sain tuona päivänä eräänä siskon veljentyttären kumminkaimalta tuollaisen welltech merkkisen karaokelaitteiston vuodelta -98, niin kumpi on paree puhe tai laulumikiksi? mukana tullut sininen vai punainen mikki??
apuvaaaaaa.
6
438
Vastaukset
- tcb82
Hmmm, eikös tuo lie kokeilemalla selviä kaikkein parhaiten? 12 vuotta vanhoissa mikeissä voi kuitenkin jo ne käytön jäljet näkyä ja saattaapi toinen olla paremmassa kunnossa kuin toinen riippumatta siitä onko sininen vai punainen :)
merkistä että laitteet ovat niin kehnot, että ihan sama. Tärkeintä on se, millaisista kaiuttimista ääni tulee pihalle, ja tämä puoli on kotilaitteissa usein aivan karseassa tilassa. Toki mikeillä on sitten merkitystä, kun kaiutinosasto tuottaa hyvästä mikistä asiallista ääntä korviin eikä mitään honotuksen, kuminan ja pihinän cocktailia.
- pirkkomarjaana_23
no ? mihinkäs reikään mä tuon mustan tungen? :)
- tcb82
Kuvailetko ihan himppusen tarkemmin?
- Poliisisi
Pelleilet? Ei kiva.
- pirkkomarjaana_23
Poliisisi kirjoitti:
Pelleilet? Ei kiva.
ÄLÄ? täällä esitettyjen kysymysten taso on tosi korkea!! ja vastaajat samanlaisia.. tietää ihan v***sti!
kuinkahan moni on edes nähnyt minkänäköinen laite on welltech vm-98 karaokesoitin? itse olen sellaisen kyllä nähnyt paikallisella kirpparilla oli jopa laitteessa 5" näyttö ja c-kasettisoitin. mikrofoniliityntä 3.5" plugilla.
niin kuin karaokelaitehankinnoissa näiden tietäjien jotka täällä kyselee suurin osa ei edes ymmärrä mitä on hankkimassa ja kuvittelee että 200 € saa studiotasoiset laitteet levyineen ... hah hah haaa....
hölömöi on helppo kuse**aa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459