Dekoltee-alue ja näpyt

sara

Hei, mulla on dekoltee alueelle tullu pieniä näppyjä,ei varsinaisesti finnejä. Miten saan ne pois?Siis, mulla ei naamassa oo, mistä oon kyllä tosi kiitollinen,mutta pitäs dekoltee alue saada kuntoon ennen kevään lakkiaisia.Mulla on myös pari arpea dekoltee- alueella. Mitä mun kannattais tehä?Vinkkejä, pliis.Oisin tosi kiitollinen!

7

10473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepa

Haista sinä mursu paska... Mikä ihmeen DEKOLTEE alue?? Tarvi tämmösiä tänne laittaa!! Meinaakko kuuhun mennä?

• sara

Siis tarkotan kaulan ja rintojen välissä olevaa aluetta...En ajatellut, että sana ois outo ku sitä näkee lehdissä paljon. Voiskohan joku nyt helppiä??Pliis..

• jenna

Onko sulla ajatusta, mistä ne näpyt on tullut? Allergiaa? Onko joku materiaali ärsyttänyt ihoa? JOkin ihoärsytys se saattais olla jos ei finnejä ole...Kosmetologi osaisi varmaan auttaa tai käy näyttää ihoa apteekissa, heilläkin saattaisi olla vinkkejä oikeista hoitotuotteista. Vaikea muuten sanoa mitään kun ei ole nähnyt millaisia ne näpyt on...Mutta uskon että saat ihosi kuntoon ennen lakkiaisia. Mukavaa kevättä!

• Orgon

Moikka,
      Käypä ostamassa Orgon-mineraalisuolaa Ihonhoitoklinikka Eila Hellgreniltä, Cygneuksenkatu 7, Töölö, Helsinki (puh: 09-440504)
      Pyydä käyttöohjeet ja kun noudatat ohjeita niin ihosi on kuin posliini. Itse olen käyttänyt suolaa viitisen vuotta, enkä muuta enää käytäkään.
      Ihon PH-arvo pysyy kunnossa ja iho kauniina.

• daadelisha

Taas näitä kuvittelee että Suomen yli viis miljoonaa ihmistä asuu kehä kolmosella..

• Elna

Siis naamalle, kun kyseistä mineraalisuolaa laittaa niin näpyt lähtee ja iho kehkeä, oikeastikko? Kertoisitko vielä mitä maksaa?

• whoupidou

mulla auttoi ainakin ihan perus nivean kasvovesi, mitä käytin vanulappujen avulla iltaisin! perus rasvaa täytyy myös käyttää kun alue näyttää nyt hiukan kuivuneen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1380
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1335
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1225
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1031
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      64
      1015
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe