Haluaisin lähettää laulunäytette levy-yhtiöille. Tarvitseeko aina olla demo? Jos ei , niin miten muuten voisi?
Ja demon teosta vielä.. eli miten se käytännössä tapahtuu? Voiko laulaa valmiita lauluja vai pitääkö olla omat laulut aina kasassa?
demon teko, apua !!
6
677
Vastaukset
- jaaaa aaaa
jos haluaa tehdä demon, niin pitääkö siis olla omat sanoitukset yms. vai voiko laulaa jonkun laulajan biisin esim. mariah careyn ? vai sanotaanko sitä silloin demoksi? en oikein ymmärrä :S
- frekkis
Riippuu siitä, mitä sinä haluat demottaa (siis demonstroida, antaa näytettä).
Haluatko esittää levy-yhtiölle sävellys-, sanoitus- tai jotakin muita taitojasi?
No, kuitenkin tässä tapauksessa taitaa olla kyse siitä, että haluat näyttää, että olet tooooodella(!) hyvä _laulaja_. Silloin laulat jotakin jollekin tallennusvälineelle ihan vaan ilman säestystä. Kyllä sinun taidot jo siinä tulee ilmi. Ja jos tuo äänen tallentaminen on vaikeaa, varaa aika jostakin musiikkityyliisi sopivasta levy-yhtiöstä, menet sovittuun aikaan ja kiekaiset siellä. Siis ihan livenä levytuottajatädille tai -sedälle. Saat välittömän palautteen. - jajajajajajaj
frekkis kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä sinä haluat demottaa (siis demonstroida, antaa näytettä).
Haluatko esittää levy-yhtiölle sävellys-, sanoitus- tai jotakin muita taitojasi?
No, kuitenkin tässä tapauksessa taitaa olla kyse siitä, että haluat näyttää, että olet tooooodella(!) hyvä _laulaja_. Silloin laulat jotakin jollekin tallennusvälineelle ihan vaan ilman säestystä. Kyllä sinun taidot jo siinä tulee ilmi. Ja jos tuo äänen tallentaminen on vaikeaa, varaa aika jostakin musiikkityyliisi sopivasta levy-yhtiöstä, menet sovittuun aikaan ja kiekaiset siellä. Siis ihan livenä levytuottajatädille tai -sedälle. Saat välittömän palautteen.todella paljon vastauksestasi ! siitä oli apua.
ja joo, laulutaitojani kyllä vain.
Olen vain ymmärtänyt, että ne haluis jonkun ihme demon kun sinne menee ja semmoista mulla ei ole. Siksi mietin, että voinko esim. kotona nauhoittaa mankkaan kasetille laulua ja lähettää sen yhtiöille yms.
? - MrDemo
jajajajajajaj kirjoitti:
todella paljon vastauksestasi ! siitä oli apua.
Olen vain ymmärtänyt, että ne haluis jonkun ihme demon kun sinne menee ja semmoista mulla ei ole. Siksi mietin, että voinko esim. kotona nauhoittaa mankkaan kasetille laulua ja lähettää sen yhtiöille yms.
?Sulla on tietokone...? Osta kunnon mikrofoni ja ehkä joku halpa karaoke mikseri (tai ihan mikseri pöytä) minkä voit käyttää "vahvistimena" mikille, kytke tietokoneelle. Lataa ilmaisen äänitysohjelman, Audacity. Opettele sen käyttö. TAI ostat jonkun Zoom H2, H4 tai R16(kallein näistä, mutta hyvä)..... Onnea!
- iskelmänikkari23
jajajajajajaj kirjoitti:
todella paljon vastauksestasi ! siitä oli apua.
?Minä teen demoja myös tarkoituksena lähettää niitä levy-yhtiöille. Sävellän ja sanoitan ja soitan itse, mutta laulajaa tarvitaan. Missä asut? Jos asut Tampereen lähellä ja osaat oikeasti laulaa niin tervetuloa tänne äänittelemään. Sähköposti thepresidentofus (at) gmail.com
- Voittajako
Pahin kirosana... kyrsele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134916Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765