Mitkä olisivat sinulle tärkeimmät säilytettävät asiat, jos joutuisit luopumaan koko omaisuudestasi lukunottamatta niitä, jotka mahtuvat pariin laatikkoon?
Mitä säästäisit? Tärkeitä asiakirjoja/muita papereita, jotain vaatteita, valokuvia, koruja/muita arvoesineitä? Muuta mitä?
Koko omaisuus 1-2 laatikkoon
8
184
Vastaukset
- 120
olen säästellyt, mutta eipä silläkään suurta tunnearvoa ole. Enemmän tuntuu, kuin siitäkin olisi ollut harmia.
- BlueNightSatin
kissat ...kaiken muun vois hommata tarpeen mukaan uusiks..
- -millamagia--
olen aina pyrkinyt elämään niin että koko elämäni mahtuu yhteen matkalaukkuun, voi sitä vapauden tunnetta!!
Pikkasen valokuvia, pieni pussukka jossa rakkaimmat korut ja meikit, kansio jossa piirustuksiani ja runojani ja tietty perusvaatteet: nahkarotsi, farkkuhameet,farkut jne.. Olenhan minä muuttanut ulkomaille matkalaukun kera, eikä mitään oleellista jäänyt puuttumaan, joten kyllä se onnistuu.
Lähinnä tärkeä omaisuus koostuu papereista. Passi, ajokortti, pankkikortit, kauppa- ja osakekirjat, koulu- ja työtodistukset, vakuutuskirjat ja mitä niitä nyt ikinä onkaan. Yksi laatikollinen niitä on kotona ja pankin tallelokerossa.
Sen jälkeen voisikin keskittyä kaikkeen epäoleellisempaan. Vähän valokuvia, kännykkä biiseineen, tietokone sisältöineen, vähän valokuvia ja kirjeitä. Hygieniatuotteet ja vaihtovaatekerta. Joko siinä on toinen laatikollinen? Jos jää tilaa, niin jotain päätäsekoittavaa, koska kaiken häviäminen varmaan vituttaisi ankarasti.- ,.,.,.,.,.,.,.
ja 6 kiloa sinkittyjä nauloja
- muistoja vain
ja valokuvat, muutama pieni vanha koriste-esine.
juttuja, asiapapereita tyyliin passi, kortit, todistukset jne. olis niitä. Valokuvia, videoita yms. tärkeistä ihmisistä, tilanteista. Työhön liittyviä juttuja "ensikappaleita". puhelin, läppäri, lompakko kortteineen. Eipä sitten muuta tule mieleen.
Mulla oli tässä juuri harvinainen tilanne, eli pystyin luopumaan noin puolesta omaisuudestani ja jättämään ne toiseen paikkaan. Se tuntui tosi hyvältä, koska inhoan suuria tavaramääriä ja ylimääräistä sälää. Kotona tykkään, että on väljää ja pelkistettyä niin kauan kuin mahdollista, tavaroiden on taipumus lisääntyä:(- naapuri..
löytyi kuolleena jokin aika sitten.
eilen pihalle ilmestyi siirtolava, ja pari miestä -tyhjensivät siihen kuolleen ihmisen kaikki tavarat.
ja kaatopaikalle.
jotenkin ankealta tuntui, ettei ihmisestä jää jäljelle muuta..
tai ehkä jäikin, mistäs minä sen tiedän.
toivottavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006