Gallup

27

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sistina.

en malta odottaa :D

• sistina.

• sistina.
        buddy-love kirjoitti:

Niin oonkin:
        http://img2.timeinc.net/people/i/2006/startracks/060925/jim_carrey.jpg

(ja nyt näköjään menee netti nurin, sillä pilvien synkkyys lisääntyy ja sähköisyys alkaa kohota.. jyrisee siis)

miekin. Oot löytänyt tonne jonkun naikkosen kans ':O Lisäkysymys: Onks miun pakko käyttäytyä sun seurassa aina tolla tavalla?? :DDD

• sistina. kirjoitti:

miekin. Oot löytänyt tonne jonkun naikkosen kans ':O Lisäkysymys: Onks miun pakko käyttäytyä sun seurassa aina tolla tavalla?? :DDD

Noita naisia pyörii jatkuvasti ympärillä ja pakko niitä on jotenkin pitää tyyttyväisenä, mutta onneksi niille riittää ihan vain se että saavat näyttäytyä seurassa. Lisäksi käsipuolessa kannattaa aina olla joku tai muuten nipistellään jatkuvasti, eikä niistä lähilaumasta saa edes selvää että kuka se milloinkin on kun kaikki yrittävät näyttää niin viattomilta.

Seurassa kannatta välttää kaikkea huomiota kiinnittävää, kun noita paparatsejakin on aina vaanimassa.

• 12+12

tarkoittaa...?

Jos sitä ketä luulen, niin ei, hän on nuorempi kuin tuo kuvan nainen.

• sistina.
      • sistina.

Takimmainen on Tonou :D

• //Mies//
    • sistina.
      • sistina.

et näen ja kirjoitan asioita, joista en muuten kirjoittaisi tai joita en näkisi. Toivottavasti hän palaa reissultaan. Vaikka voi olla, etten pidä hänestä yhtään, mutta se ei ole asian pointti. Mutta jotenkin pidän sen takia miten hän saa minun pinorekisterit vuotamaan yli. Ihan kuin joku, joka tyrkkää ohikulkiessaan minut aina nurin. Ei edes välitä pahoitella. Ehkä vähän ärsytttävää, mutta.. :)

• Janette.
      • Olen huomattavasti vanhempi kuin tuo harmaaparta.
        92 tuli juuri keväällä täyteen.

• Janette.
        buddy-love kirjoitti:

Olen huomattavasti vanhempi kuin tuo harmaaparta.
        92 tuli juuri keväällä täyteen.

Ei se ikä vaan tyyli, kun tuota katselee tekee mieli itsekkin alkaa taputtamaan käsiä, mukaansatempaava vanha karismaattinen mies.

• Janette. kirjoitti:

Ei se ikä vaan tyyli, kun tuota katselee tekee mieli itsekkin alkaa taputtamaan käsiä, mukaansatempaava vanha karismaattinen mies.

Arvostan artistia kovasti, mutta kovin on nuori verrattuna minun mittavaan ikääni.
        (galaktiset sankarit elävät hiukan aika-akselin sivussa muutenkin)

(ja täältä tähän, sillä kohta irtoaa pistoke seinästä)

• Janette.
    • sistina.
    • KoppavaHoro

vaikka mä postaisin tähän Penelope Cruzin kuvan, niin se olisi kiusaamista ja vainoamista, joten passaan.

• rose18
    • sistina.
    • Splitted

http://macaulay.cuny.edu/eportfolios/judell09/files/2009/10/Sigmund-Freud-photo1.jpg

Teitä ja soveltuvuuttanne punnitaan. Jokainen sananne analysoidaan ja tallennetaan tiedostoihin, pitkälti automatisoidusti. Täällä olette alttiina paljastamaan todellisen luontonne - oletteko toisten ihmisten kimppuun käyviä petoja - vai inhimillisiä, erehtyväisiä ja sosiaalisuuteen ja älykkyyteen perustuvia olentoja.

Valitse reittisi, hyvä keskustelija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe