Miksi mies härnää?

Kohde

Ja millainen nainen herättää miehessä härnäämisen "halun"?

14

3926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlueNightSatin

nii..ite ajattelen härnäämisen olevan aina jonkin sortin kiinnostusta kohdetta kohtaan. Voisin ajatella et härnääminen menee myös flirttailusta. :) Jotaki virittelyähän se taitaa olla...ainaki härniminen on kivaa toisinaan.

• leipomispäivä

;-DDDDDDDDD

• uteliasantti

muusta kun kiusanteosta kyse :))))

• Kohde

mutta sisältääkö se yleensä/aina jotain seksuaalista mielenkiintoa toista kohtaan tms? Koska jutut ja läpät jne ovat aina jollakin tapaa käsittetävissä niin.. eikä pelkästään kohteen mielestä. Lisäksi niissä on nähtävissä ja koettavissa ripaus hellyyttä sekä soppaa sekoittamassa vielä eräänlaista erityistä "huolenpitoa" vähän tuhmilla lisukkeilla, jollaista ajattelisi olevan lähinnä kai pareilla, mutta mikä jottei lähemmillä ihmisillä keskenään.

• eräsutelias

kohde voi kiinnostaa seksuaalisestikkin tai sitten ei. Jotkut ihmiset on vaan sellasia, että niitä tekee milei kiusata, kiusata,kiusata, ymmärräks yhtään mua :)
        Yhtäkin oon kiusannu ihan vaan, kun sillä menee pasmat seksin ja on olevinaan niin työmoraalinen :)

• BlueNightSatin
        eräsutelias kirjoitti:

kohde voi kiinnostaa seksuaalisestikkin tai sitten ei. Jotkut ihmiset on vaan sellasia, että niitä tekee milei kiusata, kiusata,kiusata, ymmärräks yhtään mua :)
        Yhtäkin oon kiusannu ihan vaan, kun sillä menee pasmat seksin ja on olevinaan niin työmoraalinen :)

mä tavallaan ymmärrän totakin kiusaamisvimmaa, mut kiinnostaahan se sua joteki tyyppinä, koska näät vaivaa ees sen kiusaamiseen. Semmoset mitkä ei kiinnosta jätetään huomiotta. Ainaki mä teen niin yleensä..

Se kiinnostus kun voi olla tota mitä meinasin..flirttiäkin, muttei sen tarvi olla aina positiivista kiinnostustakaan. Negatiivinenkin kiinnostus on kiinnostusta..

• Härnäätkö vielä
        BlueNightSatin kirjoitti:

mä tavallaan ymmärrän totakin kiusaamisvimmaa, mut kiinnostaahan se sua joteki tyyppinä, koska näät vaivaa ees sen kiusaamiseen. Semmoset mitkä ei kiinnosta jätetään huomiotta. Ainaki mä teen niin yleensä..

Se kiinnostus kun voi olla tota mitä meinasin..flirttiäkin, muttei sen tarvi olla aina positiivista kiinnostustakaan. Negatiivinenkin kiinnostus on kiinnostusta..

Mua ei saa härnätä! On se silti kivaa.

• Khih hih
        eräsutelias kirjoitti:

Sinua olisi kiva kiusata ysimillisellä tai rautaputkella ;)

• Khih hih
        Khih hih kirjoitti:

Sinua olisi kiva kiusata ysimillisellä tai rautaputkella ;)

Tämä siis oli nimimerkille eräsutelias

• etkuiteskaanuskalla
        Khih hih kirjoitti:

Tämä siis oli nimimerkille eräsutelias

Onks toi 9millinen joku kuudesti laukeeva ase tjms.? No ant tulee vaan, on tässä jo ooteltu;))

• kivatsulleantdree

Aion härnätä, koska kohde härnää, ollaan vähän kuin oravanpyörässä. En anna periksi, hän taipuu vielä tahtooni, vaikka vaikea tapaus kyseessä, ei mahdoton kuitenkaan;)

• Anteeksi keskeytys:.

.

"Mutta kuulutteko te härnääjät johonkin kerhooon?????????"

har!1

.

• härnäysviestu

Jazuli aina ilahtuu kun joku mies vavautuu härnäämään

• Anonyymi

Mies härnää päivät pitkät vähän väliä. Hakee minusta reaktiota. Tekee elämästä helvettiä. Keskustelunkin aikana täytyy ärähtää. Ei voi enää mennä yhdessä oikein minnekään. Alko-ongelmakin on ei myönnä sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      24
      4282
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      225
      3759
    3. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      13
      2833
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      24
      2739
    5. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      45
      2724
    6. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      107
      2699
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2456
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      41
      2377
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2326
    10. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      61
      1811
    Aihe