Hei, mulla on dekoltee alueelle tullu pieniä näppyjä,ei varsinaisesti finnejä. Miten saan ne pois?Siis, mulla ei naamassa oo, mistä oon kyllä tosi kiitollinen,mutta pitäs dekoltee alue saada kuntoon ennen kevään lakkiaisia.Mulla on myös pari arpea dekoltee- alueella. Mitä mun kannattais tehä?Vinkkejä, pliis.Oisin tosi kiitollinen!
Dekoltee-alue ja näpyt
7
10437
Vastaukset
- jepa
Haista sinä mursu paska... Mikä ihmeen DEKOLTEE alue?? Tarvi tämmösiä tänne laittaa!! Meinaakko kuuhun mennä?
- sara
Siis tarkotan kaulan ja rintojen välissä olevaa aluetta...En ajatellut, että sana ois outo ku sitä näkee lehdissä paljon. Voiskohan joku nyt helppiä??Pliis..
- jenna
Onko sulla ajatusta, mistä ne näpyt on tullut? Allergiaa? Onko joku materiaali ärsyttänyt ihoa? JOkin ihoärsytys se saattais olla jos ei finnejä ole...Kosmetologi osaisi varmaan auttaa tai käy näyttää ihoa apteekissa, heilläkin saattaisi olla vinkkejä oikeista hoitotuotteista. Vaikea muuten sanoa mitään kun ei ole nähnyt millaisia ne näpyt on...Mutta uskon että saat ihosi kuntoon ennen lakkiaisia. Mukavaa kevättä!
- Orgon
Moikka,
Käypä ostamassa Orgon-mineraalisuolaa Ihonhoitoklinikka Eila Hellgreniltä, Cygneuksenkatu 7, Töölö, Helsinki (puh: 09-440504)
Pyydä käyttöohjeet ja kun noudatat ohjeita niin ihosi on kuin posliini. Itse olen käyttänyt suolaa viitisen vuotta, enkä muuta enää käytäkään.
Ihon PH-arvo pysyy kunnossa ja iho kauniina.- daadelisha
Taas näitä kuvittelee että Suomen yli viis miljoonaa ihmistä asuu kehä kolmosella..
- Elna
Siis naamalle, kun kyseistä mineraalisuolaa laittaa niin näpyt lähtee ja iho kehkeä, oikeastikko? Kertoisitko vielä mitä maksaa?
- whoupidou
mulla auttoi ainakin ihan perus nivean kasvovesi, mitä käytin vanulappujen avulla iltaisin! perus rasvaa täytyy myös käyttää kun alue näyttää nyt hiukan kuivuneen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä382522- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877