Hei, onko kukaan saanut apua ihoon homeopaatilta? Itse olen kokeillut muutaman kuukauden ja nyt vasta ihoni on aivan hirveä. Minulla on kuiva ja laikukas iho, varsinkin suunympärys on todella punoittava. Mistä homeopaattisista valmisteita sinulla on kokemusta?
Homeopatiaa
3
606
Vastaukset
- lillan
moi.Olen käyttänyt monta vuotta homeopatisia lääkeitä.Käytän niitä mun allergiaan.Kun alkaa käyttää niitä niin ensin just parin kuukauden päästä alkaa oireet vaan pahenee.Se on silloin kun kroppa alkaa ottaa vastaan lääkeet.Sen jälkeen vasta olo alkaa olla parempi.Niin älä lopeta niitten käyttö vaan jatka niin kaikki muuttuu viellä paremaksi.Vaikka tuntuu pahalta.
- Mystikko
http://www.skepsis.fi/jutut/toimiiko.html
Tuolla osoitteessa saa jonkinlaisen käsityksen mitä se homeopatia oikeesti on. - werty
Lähes kaikkien homeopatia-lääkkeiden kohdalla tapahtuu sillä tavalla että oireet pahenee, kun lääkkeiden syönnin aloittaa, keho tavallaan ''poistaa kaikki myrkyt'' ennenkuin ottaa lääkitsevät aineet vastaan. Syön homeopatiota unettomuuteen, ensimmäisinä öinä nukuin todella levottomasti, nykyään kuin ruusunen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006