Miksi mies härnää?

Kohde

Ja millainen nainen herättää miehessä härnäämisen "halun"?

14

3378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlueNightSatin

nii..ite ajattelen härnäämisen olevan aina jonkin sortin kiinnostusta kohdetta kohtaan. Voisin ajatella et härnääminen menee myös flirttailusta. :) Jotaki virittelyähän se taitaa olla...ainaki härniminen on kivaa toisinaan.

• leipomispäivä

;-DDDDDDDDD

• uteliasantti

muusta kun kiusanteosta kyse :))))

• Kohde

mutta sisältääkö se yleensä/aina jotain seksuaalista mielenkiintoa toista kohtaan tms? Koska jutut ja läpät jne ovat aina jollakin tapaa käsittetävissä niin.. eikä pelkästään kohteen mielestä. Lisäksi niissä on nähtävissä ja koettavissa ripaus hellyyttä sekä soppaa sekoittamassa vielä eräänlaista erityistä "huolenpitoa" vähän tuhmilla lisukkeilla, jollaista ajattelisi olevan lähinnä kai pareilla, mutta mikä jottei lähemmillä ihmisillä keskenään.

• eräsutelias

kohde voi kiinnostaa seksuaalisestikkin tai sitten ei. Jotkut ihmiset on vaan sellasia, että niitä tekee milei kiusata, kiusata,kiusata, ymmärräks yhtään mua :)
        Yhtäkin oon kiusannu ihan vaan, kun sillä menee pasmat seksin ja on olevinaan niin työmoraalinen :)

• BlueNightSatin
        eräsutelias kirjoitti:

kohde voi kiinnostaa seksuaalisestikkin tai sitten ei. Jotkut ihmiset on vaan sellasia, että niitä tekee milei kiusata, kiusata,kiusata, ymmärräks yhtään mua :)
        Yhtäkin oon kiusannu ihan vaan, kun sillä menee pasmat seksin ja on olevinaan niin työmoraalinen :)

mä tavallaan ymmärrän totakin kiusaamisvimmaa, mut kiinnostaahan se sua joteki tyyppinä, koska näät vaivaa ees sen kiusaamiseen. Semmoset mitkä ei kiinnosta jätetään huomiotta. Ainaki mä teen niin yleensä..

Se kiinnostus kun voi olla tota mitä meinasin..flirttiäkin, muttei sen tarvi olla aina positiivista kiinnostustakaan. Negatiivinenkin kiinnostus on kiinnostusta..

• Härnäätkö vielä
        BlueNightSatin kirjoitti:

mä tavallaan ymmärrän totakin kiusaamisvimmaa, mut kiinnostaahan se sua joteki tyyppinä, koska näät vaivaa ees sen kiusaamiseen. Semmoset mitkä ei kiinnosta jätetään huomiotta. Ainaki mä teen niin yleensä..

Se kiinnostus kun voi olla tota mitä meinasin..flirttiäkin, muttei sen tarvi olla aina positiivista kiinnostustakaan. Negatiivinenkin kiinnostus on kiinnostusta..

Mua ei saa härnätä! On se silti kivaa.

• Khih hih
        eräsutelias kirjoitti:

Sinua olisi kiva kiusata ysimillisellä tai rautaputkella ;)

• Khih hih
        Khih hih kirjoitti:

Sinua olisi kiva kiusata ysimillisellä tai rautaputkella ;)

Tämä siis oli nimimerkille eräsutelias

• etkuiteskaanuskalla
        Khih hih kirjoitti:

Tämä siis oli nimimerkille eräsutelias

Onks toi 9millinen joku kuudesti laukeeva ase tjms.? No ant tulee vaan, on tässä jo ooteltu;))

• kivatsulleantdree

Aion härnätä, koska kohde härnää, ollaan vähän kuin oravanpyörässä. En anna periksi, hän taipuu vielä tahtooni, vaikka vaikea tapaus kyseessä, ei mahdoton kuitenkaan;)

• Anteeksi keskeytys:.

.

"Mutta kuulutteko te härnääjät johonkin kerhooon?????????"

har!1

.

• härnäysviestu

Jazuli aina ilahtuu kun joku mies vavautuu härnäämään

• Anonyymi

Mies härnää päivät pitkät vähän väliä. Hakee minusta reaktiota. Tekee elämästä helvettiä. Keskustelunkin aikana täytyy ärähtää. Ei voi enää mennä yhdessä oikein minnekään. Alko-ongelmakin on ei myönnä sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe