Näissä mennään taaksepäin tietokoneiden myötä ja ennen niitäkin.
Mihin on hävinneet ihanat lähes playboy taustat, nyt on vaan mustaa taustalla, ei kovin viihdyttävää.
Vanhat ld levyt kunniaan.
Ulkolaiset taustat
2
395
Vastaukset
- khsdhsdols
Niin? onko tarkoitus katsella niitä taustoja vai laulaa karaokea tekstiraidalla?, kas siinäpä pulma.
se "musta" tausta johtuu usein siitä että levy on CDG formaatissa . tässä tämä ääniraita on audio-cd taustaa
vastaava, (siis tehty kunnolla) joten grafiikalle je tekstille ei ole jäänyt levylle tilaa,, DVD formaatissa karaokelevyjen taustat onkin vähän mitä sattuu.- 66%jfh
vastasin vähän väärään asiaan . kysyjä harmittelikin sitä pinkeissä trikoissa hetkutelevaa tytteliä...
no onhpahan perversiot sinullakin! ja tuo " vastaukseni" mustista taustoista koski vain ulkolaisten levyjen
cdg- formaatiissa olevia levyjä ja niiden grafiikan puuttumista sorry. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706