tämä kirjoitus on provo
"Ehkä oudoin ominaisuus Vesassa on hänen kiintymyksensä vanhaan *********"
Nopeasti Keskisen ghanalainen naisystävä omaksui suomalaisen naisen tavat
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1170446/keskisen-ghanalainen-rakas-tama-on-outoa-vesassa
Varoitus
3
150
Vastaukset 3
Vanhassa vara parempi. Mutta eihän tuo naisystävän tapa ole mitenkään ominainen vain suomalaiselle naiselle -- se on se universaali naisen valta. Ja sen pelottavampi muoto, naisen raivo, jota kaikki miehet kammoksuu.
Tosin äijät näyttää ämmille missä kaappi seisoo. Onkohan toi Vesa äijä? Välillä, kun lukee noita juttuja, sellainen tulee mieleen.runontaja kirjoitti:
tiedän.
Mitä tapahtuisi, jos natisija ostaisi joululahjaksi uuden kommunikaattorin Vesalle?Hähhääähää ... siinäpä äijälle pähkinä purtavaksi ... voipa olla, että tulis ensimmäinen perheriita, tahtojen taisto, sellainen nätti vallankumous, jonka jälkeen äijän valtakunta näyttäisi pikkasen erilaiselta ;) Tai sitten ei. Riippuen siitä, onko äijä äijä vai ämmä.
Jotenkin olen taipuvainen ennustamaan, että äijä pitää pintansa tuossa asiassa. Ko kännykkä on kuin nainen, joko sä osaat soittaa sitä tai et. :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei303984- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640