Eli, tietääkö joku verkkokaupan, jossa myydään klipsikorvakoruja, eli sellaisia korvakoruja joihin ei tarvitse ottaa reikää korvaan? Olisin tosi kiitollinen, jos joku sellaisen tietää. Niiden korujen hinta ei saisi olla kovin kalliita, 15 euroa keskiarvoltaan.
Kiitos jo etukäteen!
Klipsikorvakorut
merja_96
3
881
Vastaukset
- miinasfdjk
verkkokauppaa en tiedä mutta Ninja korumyymälät vaihtaa melkein kaikkiin niilt ostettuihin tuotteisiin klipsit odottaessa...
- Anonyymi
Miten voi tilata pelkkiä klipsejä
- Anonyymi
https://www.etsy.com osoitteessa on joitain tuhansia vaihtoehtoja myynnissä. Laita hakusanaksi esimerkiksi non pierced earrings, niin löytyy firmoja sadoittain, jotka myyvät sellaisia, ja kunkin firman sivuilta voi löytää sitten vielä lisää valikoimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195