eiiiiii!! ;(

kkill myself

olen keksinyt pianolla kappaleita ja itse tykkään niistä ( :D ) mutta sitten kun laitoin ne mp4 seeni niin nyt ne on kadonnut!!! arvatkaa että surettaa ;(( siis kun yhdistän mp tietsikkaan niin siihen tulee ne kuvakkeet muttein niitä voi kuunnella kun tulee joku ilmoitus että niitä ei ole tms. hitsi nyt harmittaaa ihan hirveesti ;(( mullon nordic mp4. mistä tämä johtuu? enkö enää koskaan voi kuunnella kappaleitani ;(((

12

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don't kill

      Otahan nyt ihan rauhallisesti ja kerro ensin että miten ja minne olet ensi alkuun ne kappaleet tehnyt? Oletko äänittänyt ne tietokoneella? Onko ne sen soittimen ymmärtämässä formaatissa? Todennäköisesti tilanne on nyt semmoinen että ne on yhä tallessa siellä sinun tietokoneella jossain ja ne on semmoisessa formaatissa mitä se nordic ei ymmärrä. Muuta ne vaikka mp3:ksi jollain muunnosohjelmalla ja kokeile uudestaan. Jos niitä ei ole tietokoneella niin todennäköisesti ne tiedostot on ihan kunnossa siellä mp3 -soittimessa, se soitin vaan ei osaa niitä soittaa, eli voit kopioida ne tiedostot takaisin tietokoneelle.

      Itse tehdyssä musiikissa on sekin hyvä puoli että ne voi aina soittaa ja äänittää uudestaan, ne kappaleet saattavat jopa jalostua paremmiksi siinä prosessissa.

      • kkill myself

        joo siis äänittelin kappaleita itse sillä samalla mp3 sella ja sitten siirsin ne koneelle. rupes kaduttaa ku ne oli siinä koneella joten siirsin ne takaisin siihen samaan mp3 seen millä olen ne äänittänyt. eli kappaleiden muoto on mp3 sen ymmärrettävä. ja nyt kun yhdistän mp3 koneeseen niin siihen tulee ne kaikki kuvakkeet mutta vain kuvien kuvaklkeet ja parissa näkyykin ne kuvat mutta siihen kun tulee se record kansio nii kun laittaa sen hiiren kansion päälle niin siinä lukee "kansio on tyhjä" mitä hemmettiä! sielläon ne äänitteet mutta sitten kun otan mp3 sen irti koneesta ja laitan päälle, niin ne on siellä mp3 sesa ja voin kuunnella onneksi niitä siitä mp3 sesta mutta en voi siirtä niitä. kone jumittaa ja sitten saattaa kuvakkeetkin kadota. jos valitsen laitetta yhdistäessä valinnan eä toista windows media playerissa niin sillon joskus tapahtuu niin että voin katsoa kaikki kuvat ja muutama äänitteen (en kaikkia). ainiin nyt vasta tajusin! olin siirtänyt kaikki lyriikat, runot, tarinat ja kaikki muistiinpanotkin siihen laitteeseen ;(( niitä ei näy mp3 sessa joten ainuat mitä voin enää pelastaa on äänitteet. koska voinhan äänittää ne kännykällä mp3 sesta. ;(( hirveetä.. sinne ne jäi ;( sama asia kun omaisuus olisi palanut tulipalosta, kun kaikki kuvat,videot,kirjotukset ja äänitteet on menyt, kaikki on poissa ;_( ja ps. kuvia ei voi avata koska se ilmoitus tarkoittanee sitä ettei niitä muka enää olisi. mukamas virhe on tullut ja ne kuvat olisi muka poistettu vaikka niitä ei ole ja ne näkyy siinä. pitää vain toivoa että taas käy niin että saan katsottua ne windowsmedian kautta ja vaikka otan kameralla ne kuvat että saan taas ne pelastettua... toivon niin


      • tuota..
        kkill myself kirjoitti:

        joo siis äänittelin kappaleita itse sillä samalla mp3 sella ja sitten siirsin ne koneelle. rupes kaduttaa ku ne oli siinä koneella joten siirsin ne takaisin siihen samaan mp3 seen millä olen ne äänittänyt. eli kappaleiden muoto on mp3 sen ymmärrettävä. ja nyt kun yhdistän mp3 koneeseen niin siihen tulee ne kaikki kuvakkeet mutta vain kuvien kuvaklkeet ja parissa näkyykin ne kuvat mutta siihen kun tulee se record kansio nii kun laittaa sen hiiren kansion päälle niin siinä lukee "kansio on tyhjä" mitä hemmettiä! sielläon ne äänitteet mutta sitten kun otan mp3 sen irti koneesta ja laitan päälle, niin ne on siellä mp3 sesa ja voin kuunnella onneksi niitä siitä mp3 sesta mutta en voi siirtä niitä. kone jumittaa ja sitten saattaa kuvakkeetkin kadota. jos valitsen laitetta yhdistäessä valinnan eä toista windows media playerissa niin sillon joskus tapahtuu niin että voin katsoa kaikki kuvat ja muutama äänitteen (en kaikkia). ainiin nyt vasta tajusin! olin siirtänyt kaikki lyriikat, runot, tarinat ja kaikki muistiinpanotkin siihen laitteeseen ;(( niitä ei näy mp3 sessa joten ainuat mitä voin enää pelastaa on äänitteet. koska voinhan äänittää ne kännykällä mp3 sesta. ;(( hirveetä.. sinne ne jäi ;( sama asia kun omaisuus olisi palanut tulipalosta, kun kaikki kuvat,videot,kirjotukset ja äänitteet on menyt, kaikki on poissa ;_( ja ps. kuvia ei voi avata koska se ilmoitus tarkoittanee sitä ettei niitä muka enää olisi. mukamas virhe on tullut ja ne kuvat olisi muka poistettu vaikka niitä ei ole ja ne näkyy siinä. pitää vain toivoa että taas käy niin että saan katsottua ne windowsmedian kautta ja vaikka otan kameralla ne kuvat että saan taas ne pelastettua... toivon niin

        tuo sepustus on niin sekava että parempi että annat jonkun asiantuntijan vilkaista tilannetta ihan paikan päällä, luulenpa että tilanne ei ole ollenkaan niin paha kuin luulet.


      • Helvet
        kkill myself kirjoitti:

        joo siis äänittelin kappaleita itse sillä samalla mp3 sella ja sitten siirsin ne koneelle. rupes kaduttaa ku ne oli siinä koneella joten siirsin ne takaisin siihen samaan mp3 seen millä olen ne äänittänyt. eli kappaleiden muoto on mp3 sen ymmärrettävä. ja nyt kun yhdistän mp3 koneeseen niin siihen tulee ne kaikki kuvakkeet mutta vain kuvien kuvaklkeet ja parissa näkyykin ne kuvat mutta siihen kun tulee se record kansio nii kun laittaa sen hiiren kansion päälle niin siinä lukee "kansio on tyhjä" mitä hemmettiä! sielläon ne äänitteet mutta sitten kun otan mp3 sen irti koneesta ja laitan päälle, niin ne on siellä mp3 sesa ja voin kuunnella onneksi niitä siitä mp3 sesta mutta en voi siirtä niitä. kone jumittaa ja sitten saattaa kuvakkeetkin kadota. jos valitsen laitetta yhdistäessä valinnan eä toista windows media playerissa niin sillon joskus tapahtuu niin että voin katsoa kaikki kuvat ja muutama äänitteen (en kaikkia). ainiin nyt vasta tajusin! olin siirtänyt kaikki lyriikat, runot, tarinat ja kaikki muistiinpanotkin siihen laitteeseen ;(( niitä ei näy mp3 sessa joten ainuat mitä voin enää pelastaa on äänitteet. koska voinhan äänittää ne kännykällä mp3 sesta. ;(( hirveetä.. sinne ne jäi ;( sama asia kun omaisuus olisi palanut tulipalosta, kun kaikki kuvat,videot,kirjotukset ja äänitteet on menyt, kaikki on poissa ;_( ja ps. kuvia ei voi avata koska se ilmoitus tarkoittanee sitä ettei niitä muka enää olisi. mukamas virhe on tullut ja ne kuvat olisi muka poistettu vaikka niitä ei ole ja ne näkyy siinä. pitää vain toivoa että taas käy niin että saan katsottua ne windowsmedian kautta ja vaikka otan kameralla ne kuvat että saan taas ne pelastettua... toivon niin

        No huh.... Melkoinen Trolli :))


      • kkill myself
        Helvet kirjoitti:

        No huh.... Melkoinen Trolli :))

        sori vaan :( yritän selittään kerran selkeemmin ja lyhyemmin ;))
        eli:
        pystyn kuuntelemaan äänitettyjä kappaleitani mp3:sestani, mutta kun yhdistän sen tietokoneeseeni niin siihen tule valikko.
        ----Jos valitsen siitä valinnan että "tarkastele kansiota" niin näytölle ilmesyy kuvakkeet paitsi pari kuvaa saattaanäkyä vaikka tavallisesti siinähän pitäisi näkyä itse kuva pienempännä. No jos sitä klikkaa tulee ilmoitus jossa kerrotaan ettei sitä kuvaa ole (vaikka ei niiden pitäisi olla kadonneet).
        ----No jos valitsenkin valikosta sellaisen valinnan kun "toista Windows Media Playerilla" niin joskus tapahtuu niin että voin kuunnella äänittämäiäni kappaleita, katsoa kuvia, mutta joskus tapahtuu niin, etten voi katsoa kuvia tai kuunnella äänitteitäni. Tulee vaan että "Virhe ja siinä myös lukee että tiedosto jos on vaikka nimetty uudelleen (tai jotain muuta) niin sitä ei voi katsoa. Jotain tollasta.
        Kelle minä voisin sitten tätä selventää? En tunne ketään "ammattilaista" ja jos pitäis jollekkin soittaa niin kenelle?


      • 5+11
        kkill myself kirjoitti:

        joo siis äänittelin kappaleita itse sillä samalla mp3 sella ja sitten siirsin ne koneelle. rupes kaduttaa ku ne oli siinä koneella joten siirsin ne takaisin siihen samaan mp3 seen millä olen ne äänittänyt. eli kappaleiden muoto on mp3 sen ymmärrettävä. ja nyt kun yhdistän mp3 koneeseen niin siihen tulee ne kaikki kuvakkeet mutta vain kuvien kuvaklkeet ja parissa näkyykin ne kuvat mutta siihen kun tulee se record kansio nii kun laittaa sen hiiren kansion päälle niin siinä lukee "kansio on tyhjä" mitä hemmettiä! sielläon ne äänitteet mutta sitten kun otan mp3 sen irti koneesta ja laitan päälle, niin ne on siellä mp3 sesa ja voin kuunnella onneksi niitä siitä mp3 sesta mutta en voi siirtä niitä. kone jumittaa ja sitten saattaa kuvakkeetkin kadota. jos valitsen laitetta yhdistäessä valinnan eä toista windows media playerissa niin sillon joskus tapahtuu niin että voin katsoa kaikki kuvat ja muutama äänitteen (en kaikkia). ainiin nyt vasta tajusin! olin siirtänyt kaikki lyriikat, runot, tarinat ja kaikki muistiinpanotkin siihen laitteeseen ;(( niitä ei näy mp3 sessa joten ainuat mitä voin enää pelastaa on äänitteet. koska voinhan äänittää ne kännykällä mp3 sesta. ;(( hirveetä.. sinne ne jäi ;( sama asia kun omaisuus olisi palanut tulipalosta, kun kaikki kuvat,videot,kirjotukset ja äänitteet on menyt, kaikki on poissa ;_( ja ps. kuvia ei voi avata koska se ilmoitus tarkoittanee sitä ettei niitä muka enää olisi. mukamas virhe on tullut ja ne kuvat olisi muka poistettu vaikka niitä ei ole ja ne näkyy siinä. pitää vain toivoa että taas käy niin että saan katsottua ne windowsmedian kautta ja vaikka otan kameralla ne kuvat että saan taas ne pelastettua... toivon niin

        laitteen turvallisesti vai repäisitkö vain irti?


      • dksjdkasjksl
        kkill myself kirjoitti:

        sori vaan :( yritän selittään kerran selkeemmin ja lyhyemmin ;))
        eli:
        pystyn kuuntelemaan äänitettyjä kappaleitani mp3:sestani, mutta kun yhdistän sen tietokoneeseeni niin siihen tule valikko.
        ----Jos valitsen siitä valinnan että "tarkastele kansiota" niin näytölle ilmesyy kuvakkeet paitsi pari kuvaa saattaanäkyä vaikka tavallisesti siinähän pitäisi näkyä itse kuva pienempännä. No jos sitä klikkaa tulee ilmoitus jossa kerrotaan ettei sitä kuvaa ole (vaikka ei niiden pitäisi olla kadonneet).
        ----No jos valitsenkin valikosta sellaisen valinnan kun "toista Windows Media Playerilla" niin joskus tapahtuu niin että voin kuunnella äänittämäiäni kappaleita, katsoa kuvia, mutta joskus tapahtuu niin, etten voi katsoa kuvia tai kuunnella äänitteitäni. Tulee vaan että "Virhe ja siinä myös lukee että tiedosto jos on vaikka nimetty uudelleen (tai jotain muuta) niin sitä ei voi katsoa. Jotain tollasta.
        Kelle minä voisin sitten tätä selventää? En tunne ketään "ammattilaista" ja jos pitäis jollekkin soittaa niin kenelle?

        - tiedostonimissä ei saa olla ääkkösiä eikä erkoismerkejä, vältä myös välilyöntejä ja piiiiitkiä nimiä...
        - jos äänitit sillä mp3 soittimella, ei ne sieltä mihinkään katoa, elli niin itse määrää - tai windows tekee omiaan
        - toimiiko jos avaat media playerin ja sitten vasta sitä kautta sen musatiedostosi?

        - ammatilaiset: helpson auttaa...


      • tässä...
        dksjdkasjksl kirjoitti:

        - tiedostonimissä ei saa olla ääkkösiä eikä erkoismerkejä, vältä myös välilyöntejä ja piiiiitkiä nimiä...
        - jos äänitit sillä mp3 soittimella, ei ne sieltä mihinkään katoa, elli niin itse määrää - tai windows tekee omiaan
        - toimiiko jos avaat media playerin ja sitten vasta sitä kautta sen musatiedostosi?

        - ammatilaiset: helpson auttaa...

        käynyt niin että olet äänittänyt ne sinne mp3:n record -kansioon, sitten siirtänyt tietokoneelle ja sitten siirtänyt ne takaisin mp3:lle mutta johonkin muuhun kansioon kuin record -kansioon. Mitä tästä opimme, siirtämisen sijaan kannattaa käyttää kopiointia jolloin se alkuperäinen säilyy ja kaikesta tärkeästä kannattaa olla kopiot jossain. Tuskinpa se tietokoneen kovalevy muutamasta mo3:sta täyttyy.


      • kkill myself
        tässä... kirjoitti:

        käynyt niin että olet äänittänyt ne sinne mp3:n record -kansioon, sitten siirtänyt tietokoneelle ja sitten siirtänyt ne takaisin mp3:lle mutta johonkin muuhun kansioon kuin record -kansioon. Mitä tästä opimme, siirtämisen sijaan kannattaa käyttää kopiointia jolloin se alkuperäinen säilyy ja kaikesta tärkeästä kannattaa olla kopiot jossain. Tuskinpa se tietokoneen kovalevy muutamasta mo3:sta täyttyy.

        olen vahvasti sillä kannalla, että laite on cmennyt sekaisin. mitään muuta en keksi. tähän asti se on toiminut moitteetomasti, ennenko siirsin sinne niitä tuhansia äänitteitä (oikeasti niitä on monta sataa :C) tuhansia kuvia satoja videoita ja kymmeniä kirjotuksia. maksaako se helpson??


      • kkill myself
        5+11 kirjoitti:

        laitteen turvallisesti vai repäisitkö vain irti?

        selvennän vielä ettei ne kappaleet,kuvat,videot ja kirjoitukset ole enää koneella vaan kaikki siinä p3 sessa eli se on ainut pelastus jos mp3 toimis.


      • 9+16
        kkill myself kirjoitti:

        selvennän vielä ettei ne kappaleet,kuvat,videot ja kirjoitukset ole enää koneella vaan kaikki siinä p3 sessa eli se on ainut pelastus jos mp3 toimis.

        tavallinen "kopioi ja liitä" toimi? Jos kopioit ne tavarat koneelle.

        Ja nimenomaan kopioi ja liitä. Ei mitään siirrä tiedosto juttuja.


      • kkillmyself
        9+16 kirjoitti:

        tavallinen "kopioi ja liitä" toimi? Jos kopioit ne tavarat koneelle.

        Ja nimenomaan kopioi ja liitä. Ei mitään siirrä tiedosto juttuja.

        siis kokeilin tuiotakin mutta tulee joku että lähde kansiosta ei voi kopioda tai joku sellanen juttu. luulin itsekin että se toimisi mutta ei kun tulee se sama ilmoitus mikä siirtäessäkin. ihan outo juttu ;((


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe