HUOM KAIKKI OPTEAM OYLLÄ TYÖSKENTELEVÄT tarkastakaa palkkanne!

Oikeudessa tavataan

Ainakin minun palkkani on laskettu väärin, (jo puolen vuoden ajan) ja asiasta olen huomauttanut ja pyytänyt ja rukoillut (mikään ei auta)

Sanovat ystävällisesti korjaavansa asian, mutta mitään ei näy tilinauhassa. Ovat nyt vedonneet kesälomakauteen jo kolmen kuukauden ajan, että ei voi korjata kun henkilökunta on lomilla, edelleen palkka tulee laskettuna väärin.

Tarkastakaapa te muutkin palkkanne työehtosopimuksen mukaiseksi, sillä haiskahtaa että toiminta on tahallista. Miksipä muutoin tuollainen "vahinko" annettaisiin olla puolen vuoden ajan.

9

1612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -?-

Olisipa hauska kuulla muidenkin vuokratyöläisten kommentteja asiaan. Kertokaa mikä firma on rehellinen, minkä kautta kannattaa töitä tehdä.

• Jypsaa

Itse oon ollu opteamilla melkein 2 vuotta töissä, eikä koskaan tullu mitään riitaa palkasta, maksavat ajallaan ja oikeita summia. Ainoa kerran miinus oli että kun palkkaan pitää ehtiä esim. ennen 14.5 merkatut ne työt nii sitten koko kaupan firmassa merkattii ne mulle vasta 17päivänä, enkä saanu sen tähä 31.5 palkkaa vaan 14.6 tulevaa yms.

• Kärsivällisyys loppu

Kyseessä on siis Opteam Hyvinkään toimisto.

Tänään saan tilitoimistolta oikein lasketun palkan, jonka sitten kärrään lakiasiaintoimistoon. Meinaan käydä tän jutun ihan tappiin asti. Kyseessä on kohtalaisen suuret rahat.

• sadf

opteamin kautta et saa kohtalaisen suuria rahoja, tai no, riippuu omasta arvostuksesta. Pyydä heitä laskemaan heti se oikea summa ja ilmoittamaan se sinulle.

• jkknj

Olin heidän kirjoilla 3 vuotta ja yhtään työpaikkaa eivät sinä aikana tarjonneet.

• varma kusetus

Siihen sa vain perustuu. Nuoret eivät varsinkaan. Eivät edes osaa.

• nauhansa

tarkastaa

• opteam kusettaa

Olen ollut vaihtelevasti eri mittaisissa työsuhteissa Opteamin kautta. Se on ollut selvää alusta asti että kusettavat minkä kerkeevät. Palkat on aina päin helvettiä (tuntipalkka saattaa olla palkkakuitissa väärin) lisät, pekkaset ym ei saa kun viisisataa kertaa huomauttamalla. Mulle on tainnut olla jopa kahdessa palkkakuitissa tän viimeisen 4 vuoden aikana kaikki oikein, eli joka kerta kun palkkapäivä tulee joutuu soittelemaan että taas on väärin. Näin siis Järvenpäässä ja Tikkurilan toimistossa.

Työtodistusta arvosteluineen ei meinaa saada, jouduin sitä pyytämään puoli vuotta sitten 4 kertaa ennen kun jaksoivat ne arvostelut firmasta pyytää.

Investoinneista ei makseta palkkaa lain mukaan, vaan kun menet inventoimaan ja työajaksi on annettu vaikka 17-21, ja työt loppuvatkin jo kahdeksalta, eivät suostu maksamaan koko ilmoitetun ajan palkkaa. lain mukaan pitää maksaa palkka koko ilmoitetulta työvuorolta. Vasta liittoon otettuani yhteyttä suostuivat maksamaan.

Sairaslomapäivistä otetaan karenssin nimissä pois päivän palkka (vaikka työehtosopimuksessa ei ole). Tästäkin olen saanut tapella moneen otteeseen opteamin kanssa ja taas kerran, liiton kautta olen saanut puuttuvat palkat.

PITÄKÄÄ PUOLENNE NÄISSÄ ASIOISSA tai tämä sama paska jatkuu ja jatkuu.

• duckthemuck

Vattu mikä duunipaikka. Voin kuvitella millaiset rasvapäiset rahoittajat ovat tuon pistäneen pystyyn vain rahaa tuottamaan, viis työntekijöiden viihtyvyydestä. Valitettavasti alkaa olemaan yleistä Suomessa(kin).

Jos jatkuvia ongelmia palkanlaskussa se viittaa kouluttamattomaan porukkaan palkanlaskennassa tai vielä pahempaa, tarkoituksenmukaiseen kusetukseen.

Liiton kanssa tappelevat firmat ovat pääsääntöisesti näitä jotka vähättelevät työntekijöidensä ominaisuutta ja itsekkäästi ajattelevat että "kun ei ne työntekijät edes nosta haloota niin tehdään kuten aina ennenkin ja lasketaan rimaa.."

Pthyi, syljen moisia virtuaalisesti naamalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      123
      1730
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1442
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      874
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      751
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      681
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      668
    Aihe