Tervehdys,
Ensimmäistä kertaa ketodieetillä. Mies 32v. pituus 180 ja paino 83kg, nyk. rasvaprosentti 18.
Olen lueskellut perusasiat kuntoon ja haluisin varmistuksen, että suunta on oikea.
Ruokailuni:
Aamupala:
Ehrmann rahka 250g, funlight mehu ja 2 ruokalusikallista öljyä. Vitamiinit, d-vitsku, c-vitamiini, kalaöljyt.
Lounas: possun sisäfilettä kermakastikkeessa, lihaa n.200g. Salaattia kourallinen, puolikas kurkku sekä 50g meetwurstia.
Välipala: 4 kpl kalkkunan kevyt nakkia, 3 kpl kananmunaa keltuaisineen paistettuna voissa vähän juustoa kylkeen (edamia.) kourallinen pähkinöitä.
Illallinen naudan jauhelihaa / sika-nautaa / kanaa paistettuna öljyssä ja voissa kermakastikkeessa 15% lisäksi salaattia kourallinen, puolikas kurkku sekä nyrkinkokoinen pala kukkakaalia.
Iltapala 2-3 kpl kanamunia keitettynä, pähkinöitä sekä kalkkunan kevytnakkeja.
Mitäs mieltä olette? Tosiaan ketoosidieettiä takana vasta 3 päivää. Onko jotain liian vähän / liikaa?
Kommentteja. kiitos :)
Ketodieetti ruokailuni, kommentteja.
15
466
Vastaukset
- ytyrtr
Jäävätkö kalorit tosiaan kulutuksen alle? Äkkiseltään näyttää olevan aika paljon tavaraa. Itse ketoosihan ei laihduta ketään, vaan kaikki perustuu siihen, että syödään vähemmän kuin kulutetaan, oli dieetti mikä hyvänsä. 5-6 kananmunaa päivässä on myös aika hurja määrä.
Ainoa mikä pistää silmään on mieltymyksesi kevynakkeihin. En nyt tiedä mitä nakkeja syöt mutta tässä on HK:n kalkkunanakkien tuoteseloste ja on varsin outoa tavaraa. On sokeria glukoosin ja maltodekstriinin muodossa ja perunakuitua. Itse en suostuisi syömään.
Ainekset: Suomalainen broilerinliha, vesi, stabilointiaineet (muunnettu tärkkelys, E450), happamuudensäätöaineet (kaliumlaktaatti, E262), mineraalisuola (suola (1,4 %), kaliumkloridi, magnesiumsulfaatti, hiivauute), maltodekstriini, glukoosi, perunakuitu, arominvahvenne (E621), hapettumisenestoaine (E315), aromit (chili, korianteri, valkosipuli, kumina, paprika, valkopippuri), säilöntäaine (E250). Lihapitoisuus 64 %.- veijo.
niin onhan se selvä että näyttää hyvältä. Omat trollisi ovat ainot joiden kanssa et riitele.
Joka kerta kun palstalla sanoo ettei tänne tule ketään uusia niin johan Mattila laittaa näitä "aloittaja"-trollejaan. Niitä sitten ilmestyy silloin kun Mattila on paikalla ja muuten taas ei.
Kaikille on hyvin läpinäkyvää tuo touhu mutta Kari-neiti on ainoa joka ei sitä tajua. veijo. kirjoitti:
niin onhan se selvä että näyttää hyvältä. Omat trollisi ovat ainot joiden kanssa et riitele.
Joka kerta kun palstalla sanoo ettei tänne tule ketään uusia niin johan Mattila laittaa näitä "aloittaja"-trollejaan. Niitä sitten ilmestyy silloin kun Mattila on paikalla ja muuten taas ei.
Kaikille on hyvin läpinäkyvää tuo touhu mutta Kari-neiti on ainoa joka ei sitä tajua.tuon luulosairautesi suhteen. Se nimittäin alkaa olla jo aika pahassa vaiheessa.
- veijo.
kj.mattila kirjoitti:
tuon luulosairautesi suhteen. Se nimittäin alkaa olla jo aika pahassa vaiheessa.
On vammaisia joille annetaan kampa niin he eivät voi olla kampaamatta. Jos heille annetaan lusikka se on pakko pistää suuhun. Jos heille annetaan hattu on se pakko pistää päähän. Jos heille annetaan tulitikut tai kynttilä, on esine pakko sytyttää. Nämä ovat vajaaälyisen tunnusmerkkejä eräissä tapauksissa.
Kun tällä palstalla sanoo sinulle että palstalla ei käy ketään uusia niin hetikohta ilmestyy joku aloittelija kyselemään jotain. Ja sattumoisin vieläpä siten että sinä olet tismalleen samaa mieltä.
Tai kenties koet kohteliaisuudeksi jos sinua sanoo idiootiksi. Veijonkin sanomana pidät sitä mitä asiallisimpana kommenttina.
Niinpä, jos ihan todella pyrkisit johonkin hoitoon.
- Ummella
Listassasi on todella vähän vihanneksia. Kannattaisi lisätä vihannesten määrää esim. syömällä lihan kanssa parsakaalta.
- ++++++-+
Mun mielestä aika monta ruokailukertaa, voisko kolme ateriaa olla parempi?
- ketoilija78
Kiitos kommenteista.. hyvä että saatiin keskustelua.
Vielä itsestäni, treenaan salilla 2-3 krt viikossa ja 2 x golffia viikossa. Eli liikuntaa tulee suht reilusti.
Otan noi kalkkunanakit pois ruokalistasta ja lisään vielä salaattia. - S.Karppinen
ketoilija78 kirjoitti:
Kiitos kommenteista.. hyvä että saatiin keskustelua.
Vielä itsestäni, treenaan salilla 2-3 krt viikossa ja 2 x golffia viikossa. Eli liikuntaa tulee suht reilusti.
Otan noi kalkkunanakit pois ruokalistasta ja lisään vielä salaattia.possufile kassleriin. Ethän syö valmiiksi marinoituja lihoja? mitä pähkinöitä syöt?
- Ketoilija78
S.Karppinen kirjoitti:
possufile kassleriin. Ethän syö valmiiksi marinoituja lihoja? mitä pähkinöitä syöt?
En syö marinoituja lihoja. Grillasin possua tänään ja tein kermastikkeen. Harvemmin tota possua tulee syötyä, mutta hyvää vaihtelua ikuiselle jauhelihalle ja kanafileille. Pähkinöistä tullut syötyä hassel- ja saksanpähkinää.
Jossain sanottiin, että chicken wingsit olisivat myös hyvä vaihtoehto. Voisiko niillä korvata joskus kanamuna-iltapalan? Ketoilija78 kirjoitti:
En syö marinoituja lihoja. Grillasin possua tänään ja tein kermastikkeen. Harvemmin tota possua tulee syötyä, mutta hyvää vaihtelua ikuiselle jauhelihalle ja kanafileille. Pähkinöistä tullut syötyä hassel- ja saksanpähkinää.
Jossain sanottiin, että chicken wingsit olisivat myös hyvä vaihtoehto. Voisiko niillä korvata joskus kanamuna-iltapalan?ovat marinoituina myytävänä kaupoissa. Saako niitä marinoimattomina?
- wingsifani
kj.mattila kirjoitti:
ovat marinoituina myytävänä kaupoissa. Saako niitä marinoimattomina?
tukusta saa maustamattomina, ostan 10 kg erissä.
- S.Karppinen
Ketoilija78 kirjoitti:
Jossain sanottiin, että chicken wingsit olisivat myös hyvä vaihtoehto. Voisiko niillä korvata joskus kanamuna-iltapalan?hornetteja ja huuhtelen kylmällä vedellä pois sen marinaadin, jäävät silti terhakan makuisiksi, toki halutessaan voi itse maustaa vielä lisää
- 2 soutaja
S.Karppinen kirjoitti:
hornetteja ja huuhtelen kylmällä vedellä pois sen marinaadin, jäävät silti terhakan makuisiksi, toki halutessaan voi itse maustaa vielä lisää
... uunolle miten ilman hiilihydraattia voi käydä salilla ati harrasta muuta kuntoliikuntaa? Minulta loppuu silloin kaikki energia, hiki pukkaa, huimaa ja menee ihan veltoksi. Jokin hh-pala auttaa. Ihan terve olen ja verensokerit kunnossa.
2 soutaja kirjoitti:
... uunolle miten ilman hiilihydraattia voi käydä salilla ati harrasta muuta kuntoliikuntaa? Minulta loppuu silloin kaikki energia, hiki pukkaa, huimaa ja menee ihan veltoksi. Jokin hh-pala auttaa. Ihan terve olen ja verensokerit kunnossa.
käyttää energianaan pääasiallisesti sokeria ja jos et saa sokeria niin liikkuessasi sippaat nopeasti. Minä olen VHH-ruokavaliolla opettanut elimistöni polttamaan etupäässä rasvaa ja kun elimistö käy rasvalla niin ei ole mitään ongelmaa käydä salilla ja lisätä tehoja sitä mukaa kun kunto kehittyy. En tarvitse mitään sokeripläjäyksiä kuntoillessani. Aamulla kun menen kuntosalille niin otan lusikallisen kookosöljyä ja juon vettä. Aamiaisen syön kuntosalin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407