niin, onko totta että te modernit arvot omaksuneet feministit haluatte tossun alle taipuvan miehen? onko se filosofianne päämäärä? mies tossun alle..
Haluaako naiset alistuvan miehen?
50
2549
Vastaukset
- peräsmies V
vaatimuslista on paksumpi,kuin raamattu teräsmiestä etsitään eiköhän se vielä joskus lennä avaruudesta naisten iloksi.
- xxxyyy
tykkään kyllä enemmän Batmanista.
- mies 28v
xxxyyy kirjoitti:
tykkään kyllä enemmän Batmanista.
Ei, päinvastoin, moni nainen enemmin etsii miestä joka sanoo vastaan eikä taivu heti mielipiteensä kanssa.Miehessä pitää olla haastetta jopa päivä kausiksi.Se-se on sitä todellista parisuhde onnea ja idyyliä!
- mies_0930
Olen itse aika tyrmistynyt kun olen viime aikoina naisten profiilitekstejä lukenut. Tavalla tai toisella ilmoitetaan että ollaan kovasti sukupuolten tasa-arvon kannalla ja miehen toivotaan myös olevan, mutta sitten toisaalta aika suoraankin sanotaan, että kaivataan miehen tuomaa turvallisuuden tunnetta, isoa nallekarhua, päätöksentekijää, miestä "joka tarvittaessa ottaa ohjat käsiinsä", miehekästä miestä jne. Tällainen pistää kyllä miettimään, mikä on nykyisin feminismin ja tas-arvon todellinen kannatuspohja naisten keskuudessa.
- että näin
Minä en ainakaan,mitään tossun alle jäävää miestä halua.
Ihan tavallisen ja kunnolisen suomalaisen miehen.
- näin on
Tosiaankaan. Nössö mies on pahin mahdollinen.
- tasa-arvo
Ei toki, mutta itse en halua myöskään sellaista miestä, joka pyrkii olemaan boss koko ajan ja kaikessa. Toisethan ovat luonnostaan sellaisia.
Ajattelisin että keskustelu ja neuvottelu asioista, sekä yhdessä sopiminen ovat a ja o. Jos mies ei tähän kykene, on hän vääränlainen henkilö itselleni.
Tasa-arvo ei ole feminismiä- mies_0930
Tuttua tekstiä. Toisaalta ei tällaista... toisaalta kyllä tällainen ja myös tuollainen, mutta toisaaltaa ei liikaakaan sellainen... Naisten aivoitukset ovat kyllä aika ailahtelevaisia sen huomaa profiiliteksteistäkin. Yksi paras jonka olen lukenut oli niin, että päätökset tehdään aina yhdessä mutta mies päättäköön jos minä (nainen) en jaksa koska hän "on mies"!! Se tarkoittanee, että yhdessä päätetään mutta isoissa asioissa mies kantaa kaiken vastuun ja kestää huutamisen, jos jotakin menee vikaan...
- edellinen
mies_0930 kirjoitti:
Tuttua tekstiä. Toisaalta ei tällaista... toisaalta kyllä tällainen ja myös tuollainen, mutta toisaaltaa ei liikaakaan sellainen... Naisten aivoitukset ovat kyllä aika ailahtelevaisia sen huomaa profiiliteksteistäkin. Yksi paras jonka olen lukenut oli niin, että päätökset tehdään aina yhdessä mutta mies päättäköön jos minä (nainen) en jaksa koska hän "on mies"!! Se tarkoittanee, että yhdessä päätetään mutta isoissa asioissa mies kantaa kaiken vastuun ja kestää huutamisen, jos jotakin menee vikaan...
Sinun unelmissasi joo, ei minun. Opettele lukemaan.
- N35*
mies_0930 kirjoitti:
Niin, sehän on tosiasia että miehet eivät kykene monipuoliseen ajatteluun, joten tällainen toisaalta ja toisaalta -ajattelumalli on vallan ylivoimaista ymmärtää. Puhumattakaan siitä, että eri naiset haluavat erilaisia miehiä! Siitähän se soppa syntyy! Kun ei voi miellyttää mitenkään kaikkia. Miehet eivät kerta kaikiaan ymmärrä, että kaikkia ei tarvitse miellyttää. Se omanlainen tulee joskus vastaan, tai sitten ei tule.
- normijanari
viimeistään makuuhuoneen ovelle. Ja monesti parisuhteen alkuunkin.
- Lady Domina
Miehen on syytä olla sellainen joka voi olla Lady Dominan kanssa eli hänen orjansa
- Alistuva
Minä olisin mielellä dominan kanssa. Itselläni vain 12 cm joten olen tottunut olemaan aisurina. Tykkään kun nainen käskee nuolemaan toisen spermoja itsestään.
Vaikeahan nykyisin on löytää Lady Dominoita vaikka haluaisikin. Tuntuu kuin oikeat Dominoivat olisivat muinaisjäänne, jotka hävinneet maanpinnalta. Kaikenlaista ihme fantasia - Dominaa on mutta jos kelpaa vain aito :)
Tsin juuri julkaistiin tutkimus missä todettiin suurimman osan naisista olevan dominoivia tavalla tai toisella. Tosin tutkimuksessa käsiteltiin dominoivaa asennetta hiukan eri kantilta kuin tässä ketjussa.
- mulle kans
Yksi tänne kiitos!
- yhä etsimässä
Eivät halua. Suurin osa naisista haluaa tasa-arvoisen miehen.
Mutta tämä on mielestä sitä alistumista ilmeisestikin.
Mutta miksi miehet haluavat alistuvan naisen??
Onko se niin suuri mahdottomuus elää rinta rinnan, samanarvoisina, tasaveroisina?
Koska olemme kuitenkin luolamies -ajoilta kehittyneet muutenkin niin paljon, miksi tämä on se suurin peikko?- ughughugh
Onko se niin suuri mahdottomuus elää rinta rinnan, samanarvoisina, tasaveroisina?
siinäpä vasta kysymys, johon ei ole yksiselitteistä vastausta, jokaisella kun on tuostakin tasa-arvosta omanlaisensa käsitys.
se helposti vääristyy ja projisoituu toisen tarpeisiin, eikä vastavuoroisesti muisteta sitten mitä toinen on suhteen eteen tehnyt.. Kyse on biologiasta. Me emme ole itseasiassa kehittyneet luolamiesajoista fyysisesti yhtään. Kognitionaalinen evoluutiomme on ollut nopeampaa kuin biologinen evoluutiomme.
Kulttuurievoluutio vs. biologinen evoluutio eli näkemys vs. todellisuus.
Tasa-arvo on biologinen mahdottomuus. Itseasiassa jopa matemaattinen.
- minä käsken
Kun olemme yhdessä on mies minun omaisuuttani 100 %
Nautin kun saan dominoida miestä niin sängyssä kuin se ulkopuolellakin. Nam- . . .. .
mahdat olla aika vittumainen akka, mutta jos äijäs tykkää siitä niin mikäs siinä :)
- Laydy Domina
. . .. . kirjoitti:
mahdat olla aika vittumainen akka, mutta jos äijäs tykkää siitä niin mikäs siinä :)
Se näkyy ja kuuluu ja mies alistuu kohtaloon. Eikä suinkaa jää ainoaaksi joka pyrikkii orjan asemaan
Jos käsken se kontaa, haukkuu ja nuolee pillun... ihan mitä vain jaksan keksiä
Se on mun fetissi ja ehdottomasti myös miehen - sillä muutenhan se lähtisi pois.... Laydy Domina kirjoitti:
Se näkyy ja kuuluu ja mies alistuu kohtaloon. Eikä suinkaa jää ainoaaksi joka pyrikkii orjan asemaan
Se on mun fetissi ja ehdottomasti myös miehen - sillä muutenhan se lähtisi pois....No miten tuo muutenkaan voisi toimia ei tuossa mennä sen miehen mielen mukaan vaan Naisen...
- MZA
Tahdon tuollaisen naisen omaisuudeksi yli kaiken
Laydy Domina kirjoitti:
Se on mun fetissi ja ehdottomasti myös miehen - sillä muutenhan se lähtisi pois....LadyDomina olisi melkoinen unelma.
- Ehdottomasti minäkin
Jos nainen iskee niin se on luonteeltaan sellainen joka pitää dominoinnista ja hakee nimenomaan alistuvaa miestä. Mies joka haluaa että nainen on sen aloitteen tekijä on myös se joka haluaa alistua.
Ja koska minä teen aloitteen niin haen juuri alistuvaa miestä - joka suhteessa.- MZA
Lasketaanko elämäntapa-alistuja..? :)
- ilman muuta
Totta helvetissä joko mies on minun ehdoilla tai sitten ulos.... ei mitään vaihtoehtoja.
Ja yllätävän moni mies on mielummin tossun alla kun taivas alla...
Miehen tärkein lause
Kyllä rakaani, aivan kuten sinä haluat....
Ja pleas älä kysy kysymystä mihin ei kantti kestä kuulla rehellistä vastausta.... niin tyypillistä miehelle...- Mulle kans
:)))))))))
- kurkipotku
Mulle kans kirjoitti:
Oletko sinäkin joku hullu raipan heiluttaja? Minut on veistetty marsin tulimeressä, joten tiedän, että alistut viimeistään kolmannessa erässä :)))))))
Mielummin yksin kun tossun alla, ilman ehtoja, tasa-arvoa parhaimmillaan.. - Kannatta tutustua
kurkipotku kirjoitti:
Oletko sinäkin joku hullu raipan heiluttaja? Minut on veistetty marsin tulimeressä, joten tiedän, että alistut viimeistään kolmannessa erässä :)))))))
Mielummin yksin kun tossun alla, ilman ehtoja, tasa-arvoa parhaimmillaan..http://www.mistressmariella.com/ saata löytää naisen jonka laiseen et vieiä olekaan tutustunut. Mies joka voidaan alistaa ihka ensimmäisen kerran, oikea noviisi oppilas.
Minä kyllä opetan ihan jo ensimmäisellä kerralla, pitkä ja vankka kouluttajan kokemus on etunani. Kiihoittava olis kokeilla täysin noviisia ja opettaa tavoille. Kirjoituksesta voi päätellä että kestät vähän rajumpaakin otetta. Yleensä miehet vain kuvittelvat kaiken näköistä mutta juoksevat karkuun sen ensimmäisen kerran jälkeen... sinä sentään lupaat kättelyssä kolme.
Domina (latinan sanasta rouva) on eroottisissa sadomasokistisissa leikeissä hallitseva nainen, valtiatar. Domina voi tehdä mitä tahansa subin, alistujan eli ”uhrinsa” turhauttamisesta ja nöyryyttämisestä sitomiseen tai piiskaamiseen. Tällaisista roolileikeistä syntyvä tyydytys on luonteeltaan seksuaalista, vaikkei niihin välttämättä liity suoraa yhdyntää. Ja sikis parhaimma reissut tehdään suomen rajojen ulkopuolelle sen oman orjan kanssa.... - alistuvainen1
Niinpä:
No mieshän aina sanoo ne viimeiset sanat: "kyllä rakkaani"
Hyvin vähän vain on Dominoivia naisia ja sanon sen ihan kokemuksesta. - alistuvainen1
Mulle kans kirjoitti:
Tässä sulle kans :)
- MZA
Täällä on kovasti naisia joista pidän, luulin ettei niitä ole yhtään :)
- MZA
Kannatta tutustua kirjoitti:
http://www.mistressmariella.com/ saata löytää naisen jonka laiseen et vieiä olekaan tutustunut. Mies joka voidaan alistaa ihka ensimmäisen kerran, oikea noviisi oppilas.
Minä kyllä opetan ihan jo ensimmäisellä kerralla, pitkä ja vankka kouluttajan kokemus on etunani. Kiihoittava olis kokeilla täysin noviisia ja opettaa tavoille. Kirjoituksesta voi päätellä että kestät vähän rajumpaakin otetta. Yleensä miehet vain kuvittelvat kaiken näköistä mutta juoksevat karkuun sen ensimmäisen kerran jälkeen... sinä sentään lupaat kättelyssä kolme.
Domina (latinan sanasta rouva) on eroottisissa sadomasokistisissa leikeissä hallitseva nainen, valtiatar. Domina voi tehdä mitä tahansa subin, alistujan eli ”uhrinsa” turhauttamisesta ja nöyryyttämisestä sitomiseen tai piiskaamiseen. Tällaisista roolileikeistä syntyvä tyydytys on luonteeltaan seksuaalista, vaikkei niihin välttämättä liity suoraa yhdyntää. Ja sikis parhaimma reissut tehdään suomen rajojen ulkopuolelle sen oman orjan kanssa....Haluaisin tietää tästä lisää... Kuulostaa kovin houkuttelevalta. Itse tunteeseen liittyy tietty kiihottuneisuus, syvä rauhan tunne koska toinen on "alfa" - tekee päätökset... Avuttomuus Rouvansa edessä, tottelevaisuus, nöyryytys vaikka kuinka julkisesti.
Minkälaista alistumista kaipaat mieheltä? Luulen, että kaikilla on tapansa alistua, etsin hieman omaani. Mutta voin sanoa sen, että jos syvä luottamus syntyy voin alistua ja luottamusta mulla edistää alistuminen...
Nämä on noviisille monimutkaisia asioita, yrittää ymmärtää itseään - ja toista. Onneksi päätökset on vähissä, tekee kuten toinen haluaa :)
- kyllä kyllä
ehdottomasti kyllä, ainut paikka jossa mies voi olla minun kanssani on minun tossuni alla.
- TällainenTapaus
Alistuvista miehistä tulee minulle pitkäaikaisia kavereita ja dominoivien kanssa harrastan seksiä ja suhde kestää suht lyhyen ajan.
- vanha_nainen
Naiset eivät missään nimessä halua alistuvaa miestä. Alistuva mies ei ole mies ollenkaan, vaan jonkinlainen neutri-eunukki.
Jos "naiset" täytyy lukea = narsistiset naiset, niin väite pitänee heidän osaltaan paikkansa. Heitä on koko väestöstä ehkä 10 %? Määrä tosin kasvaa, kiitos medioiden ottaman kasvatusvastuun lasten ja nuorten osalta. - pöheli
En käytä tossuja mutta tussun alle voin kyllä ottaa ihan mieluusti.
- termit kuntoon
Ei ole totta enemmistöstä puhuttaessa. Yksilöistä voit kyllä löytää naisia jotka haluavat alistaa ihan yhtälailla kuin naisia jotka haluavat tulla alistetuiksi mutta enemmistö haluaa parisuhteen olevan tasa-arvoinen jossa molempien sana on yhtä arvokas.
"Feminismi" on muuten filosofiana tasa-arvon tavoittelemista eikä pelkästään naisen aseman parantamista vaikka siitä onkin nykyään väännetty sellainen kuva. Feministi ei siis ole nainen, joka haluaa olla miehiä parempi tai alistaa miestä vaan nainen, joka haluaa olla samanarvoinen miehen kanssa. Naissovinismi on asia erikseen.- 3 + 19
Miksi käyttää naista tarkoittavaa sanaa, kun voi puhua humanismista tai yleisestä tasa-arvosta. Kyllä nykyajan feminismi on muuttunut pelkäksi varjojen metsästykseksi ja miesten halveeraamiseksi Homma on mennyt jopa niin pitkälle, että osa naisista on kyllästynyt feministien paskapuheisiin ja riidanhaastamiseen ja perustaneet antifeminismiryhmittymiä. Feminismi on myrkkyä.
- ubef
Olen feministi ja hyi hitto alistuvat miehet. Kuka semmosen haluaa? Kai niitä perversioita on kaikenlaisia.
Kyllä voittaa eurojaskan ennemmin kuin löytää voimakas tahtoisin dominoiva naisen suomesta
- Anonyymi
Alistuvaa ei haluta, mutta ainakin ne pieneen miesjoukkoon kuuluvat miehet eli komeimmistoon kuuluvat halutaan alistaa sillä tavalla, että pitää tehdä tuota ja tuota, niin olet hyvä ja sitten voit saada seksiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745