Bikinialueen sokerointi Lahdessa

karva-kaveri

Onko kellään kokemuksia sokeroinnista Lahdessa? Suunnittelen bikinirajan sokerointiin menoa ja haluan kaikki karvat pois sekä edestä että takaa. Mikä olisi hyvä paikka ja paljonko maksaa? Kuinka kauan karvoja pitää kasvattaa ennen sokerointia. Tähän asti olen sheivannut joko posliiniksi tai jättänyt pienen tupsun häpykummulle

14

7735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karva-kaveri

      Onko kukaan käynyt Lahdessa sokeroinnissa?

      • ap

        Eikö kukaan?


      • ap
        ap kirjoitti:

        Eikö kukaan?

        Nostan tän nyt vielä, jos löytyis kuitenkin joku, joka on käynyt brassi tms. sokeroinnissa lahdessa.


      • ...
        ap kirjoitti:

        Nostan tän nyt vielä, jos löytyis kuitenkin joku, joka on käynyt brassi tms. sokeroinnissa lahdessa.

        Hei! Lahdessa ainakin Bm Day Spa:ssa tehdään brassisokerointia ja hyvin tehdäänkin! Nettisivuilta löytyy yhteystiedot www.bmdayspa.fi


      • Mari_U71

        Ketju oli nostettu näköjään ylöspäin niin laitetaan tähän nyt vastausta.

        Hinnoissa on Lahdessakin kohtalaisen suurta haitaria kuten kaikkialla eli bikirajat voi maksaa 25 - 50 euroa, brassi ja l.a. -sokerointeja ei edes kovin moni tee ja maksavat noin 65 euroa tai enemmän. Hinta on Lahdessa kyllä verrattuna esim. pk-seutuun todella halpa johtuen pienemmistä palkkakuluista ja muista kuluista. Lisäksi jos olet mies, niin intiimialueen karvoituksen sokerointeja ei Lahdessa taida tehdä kuin Daisy, joka tekee sukupuoleen katsomatta myös brassin lisäksi l.a.-sokerointeja joissa otetaan ihan kaikki pois. Brassissahan jätetään semmoinen pieni rajattu alue häpykummulle. Itse olen Daisyllä käynyt kun on tehnyt näitä sokerointeja jo pidempään ja todella tietää mitä tekee --> www.daisykannela.com

        Sokeroinnin kesto (hoidon) riippuu sokeroitavasta alueesta ja karvan määrästä, mutta tuommoinen reilut puoli tuntia kannattaa ainakin varata. Brasseissa menee semmoinen tunti.


      • Anonyymi

        En ole käynyt lahdessa mutta heinolassa olen käynyt miesten brassivahauksessa.
        Hyvä paikka T:mi Roosa Aronen, ihan heinolan keskustassa. Hellävarainen tyttö joka osaa poistaa karvat intiimialueelta täysin lähes kivutta jonka jälkeen karvoja ei tullut kuukauteen. Suosittelen käymään täällä!! Ismo


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Hei! Lahdessa ainakin Bm Day Spa:ssa tehdään brassisokerointia ja hyvin tehdäänkin! Nettisivuilta löytyy yhteystiedot www.bmdayspa.fi

        Tehdäänkö tässä paikassa brassisokerointia myös miehille?
        Hieman syrjivää kun kaikki paikat tekee sitä vain naisille mutta ei miehille!!


      • Anonyymi
        Mari_U71 kirjoitti:

        Ketju oli nostettu näköjään ylöspäin niin laitetaan tähän nyt vastausta.

        Hinnoissa on Lahdessakin kohtalaisen suurta haitaria kuten kaikkialla eli bikirajat voi maksaa 25 - 50 euroa, brassi ja l.a. -sokerointeja ei edes kovin moni tee ja maksavat noin 65 euroa tai enemmän. Hinta on Lahdessa kyllä verrattuna esim. pk-seutuun todella halpa johtuen pienemmistä palkkakuluista ja muista kuluista. Lisäksi jos olet mies, niin intiimialueen karvoituksen sokerointeja ei Lahdessa taida tehdä kuin Daisy, joka tekee sukupuoleen katsomatta myös brassin lisäksi l.a.-sokerointeja joissa otetaan ihan kaikki pois. Brassissahan jätetään semmoinen pieni rajattu alue häpykummulle. Itse olen Daisyllä käynyt kun on tehnyt näitä sokerointeja jo pidempään ja todella tietää mitä tekee --> www.daisykannela.com

        Sokeroinnin kesto (hoidon) riippuu sokeroitavasta alueesta ja karvan määrästä, mutta tuommoinen reilut puoli tuntia kannattaa ainakin varata. Brasseissa menee semmoinen tunti.

        Hyvä tietää että siis tämä Daisy tekee brassisokerointeja myös miehelle, kaikki muut paikat syrjivät miehiä jostain syystä. Oletko siis itse mies??


    • Nata87

      Pitää välttää karvojen ajelemisto viikon ajan ennen sokerointia

    • MKA

      Olen käynyt Daisy Kannelan luona ja voin suositella.

    • tapsa-6469

      Vaikka aiheketju on monta vuotta vanha niin nostanpa kumminkin ylös.
      Sekä kysyä tuohon intiimialueen brassisokerointiin liittyen.
      Yritin etsiä netistä onko muita kauneushoitoloita Lahdessa jotka tekisivät miehille tuon intiimialueen sokeroinnin. Mutta ei oikein löytynyt selkeätä tietoa eri sivuilta, että tekeekö liike tuota brassia miehille vai ei.
      Vai onko AINOA liike tuo Daisy liike joka tekee miehille.
      Ja jos on ainoa liike niin ei kai se auta muu kuin käydä siellä vaikka on niin sanotusti "kaukana" keskustasta.
      Kysynpä tässä sitten ennakkoon seuraavaa asiaa, että mitenkä kosmetologi Daisy suhtautuu siihen, että karvojen poiston aikana miehellä SAATTAA alkaa ns. tulemaan erektio.
      Jääkö hoito sitten siihen vai onko hän ymmärtäväinen, että karvojen poiston aikana miehellä saattaa alkaa jöpöttämään kun käsi on vehkeessä kiinni ja jota vielä käännellään ja väännellään.

      Mitenkä on vastatkaa te miespuoliset asiakkaat jotka olette käyneet hänellä?

    • Anonyymi

      Candi veskun ja lahdenkadun kulmassa, vaki asiakas, sisään ja ulostulossa sydänmellinen halaus ja tervetulo toivotus. Aikuisen n 60v miehen brassi hoituu asiallisesti jutustellen ja ilman ihmetystä elimen reaktioista. Asiakas n 5-6 viikon välein Terveisiä, tavataan taas

    • Anonyymi

      Lahdessa Daisy Kannela on lopettanut brassi sokeroinnin tekemisen miesten intiimialueille (näin olen ymmärtänyt).
      Liekö sitten miespuolisissa asiakkaissa ollunna näitä ns. heppiheikkejä (jos ymmärrätte mitä tarkoitan).

      Naisille hän tekee edelleenkin.

    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa on hyvä äitini käy siellä kainaloiden ja alapään takia. En muista osoitetta mutta Hämeenlinnassa on

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe