Nenästä kysymyksiä

tärkeää

Minkälainen nenä on naisella kaunis/hyvä?

Onko tullut vastaan naisia, joilla juuri nenä on ollut syy siihen, että et ole kiinnostunut? Jos näin on käynyt, niin minkälainen nenä naisella oli?

kuvailkaa mahdollisimman tarkasti, pliis.

kiitos niille jotka ehtii vastailla.

15

2060

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,.,.,.,.,.,.

      riippuu niin paljon naamasta millanen nenä kellekkin sopii.
      yhden naisen tiedän joka muuten olis tosi kaunis, mut sen nenä on oikeesti varsin kamala ja mikä pahinta en voi olla tuijottamatta sitä.

      • tärkeää

        No voitko vielä kuvailla, että millainen nenä sillä naisella on? Onko nenä pitkä? Kyömyinen? Vai molempia?


      • ,.,.,.,.,.,.,.
        tärkeää kirjoitti:

        No voitko vielä kuvailla, että millainen nenä sillä naisella on? Onko nenä pitkä? Kyömyinen? Vai molempia?

        siinä on ikäänkuin pottu päässä jos on halkio


    • Minä pidän pienestä, sirosta ja suorasta nenästä. Sitä voisi varmaankin kuvailla huomaamattomaksi. "Kreikkalainen" kyömynenä on pahin kaikista. Terävä pystynenäkään ei ole hyvä eikä pyöreä pottunokka. Puhumattakaan jos se on punainen kuin rosamunda konsanaan.

      Mutta ettei asia nyt aivan lohduttomaksi menisi, niin sanottakoon, että suurella enemmistöllä suomalaisista naisista on ihan nätti nenä.

      • ,.,.,.,.,.,.,.

        ne on persoonallisen näköisiä esim ami aspelund oli nuorena varsin viehättävän näköinen nainen neninensä


      • ,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        ne on persoonallisen näköisiä esim ami aspelund oli nuorena varsin viehättävän näköinen nainen neninensä

        AP on aivan turhaan huolissaan nenästään, koska kaikenlaisille nenille löytyy ottajansa. Ja vastahan joku mies täällä kirjoitti, ettei naisen naamalla ole mitään väliä, kunhan on hyvä perse ja saa takaapäin. Eläköön erilaisuus!


      • tärkeää

        mutta suuren enemmistön määrä ei mua lohduta, koska itselläni on aivan sairaan ruma nenä.

        Oon pian 27 enkä koskaan seurustellut ja oon päivä päivältä vakuuttuneempi, että se johtuu tästä mun nenästä muista vioista kasvoissani (kuulemma mun silmät on aika syvällä päässä ja lähellä toisiaan)...eli voit kuvitella, että aika oksettavalta näytän..

        Mun nenä on pitkä ja siinä on kyömy keskellä nenän selkää. Kun katsoo mun sivuprofiilia, niin näyttää niinkun toi nenä olis jonkinlainen seinämä keskellä mun kasvoja. Lisäksi nenänpää taipuu alaspäin kun hymyilen, joten näytän ihan noidalta/vammaselta.

        Mulla on tällä hetkellä opintolainaa 12000e ja säästössä 15000e. Töistä ei tietoa. Mietin tässä vaan, että...ottaisinko riskin ja käyttäisin nuo viimeiset rahani tämän ulkonäön korjaamiseen sen sijaan että odottelisin ruman naamani kanssa seuraavat 10 vuotta keräten rahaa kasaan leikkauksiin..

        Tässä on vaan se, että sitten jos leikkaus epäonnistuukin, niin...mitä tehdä.

        Oon umpikujassa. Mulla on vaan huonoja vaihtoehtoja mistä valita.

        Tahtoisin kuitenkin niin kovasti elämän itselleni!


      • ,..,,.,.,.,.
        tärkeää kirjoitti:

        mutta suuren enemmistön määrä ei mua lohduta, koska itselläni on aivan sairaan ruma nenä.

        Oon pian 27 enkä koskaan seurustellut ja oon päivä päivältä vakuuttuneempi, että se johtuu tästä mun nenästä muista vioista kasvoissani (kuulemma mun silmät on aika syvällä päässä ja lähellä toisiaan)...eli voit kuvitella, että aika oksettavalta näytän..

        Mun nenä on pitkä ja siinä on kyömy keskellä nenän selkää. Kun katsoo mun sivuprofiilia, niin näyttää niinkun toi nenä olis jonkinlainen seinämä keskellä mun kasvoja. Lisäksi nenänpää taipuu alaspäin kun hymyilen, joten näytän ihan noidalta/vammaselta.

        Mulla on tällä hetkellä opintolainaa 12000e ja säästössä 15000e. Töistä ei tietoa. Mietin tässä vaan, että...ottaisinko riskin ja käyttäisin nuo viimeiset rahani tämän ulkonäön korjaamiseen sen sijaan että odottelisin ruman naamani kanssa seuraavat 10 vuotta keräten rahaa kasaan leikkauksiin..

        Tässä on vaan se, että sitten jos leikkaus epäonnistuukin, niin...mitä tehdä.

        Oon umpikujassa. Mulla on vaan huonoja vaihtoehtoja mistä valita.

        Tahtoisin kuitenkin niin kovasti elämän itselleni!

        rahojasi oon tuntenut naisen jol oli nenä kompleksi kävi kahdessa leikkauksessa ja petty aina vaik nenää olis miten muokattu niin ongelma oli jossain päänsisällä


      • tärkeää kirjoitti:

        mutta suuren enemmistön määrä ei mua lohduta, koska itselläni on aivan sairaan ruma nenä.

        Oon pian 27 enkä koskaan seurustellut ja oon päivä päivältä vakuuttuneempi, että se johtuu tästä mun nenästä muista vioista kasvoissani (kuulemma mun silmät on aika syvällä päässä ja lähellä toisiaan)...eli voit kuvitella, että aika oksettavalta näytän..

        Mun nenä on pitkä ja siinä on kyömy keskellä nenän selkää. Kun katsoo mun sivuprofiilia, niin näyttää niinkun toi nenä olis jonkinlainen seinämä keskellä mun kasvoja. Lisäksi nenänpää taipuu alaspäin kun hymyilen, joten näytän ihan noidalta/vammaselta.

        Mulla on tällä hetkellä opintolainaa 12000e ja säästössä 15000e. Töistä ei tietoa. Mietin tässä vaan, että...ottaisinko riskin ja käyttäisin nuo viimeiset rahani tämän ulkonäön korjaamiseen sen sijaan että odottelisin ruman naamani kanssa seuraavat 10 vuotta keräten rahaa kasaan leikkauksiin..

        Tässä on vaan se, että sitten jos leikkaus epäonnistuukin, niin...mitä tehdä.

        Oon umpikujassa. Mulla on vaan huonoja vaihtoehtoja mistä valita.

        Tahtoisin kuitenkin niin kovasti elämän itselleni!

        Elämä tarkoittanee tässä tapauksessa miestä. Muuhunhan tuon ei elämässä luulisi vaikuttavan. En minä ainakaan valitse ystäviäni tai työntekijöitä ulkonäön perusteella.

        Noin muuten puhuin joskus muinoin yhden entisen heilani kanssa kauneusleikkauksista. Minusta ne on ulkokultaista turhuutta. Exäni kuitenkin sanoi hyväksyvänsä ne, jos ne parantavat jonkun itseluottamusta ja sitä kautta onnellisuudentunnetta. En minä vastaankaan väittänyt.


      • tärkeää
        ,..,,.,.,.,. kirjoitti:

        rahojasi oon tuntenut naisen jol oli nenä kompleksi kävi kahdessa leikkauksessa ja petty aina vaik nenää olis miten muokattu niin ongelma oli jossain päänsisällä

        mutta kun mulla ei oikein ole mitään muuta vaihtoehtoa..

        joudun jättämään ystävien häitäkin väliin kun en kehtaa mennä juhliin ainoana sinkkuna ja nenä kasvoista törröttäen. Lisäksi mulle ei sovi mikään juhlava kaunis kampaus, koska jos hiukseni laitetaan kiinni, tulee nenäni ja muut rumat kasvojeni piirteet esiin entisestään..

        huokaus..nytkin kaverit pyysi ulos kaupungille, mutta en kehtaa mennä sinne tuijotettavaksi näiden oksettavien kasvojen kanssa.

        ja kyse ei ole siitä, että tämä olisi vaan mun päässä. Kerran kysyin yhdeltä mieheltä josta olin kiinnostunut, että johtuuko tämä kaikki tästä mun nenästä kun kukaan ei kiinnostu...hän ei pystynyt vastaamaan vaan kiersi kysymyksen.

        Sitten kerran yhdellä työpaikalla alkoi eräs työkaveri kommentoida mun nenästä, että mulla on joku saksalaisnenä...

        ja kaikkea muuta...esim. just noi silmät, kerran yksi kaveri sanoi että mun kasvoissa häiritsee häntä eniten mun syvällä päässä ja lähellä toisiaan olevat silmät..

        ja eräs mies jota tapailin noin puolivuotta....ei kertaakaan kutsunut mua nätiksi tms. teki ohareita yms.

        ja nyt kun tässä kirjoittelun välissä kävin sattumalta maikkarin sivuilla, niin silmiini osui artikkeli, jossa tv-tähti sanoo tulleensa onnelliseksi nenäleikkauksen jälkeen..olikohan tuo merkki mulle, että teen oikean valinnan jos valitsen mennä nenäleikkaukseen...oon kuitenkin haaveillut tästä jostain 12-vuotiaasta asti...

        http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2010/08/1166670?meikkivinkki/uutiset


      • tärkeää
        ,..,,.,.,.,. kirjoitti:

        rahojasi oon tuntenut naisen jol oli nenä kompleksi kävi kahdessa leikkauksessa ja petty aina vaik nenää olis miten muokattu niin ongelma oli jossain päänsisällä

        muistatko kellä hän kävi? Miltä nenä sun mielestä näytti leikkausten jälkeen? Huomasiko nenästä sun mielestä että se oli leikattu...tyyliin, että jos naisen kanssa jutteli vaikka pöydän ääressä, niin näyttikö nenä jotenkin "leikatulta" vai saatiinko leikkauksessa aikaan luonnollinen lopputulos?

        kiva jos vielä ehtisit vastata!


      • ,.,.,.,.,.,.,.
        tärkeää kirjoitti:

        muistatko kellä hän kävi? Miltä nenä sun mielestä näytti leikkausten jälkeen? Huomasiko nenästä sun mielestä että se oli leikattu...tyyliin, että jos naisen kanssa jutteli vaikka pöydän ääressä, niin näyttikö nenä jotenkin "leikatulta" vai saatiinko leikkauksessa aikaan luonnollinen lopputulos?

        kiva jos vielä ehtisit vastata!

        eli nenä oli vinossa ja samalla ilmeisesti kyömyä pienennettiin päältä.
        ajastaan siihen entisen kyömyn kohdille kasvoi rustottumaa niin et sen nenä muuttui aatelis malliseksi, mun mielestä se sopi sen kasvoihin todella hyvin.
        no se ei itte ollut tyytyväinen nenänsä sivuprofiiliin ja meni vuosien päästä uuteen leikkaukseen jossa rustottumaa poistettiin mut nyt kävi niin et sille tuli hyppyri nenä ja se vaivas sitä vielä enemmän kuin se ekan korjausleikkauksen profiili. rahaa paloi eikä nainen ollut tyytyväinen milloinkaan.
        kun tutustuin häneen oli hän muutamaa kuukautta aiemmin käynyt ensimmäisessä nenäleikkauksessa ja kun se alkoi suunnittelemaan toista leikkausta yritin monesti vakuutella en sen ongelma ei ole nenä vaan heikko itsetunto.
        ei mitään hajua kuka leikkaukset teki, mut mun mielestä eka leikkaus oli onnistunut toka menikin sit pieleen ku tulikin hyppyrinenä vaik profiilin tuli olla suora


      • tärkeää
        ,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        eli nenä oli vinossa ja samalla ilmeisesti kyömyä pienennettiin päältä.
        ajastaan siihen entisen kyömyn kohdille kasvoi rustottumaa niin et sen nenä muuttui aatelis malliseksi, mun mielestä se sopi sen kasvoihin todella hyvin.
        no se ei itte ollut tyytyväinen nenänsä sivuprofiiliin ja meni vuosien päästä uuteen leikkaukseen jossa rustottumaa poistettiin mut nyt kävi niin et sille tuli hyppyri nenä ja se vaivas sitä vielä enemmän kuin se ekan korjausleikkauksen profiili. rahaa paloi eikä nainen ollut tyytyväinen milloinkaan.
        kun tutustuin häneen oli hän muutamaa kuukautta aiemmin käynyt ensimmäisessä nenäleikkauksessa ja kun se alkoi suunnittelemaan toista leikkausta yritin monesti vakuutella en sen ongelma ei ole nenä vaan heikko itsetunto.
        ei mitään hajua kuka leikkaukset teki, mut mun mielestä eka leikkaus oli onnistunut toka menikin sit pieleen ku tulikin hyppyrinenä vaik profiilin tuli olla suora

        voi ei, onkohan toi yleistäkin että alkaa kasvaa poistetun luun kohdalle rustoa! Kun mulla just ongelmana, että pistäis saada tä "aateliskyömy" pois tosta eli suoristettua nenän selkää ja samalla lyhennettyä nenän kärkeä ja nostettua sitä ylemmäs...

        Hyvä kun kerroit niin tiedän kysyä kirurgilta, että kuinka yleistä toi on että kasvaa rustoa leikatun luun tilalle


      • Anonyymi

        Suomalaisnaisista on kyllä possumainen nenä!


    • vuosienjälkeen

      Tähän ketjuun on pakko kommentoida, että olen edelleen sinkku, enkä ole edelleenkään seurustellut. Nenäleikkauksessa olen käynyt ja olen menossa uusintaan. Ei ekalla leikkauksella saatu nenän muotoa normalisoitua tarpeeksi. Olkaa onnellisia, jos olette saaneet normaalit kasvonpiirteet. Itellä on valunut koko nuoruus ja elämän parhaat vuodet ohi viallisten kasvonpiirteiden takia. Tä kasvojen rumuus on ehkä pahin sairaus ikinä, sitä ei vaan tunnusteta sairaudeksi. Rumuuden takia et voi seurustella/löytää kumppania, et voi saada lapsia, kärsit yksinäisyydestä ja toivottomuudesta. Elät elämän, mutta jäät vaille kaikkea sitä mitä pidetään elämän tarkoituksena. Et voi jakaa tätä elämää kumppanin kanssa, koska olet liian ruma rakastettavaksi. Ja pahinta on, että tajuat olevasi ruma ja rumuutesi vuoksi poikkeava, ulkopuolinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe