Juuri nyt.
Maailma on menossa todella kummalliseksi.
Katsotteko Teemaa
28
208
Vastaukset
- ~cissi~
Telkku.comissa näky enää vaan mitä tulossa, ei loppuneita..mitä siellä oli..?
"Mikä saa 35-vuotiaat naiset tuntemaan itsensä yli-ikäisiksi? 34-vuotiaan Sunny Bergmanin henkilökohtainen kuvaus mainosten voimasta."
Siellä leikeltiin amerikan malliin 15 vuotiaiden alakertoja uusiksi kun kuulemma ei ole normaalia jos on jotain ruttua tai roikkuvaa. Siis ihan älytöntä toimintaa. Äiti vielä kannusti vieressä ja ihmetteli miksei vakuutus maksa tämän "valtavan terveyshaitan korjausta".
Muutakin kummaa, mutta tuo oli se tolkuttomin.- ~cissi~
buddy-love kirjoitti:
"Mikä saa 35-vuotiaat naiset tuntemaan itsensä yli-ikäisiksi? 34-vuotiaan Sunny Bergmanin henkilökohtainen kuvaus mainosten voimasta."
Siellä leikeltiin amerikan malliin 15 vuotiaiden alakertoja uusiksi kun kuulemma ei ole normaalia jos on jotain ruttua tai roikkuvaa. Siis ihan älytöntä toimintaa. Äiti vielä kannusti vieressä ja ihmetteli miksei vakuutus maksa tämän "valtavan terveyshaitan korjausta".
Muutakin kummaa, mutta tuo oli se tolkuttomin.siis häpyhuulten muotoilua?
Olen kuullut, että myös peräaukkojen valkaisu on suosittua jenkkilässä. Hiki otsalla tehdään töitä että olis varaa näihin autuaaksi tekeviin toimenpiteisiin. Voikohan sellaista valkoista enää varsinaiseen tarkoitukseensa käyttää vai tuleeko avannepussit kaupan päälle.
Mitä tuohon voi enää sanoa, jeesustelukin on liikaa. ~cissi~ kirjoitti:
siis häpyhuulten muotoilua?
Olen kuullut, että myös peräaukkojen valkaisu on suosittua jenkkilässä. Hiki otsalla tehdään töitä että olis varaa näihin autuaaksi tekeviin toimenpiteisiin. Voikohan sellaista valkoista enää varsinaiseen tarkoitukseensa käyttää vai tuleeko avannepussit kaupan päälle.
Mitä tuohon voi enää sanoa, jeesustelukin on liikaa.Uusi muoti jonka mukaan sinne pitää tatuoituttaa strategisesti sijoitettuja kukkakuvioita.
Siis eihän niitä voi esitellä edes puolihämärässä, mikäli on vanhanaikaisesti kukittamaton.
(siis tuon ohjelmassa olleen olemattomaksi muotoilun täytyy oikeasti olla jotain pedofiliaan rinnastuvaa, ja ehkä kohta on myös hyväksyttävä se mitä pikkutyöille tehdään afrikassa)- ~cissi~
buddy-love kirjoitti:
Uusi muoti jonka mukaan sinne pitää tatuoituttaa strategisesti sijoitettuja kukkakuvioita.
Siis eihän niitä voi esitellä edes puolihämärässä, mikäli on vanhanaikaisesti kukittamaton.
(siis tuon ohjelmassa olleen olemattomaksi muotoilun täytyy oikeasti olla jotain pedofiliaan rinnastuvaa, ja ehkä kohta on myös hyväksyttävä se mitä pikkutyöille tehdään afrikassa)muotoillaan kehittymättömän näköiseksi?
Afrikassa ympärileikkausperinnettä ylläpitävät naiset. Ilmeisesti myös jenkeissä tämä muotoilu on naisten juttu, kun äiti kannustaa.
Kova pala pillunmetsästäjälle, kun kaikki alkaa näyttää samalta. Erilaisia oli tarkoitus kerätä muistojen albumiin. ~cissi~ kirjoitti:
muotoillaan kehittymättömän näköiseksi?
Afrikassa ympärileikkausperinnettä ylläpitävät naiset. Ilmeisesti myös jenkeissä tämä muotoilu on naisten juttu, kun äiti kannustaa.
Kova pala pillunmetsästäjälle, kun kaikki alkaa näyttää samalta. Erilaisia oli tarkoitus kerätä muistojen albumiin.Keräilystä en tiedä.
Ilmeisesti tulisi ainakin luokitteluongelmia.
Mutta tiedän eräiden harrastaneen etnistä keräilyä kisana. Eskimon kanssa ollut voitti (Amerikan vaihtovuoden juttuja kuulemma).buddy-love kirjoitti:
Keräilystä en tiedä.
Ilmeisesti tulisi ainakin luokitteluongelmia.
Mutta tiedän eräiden harrastaneen etnistä keräilyä kisana. Eskimon kanssa ollut voitti (Amerikan vaihtovuoden juttuja kuulemma).jotain ihan sairasta juttua. Epäterve feminismikin halajaa kaikkea tuollaista pimeetä...
- ~cissi~
buddy-love kirjoitti:
Keräilystä en tiedä.
Ilmeisesti tulisi ainakin luokitteluongelmia.
Mutta tiedän eräiden harrastaneen etnistä keräilyä kisana. Eskimon kanssa ollut voitti (Amerikan vaihtovuoden juttuja kuulemma).Jo 1800-luvulla hottentottien Venus, Saartjie Baartman rahdattiin Euroopan miesten ihmeteltäväksi mustasta Afrikasta. Oli niin mielenkiintoiset pakarat ja häpyhuulet että pitihän ne Euroopassa nähdä.
Jokainen mies on tutkimusmatkailija, havaintojen tekijä ja luokittelija ja seisoo² kameran takana taltioimassa maailmaa, jonka on ymmärrettävä suostua taltioiduksi. dazu kirjoitti:
jotain ihan sairasta juttua. Epäterve feminismikin halajaa kaikkea tuollaista pimeetä...
Jotenkin se on kyllä melko epäloogista standardoida alakerta pelkäksi viivaksi ja sävyerojakaan ei näköjään saisi olla.
Ja sekin vielä ettei se tuohon lopu ja muutama vuosi, niin niillä on taas jokin ihan kaikille pakollinen juttu menossa. Jalkoja on kuulemma alettu jo pienentää kun on kuulemma pakko olla pienet jalat vaikka keskipituus kasvaakin. Liikkuminen vaikeutuu, mutta sehän on tietysti ihan sivuseikka.- Kamppari
buddy-love kirjoitti:
Keräilystä en tiedä.
Ilmeisesti tulisi ainakin luokitteluongelmia.
Mutta tiedän eräiden harrastaneen etnistä keräilyä kisana. Eskimon kanssa ollut voitti (Amerikan vaihtovuoden juttuja kuulemma).Eskimo kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta epäilyttää kyllä, mikä on varsinainen pointti. Onko tarkempia tietoja siitä, mikä ratkaisi voiton?
Btw, itseäni kiinnostaisi midgetti, heee =) ~cissi~ kirjoitti:
Jo 1800-luvulla hottentottien Venus, Saartjie Baartman rahdattiin Euroopan miesten ihmeteltäväksi mustasta Afrikasta. Oli niin mielenkiintoiset pakarat ja häpyhuulet että pitihän ne Euroopassa nähdä.
Jokainen mies on tutkimusmatkailija, havaintojen tekijä ja luokittelija ja seisoo² kameran takana taltioimassa maailmaa, jonka on ymmärrettävä suostua taltioiduksi.Noiden tutkimusretkien jutut olisi tosiaan syytä dokumentoida kuviksi, tai muutenhan niiden retkuilijoiden on hankala vertailla havaintojaan. Siis sieltä alakertaosastolta.
Telkkarissa mainostavatkin juuri noita digikuvakirjoja ja sehän olisi näppärää että niillä olisi kaikilla kirjat mukanaan kun pitävät kerhon kokousta.- Farkwad!
buddy-love kirjoitti:
"Mikä saa 35-vuotiaat naiset tuntemaan itsensä yli-ikäisiksi? 34-vuotiaan Sunny Bergmanin henkilökohtainen kuvaus mainosten voimasta."
Siellä leikeltiin amerikan malliin 15 vuotiaiden alakertoja uusiksi kun kuulemma ei ole normaalia jos on jotain ruttua tai roikkuvaa. Siis ihan älytöntä toimintaa. Äiti vielä kannusti vieressä ja ihmetteli miksei vakuutus maksa tämän "valtavan terveyshaitan korjausta".
Muutakin kummaa, mutta tuo oli se tolkuttomin.KEBAB-SUIKALEET KUULUU JUMALAUTA ISKENDERIIN EIKÄ NAISEN ALAPÄÄHÄN!
- 18+1
dazu kirjoitti:
jotain ihan sairasta juttua. Epäterve feminismikin halajaa kaikkea tuollaista pimeetä...
"Epäterve feminismikin halajaa kaikkea tuollaista pimeetä..."
WHAT? Ihan miehenä ihmettelen tota lausetta. Kamppari kirjoitti:
Eskimo kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta epäilyttää kyllä, mikä on varsinainen pointti. Onko tarkempia tietoja siitä, mikä ratkaisi voiton?
Btw, itseäni kiinnostaisi midgetti, heee =)Kaikilla osanottajilla oli musta, intiaani, latino ja kiinalainen (ja mitä lie vielä, mutta siis samat), ja sillä yhdellä ainoalla oli se eskimo listallaan. Viiden tyypin porukka ja päättivät heti alussa että kisaavat sen vuoden ja kotiin lähtiessä katsovat voittajan.
18+1 kirjoitti:
"Epäterve feminismikin halajaa kaikkea tuollaista pimeetä..."
WHAT? Ihan miehenä ihmettelen tota lausetta.Että vastaus löytyy tästä suunnasta:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Female_Eunuch
(alan klassikkoteoksia)- ~cissi~
buddy-love kirjoitti:
Noiden tutkimusretkien jutut olisi tosiaan syytä dokumentoida kuviksi, tai muutenhan niiden retkuilijoiden on hankala vertailla havaintojaan. Siis sieltä alakertaosastolta.
Telkkarissa mainostavatkin juuri noita digikuvakirjoja ja sehän olisi näppärää että niillä olisi kaikilla kirjat mukanaan kun pitävät kerhon kokousta.kuoli 25-vuotiaana johonkin tautiin...sitä jormat ei olleet paikalla tarkemmin diagnosoimassa.
Farkwad! kirjoitti:
KEBAB-SUIKALEET KUULUU JUMALAUTA ISKENDERIIN EIKÄ NAISEN ALAPÄÄHÄN!
On selvästi pedovivahteinen mielipide.
http://www.dangerousminds.net/images/uploads/pedobear.jpg~cissi~ kirjoitti:
kuoli 25-vuotiaana johonkin tautiin...sitä jormat ei olleet paikalla tarkemmin diagnosoimassa.
Yllättävää, sillä eristyneillä yhteisöillä ei kehitys vastustuskykyä läheskään kaikille yleisille sairauksille. Ilmastonvaihdoskin rasittaa elimistöä.
- anzzy.
buddy-love kirjoitti:
"Mikä saa 35-vuotiaat naiset tuntemaan itsensä yli-ikäisiksi? 34-vuotiaan Sunny Bergmanin henkilökohtainen kuvaus mainosten voimasta."
Siellä leikeltiin amerikan malliin 15 vuotiaiden alakertoja uusiksi kun kuulemma ei ole normaalia jos on jotain ruttua tai roikkuvaa. Siis ihan älytöntä toimintaa. Äiti vielä kannusti vieressä ja ihmetteli miksei vakuutus maksa tämän "valtavan terveyshaitan korjausta".
Muutakin kummaa, mutta tuo oli se tolkuttomin.Hän hymyilee ja juttelee aina iloisesti. Kun lähdimme kaupasta pyysin penkille istumaan seuraksi yhden kylmän kaljan juomaan, kun hänen kanssa jutteleminen tekee aina iloseksi.
Hän jäikin seuraani odottelemaan miestään. Kysäisin hänen ikäänsä ja hän kehoitti arvaamaan.
Veikkasin vajaa kolkymppinen...........hän hymyili taas herttaisesti ja näytti passinsa.............
Olikin 48 vuotias............... anzzy. kirjoitti:
Hän hymyilee ja juttelee aina iloisesti. Kun lähdimme kaupasta pyysin penkille istumaan seuraksi yhden kylmän kaljan juomaan, kun hänen kanssa jutteleminen tekee aina iloseksi.
Hän jäikin seuraani odottelemaan miestään. Kysäisin hänen ikäänsä ja hän kehoitti arvaamaan.
Veikkasin vajaa kolkymppinen...........hän hymyili taas herttaisesti ja näytti passinsa.............
Olikin 48 vuotias...............Kyse on estrogeenireseptistä.
Tietysti osalla voi olla hyvät geenit.- yyyxxx
~cissi~ kirjoitti:
siis häpyhuulten muotoilua?
Olen kuullut, että myös peräaukkojen valkaisu on suosittua jenkkilässä. Hiki otsalla tehdään töitä että olis varaa näihin autuaaksi tekeviin toimenpiteisiin. Voikohan sellaista valkoista enää varsinaiseen tarkoitukseensa käyttää vai tuleeko avannepussit kaupan päälle.
Mitä tuohon voi enää sanoa, jeesustelukin on liikaa.Kyllä jenkit ovat hulluja!
- huh..
buddy-love kirjoitti:
"Mikä saa 35-vuotiaat naiset tuntemaan itsensä yli-ikäisiksi? 34-vuotiaan Sunny Bergmanin henkilökohtainen kuvaus mainosten voimasta."
Siellä leikeltiin amerikan malliin 15 vuotiaiden alakertoja uusiksi kun kuulemma ei ole normaalia jos on jotain ruttua tai roikkuvaa. Siis ihan älytöntä toimintaa. Äiti vielä kannusti vieressä ja ihmetteli miksei vakuutus maksa tämän "valtavan terveyshaitan korjausta".
Muutakin kummaa, mutta tuo oli se tolkuttomin.joo, en oikein tiennyt, olisiko pitänyt itkeä, nauraa, vai oksentaa.. vaikken herkkä olekaan.
toimittajallekin suositeltiin 20 000 dollarin alakerran remppaa, ja se 15v oli kaiken kaikkiaan raukka aika pihalla noin muutenkin, siis hiukan yksinkertainen.. ja eikun töllöön. saa alennusta, kun vakuutus ei korvaa.
ja tohtorisetä naureskelee, onneaan peittelemättä, että tienaa 350 000 kuukaudessa.. huh.. kirjoitti:
joo, en oikein tiennyt, olisiko pitänyt itkeä, nauraa, vai oksentaa.. vaikken herkkä olekaan.
toimittajallekin suositeltiin 20 000 dollarin alakerran remppaa, ja se 15v oli kaiken kaikkiaan raukka aika pihalla noin muutenkin, siis hiukan yksinkertainen.. ja eikun töllöön. saa alennusta, kun vakuutus ei korvaa.
ja tohtorisetä naureskelee, onneaan peittelemättä, että tienaa 350 000 kuukaudessa..Muutaman vuoden päästä ne venyttävät kaikkien sääret (onnistuu jo nyt helposti, mutta hidasta ja kallista).
Toi alakertajuttuhan on muuten näköjään aika helppo tehdä. Amerikan malliinhan kannattaisi pitää joku drive-in paikka pystyyn ja tehdä niitä halvalla sarjatyönä. Eikä siihen varmastikaan lääkäriä tarvita, sillä mohelit saavat tehdä melkein samoja juttuja siellä juutalaispojille ja ovat tuskin koskaan lääkäreitä.
Vaikka tonnilla typistys ja koko perhe saa tietysti alennusta.
Toimittajassa ei tosiaan ollut mitään oikeita vikoja ja lääkäri kuulosti joltain autokauppiaalta.- kuulin luulin
~cissi~ kirjoitti:
siis häpyhuulten muotoilua?
Olen kuullut, että myös peräaukkojen valkaisu on suosittua jenkkilässä. Hiki otsalla tehdään töitä että olis varaa näihin autuaaksi tekeviin toimenpiteisiin. Voikohan sellaista valkoista enää varsinaiseen tarkoitukseensa käyttää vai tuleeko avannepussit kaupan päälle.
Mitä tuohon voi enää sanoa, jeesustelukin on liikaa.suosittua pornotähtien keskuudessa. Ei se vielä tee siitä suosittua yleisesti ihmisten keskuudessa. Tavisten keskuudessa rasvaimut ovat ohittaneet silikonien asennukset.
Aattelin katsoo DVD:n, jos vaan yötä riittäis pitkälle leffalle.
- scale
ja täytyy sanoa, että huh huh. Jos ei olisi koskaan nähny muita kun pornomalleja netissä ja pillukalentereissa, niin kai sitä voisi luulla, että sen pillun kuuluukin näyttää tuunatulta.
Oli se aika julman näköstä, kun tohtorisetä leikkeli sisempiä häpyhuulia pienemmiksi.- näin..
pari päivää sitten ensimmäistä kertaa "livenä" todella tuunatun naisen. siis vaatteet päällä. nainen oli varmasti joskus ollut oikein kaunis, mutta nyt näytti lähinnä friikiltä; oli kasvot laitettu, huulet törötti oikein tosissaan, samoin rinnat, mutta myös takapuoli.. ikinä en ole nähnyt niin kammottavaa. kuin housujen takamukseen olisi lykätty kaksi vedellä täytettyä alepan kassia. iski jonkinlainen myötähäpeä. ja sääli.
niinkuin dokkarissakin sanottiin, nykyisellä kauneus"ihanteella" ei ole todellisuuspohjaa, vain kirurgisesti tuunattu (tai kuvissa photoshopattu) on kaunista.
aikoinaan sanottiin; "ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa".
pitääkö ihan kaikkeen lähteä mukaan?
- Lumipallowaara
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384
