demon teko, apua !!

imasuperstar

Haluaisin lähettää laulunäytette levy-yhtiöille. Tarvitseeko aina olla demo? Jos ei , niin miten muuten voisi?

Ja demon teosta vielä.. eli miten se käytännössä tapahtuu? Voiko laulaa valmiita lauluja vai pitääkö olla omat laulut aina kasassa?

6

777

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaaa aaaa

jos haluaa tehdä demon, niin pitääkö siis olla omat sanoitukset yms. vai voiko laulaa jonkun laulajan biisin esim. mariah careyn ? vai sanotaanko sitä silloin demoksi? en oikein ymmärrä :S

• frekkis

Riippuu siitä, mitä sinä haluat demottaa (siis demonstroida, antaa näytettä).
        Haluatko esittää levy-yhtiölle sävellys-, sanoitus- tai jotakin muita taitojasi?

No, kuitenkin tässä tapauksessa taitaa olla kyse siitä, että haluat näyttää, että olet tooooodella(!) hyvä _laulaja_. Silloin laulat jotakin jollekin tallennusvälineelle ihan vaan ilman säestystä. Kyllä sinun taidot jo siinä tulee ilmi. Ja jos tuo äänen tallentaminen on vaikeaa, varaa aika jostakin musiikkityyliisi sopivasta levy-yhtiöstä, menet sovittuun aikaan ja kiekaiset siellä. Siis ihan livenä levytuottajatädille tai -sedälle. Saat välittömän palautteen.

• jajajajajajaj
        frekkis kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä sinä haluat demottaa (siis demonstroida, antaa näytettä).
        Haluatko esittää levy-yhtiölle sävellys-, sanoitus- tai jotakin muita taitojasi?

No, kuitenkin tässä tapauksessa taitaa olla kyse siitä, että haluat näyttää, että olet tooooodella(!) hyvä _laulaja_. Silloin laulat jotakin jollekin tallennusvälineelle ihan vaan ilman säestystä. Kyllä sinun taidot jo siinä tulee ilmi. Ja jos tuo äänen tallentaminen on vaikeaa, varaa aika jostakin musiikkityyliisi sopivasta levy-yhtiöstä, menet sovittuun aikaan ja kiekaiset siellä. Siis ihan livenä levytuottajatädille tai -sedälle. Saat välittömän palautteen.

todella paljon vastauksestasi ! siitä oli apua.

ja joo, laulutaitojani kyllä vain.

Olen vain ymmärtänyt, että ne haluis jonkun ihme demon kun sinne menee ja semmoista mulla ei ole. Siksi mietin, että voinko esim. kotona nauhoittaa mankkaan kasetille laulua ja lähettää sen yhtiöille yms.

?

• MrDemo
        jajajajajajaj kirjoitti:

Olen vain ymmärtänyt, että ne haluis jonkun ihme demon kun sinne menee ja semmoista mulla ei ole. Siksi mietin, että voinko esim. kotona nauhoittaa mankkaan kasetille laulua ja lähettää sen yhtiöille yms.

?

Sulla on tietokone...? Osta kunnon mikrofoni ja ehkä joku halpa karaoke mikseri (tai ihan mikseri pöytä) minkä voit käyttää "vahvistimena" mikille, kytke tietokoneelle. Lataa ilmaisen äänitysohjelman, Audacity. Opettele sen käyttö. TAI ostat jonkun Zoom H2, H4 tai R16(kallein näistä, mutta hyvä)..... Onnea!

• iskelmänikkari23
        jajajajajajaj kirjoitti:

?

Minä teen demoja myös tarkoituksena lähettää niitä levy-yhtiöille. Sävellän ja sanoitan ja soitan itse, mutta laulajaa tarvitaan. Missä asut? Jos asut Tampereen lähellä ja osaat oikeasti laulaa niin tervetuloa tänne äänittelemään. Sähköposti thepresidentofus (at) gmail.com

• Voittajako

Pahin kirosana... kyrsele!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe