Kertokaahan naiset minkälaiset alushousut miehellä saa teidän hormonit hyrräämään. Ja ehdotuksia minkä merkkisiä ja kuvia kans!
Kiitän!
Seksikkäät alushousut miehelle
42
6684
Vastaukset
- ,.,.,.,.,.,.
kiitti
- ~cissi~
rakastunut, niin ihan semmoset pitkät polyesteriset repe sorsa -kalsaritkin saa hyrräämään. Ja kun ei ole rakastunut, niin ei auta mikään.
Haluutko tosiaan kuvan sorsakalsareista?- 3kymppinen mies
mitkä näyttää oman miehen päällä parhaalta? En usko että Repe-kalsarit.
- ~cissi~
3kymppinen mies kirjoitti:
mitkä näyttää oman miehen päällä parhaalta? En usko että Repe-kalsarit.
Eniten vaikutusta on mustilla tiukoilla boksereilla, ne näyttää parhailta. Just kuten alla kuvassa.
- 3kymppinen mies
~cissi~ kirjoitti:
Eniten vaikutusta on mustilla tiukoilla boksereilla, ne näyttää parhailta. Just kuten alla kuvassa.
siis on seksikkäät. Okei.
- minus.virus
tältä firmalta on yleensä aika edukseen :
http://www.friends.ee/?op=body&id=51
Harmi kun en löytänyt yhään namia kuvaa :(- ,.,.,.,.,.,.,.
minus.virus kirjoitti:
täs ois yks
http://www.friends.ee/miehen lisääntymisen kannalta, nääs kivekset ei pääse viilenemää noissa tarpeeksi.
mä itte tekisi reiän noihin et kulkuset roikkuis terveelisesti ulkona säädellen itse lämpöään.
- BlueNightSatin
housut mitkä istuu hyvin miehen päälle :) Seksikkäin toki on paljas pylly!
- 3kymppinen mies
kulkea loppukesän ilman alushousuja?
- vili.
Näin on!!
Hähä! :D - BlueNightSatin
kulkea loppukesän ilman alushousuja?
siinä, jos ajatus hyvältä tuntuu :)
- BlueNightSatin
vili. kirjoitti:
Näin on!!
Hähä! :Dite hiljaa! :) *apina*
- 3kymppinen mies
mitä oon nähny.
- fgdf
Ei ainakaan stringit..ne ovat epäseksikkäät. Ihonmyötäiset lahkeellsiet alushousut parhaat.
- 3kymppinen mies
stringeistä. Aika epämiehekkäät. Tiukat boxerit taitaa olla herkuimmat monien mielestä.
better without? For hormones I mean?
No, ehkä sellaiset joiden kanssa on rentoa lasketella : )- 3kymppinen mies
Täytyy myöntää että viihdyn parhaiten naisseurassa ilman.
Täytyy myöntää että viihdyn parhaiten naisseurassa ilman.
mitä miehen mieli aina laskettelee... Lökikset päällä on Hirmukivaa : ) ?
Kyllä mä komppailen taas jalokiviä... vaikkakin ottaisin vierelleni sellaisen "ilman".- 3kymppinen mies
Cinnamon.Girl kirjoitti:
mitä miehen mieli aina laskettelee... Lökikset päällä on Hirmukivaa : ) ?
Kyllä mä komppailen taas jalokiviä... vaikkakin ottaisin vierelleni sellaisen "ilman".hienommat alushousut sitä vähemmän aikaa nainen haluaa katsella niitä miehen päällä. Siksi niihin kannattaa panostaa.
- puuma N ;)
napakasti niin edestä kuin takaa istuvat bokserit , yksiväriset , iloiset pirteät värit ihan in, toki mustat ja valkoisetkin kivat.
Mielestäni ne sellaiset lökäpöksy/ sarjakuva bokserit on mauttomat.- 3kymppinen mies
vartalon muodot erottuu housujen läpi?
- puuma N ;)
vartalon muodot erottuu housujen läpi?
Tosin ilman alushousuja vielä parempi ;P
- 3kymppinen mies
puuma N ;) kirjoitti:
Tosin ilman alushousuja vielä parempi ;P
minulla sama juttu naisten kanssa.
on aika jees kuten kuvasta näkyy.
http://www.rankopedia.com/CandidatePix/12846.gif- 3kymppinen mies
joka lämpenee muusta kun boxereista!
joka lämpenee muusta kun boxereista!
mä lämpenen tuosta Ljungbergista:)!
- 3kymppinen mies
timanttia kirjoitti:
arvata.
- Minäkinkyllä
timanttia kirjoitti:
kyllä tässä aivan väpäjää tommosen kakineen edessä
- naisille
riittää että ne ovat merkkikalsarit.
Sama vaikka ne olisi U. Turhapuron jalassa.
*hrrrrrr, ja hormoonit hyrrrrää*- 3kymppinen mies
Yllä joku kerto hyrräävänsä Repe Sorsa-kalsareista kun on tarpeeks rakastunu.
- minus.virus
se uuno on oma. Paitsi että esim mainitsemani yritys toki valmistaa omalla merkillään tekstiilejä, mutta uskallan väittää, ettei ne ole monenkaan mielestä merkkivaatteita.
- KoppavaHoro
eli Sloggi ja Black Horse.
- KoppavaHoro
lyhytlahkeiset. Mutta lahkeet siis pitää olla! Sloggilla niitä nimitetään jostain syystä hipstereiksi.
- 3kymppinen mies
tiukat boxerit?
Sulla on hauska profiili!
- dhytrsewrtsfdderdddd
http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=HERR_UND_KAL&shoptype=S
NOi on hyvännäkösiä. Eikä se hyvännäkösyys rajoitu vaan siihen et ne on jonku miesmallin päällä namuja. Kyllä ne näyttää seksikkäältä vielä mun karvaisen kaljamasun omaavan kullan päälläki.- 3kymppinen mies
mistä näkyy muodot läpi. Naisten keskuudessa tuntuu vallitsevan aikamoinen yhteisymmärrys tästä.
- rfvijb
mistä näkyy muodot läpi. Naisten keskuudessa tuntuu vallitsevan aikamoinen yhteisymmärrys tästä.
ne muodot?
Napero näyttää hyvältä vaan pimeässä ja omassa kädessä.
- tiukat
Tiukat lyhytlahkeiset bokserit tai sitten mustat kolmioalushousut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844282Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303211- 1702590
- 141976
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862