minulla on ohjelma itunes, olen saanut ladattua siihen onnistuneesti musiikkia. mutta nyt kun yhdistin soittimeni (mp5 tai 4) koneeseen usb-kaapelilla, koko ohjelma ei huomannut soitintani!! pystyykö itunesista siirtämään musiikkia vain ipodeihin, vai onko se mahdollista myös tälle soittimelleni?? jos ei, niin miten saan ladattua sille musiikkia? Kiitos.
Vastaukset 1
- Mäkkihöperö
iTunes on nimenomaan iPodien ja nykyisin myös iPhonen ja iPadin tukipalveluohjelma.
Sitä voi toki käyttää suoraan tietokoneella mm. musiikkikirjaston hallintaan ja kuunteluun.
Muiden valmistajien tukipalveluista kannattaa kysyä ko laitteen valmistajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l279955Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni52754- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35594- 52574
- 46544
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33526- 48477
- 40475
- 30469