Isojalkaisen tytön ongelma

Muhku

Täältä nyt ajattelin lähteä hakemaan vähän apua tähän mun varsin ärsyttävään ongelmaan.

Mä oon 16-vuotias naisenalku ja juuri löytämässä sitä omaa tyyliäni. Tätä oman tyylin luomista haittaa kuitenki yksi erittäin ärsyttävän inhottava juttu: mun on tosi vaikee löytää mieleisiäni kenkiä, koska mulla on naiseks niin iso jalka. Kengän koko on semmoinen 42-43, ja naisten kengät ovat suurimmaksi osaksi tehty kokoon 41 asti. Sopivan kokoisia kenkiä tuntuu löytyvän vain joistain urheilukengistä ja miesten malleista, jotka siis eivät tyyliini ja omaan makuuni sovi.

Kysyisinkin kohtalotovereiltani ja muilta, jotka pystyvät neuvomaan apua, mistä isojalkainen nainen tai naisenalku löytäisi kivoja, siroja kenkiä? Tykkäisin kovasti käyttää hameita, mutten viitsi, koska sitten kenkäni näyttävät tökeröiltä hameideni kanssa. Kesällä olis mukava käyttää jotain nättejä ja siroja sandaaleja, mutta mistään ei löydy tarpeeksi isoja. Talvella sama ongelma: olis kiva käyttää jotain nättejä, naisten talvikenkiä, mutta kokoja ei löydy. Juhlakenkiäkään ei löydä koskaan, ja sitten saa juhlissa hävetä, kun on jotkin rumat, vaatetukseen sopimattomat kengät.

Käsittämätöntä, mikseivät tuotemerkit ota huomioon isojalkaisia naisia! Meitäkin kun jonkin verran kuitenkin on. Valmistaisivat pieniä eriä näitä ääripään kokoja, pieniä JA suuria, varmasti ne menisivät kaupaksi!

Auttakaa siis, rakkaat ihmiset, ja kertokaa, mistä isojalkainen nainen tai tyttö löytää naisellisia, nättejä ja siroja kenkiä? Tämä rupee todella repimään hermoja..!

Kiitoksia VALTAVASTI, jos osaatte auttaa! :)

9

1936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nixu

      Etsin just itelleni kesäksi semmoisia pistokkaita mutta mistään en ole löytänyt kokoa 43, todella ärsyttävää ja hermoja raastavaa..
      Talvellakin joutusin etsimään monet kaupat läpi ennen kun löysin sopivat saappaat (niitäkin oli sitten vain yksi pari kun esim. kokoa 38 oli varmaan viisi paria)..

      musta ei nyt mitään apua ollut :(
      mutta kannatta vaan koluta kaikkien kauppojen ja nettisivujen kengät läpi, hyvällä tuurilla löytyy mieleiset ja sopivat..

      Jos joku tietää jonkun nettisivun missä myydään isojalkaisten (koosta 42 ylöspäin) naisten kenkiä niin voisi pistää linkin tänne, kiitos :)

    • bigfoot

      Itsellänikin on koon 42-43 jalka, enkä tänä keväänä ole onnistunut löytämään yhtäkään paria kenkiä normaaleista kenkäkaupoista. Viime syksynä löysin kyllä yhdet saappaat Haloselta, missä on muutenkin naisten kengissä isompia kokoja, mutta kevätkenkiä sieltä ei löytynyt. :( Lopulta ostin urheilukaupasta canvaskengät joiden identtiset siskokset olin nähnyt Halosella, mutta joista jouduin ostamaan 44,5 kokoisen parin!! Ei se mallikaan ollut välttämättä ihan sitä mitä olin etsimässä mutta sopi sentään jalkaan.

      Olen ajatellut että pitäisi varmaan jossain vaiheessa lähteä ostoksille Helsinkiin, kun siellä on kuulemma kaksikin kauppaa josta voi löytyä isojalkaisille kenkiä. Toinen on Kenkämarski Mannerheiminkadulla ja toinen Kristiina Iso-Roobertinkadulla. Kenkämarskin ikkunaa olen ohimennen kyllä vilkaissut, mutta Kristiinasta en tiedä sitäkään vähää.

    • pullukka

      Katsoppas Pieni- ja isokenkäiset Ry:n sivuilta,löytyykö apua.

      www.koputuksia.mpoli.fi

    • silja

      k-kengässä on ainakin jotain kenkiä, jotka on numeroa 42. marco tozzin ja vaga bondin kengissä olen huomannut olevan kokoa 42. oma kokoni on 41, joten on itsellänikin iso jalka, mutta monista malleista löytyy kuotenkin kokoja.tosin musta kaikki mun kengät näyttää kauheen isoilta mun jalassa...

    • lissu...

      Kerronko sinulle Hesan kauppoja?
      1. Kenkä-Marski... Mannerheimintie (ainakin no 43 asti)
      2. Stokmann.. löytyy kokoa 42 - 43..(Hgin keskustan tavaratalo)
      3. Halonen...
      -----
      Tampereella on liike,, jossa isoja kenkiä paljonkin. Tuosta liikkestä löytyy tiedot netistä.
      Helsingissä on Kristiina (isot ja pienet), en ole
      käynyt ko. kaupassa (Iso-Roobertink.(pihapuoli)
      ---
      No. tässä muutamia...

    • varpunen

      korkokengissä isokin jalka näyttää sirolta :)
      itselläni on koko 41 ja olen 15v...

      julma maailma... sanon minä...

      • Ninna

        www.kingsizeskor.se

        Isojalkaiset: Muistakaa koluta aina Anttilan suurimmat kengät. Ne ovat usein tilavalla lestillä tehdyt.

        Pitäisköhän meidän jättijalkaisten naisten lähestyä jotakin kenkäfirmaa, ja pyytää valmistamaan meille suuria kenkiä. Jos eivät muuten suostu, niin vaikka sitten vain yhtä mallia, jonka kaikki sitten sitoutuvat ostamaan. Vetoavat aina, että kun ei ole kysyntää. Kysyntää on sanon minä.


    • Siro43

      Kokeileppa
      http://joyboots.fi/PublishedService
      Siellä pitäisi olla kaiken näköisiä ja kokoisia kenkiä isompijalkaisille naisille. Todella paljon löytyy kauniita ja siroja :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe