Katsoin taskulampun valolla hampaitani ja huomasin että alhaalla etuhampaassa näkyy vaakasuora, todella ohut halkeamantapainen. Ilman valoa en kuitenkaan näe sitä tai tunne muutenkaan. Mistä tietää onko halkeama vain pinnalla vai syvemmällä?
Halkeama etuhampaassa?
4
7053
Vastaukset
- *TheRoad*
En tiedä mistä tietää ainakaan itse, mutta minulla oli ylä etuhampaassa samanlainen aika mitättömän näköinen halkeama, (mutta pystysuorassa) ja niinhän se hammas sitten halkesi ihan tavallista ruisleipää puraistessa. Nyt on noin puolet hampaan näkyvästä osasta muovia. :'(
Käy näyttämässä hammaslääkärille jossain vaiheessa, ennen kuin halkeaa, jos sille vaikka voisi tehdä jotain jo ehkäisevästi.- Mikrohalkeama
Joita on meillä jokaisella ja niille ei pysty tekemään mitään ehkäisevästi.
- .
Ei syytä huoleenJos olisi syvä halkeama,oireilisi vihlomalla varsinkin kylmälle.Kyse luultavimmin ns.hiushalkeamasta,joita tulee purukaluston käytön myötä kaikille enemmän ja vähemmän.Näin etenki hampaiden narskuttelijoilla.
- hlk
Kaikilla on pieniä halkeamia hampaissa eikä niille voi tehdä mitään. Jos hampaasta lohkeaa pala, niin lohkemaman voi korjata paikkaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627