Milloin Eminem Suomeen ??

loveseminem

Voisko joku kertoa milloin Eminem tulee Suomeen seuraavan kerran, tää on tosi tärkeää nimittäin haluaisin päästä heti Eminemin keikalle kun se on tulossa Suomeen. Vai tuleeko se ollenkaan ?

24

6188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Recovery

      Ei sitä tiedä, tuskin tietää Eminem itekkää. Tosin todella epätodennäiköistä että tulis, nimittäin Eminem ei oo tunnettu että vetäis mitää maailmankiertueita. Mut ainahan voit mennä jenkkeihin, nythän se heittää Jay-Z kanssa syyskuussa pari keikkaa...

    • azzii

      mie toivoisin iha vítusti että eminem tulis suomee, hesaa vaik? vittu jos pääsisin sinne, nii kiljuisin nii pal että kurkku menis;P mut pitää sitä kiljumist säästää konserttiikiin;) EEEEEEEEEEEEMIIIIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEM

    • Danidaa

      Tulispa :>

    • morooooooo

      tuleekse omg ihanaa

    • EMINEMISGOD!

      Olen itsekkin aivanseköpääeminemfani ja satuin tänään kuulemaan huhun jota ei todellakaan ole vahvistettu mutta kuulin että EMINEM saattaa olla tulossa suomeen kesällä 2012 lil waynen kanssa älkää nyt innostuko huhut on huhuja :)

    • http://www.youtube.com/watch?v=juFyCKEWJrs

      Jos joku vielä ihmettelee E:n riimittelytaitoja; niin kattokaa video.
      Freestylebattlestahan se kaikki lähti...
      Jollei video riitä niin lukekaa vaikka Anthony Bozzan kirjoittama kirja ko herrasta. En tiä löytyykö suomennettuna kun ite ostin muutama vuosi sitten skoteista.

    • masntunut fani

      ois nii ihanaa jos eminem tulis tänne :3 katoin äske netist et se tekee jonku maiilma kiertueen suurinpiirtei kaikkial muual paitsi tänne -.-

      • EMINEMSUOMEEN

        itellä on 100 % sama fiilis -.-


    • roskapostirobo1

      suomi onki paskamaa. Terveisin Roskapostirobootti

    • Qwrrttyuy

      Millo eminem oli suomes?

    • Marshall Mathers
      • eminem aina

        Onhan Se Eminem esiintyny 2000 luvun alulla Ruotsissa ja Norjassa melkein kaikissa maissa paitsi suomessa HARKIMO VOISI JÄRJESTÄÄ SITTEN EMINEMIN SUOMEEN jos arsenalin ja Manchester Cityn saa tänne


    • yritetäänedes
      • this is stan

        näköjaan olin kirjottanu tuon alle jo pari kertaa


    • MacWosse

      tulis nyt se EMI munkimielest suomee

    • eminem<3

      eminem tänne nyt!
      rakastan sitä

      • stan m36

        Unelma toteutui sillä että olin Ranskassa viime elokuussa jolloin näin mainoksen jossa luki että Eminem esiintyy siellä ja olin aivan hyysteerinen kuin pikku tyttö aivan pakko oli päästä sinne ja oli yllätys yllätys myyty loppuun. Meinasin jo luopua toivosta mutta eräs mukava ranskalainen mies tuli myymään lippuja kadulla vaikka hintaa oli 280€ olin valmis ostamaan ja vaikka paikat oli huonot mutta elämys Se oli mitä en unohda koskaan


      • tanja2
        stan m36 kirjoitti:

        Unelma toteutui sillä että olin Ranskassa viime elokuussa jolloin näin mainoksen jossa luki että Eminem esiintyy siellä ja olin aivan hyysteerinen kuin pikku tyttö aivan pakko oli päästä sinne ja oli yllätys yllätys myyty loppuun. Meinasin jo luopua toivosta mutta eräs mukava ranskalainen mies tuli myymään lippuja kadulla vaikka hintaa oli 280€ olin valmis ostamaan ja vaikka paikat oli huonot mutta elämys Se oli mitä en unohda koskaan

        hei onko sulla kuvia keikasta?oliko täyttä?


    • Eminem on paras!! <3

      Oikeest Eminemin TÄYTYY tulla suomeen!!!! Oon ihan hulluna siihen!! Kuuntelen sitä joka pvä!! Eminem I

      • eminemfan

        eminem suomeen!!!


    • eviltwin

      Tänä vitun vuonna !@!!!!9

    • Anonyymi

      Se on jo viisikymppinen... Ei se jaksa lähtee tekee mitään pitkiä reissuja enää.

    • Anonyymi

      Itse olin 2000 luvun alussa Eminemin keikalla ihan erurivis ruotsis. Olihan se aikamoine kokemus ylävitosenki siltä sillon sain ja kuvia keikalta löytyy! Olin sillon 18 eli pääsin just sillon sinne keikalle nyt siitä on jo 21 vuotta.

    • Anonyymi

      Tääl sanottiin että eminem tulee suomeen 12.8.2024

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe