Voisko joku kertoa milloin Eminem tulee Suomeen seuraavan kerran, tää on tosi tärkeää nimittäin haluaisin päästä heti Eminemin keikalle kun se on tulossa Suomeen. Vai tuleeko se ollenkaan ?
Milloin Eminem Suomeen ??
24
6947
Vastaukset
- Recovery
Ei sitä tiedä, tuskin tietää Eminem itekkää. Tosin todella epätodennäiköistä että tulis, nimittäin Eminem ei oo tunnettu että vetäis mitää maailmankiertueita. Mut ainahan voit mennä jenkkeihin, nythän se heittää Jay-Z kanssa syyskuussa pari keikkaa...
- azzii
mie toivoisin iha vítusti että eminem tulis suomee, hesaa vaik? vittu jos pääsisin sinne, nii kiljuisin nii pal että kurkku menis;P mut pitää sitä kiljumist säästää konserttiikiin;) EEEEEEEEEEEEMIIIIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEM
- Danidaa
Tulispa :>
- morooooooo
tuleekse omg ihanaa
- EMINEMISGOD!
Olen itsekkin aivanseköpääeminemfani ja satuin tänään kuulemaan huhun jota ei todellakaan ole vahvistettu mutta kuulin että EMINEM saattaa olla tulossa suomeen kesällä 2012 lil waynen kanssa älkää nyt innostuko huhut on huhuja :)
http://www.youtube.com/watch?v=juFyCKEWJrs
Jos joku vielä ihmettelee E:n riimittelytaitoja; niin kattokaa video.
Freestylebattlestahan se kaikki lähti...
Jollei video riitä niin lukekaa vaikka Anthony Bozzan kirjoittama kirja ko herrasta. En tiä löytyykö suomennettuna kun ite ostin muutama vuosi sitten skoteista.- masntunut fani
ois nii ihanaa jos eminem tulis tänne :3 katoin äske netist et se tekee jonku maiilma kiertueen suurinpiirtei kaikkial muual paitsi tänne -.-
- EMINEMSUOMEEN
itellä on 100 % sama fiilis -.-
- roskapostirobo1
suomi onki paskamaa. Terveisin Roskapostirobootti
- Qwrrttyuy
Millo eminem oli suomes?
- Marshall Mathers
Eminem ei oo esiintynyt koskaan suomessa ja tuskin koskaan tuleekaan esiintymään! Eminem kuitenkin on maailmalla sen verran tunnettu että se vaatii tolkuttomat määrät rahaa tullakseen esiintymään johonkin suomeen... eminem tulee vetämään euroopan rundin elokuussa joten eiku sinne! ->
http://www.viagogo.com/fi/Konserttiliput/Rap-Hip-Hop-Reggae/Eminem-Liput?affiliateID=785&pcid=PSFIGOOCONEMINEFN5QX2M3RQ-000196&adposition=1t1&gclid=CKizzoCKu7gCFYd3cAodxCEAUw- eminem aina
Onhan Se Eminem esiintyny 2000 luvun alulla Ruotsissa ja Norjassa melkein kaikissa maissa paitsi suomessa HARKIMO VOISI JÄRJESTÄÄ SITTEN EMINEMIN SUOMEEN jos arsenalin ja Manchester Cityn saa tänne
- yritetäänedes
- this is stan
näköjaan olin kirjottanu tuon alle jo pari kertaa
- MacWosse
tulis nyt se EMI munkimielest suomee
- eminem<3
eminem tänne nyt!
rakastan sitä- stan m36
Unelma toteutui sillä että olin Ranskassa viime elokuussa jolloin näin mainoksen jossa luki että Eminem esiintyy siellä ja olin aivan hyysteerinen kuin pikku tyttö aivan pakko oli päästä sinne ja oli yllätys yllätys myyty loppuun. Meinasin jo luopua toivosta mutta eräs mukava ranskalainen mies tuli myymään lippuja kadulla vaikka hintaa oli 280€ olin valmis ostamaan ja vaikka paikat oli huonot mutta elämys Se oli mitä en unohda koskaan
- tanja2
stan m36 kirjoitti:
Unelma toteutui sillä että olin Ranskassa viime elokuussa jolloin näin mainoksen jossa luki että Eminem esiintyy siellä ja olin aivan hyysteerinen kuin pikku tyttö aivan pakko oli päästä sinne ja oli yllätys yllätys myyty loppuun. Meinasin jo luopua toivosta mutta eräs mukava ranskalainen mies tuli myymään lippuja kadulla vaikka hintaa oli 280€ olin valmis ostamaan ja vaikka paikat oli huonot mutta elämys Se oli mitä en unohda koskaan
hei onko sulla kuvia keikasta?oliko täyttä?
- Eminem on paras!! <3
Oikeest Eminemin TÄYTYY tulla suomeen!!!! Oon ihan hulluna siihen!! Kuuntelen sitä joka pvä!! Eminem I
- eminemfan
eminem suomeen!!!
- eviltwin
Tänä vitun vuonna !@!!!!9
- Anonyymi
Se on jo viisikymppinen... Ei se jaksa lähtee tekee mitään pitkiä reissuja enää.
- Anonyymi
Itse olin 2000 luvun alussa Eminemin keikalla ihan erurivis ruotsis. Olihan se aikamoine kokemus ylävitosenki siltä sillon sain ja kuvia keikalta löytyy! Olin sillon 18 eli pääsin just sillon sinne keikalle nyt siitä on jo 21 vuotta.
- Anonyymi
Tääl sanottiin että eminem tulee suomeen 12.8.2024
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785702
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414216- 583724
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543462Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293337- 452540
- 342132
- 391885