Pettääkö mieheni?

onneton

Minä epäilen vahvasti, että mieheni pettää minua! Mutta olen aika hukassa, enkä tiedä mitä tehdä! Jos kysyn suoraan, vastaus on jyrkkä ei ja sen jälkeen alkaa selitykset kuin paljon hän minua rakastaa ja ettei voisi ikinä pettää minua! Mutta minä en vain voi uskoa häneen!

Kerran minulla oli klamydia positiivinen ja sen sain mieheltäni (en ole elämäni aikana ollut muiden miesten kanssa sängyssä, joten itse olen 100% varma mistä klamyni sain) ja silloinkin mies aloitti saman virren...en vois sua pettää jne... Minä sanoin uskovani häntä, mutta todellisuudessa en usko pätkääkään ja näimpä tämä klamy-juttu sitten unohtui..tai melkein, aina sillointällöin se taas palaa mieleen.

Hän viihtyy erittäin hyvin baareissa ja vieläpä eri kaupungin baareissa, oman kaupungin paikat ei käy. Yleensä hän haluaa rakastella melkein joka ilta, nyt emme ole puuhailleet mitään viikkoon ja muutenkaan hän ei ole millään tavalla koskettanut minua aikoihin (pusu, hali yms..). Hänellä on outoja numeroita puhelimessa ja hän sanoo niiden olevan vain yhen kaverin...(meillä kumpikin saa katsoa ja lukea toisen puhelinta ihan vapaasti, puhelin ei ole mikään salaisuuksien pitopaikka meillä)...

Siis kysyisin teidän mielipidettänne asiasta... Vaikuttaako kaikki siltä, että hän pettää?

23

9737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo

      Jäikö aivot pyykkinarulle? Ihan selkee tapaus.
      Anteeksi, ei ollut tarkoitus olla ilkee.

    • onneton

      Ja kertokaa miten saisin miehen tunnustamaan!?

      Ja tosiaan mulla aivot jäi pyykkinarulle...kuten sanoin oon aika hukassa, en tiiä mitä teen ja mihin uskoa!

    • uskollinen?

      että se pettää, niin mitäs meinaat asialle tehdä?

      • onneton..enemmän

        En mä oo 100% varma asiasta! En todellakaan tiedä mitä tehdä, jotenki pitäs saaha mies tunnustaan, mutta miten?????


    • Nainen

      Älä jää odottelee. Toimi samalla tavalla. Sehän on ollut vilpillinen sua kohtaan niin anna palaa. Soita niihin uusiin numeroihin ja tarkista kenen ne ovat. Klamydia muuten tarttuu vain sukupuoliyhdynnässä ja mies on yleensä kantaja. Joten 100% varmaa on, että jätkä on ollut sängyssä jonkun tautipesän kanssa... Selityksiä riittää, älä kuuntele niitä. Pistä se huijari ulos.

      • jo vain

        Väität, että "Klamydia muuten tarttuu vain sukupuoliyhdynnässä ja mies on yleensä kantaja", mutta kun taas meidän parisuhteessa minä olen varma omista menoistani. Vaimoni on eka ja ainut, mutta niin se tuli klamydia meillekin vaikka vaimoni kertoo olleen uskollisen. Tai ei ainakaan saa kertoa totuutta.
        Kyllä meillä mieheillä voi olla viikon paussi ja en lähtisi neuvomaan Sinua mihinkään radikaaliin juttuun, toisiaan onhan Sinulla mahdollisuus soittaa epäilyttäviin numeroihin. "Anteeksi, mihin meni" periaatteella.


      • Erik
        jo vain kirjoitti:

        Väität, että "Klamydia muuten tarttuu vain sukupuoliyhdynnässä ja mies on yleensä kantaja", mutta kun taas meidän parisuhteessa minä olen varma omista menoistani. Vaimoni on eka ja ainut, mutta niin se tuli klamydia meillekin vaikka vaimoni kertoo olleen uskollisen. Tai ei ainakaan saa kertoa totuutta.
        Kyllä meillä mieheillä voi olla viikon paussi ja en lähtisi neuvomaan Sinua mihinkään radikaaliin juttuun, toisiaan onhan Sinulla mahdollisuus soittaa epäilyttäviin numeroihin. "Anteeksi, mihin meni" periaatteella.

        niin vaimosi on saanut tartunnan muualta. Asia on 100%:n varma. Klamydia tarttuu vain naidessa!


      • Nainen
        jo vain kirjoitti:

        Väität, että "Klamydia muuten tarttuu vain sukupuoliyhdynnässä ja mies on yleensä kantaja", mutta kun taas meidän parisuhteessa minä olen varma omista menoistani. Vaimoni on eka ja ainut, mutta niin se tuli klamydia meillekin vaikka vaimoni kertoo olleen uskollisen. Tai ei ainakaan saa kertoa totuutta.
        Kyllä meillä mieheillä voi olla viikon paussi ja en lähtisi neuvomaan Sinua mihinkään radikaaliin juttuun, toisiaan onhan Sinulla mahdollisuus soittaa epäilyttäviin numeroihin. "Anteeksi, mihin meni" periaatteella.

        Pitää paikkansa. Klamydia tarttuu juuri noin ja toiseksi pitää myös paikkansa että mies on yleensä taudin kantaja. Et ilmeisesti ymmärtänyt mitä takoitin. Mies voi siis kantaa tautia tietämättään kauankin ja tartuttaa siten sen kumppaniinsa. Sillähän ei ole pois pyyhitty sitä, etteikö nainen voi tartuttaa sitä edelleen. Mitä naiseesi tulee. Hän on ollut vieraissa, jos itse et ole käynyt, koska KL tarttu vain sukupuolitse. Armotonta, mutta totta.


    • sisko

      Jatka suhdettasi ennen kuin ryhdyt päättömiin toimenpiteisiin, joita muut täällä neuvovat. Anna aikaa itsellesi ja miehellesi, katso miten asiat menevät eteenpäin..

      Tauko seksissä on normaalia.. miehelläsi saa ja voi olla uusia kavereita. Ei aina tarvi pelätä pahinta.
      Keskity rakastamaan partneriasi entistä enemmän. Keskustele miehesi kanssa asiallisesti tuo tauti asia..
      .. asioihin on aina omat syynsä.

      Ja jos hän onkin pettänyt, mieti pystytkö antamaan anteeksi. Ehkä suhteessanne on kriisi, jota et ole huomannut.

      Ei ihmissuhteita heitetä heti nopeasti pois, niin kuin vaatteita vaihdetaan.

      Asiat pitää ensin perusteellisesti keskustella, ennen kuin tehdään liian nopeita päätöksiä. Ei kerrasta poikki-periaate aina ole se oikea ratkaisu.

      Onnea suhteellenne!

      • huhhuh

        "Ehkä suhteessanne on kriisi, jota et ole huomannut."

        Salli mun nauraa!?! Ai niin, sehän on taas petetyn vika kun on tullut petetyksi, kun ei ole HUOMANNUT ajoissa asioita ja tehnyt mitään. Ohhoijaa.

        Ilmassa on selkeät pettämisen merkit, kuten nimenomaan tuo ärhäkkä kieltäminen ja vetoaminen siihen iänikuiseen "kyllä mä sua niin rakastan", ja tuo sukupuolitauti on ehdoton merkki.

        Äijä vaihtoon vaan! Jos kerran noinkin kauan jatkaa, ei lopeta koskaan.


    • Erik

      Et ole voinut saada klamydiaa keltään muulta kuin mieheltäsi, jos kerran et ole kenenkään muun kanssa harrastanut seksiä. Miehesi pettää sinua takuuvarmasti! Voit tarkistaa asian keneltä tahansa lääkäriltä, jos et muutoin usko.

    • ....

      voi tarttua muutenkin...

      Eti netistä siitä tietoa.

      • Pettänyt ja ei jäänyt kiinni

        Klamydia

        Klamydia on yleinen sukupuolitauti, jonka aiheuttaja on Chlamydia trachomatis-niminen bakteeri. Tautitapausten määrä on Suomessa viimevuosina ollut noin 11 000- 13 000 , eikä tartuntojen määrässä ole todettu laskua kuten tippurissa.
        Tarttuminen ja oireet

        Klamydian aiheuttava bakteeri tarttuu sukupuolikontaktissa limakalvojen välisessä kosketuksessa. Taudin itämisaika tartunnasta oireisiin on pidempi kuin tippurissa ja on tavallisesti noin 10-14 vuorokautta, joskin oireet voivat alkaa vasta 3-4 viikon kuluttuakin tartunnasta. Klamydiatartunta saattaa usein olla hyvin lieväoireinen tai oireetonkin. Arvioiden mukaan jopa 75% naisista ja 25% miehistä infektio on täysin oireeton, mikä johtaa helposti kroonisiin tulehduksiin. Oireeton taudinkantaja tartuttaa myös tietämättään tautia eteenpäin. Kondoomin käyttö suojaa hyvin tartunnasta.

        Klamydia-infektion oireita miehillä ovat kirvely virtsatessa, kellertävä, vaaleanharmaa vuoto virtsaputkesta tai harvemmin tihentynyt virtsaamisentarve. Klamydia-bakteeri voi infektoida myös lisäkiveksen ja peräsuolen. Lisäkivestulehduksen yhteydessä esiintyy tavallisesti toispuoleista arkuutta ja turvotusta lisäkiveksen seudussa ja tutkimuksissa on saatu viitteitä hoitamattoman tulehduksen aheuttavan steriliteettiä miehillä.

        Naisilla tulehduksen seurauksena voi esiintyä virtsakirvelyä, tihentynyttä virtsaamisen tarvetta tai valkovuotoa. Alavatsakipu, lämpöily ja verinen vuoto voivat viitata sisäsynnyttimien tulehdukseen. Naisilla klamydia voi aiheuttaa myös maksakapselin tulehduksen, jonka tyypillinen oire on äkillinen oikeanpuoleinen ylävatsakipu. Krooninen hoitamaton klamydia sisäsynnyttimissä aiheuttaa munajohtimien arpeutumista, joka voi johtaa lapsettomuuteen ja kohdun ulkopuolisiin raskauksiin. Naisilla ja miehillä sairastettu klamydia voi laukaista ns. reaktiivisen artriitin, jonka oireita ovat niveltulehdukset sekä mahdolliset silmä- ja limakalvosairaudet.

        Miten klamydiaa todetaan?

        Viitteitä mahdollisesta klamydian aiheuttamasta tulehduksesta on mahdollista saada välittömästi jo vastaanoton yhteydessä virtsaputkesta ja naisilla myös kohdunkaulasta otetun mikroskooppinäyteen avulla. Taudin varmistus tapahtuu kuitenkin aina viljelyllä tai geeniteknisin näyttein, jolloin vastausten saaminen kestää noin viikon. Taudin osoitus voidaan suorittaa myös erikoisvarjäyksin ja -mikroskopoinnin avulla. Miehiltä näyteet otetaan tavallisesti virtsaputkesta tai virtsasta ja naisilta virtsaputkesta sekä kohdunkaulasta.

        Miten klamydiaa hoidetaan?

        Kuten aiemmin todettiin, klamydia on bakteeri, jonka hoitoon on olemassa useampia antbiootteja. Tippurin hoitoon yleisesti käytetyt antibiootit eivät tehoa riittävästi klamydiaan. Parhaiten klamydian hoitoon soveltuvat makrolidi- ja tetrasykliini-ryhmien antibiootit vähintään 7-10 päivän kuureina. Atsitromysiini-nimisellä antibioottilla kerta-annoshoito on myös osoittautunut tehokkaaksi. Infektion yhteydessä on tärkeää myös partnerin, oireettomankin, samanaikainen hoito. Klamydiassa, kuten tippurissakin, hoidon onnistumisen kontrollointi uusintakokein noin 2 viikon kuluttua antibiootin loppumista on tarkeää parantumisen varmistamiseksi.


        JOHTOPÄÄTÖS: Miehesi pettää ja yhden kirjoittajan vaimo pettää. Tauti tarttuu vain limakalvojen kohdatessa. Aika vaikeaa ilman yhdyntää...

        --------------------------------------------------

        Toki jos muutaman minuutin hierot vessan kanteen tai pisuaariin, jota joku tautinen on käyttänyt ja hieronut sukupuolielintään sitä vasten tarttumisen mahdollisuus on. Tosin väestötodennäköisyys pohjalta Suomessa 1:10000000. Ja silloinkin olet sammunut pytylle ja sukupuolielimesi hieraantuu ko. kohtaa vasten kotvan aikaa.

        Turha hakea netistä mitään kummempaa tietoa lisää, ne ovat vain pettäjien propagandaa, jolla saadaan puoliso tai mukava tuleva sellainen rauhoitetuksi ja epävarmaksi tiedostaan.

        Tietty sieltä löytyy lisää varmistusta, kuten se että ko. bakteeri ei selviä kuin tovin ilman mukavan kosteaa limakalvo asumustaan ja alkaa heti heikkenemään joutuessaan pois sieltä. Eikä siis riitä, että on etana jälki jossakin ja hierot elintäsi siihen (vielä epätodennäköisempää tarttuminen kuin ns. 'pisuaari tartunta', jota tosin ei ole lääkärien mielestä olemassakaan, tosin kysyisin, että miksi joku hieroisi jälkeä...

        Hyväksy pettäminen, eroa tai ala pettää itsekin eli elelette avoimessa liitossa.


      • terkkari
        Pettänyt ja ei jäänyt kiinni kirjoitti:

        Klamydia

        Klamydia on yleinen sukupuolitauti, jonka aiheuttaja on Chlamydia trachomatis-niminen bakteeri. Tautitapausten määrä on Suomessa viimevuosina ollut noin 11 000- 13 000 , eikä tartuntojen määrässä ole todettu laskua kuten tippurissa.
        Tarttuminen ja oireet

        Klamydian aiheuttava bakteeri tarttuu sukupuolikontaktissa limakalvojen välisessä kosketuksessa. Taudin itämisaika tartunnasta oireisiin on pidempi kuin tippurissa ja on tavallisesti noin 10-14 vuorokautta, joskin oireet voivat alkaa vasta 3-4 viikon kuluttuakin tartunnasta. Klamydiatartunta saattaa usein olla hyvin lieväoireinen tai oireetonkin. Arvioiden mukaan jopa 75% naisista ja 25% miehistä infektio on täysin oireeton, mikä johtaa helposti kroonisiin tulehduksiin. Oireeton taudinkantaja tartuttaa myös tietämättään tautia eteenpäin. Kondoomin käyttö suojaa hyvin tartunnasta.

        Klamydia-infektion oireita miehillä ovat kirvely virtsatessa, kellertävä, vaaleanharmaa vuoto virtsaputkesta tai harvemmin tihentynyt virtsaamisentarve. Klamydia-bakteeri voi infektoida myös lisäkiveksen ja peräsuolen. Lisäkivestulehduksen yhteydessä esiintyy tavallisesti toispuoleista arkuutta ja turvotusta lisäkiveksen seudussa ja tutkimuksissa on saatu viitteitä hoitamattoman tulehduksen aheuttavan steriliteettiä miehillä.

        Naisilla tulehduksen seurauksena voi esiintyä virtsakirvelyä, tihentynyttä virtsaamisen tarvetta tai valkovuotoa. Alavatsakipu, lämpöily ja verinen vuoto voivat viitata sisäsynnyttimien tulehdukseen. Naisilla klamydia voi aiheuttaa myös maksakapselin tulehduksen, jonka tyypillinen oire on äkillinen oikeanpuoleinen ylävatsakipu. Krooninen hoitamaton klamydia sisäsynnyttimissä aiheuttaa munajohtimien arpeutumista, joka voi johtaa lapsettomuuteen ja kohdun ulkopuolisiin raskauksiin. Naisilla ja miehillä sairastettu klamydia voi laukaista ns. reaktiivisen artriitin, jonka oireita ovat niveltulehdukset sekä mahdolliset silmä- ja limakalvosairaudet.

        Miten klamydiaa todetaan?

        Viitteitä mahdollisesta klamydian aiheuttamasta tulehduksesta on mahdollista saada välittömästi jo vastaanoton yhteydessä virtsaputkesta ja naisilla myös kohdunkaulasta otetun mikroskooppinäyteen avulla. Taudin varmistus tapahtuu kuitenkin aina viljelyllä tai geeniteknisin näyttein, jolloin vastausten saaminen kestää noin viikon. Taudin osoitus voidaan suorittaa myös erikoisvarjäyksin ja -mikroskopoinnin avulla. Miehiltä näyteet otetaan tavallisesti virtsaputkesta tai virtsasta ja naisilta virtsaputkesta sekä kohdunkaulasta.

        Miten klamydiaa hoidetaan?

        Kuten aiemmin todettiin, klamydia on bakteeri, jonka hoitoon on olemassa useampia antbiootteja. Tippurin hoitoon yleisesti käytetyt antibiootit eivät tehoa riittävästi klamydiaan. Parhaiten klamydian hoitoon soveltuvat makrolidi- ja tetrasykliini-ryhmien antibiootit vähintään 7-10 päivän kuureina. Atsitromysiini-nimisellä antibioottilla kerta-annoshoito on myös osoittautunut tehokkaaksi. Infektion yhteydessä on tärkeää myös partnerin, oireettomankin, samanaikainen hoito. Klamydiassa, kuten tippurissakin, hoidon onnistumisen kontrollointi uusintakokein noin 2 viikon kuluttua antibiootin loppumista on tarkeää parantumisen varmistamiseksi.


        JOHTOPÄÄTÖS: Miehesi pettää ja yhden kirjoittajan vaimo pettää. Tauti tarttuu vain limakalvojen kohdatessa. Aika vaikeaa ilman yhdyntää...

        --------------------------------------------------

        Toki jos muutaman minuutin hierot vessan kanteen tai pisuaariin, jota joku tautinen on käyttänyt ja hieronut sukupuolielintään sitä vasten tarttumisen mahdollisuus on. Tosin väestötodennäköisyys pohjalta Suomessa 1:10000000. Ja silloinkin olet sammunut pytylle ja sukupuolielimesi hieraantuu ko. kohtaa vasten kotvan aikaa.

        Turha hakea netistä mitään kummempaa tietoa lisää, ne ovat vain pettäjien propagandaa, jolla saadaan puoliso tai mukava tuleva sellainen rauhoitetuksi ja epävarmaksi tiedostaan.

        Tietty sieltä löytyy lisää varmistusta, kuten se että ko. bakteeri ei selviä kuin tovin ilman mukavan kosteaa limakalvo asumustaan ja alkaa heti heikkenemään joutuessaan pois sieltä. Eikä siis riitä, että on etana jälki jossakin ja hierot elintäsi siihen (vielä epätodennäköisempää tarttuminen kuin ns. 'pisuaari tartunta', jota tosin ei ole lääkärien mielestä olemassakaan, tosin kysyisin, että miksi joku hieroisi jälkeä...

        Hyväksy pettäminen, eroa tai ala pettää itsekin eli elelette avoimessa liitossa.

        Edellisen kirjoittajan teksti pitää paikkaansa. Tartunta ilman sukupuoliyhdyntää on harvinaista, todella harvinaista. Onko se tartunta tullut juuri äsken, vai aikaisemmin (taisi olla aikaisemmin....?). Mitä jos hän on saanut uuden tartunnan ja sen vuoksi ei ole halunut seksiä enään? Tosin voivat miehetkin olla viikkoja ilman mitään syytä....mutta tiedän työni kautta että monet taudin kantajat pidättäytyvät seksistä ettei tartuttaisi toiselle, mutta yleensä käy niin että vahinko on jo päässyt tapahtumaan......sori.

        Miten saada mies tunnustamaan?? Oletko kokeillut sellaista kuin "kusetus"? Kuulemma monet ovat sen kautta saanut toivottua tulosta...itseni mukaan lukien. Jotkut ovat niin tehny et kamus olisi mukama kertonut, et miehesi on nähty jonkun toisen kanssa...jne. Itse sain mieheni paljastamaan syrjähyppynsä siten (kun aavistin sitä), että kerroin hänelle olleeni uskoton, ja hän sitä kautta sitten paljasti minulle...tosin keinot vaatii hyviä näyttelijänlahjoja..

        Tsemppiä ja jaksamista!


      • onneton
        terkkari kirjoitti:

        Edellisen kirjoittajan teksti pitää paikkaansa. Tartunta ilman sukupuoliyhdyntää on harvinaista, todella harvinaista. Onko se tartunta tullut juuri äsken, vai aikaisemmin (taisi olla aikaisemmin....?). Mitä jos hän on saanut uuden tartunnan ja sen vuoksi ei ole halunut seksiä enään? Tosin voivat miehetkin olla viikkoja ilman mitään syytä....mutta tiedän työni kautta että monet taudin kantajat pidättäytyvät seksistä ettei tartuttaisi toiselle, mutta yleensä käy niin että vahinko on jo päässyt tapahtumaan......sori.

        Miten saada mies tunnustamaan?? Oletko kokeillut sellaista kuin "kusetus"? Kuulemma monet ovat sen kautta saanut toivottua tulosta...itseni mukaan lukien. Jotkut ovat niin tehny et kamus olisi mukama kertonut, et miehesi on nähty jonkun toisen kanssa...jne. Itse sain mieheni paljastamaan syrjähyppynsä siten (kun aavistin sitä), että kerroin hänelle olleeni uskoton, ja hän sitä kautta sitten paljasti minulle...tosin keinot vaatii hyviä näyttelijänlahjoja..

        Tsemppiä ja jaksamista!

        Klamysta on jo noin 2 vuotta, joten se on jo vanha juttu.
        Tämä uus pettämisepäily ei siis johdu tästä taudista vaan noista muista epäilyistä.
        Ajattelin kokeilla tänään saaha puhuttua mieheni kanssa, mutta sekin on sellasta, että yleenä mies suuttuu ja aloittaa mykkäkoulun.
        No eiköhän tästäki hengissä selvitä!


      • jukuju
        Pettänyt ja ei jäänyt kiinni kirjoitti:

        Klamydia

        Klamydia on yleinen sukupuolitauti, jonka aiheuttaja on Chlamydia trachomatis-niminen bakteeri. Tautitapausten määrä on Suomessa viimevuosina ollut noin 11 000- 13 000 , eikä tartuntojen määrässä ole todettu laskua kuten tippurissa.
        Tarttuminen ja oireet

        Klamydian aiheuttava bakteeri tarttuu sukupuolikontaktissa limakalvojen välisessä kosketuksessa. Taudin itämisaika tartunnasta oireisiin on pidempi kuin tippurissa ja on tavallisesti noin 10-14 vuorokautta, joskin oireet voivat alkaa vasta 3-4 viikon kuluttuakin tartunnasta. Klamydiatartunta saattaa usein olla hyvin lieväoireinen tai oireetonkin. Arvioiden mukaan jopa 75% naisista ja 25% miehistä infektio on täysin oireeton, mikä johtaa helposti kroonisiin tulehduksiin. Oireeton taudinkantaja tartuttaa myös tietämättään tautia eteenpäin. Kondoomin käyttö suojaa hyvin tartunnasta.

        Klamydia-infektion oireita miehillä ovat kirvely virtsatessa, kellertävä, vaaleanharmaa vuoto virtsaputkesta tai harvemmin tihentynyt virtsaamisentarve. Klamydia-bakteeri voi infektoida myös lisäkiveksen ja peräsuolen. Lisäkivestulehduksen yhteydessä esiintyy tavallisesti toispuoleista arkuutta ja turvotusta lisäkiveksen seudussa ja tutkimuksissa on saatu viitteitä hoitamattoman tulehduksen aheuttavan steriliteettiä miehillä.

        Naisilla tulehduksen seurauksena voi esiintyä virtsakirvelyä, tihentynyttä virtsaamisen tarvetta tai valkovuotoa. Alavatsakipu, lämpöily ja verinen vuoto voivat viitata sisäsynnyttimien tulehdukseen. Naisilla klamydia voi aiheuttaa myös maksakapselin tulehduksen, jonka tyypillinen oire on äkillinen oikeanpuoleinen ylävatsakipu. Krooninen hoitamaton klamydia sisäsynnyttimissä aiheuttaa munajohtimien arpeutumista, joka voi johtaa lapsettomuuteen ja kohdun ulkopuolisiin raskauksiin. Naisilla ja miehillä sairastettu klamydia voi laukaista ns. reaktiivisen artriitin, jonka oireita ovat niveltulehdukset sekä mahdolliset silmä- ja limakalvosairaudet.

        Miten klamydiaa todetaan?

        Viitteitä mahdollisesta klamydian aiheuttamasta tulehduksesta on mahdollista saada välittömästi jo vastaanoton yhteydessä virtsaputkesta ja naisilla myös kohdunkaulasta otetun mikroskooppinäyteen avulla. Taudin varmistus tapahtuu kuitenkin aina viljelyllä tai geeniteknisin näyttein, jolloin vastausten saaminen kestää noin viikon. Taudin osoitus voidaan suorittaa myös erikoisvarjäyksin ja -mikroskopoinnin avulla. Miehiltä näyteet otetaan tavallisesti virtsaputkesta tai virtsasta ja naisilta virtsaputkesta sekä kohdunkaulasta.

        Miten klamydiaa hoidetaan?

        Kuten aiemmin todettiin, klamydia on bakteeri, jonka hoitoon on olemassa useampia antbiootteja. Tippurin hoitoon yleisesti käytetyt antibiootit eivät tehoa riittävästi klamydiaan. Parhaiten klamydian hoitoon soveltuvat makrolidi- ja tetrasykliini-ryhmien antibiootit vähintään 7-10 päivän kuureina. Atsitromysiini-nimisellä antibioottilla kerta-annoshoito on myös osoittautunut tehokkaaksi. Infektion yhteydessä on tärkeää myös partnerin, oireettomankin, samanaikainen hoito. Klamydiassa, kuten tippurissakin, hoidon onnistumisen kontrollointi uusintakokein noin 2 viikon kuluttua antibiootin loppumista on tarkeää parantumisen varmistamiseksi.


        JOHTOPÄÄTÖS: Miehesi pettää ja yhden kirjoittajan vaimo pettää. Tauti tarttuu vain limakalvojen kohdatessa. Aika vaikeaa ilman yhdyntää...

        --------------------------------------------------

        Toki jos muutaman minuutin hierot vessan kanteen tai pisuaariin, jota joku tautinen on käyttänyt ja hieronut sukupuolielintään sitä vasten tarttumisen mahdollisuus on. Tosin väestötodennäköisyys pohjalta Suomessa 1:10000000. Ja silloinkin olet sammunut pytylle ja sukupuolielimesi hieraantuu ko. kohtaa vasten kotvan aikaa.

        Turha hakea netistä mitään kummempaa tietoa lisää, ne ovat vain pettäjien propagandaa, jolla saadaan puoliso tai mukava tuleva sellainen rauhoitetuksi ja epävarmaksi tiedostaan.

        Tietty sieltä löytyy lisää varmistusta, kuten se että ko. bakteeri ei selviä kuin tovin ilman mukavan kosteaa limakalvo asumustaan ja alkaa heti heikkenemään joutuessaan pois sieltä. Eikä siis riitä, että on etana jälki jossakin ja hierot elintäsi siihen (vielä epätodennäköisempää tarttuminen kuin ns. 'pisuaari tartunta', jota tosin ei ole lääkärien mielestä olemassakaan, tosin kysyisin, että miksi joku hieroisi jälkeä...

        Hyväksy pettäminen, eroa tai ala pettää itsekin eli elelette avoimessa liitossa.

        tunnut tietävän asiasta paljon.osaatko siis sanoa tarttuuko se suojaamattomassa suuseksissä????? kiitos mahd.vastauksesta


      • Tietoa
        jukuju kirjoitti:

        tunnut tietävän asiasta paljon.osaatko siis sanoa tarttuuko se suojaamattomassa suuseksissä????? kiitos mahd.vastauksesta

        Kyllä klamydia voi tarttua myös suuseksissä, ja peppuseksissä. Limakalvoja on muuallakin kuin emättimessä.


    • Anonyymi

      Kävin testeissä kun mulla Alko alavatsakivut ja alaselkä särky tulos positiivinen itse istun kotona lapsen kanssa 24/7 ja mieheni puhuu toista toiseksi olemme asumus erossa ja syyttää vain mua että se on vaan mulla vaikka sanon että mee lääkäriin kun sillä ei oo oireita nyt tuli lopullinen ero perheeseen koskaan ei oo mulla ollut sukupuolitautia mutta tulipahan sekin koettua ja tietty syyttelee vaan mua

    • Anonyymi

      Todellakin mulla sama juttu sanoo rakastavansa ja ei vois koskea muka toiseen naiseen mutta mulla tulos positiivinen ja sanon vaan kerrasta poikki sanon suoraan sen.... Jatkot sulle.. Ite lopetan meidän suhteen oma terveys ennen kaikkea tsempit

      • Anonyymi

        Vuosia sitten löysin miehen rahapussista jonkun naisen yhteystiedot baari illan jälkeen.
        Mies oli myös soittanut tälle naiselle.
        Asiaa mietittyäni vedin ihan pokkana just sellasen kusetuksen,muutaman päivän kuluttua ett kuulin vähän juttuja..mitä oli joku nähnyt baarissa.
        Kokeilin siis kepillä jäätä.
        Mies ihan vaikeana sit tunnusti suutelemiset ja muut kähmimiset.
        Nais porukka oli ollut liikenteessä ja heillä oli mökki vuokrattu onneks sen verran kaukaa ettei mies ollut mukaan lähtenyt. Oli kyllä pyydetty.
        Ja nainen muutenkin kauempaa.
        Yhteystiedot mieheni hävitti ja sähköpostin sain katsoa että sp.osoitetta ei oo tallentanu.
        Eli ihan totaali kusetuksella homma selvis.
        Soitin muuten tälle naiselle,siitä ei paljon iloa ollut..sanoi olleensa niin kännissä ettei muista juuri mitään???
        I


    • Anonyymi

      Miehesi on patologinen valehtelija. Älä usko mitään hänen selityksiään on niin selvä tapaus. Haluaa pitää sinut koska valehtelee päin näköä. Et varmastikaan halua kuulla hänen valheitaan jatkuvasti. Etsi parempi, joka kunnioittaa sinua.

    • Anonyymi

      Kopioi numerot ja laita omaan puhelimen muistiin ja mene heti watsuppiin katsomaan kenen kuva siinä on. Ja numerotiedustelusta nimi, jos naisen kuva...

      Jos jo klmydia tullut niin pettää.

      Pettäjät ei myönnä vaikka rysän päältä kiinni.
      Jos haluat verekseltään kiinni niin viritä ansa

    • Anonyymi

      Tänään Ilta-Sanomissa naiset kertovat, että eivät voi olla pettämättä puolisoaan edes koronakaranteenin aikana ja pelkäävät tuovansa perheeseen koronaviruksen, mutta kun toosa kutisee, ei voi mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe