatv 43
        Paula 61 kirjoitti:

        Olen käyttänyt sukkanauhoja yli 35 vuotta, sukkahousuja olen omistanut vain 8 kappaletta tänä aikana.
        Vaatekaapistani löytyy koesetteja, lantioliivejä ja sukkanauhaliivejä. Siskoillani on sukuvikana pahat jenkkakahvat, minulla ei ollenkaan. Monet tutkimukset todistavat että ylimääräiset rasvat kertyvät sukkahousujen takia juuri vyötärölle.

        Useimmissa liiveissäni on 6 tai 8 klipsiä, metalliset ovat ylivoimaisesti parhaimmat.

        sukkanauhaliivejä voi käyttää myös housujen kanssa. Uimahalleissa tämä herättää ihmetystä joissain, mutta monet kokeiltuaan ovat jääneet koukkuun. Monet ystäväni ovat myös jättäneet epänaiselliset sukkahousut poiskäytöstä.

        Vanhat huorat pitävät näitä ammatinharjoitusvälineenä, muistelevat kai nuoruuttaan.

        Kesäisin on ihanaa kulkea hameessa ja sukkanauhoissa ilman housuja, varsinkin kun on posliini.

        Ostin toistakymmentä vuotta sitten poistömyynnistä halvalla kaikki myynnissä olleet noin 80 paria sukkanauhasukkia, osa on vieläkin alkuperäisessä pakkauksessa. Joskus olen ostanut ohuita sukkia hemmotellakseni itseäni. reissussa ollessa löytää joskus ihania korsetteja tai liivejä, näillä tulee ihana naisellinen olo.

        Mielestäni sukkahousut on täysin turha keksintö.

        Mielestäni sukkahousut on täysin turha keksintö...
        No sittenhän ne vois luovuttaa miesten käyttöön.


      • Selitys löytyi!
        Paula 61 kirjoitti:

        Olen käyttänyt sukkanauhoja yli 35 vuotta, sukkahousuja olen omistanut vain 8 kappaletta tänä aikana.
        Vaatekaapistani löytyy koesetteja, lantioliivejä ja sukkanauhaliivejä. Siskoillani on sukuvikana pahat jenkkakahvat, minulla ei ollenkaan. Monet tutkimukset todistavat että ylimääräiset rasvat kertyvät sukkahousujen takia juuri vyötärölle.

        Useimmissa liiveissäni on 6 tai 8 klipsiä, metalliset ovat ylivoimaisesti parhaimmat.

        sukkanauhaliivejä voi käyttää myös housujen kanssa. Uimahalleissa tämä herättää ihmetystä joissain, mutta monet kokeiltuaan ovat jääneet koukkuun. Monet ystäväni ovat myös jättäneet epänaiselliset sukkahousut poiskäytöstä.

        Vanhat huorat pitävät näitä ammatinharjoitusvälineenä, muistelevat kai nuoruuttaan.

        Kesäisin on ihanaa kulkea hameessa ja sukkanauhoissa ilman housuja, varsinkin kun on posliini.

        Ostin toistakymmentä vuotta sitten poistömyynnistä halvalla kaikki myynnissä olleet noin 80 paria sukkanauhasukkia, osa on vieläkin alkuperäisessä pakkauksessa. Joskus olen ostanut ohuita sukkia hemmotellakseni itseäni. reissussa ollessa löytää joskus ihania korsetteja tai liivejä, näillä tulee ihana naisellinen olo.

        Mielestäni sukkahousut on täysin turha keksintö.

        "Monet tutkimukset todistavat että ylimääräiset rasvat kertyvät sukkahousujen takia juuri vyötärölle. "

        Ilmankos niin monilla miehillä on iso pötsi! Termi kaljamaha lienee virheellinen, oikeasti kyseessä on siis sukkahousumaha.


      • Selitys löytyi!
        Anjatv 43 kirjoitti:

        Mielestäni sukkahousut on täysin turha keksintö...
        No sittenhän ne vois luovuttaa miesten käyttöön.

        On taidettu jo luovuttaa, ainakin vyötärön seudulle kertyneistä makkaroista päätellen, kuten Paula 61 meitä valaisi. Kuljin tänään lähipubin ohi ja nopeasti laskin, että terassilla juomia nauttivista miehistä ainakin seitsemän kymmenestä käyttää sukkahousuja.


    • VirpiL
      • Olopas siellä upeita alusasuja, wau.


    • zepodemus

      Olisipa ihana tavata..sepodemus

    • sepodemus

      Anna mennä olis hienoo nähdä...

    • on.hyvä

      Sukkanauhat voi kiinnittää aluspaitaan hakaneuloilla.

      • Selvä_tapaus

        Kuka käyttää aluspaitaa, ai niin - miehet.


    • panomies1001

      Sukkanauhat ja pusupit nam, nam.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe