E-pillerit, seksi ja tyhjennysvuoto!

Olen miettinyt ja miettinyt.. ja olen tullut siihen tulokseen että huoleni on aivan turha. Aloitin siis e-pillerit luomumenkkojen ensimmäisenä päivänä (vuosin kuin pistetty sika!) sen jälkeen menkat alkoivat niukentumaan. Olen syönyt ensimmäisen laatan ja ajattelin pitää ihan varmuuden vuoksi tyhjennysvuodon välissä koska aloitin pillerit uudelleen kk.den tauon jälkeen ja haluan että keho tottuu taas. Tyhjennysvuoto on alkanut niin kuin piti.. harrastin myös seksiä pari päivää sitten.. mietin että kai pillerini ovat pitäneet enkä voi olla raskaana? Ensinnäkään mitään järkevää selitystä ei ole miksi olisin raskaana kun en ennenkään ole ollut pillereitä syödessäni ja aina on tauon aikana tyhjennysvuoto alkanut parin päivän sisään. Vuoto oli aluksi punaista ja melko niukkaa nyt rusehtavaa (käytin välissä tampoonia kun kävin asioilla enkä viitsinyt rättiä pistää kun pihalla hiostava ilma.) Eli enhän ole raskaana? Mitään tähän viittaavia oireita ei ole!

Aikaisemmin minulla oli kovat menkkakivut mitä nyt aloittaessani pillerit kk.si takaperin uudelleen ei ole ollut. Normaaliko? Hiukan toki koskee mahaan mut ei niin kovin kuin ennen.. tarvitsi aina turvautua särkylääkkeisiin.

Kiitos!
1500
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Me täällä osataankin varmemmin kertoa sinun raskautesi olemassaolosta, kuin se raskaustesti. Mitä ihmettä taas?

Kipujen vaihtelu on ihan normaalia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


HelpmE! kirjoitti:

Olen miettinyt ja miettinyt.. ja olen tullut siihen tulokseen että huoleni on aivan turha. Aloitin siis e-pillerit luomumenkkojen ensimmäisenä päivänä (vuosin kuin pistetty sika!) sen jälkeen menkat alkoivat niukentumaan. Olen syönyt ensimmäisen laatan ja ajattelin pitää ihan varmuuden vuoksi tyhjennysvuodon välissä koska aloitin pillerit uudelleen kk.den tauon jälkeen ja haluan että keho tottuu taas. Tyhjennysvuoto on alkanut niin kuin piti.. harrastin myös seksiä pari päivää sitten.. mietin että kai pillerini ovat pitäneet enkä voi olla raskaana? Ensinnäkään mitään järkevää selitystä ei ole miksi olisin raskaana kun en ennenkään ole ollut pillereitä syödessäni ja aina on tauon aikana tyhjennysvuoto alkanut parin päivän sisään. Vuoto oli aluksi punaista ja melko niukkaa nyt rusehtavaa (käytin välissä tampoonia kun kävin asioilla enkä viitsinyt rättiä pistää kun pihalla hiostava ilma.) Eli enhän ole raskaana? Mitään tähän viittaavia oireita ei ole!

Aikaisemmin minulla oli kovat menkkakivut mitä nyt aloittaessani pillerit kk.si takaperin uudelleen ei ole ollut. Normaaliko? Hiukan toki koskee mahaan mut ei niin kovin kuin ennen.. tarvitsi aina turvautua särkylääkkeisiin.

Kiitos!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu