Nuvaringin laittaminen??

Nuvaring-kokeilija

Elikkäs minulta ei onnistu tuo otsikon mukainen toimenpide. Eli en saa laitettua Nuvaringia niin, että se menisi tarpeeksi syvälle ja myöskin pysyisi siellä eikä valuisi koko ajan alemmas. En ole synnyttänyt ja värkkini koko taitaa olla normiluokkaa, eli en usko, että mikään normaalia väljempikään se on. Tarvitsisinkin neuvoja Nuvaringin oikein asettamiseen. Sain lääkäriltä uuden reseptin Nuvaringiin (sitä ennen olen käyttänyt pillereitä) ja olen nyt kahden viikon ajan taistellut tämän renkaan pysymisen ja asettamisen kanssa. Muuten olen tykännyt hyvin paljon ja on ihanaa, kun ei tarvitse joka päivä muistaa pillereitä jne - kunhan vain saisin tämän oikein asetettua :(

7

2510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekksgtjsglk

Mulla tulee kanssa se rengas aika alas, gyne sanoi että johtuu siitä kun en ole synnyttänyt ja sen verran tiukka vielä toi värkki. Ei ole haitannut vaikka onkin alempana, muuta kuin jos oiken pitkän pyörälenkin tekee niin voi hiukan tuntua arkuutta. Ikinä ei ole pois tullut itsestään ja olenkin tosi tyytyväinen tähän ehkäisykeinoon.

• Itselläni

renkaan alapuoli ainakin jäi kohdunnapukkaan kiinni jos ei sitä sormella auttanut napukasta ohi.. muuten ei saanut "perille". Käytin rengasta 4 vuotta eikä koskaan valunut alaspäin.

• ..pajuu...

Aloittajalle: Gynelle sitten vain ongelman kanssa, jos et itse osaa tai saa sitä rengasta pysymään siellä. Vai haluatko että tullaan täältä auttamaan asian kanssa, siihenkin varmaan löytyy Suomi24:lta yllinkyllin halukkaita apulaisia...?

• ex-kokeiliha

Minä kokeilin myös tuota merkkiä pillereiden jälkeen. Todellakin vain kokeilin, taisin jaksaa viisi päivää..
      Mullakaan rengas ei tuntunut pysyvät paikoillaan tai edes menevän oikein paikalleen. Hetken päästä sen asettamisesta se alkoi tuntua pahalta ja valui alaspäin. En tiedä missä oli vika, mutta sen pidempään en jaksanut leikkiä sen kanssa. Olen myös nuori ja synnyttämätön.

• trillianna

Mulla on ollut nuvaring käytössä vuosikaudet. Hyvin on pysynyt, mutta edellytys on että saa oikeaan paikkaan, ja se on taitolaji. Jos ei saa oikeaan paikkaan, rengas valuu alas koko ajan ja koko ajan tulossa ulos. Itse saan parhaiten laitettu oikeaan kohtaan, eli kohdunnapukan ohi vähän kuin sen "taakse" jos laitan renkaan istualtaan /kyykystä. Jokaisella on varmaan oma anatomia mutta muusta asennosta en itse saa oikeaan paikkaan rengasta laitettua, ja itsellä siis rengas on ihan ylhäällä "takaseinää" vasten kohdunnapukan takana. Vaikea selittää... mut siellä se siis pysyy hyvin eikä valu alas yhtään.

• ex-käyttäjä

Mulla riitti, kun tuuppasin sen verran, ku sormella sain ja asettui sitte itekseen sinne sopivaan kohtaan päivän mittaan. Voiskohan gyneä pyytää laittamaan sen paikalleen kerran, niin tietäisi, missä sen pitäisi olla? Jos sitä vain kuvittelee, että se on sieltä tippumassa? :)

• Aloittelija..

Itsellä kans ongelmia laitoin kanssa. Parhaiten saan sen asetettua mahdollisimman syvälle, kun istun pöntöllä ja nojaan hieman eteenpäin. Lisäksi käännän renkaan "8" -muotoon ja työnnän mahd. syvälle ja sitten "avaan" sen ja samalla koitan tunkea syvemmälle. Yleensä se kiepsahtaa sitten kohdunnapukan taakse ja pysyy hyvin :) Minulla on tällaiset töppösormet, joten syvälle työntäminen siksikin hankalaa..
        Mutta ongelmana on myös se, että itsellä ainakin rengas luiskahtaa alas yleensä silloin, kun täytyy kakkosella käydä wc:ssä.. :/ Käykö muille niin? Jos jotain vinkkejä, kuinka renkaan saa hyvin laitettua niin kertokaa toki :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1471
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1285
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      987
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe