Metalliliiton entinen viestintäjohtaja on liittynyt Timo Soinin joukkoihin. Mielenkiintoista nähdä saako hän paljon näkyvyyttä. Saa nähdä liittyykö AKT:n pj. Räty joskus Persuihin. Timo Soini näyttää kyllä pärjäävän värikkäidenkin henkilöiden kanssa, esim Toni Halme.
Sitten vain kaikki eläkeläiset äänestämään Persujen ehdokkaita eduskuntavaaleissa.
Värikkäitä Perussuomalaisia
30
270
Vastaukset
Uudet vennamolaiset! Siitä vaan sinipiialla.
Kun tälleen aamutuimaan ensimmäisenä tää aloitus sattu silmiini, niin joteskii naurattamaan rupes...hyvä siis ettei itkuun pyrskähdys heti aamusta. Kova on uutinen, ai että oikeen tällasii pomoja liittyny. Kyllä nyt viisaus joukoissa tiivistyy.
- Ääni Timolle
susmorsian kirjoitti:
Kun tälleen aamutuimaan ensimmäisenä tää aloitus sattu silmiini, niin joteskii naurattamaan rupes...hyvä siis ettei itkuun pyrskähdys heti aamusta. Kova on uutinen, ai että oikeen tällasii pomoja liittyny. Kyllä nyt viisaus joukoissa tiivistyy.
Katsotaan sitten vaalien jälkeen, joko housut tutajaa!
- iita#
Ääni Timolle kirjoitti:
luulet? Ne nyt ei tutaja vaikka olisit ite siellä! He he he heeee...on katos massaaa a
- Köyhät kyykkyyn
iita# kirjoitti:
luulet? Ne nyt ei tutaja vaikka olisit ite siellä! He he he heeee...on katos massaaa a
Sitä mieltä. että kyllä perus suomalaiset saa nyt hyvän vaalituloksen, ääniä tuulee, että ropisee.
Ja miettitääpä miksi. Onko esimerkiksi mikään puolue ajanut pieneläkeläisten asiaa, mitä on korjattu? Sitähän ei tiedä ajaako nämäkään, mutta se on ihmisille se ainoa oljenkorsi, edes yrittää. Vai vieläkö kokeilette äänestää kokoomusta, tai keskustaa? Niillä on vain oma nahka lähinnä! No mitäpä tässä saarnaan, valinta on teidän! Ääni Timolle kirjoitti:
enhä äänestäkkään, tai sillonhan sitä voikii, kun ei kettään muitakaan sen paremmiksi tai huonommiksi ees viitti, tarvii ajatella. Ja kaipa jossain villautin hamettain, etten oo koko kesänä housui pitäny, luulit sie että mulla sellaset lanelliset helteelläkkii. Se oiskii mielenkiintonen kysymys, että millasta alusvaatekertaa tiettyjen puolueiden kannattajat pittää....onko keskustalaisilla ja persuilla lahkeelliset lanelliset!!
Onkin vihdoin vilposempi sää, pitänee tännään kesän levänneet alkkarit jalkoihinsa laittaa, ja tuulikin taitaa riepotella hammeen helmoja.- siitä vaan
punaposket , Utta Jurpilainen pääministerix !
- jjoutava
susmorsian kirjoitti:
enhä äänestäkkään, tai sillonhan sitä voikii, kun ei kettään muitakaan sen paremmiksi tai huonommiksi ees viitti, tarvii ajatella. Ja kaipa jossain villautin hamettain, etten oo koko kesänä housui pitäny, luulit sie että mulla sellaset lanelliset helteelläkkii. Se oiskii mielenkiintonen kysymys, että millasta alusvaatekertaa tiettyjen puolueiden kannattajat pittää....onko keskustalaisilla ja persuilla lahkeelliset lanelliset!!
Onkin vihdoin vilposempi sää, pitänee tännään kesän levänneet alkkarit jalkoihinsa laittaa, ja tuulikin taitaa riepotella hammeen helmoja.Henkilö kunta ihmetteli miksi Presidentti Kyösti Kallion frakin housut lököttivät vaikka olisi kuinka tärkänny ja prässänny, kunnes saatiin tietää että Kyösti käytti Kaisan ompelemia flanellisia kalsareita. Stressiä oli muutenkin Kyöstillä liikaa ja siihen olisi vielä pitänyt omista hyvistä kalsareista luopua.
Niihin vaaleihin on vielä aikaa eikä kaikki kansa tiedä, Vennamo joskus sanoi, "kyllä kansa tietää", katsotaan tietääkö nyt. - kuuntelija*
jjoutava kirjoitti:
Henkilö kunta ihmetteli miksi Presidentti Kyösti Kallion frakin housut lököttivät vaikka olisi kuinka tärkänny ja prässänny, kunnes saatiin tietää että Kyösti käytti Kaisan ompelemia flanellisia kalsareita. Stressiä oli muutenkin Kyöstillä liikaa ja siihen olisi vielä pitänyt omista hyvistä kalsareista luopua.
Niihin vaaleihin on vielä aikaa eikä kaikki kansa tiedä, Vennamo joskus sanoi, "kyllä kansa tietää", katsotaan tietääkö nyt.Kuuntelin Timo Soinia tässä, saadakseni jomkinlaisen käsityksen tämän hetken miehestä, jolloin on ollut EU.ssa 7 kk . Vakuuttava , miehekäs totta vie, mutta jo puolet kuunneltuani, oli 2 kohtaa, missä klikkas minusta. Täyden vapauden hän haluaa meille saada päättää omista asioistamme!:D Onko Timopoika niin itsevarma, että ei usko löytyvän viisaampiakin joissakin asioissa, kuin me suomalaiset?
Ans' kattoo nyt! On hyvä olla kuullolla...jonkinlaista kalastusta olin havaitsevinani, EU:sta kieltäytyjien suuntaan, mitä pidän hieman no, jaa....ehkäpä he ei huomaa hehhee, nojatkoon nyt heihin.... - huhhhh
susmorsian kirjoitti:
Onkin vihdoin vilposempi sää, pitänee tännään kesän levänneet alkkarit jalkoihinsa laittaa, ja tuulikin taitaa riepotella hammeen helmoja.miten epähygieenistä, kaipa oot bussien ja puistojen penkeillä ja ostareissa paljaalla pyllylläs istunut.
siitä vaan kirjoitti:
punaposket , Utta Jurpilainen pääministerix !
En minä Soinia väheksy. Hän vaikuttaa älykkäältä ja jopa huumorintajuiselta, ja hänen toimiessaan vetojuhtana arvelen persujen pärjäävän seuraavissa vaaleissa vähintäänkin hyvin.
Kyllä tällainen protestiliike ainakin alkuun pärjää vaihtoehtona sille, että jätetään kokonaan äänestämättä. Vuosikausiahan eduskuntapuolueet ovat olleet melkein identtisiä. Onhan joukossa tietenkin muutama omilla aivoillaankin ajatteleva kansanedustaja, mutta pientä on hyttysen jätös Itämeressä.
"Oma", pitkäaikainen kansanedustajani saattaa jättää ehdokuuden, ja sitten minulla onkin ongelma: vedänkö viivan vai raapustanko Otto Iivari Partasen puumerkin...- susmorsian ek.
huhhhh kirjoitti:
miten epähygieenistä, kaipa oot bussien ja puistojen penkeillä ja ostareissa paljaalla pyllylläs istunut.
sinulla mieleen hauskasta ja mukavasta asiasta ja olotilasta. Varmaan itsekunkin pylly kaipais tuuletusta ennemmin kuin aina senkin ruumiinosan tiukasti peittämistä. Ikivanha tapahan se mummeleillakin, ja järkevä. Enhän minä nyt sentään minihameessa kuljeskele, sellaisesta hamosesta en ole ees koskaan tykänny, nuorenakaan, vaikkei näissä mun säärissäin vieläkään kovin peittelemisen tarvetta ole. Normaalit ikääntymisen merkit, mutteivat mitkään pölkyt, paljain säärinkin oon silti koko kesän myös kulkenut. Ja kun kynnet on siististi leikattu ja punattu, niin ilo on sekin silmälle, ainakin omalle.
Tuli nyt Soinin osastolle tällanenkin asia ilmotettuu, muttei varmaan pahhaa tykkää. Mukava, fiksu mies varmaan persoonana.
- perustuslainen
Suuri lienee kunnioitus perussuomalaisia kohtaan, kun ihan isolla alkukirjaimella pitää kirjoittaa. Kun suomalaisistakin kirjoitamme pienellä ja Ruotsissakin asuu ruotsalaisia, Amerikassa amerikkalaisia, Kreikassa kreikkalaisia jne.
Kyllä perussuomalaiset taitavat sitten aikanaan mennä Soinin mukana kuten meni vaikkapa SMP Vennamon mukana. Eivät soinilaiset tai vennamolaiset pelkän populismin varassa kauan keiku.- puolueiden nimet
Perussuomalaiset (Sannfinländarna) kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, kuten muutkin puolueet.
- 4589
puolueiden nimet kirjoitti:
Perussuomalaiset (Sannfinländarna) kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, kuten muutkin puolueet.
Kyllä, puolue isolla, mutta adjektiivina perussuomalaiset ovat perussuomalaisia. On puolue Kokoomus, mutta siinä on kokoomuslaisia.
- keppulainen
puolueiden nimet kirjoitti:
Puolueet tietty erisnimiä, mutta niissä toimivat jäsenet ovat keskustapuoluelaisia (Suomen Keskusta), kokoomuslaisia (Kansallinen Kokoomus), vasemmistoliittolaisia (Vasemmistoliitto)...
- lisäopetusta
keppulainen kirjoitti:
Puolueet tietty erisnimiä, mutta niissä toimivat jäsenet ovat keskustapuoluelaisia (Suomen Keskusta), kokoomuslaisia (Kansallinen Kokoomus), vasemmistoliittolaisia (Vasemmistoliitto)...
Joitakin saattaa harhauttaa, kun sana esiintyy samassa muodossa puoluuen jäsenten ja itse puolueen nimityksenä. Hieno puolue on Perussuomalaiset ja perusssuomalaiset ovat upeaa joukkoa. ;)
- hupsista !
lisäopetusta kirjoitti:
Joitakin saattaa harhauttaa, kun sana esiintyy samassa muodossa puoluuen jäsenten ja itse puolueen nimityksenä. Hieno puolue on Perussuomalaiset ja perusssuomalaiset ovat upeaa joukkoa. ;)
tuli yksi s liikaa, siis perussuomalaiset . DDDD
- susmorsian ek.
lisäopetusta kirjoitti:
voit yleistää...upeaa joukkoa...aatteiltaanko, näöltäänkö, toiminnaltaanko, käyttäytymiseltäänko. Eiköhän sinnekin mahdu jos minkinlaista vähemmän upeaa. Ainakin sympatiani sai Raimo V., joka iltapäivälehden mukaan oli esiintynyt ilkosillaan...luin vain otsikon. Reilu Raimo, ei peittele mittään, aatteissa eikä vaatteissa.
Edelleen jaksan jankuttaa tästä nikkien käytöstä, mitä peittelemistä on olemattomassa itsessään olemalla vieläkin olemattomampi....ei jymmärrä ei tämä minun olematon logiikkani. - Tyhmä saapas
hupsista ! kirjoitti:
tuli yksi s liikaa, siis perussuomalaiset . DDDD
Hienoa porukkaa, kun uskaltavat olla eri mieltä noitten nuoleskelijoiden kanssa!
- Nikkikikkitikki
susmorsian ek. kirjoitti:
voit yleistää...upeaa joukkoa...aatteiltaanko, näöltäänkö, toiminnaltaanko, käyttäytymiseltäänko. Eiköhän sinnekin mahdu jos minkinlaista vähemmän upeaa. Ainakin sympatiani sai Raimo V., joka iltapäivälehden mukaan oli esiintynyt ilkosillaan...luin vain otsikon. Reilu Raimo, ei peittele mittään, aatteissa eikä vaatteissa.
Edelleen jaksan jankuttaa tästä nikkien käytöstä, mitä peittelemistä on olemattomassa itsessään olemalla vieläkin olemattomampi....ei jymmärrä ei tämä minun olematon logiikkani.olen merkille pannut, että olet kirjoittajana fiksu ja sanavalmis ja reilu ja vaikka mitä muuta, mutta
nyt kyllä sanot tosi rumasti, kun eri nikkien käyttäjiä olemattomiksi nimittelet. Ei kyllä yhtään sinumaista käytöstä, vai mikä sinussa nyt repesi?
En saarnaa enempää, vaikka peijakkaasti tekisi mieleni. Nyt on sinulla anteeksipyynnön paikka. Uhallakin laitan tähän """olemattoman""" nikin! - etkä huomannu
Edelleen jaksan jankuttaa tästä nikkien käytöstä, mitä peittelemistä on olemattomassa itsessään olemalla vieläkin olemattomampi....ei jymmärrä ei tämä minun olematon logiikkani.edes sitä silmäniskua, eli ihan leikkimielellä oli se upea porukka - mutta totta toinen puoli : kyllä heissä on joka lähtöön kuten muissakin puolueissa. Mitä hittoa sulle kuuluu, kuka sen kirjoitti. Älä vastaa kuin suosikeilles, ittekki olet käskenyt monia sivuuttamaan sinun kirjoituksesi, jos niitä on arvosteltu.
- susmorsian ek.
Nikkikikkitikki kirjoitti:
olen merkille pannut, että olet kirjoittajana fiksu ja sanavalmis ja reilu ja vaikka mitä muuta, mutta
nyt kyllä sanot tosi rumasti, kun eri nikkien käyttäjiä olemattomiksi nimittelet. Ei kyllä yhtään sinumaista käytöstä, vai mikä sinussa nyt repesi?
En saarnaa enempää, vaikka peijakkaasti tekisi mieleni. Nyt on sinulla anteeksipyynnön paikka. Uhallakin laitan tähän """olemattoman""" nikin!kuinka noin pontevasti luulet, että saarnoillesi mitään painoa antaisin. Anteeksipyynnönkö paikka, kuinka niin....miten niin itseesi otit, vaikka tarkoitin koko tämän-kin jutun "nikkikirjoittajia", ai yhtäkkiäkö on taas ilmestynyt uusi joukko kirjoittajia...hehheh. Kyllä minä olen sitä mieltä, että olematon olematon on olematon nikki, kun sellaista ns. vakinikki käyttää. Kaipa sinulla ei sitten olekaan vakinikkiä, vaikka ensin olin niin luulevani. Mistäs peijakkaasta sinut tietää, minut tietää kyllä.
Sen kyllä uskon, että varmasti oletkin "pannut merkille" fiksut ja ei-fiksut. Jotenkin on huvittava tuo repliikkisi, ovatko yksi tai kaksi lauseesta poimittua sanaa nikkejä. En minä jumitu mihinkään
sanojenhalkomiseen, tämä jo riittikin. - susmorsian ek.
etkä huomannu kirjoitti:
edes sitä silmäniskua, eli ihan leikkimielellä oli se upea porukka - mutta totta toinen puoli : kyllä heissä on joka lähtöön kuten muissakin puolueissa. Mitä hittoa sulle kuuluu, kuka sen kirjoitti. Älä vastaa kuin suosikeilles, ittekki olet käskenyt monia sivuuttamaan sinun kirjoituksesi, jos niitä on arvosteltu.
voi naurun paikka! Katsoin ihan, missä on silmänisku...en minä näe missään. Enpä tietenkään taas ymmärrä näitten "merkkien" merkitystä, ai silmänisku...heh! Minä en kavalasti merkeillä pelleile, sanon tai ainakin yritän sanoa sanottavani ilman omituisia "merkkejä."
Yksi korjaus vielä...sivuuttamaan olen pyytänyt, mikäs minä olen käskemään...olemaan lukematta kirjoituksiani, koska MINÄ näyn siinä nikkinä, olematon ei näy. etkä huomannu kirjoitti:
edes sitä silmäniskua, eli ihan leikkimielellä oli se upea porukka - mutta totta toinen puoli : kyllä heissä on joka lähtöön kuten muissakin puolueissa. Mitä hittoa sulle kuuluu, kuka sen kirjoitti. Älä vastaa kuin suosikeilles, ittekki olet käskenyt monia sivuuttamaan sinun kirjoituksesi, jos niitä on arvosteltu.
Tiesiköhän Soini kun vaalivankkuriksi Putkosen ottaa, että aika risainen ja ristiriitainen AY pamppu on ollut, lisaäksi tuomittu myös raiskauksesta.
Arveluttaa mitä joukkoa koko sortin sakki on.
Terv: Late- suhteellista.
LateVaan kirjoitti:
Tiesiköhän Soini kun vaalivankkuriksi Putkosen ottaa, että aika risainen ja ristiriitainen AY pamppu on ollut, lisaäksi tuomittu myös raiskauksesta.
Terv: LatePutkonen on tulossa vain vaalityötä tekemään, meillä on ollut rattijuoppokin ministerinä. Kuolemantuottamus ei ole esteenä kansanedustajan toimelle.
LateVaan kirjoitti:
Terv: LateEi tule äkkiseltä mieleen muita puoluejohtajia, jotka käytännöässä omistavat 'liikkeensä, eli T Soini oy on käytännössä liikkeensä toimitusjohtaja.
Veikko Vennamon saappaisiin löytyi idea ja sanavalmis toimitusjohtaja. Moni asia minusta mättää TS:n toimintanäkemyksissä.
Tämä Paavinkirkon jäsenyys ei kompaa oikein edistyksellisyyden kaa; kas kun pyhä isä, herra isä vastustaa sekä ehkäisyvälineiden käyttö, myöskin henkeen ja vereen on abortin vastainen.
Tyyppi, joka näkee edes pinkopahvin läpitte, näkee myös Ps:n nopean hajoamisen. En vaan pysty näkemään valkopyykkipestynkään populismin keinoilla saadun 'kehityksen' pysyvyyteen.- Laritsa M
Avaukseni koski kylläkin jotain vallan muuta, mutta poiki kuitenkin aina hyödyllisen suomenkielen peruskurssin ihan sivutuotteena. Näillä palstoilla sitten osataan aina pysyä aiheessa.
- Nikhikhik
voi naurun paikka! Katsoin ihan, missä on silmänisku...en minä näe missään. Enpä tietenkään taas ymmärrä näitten "merkkien" merkitystä, ai silmänisku...heh! Minä en kavalasti merkeillä pelleile, sanon tai ainakin yritän sanoa sanottavani ilman omituisia "merkkejä."
Yksi korjaus vielä...sivuuttamaan olen pyytänyt, mikäs minä olen käskemään...olemaan lukematta kirjoituksiani, koska MINÄ näyn siinä nikkinä, olematon ei näy.Autan sinua. Ihmettelemäsi silmänisku oli nimimerkin "lisäopetusta" tekstissä:
Hieno puolue on Perussuomalaiset ja perusssuomalaiset ovat upeaa joukkoa. ;)
Nii että tämmönen vaan täältä yhdeltä olemattomalta, näkevältä kuitenkin. - X amateus
LateVaan kirjoitti:
Terv: Latesamaa mieltä Putkosesta.Aikalailla sortisakkia koko porukka.
Kepulaisilla lahjussyytteitä pilvinpimein,eikä Kepullakaan puhtaat jauhot pussissa.
Miten olis vanha kunnon työväenliike ja ehkä vasemmisto,taidan kallistua piirun verran vasemmalle.Vasemmisto oli kyllä lakkokenraalina aikoinaan,kun töitä tehtiin Valmetilla.
Olis aina pitänyt lakkoilla.En tiedä ovatko oppineet mitään siitä,kun työpaikat karkaa ulkomaille.
Vihreillä ei nykyään omaa linjaa,kun hallituksessa ovat myötäilevät ja ovat vailla päämäärää,ota heistä sitten selvää.Nukkuvienpuolueeseen taisin viimeinkin kupsahtaa ja kana
jää kynimättä,joten turhat pulinat pois Amalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172444Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571407Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511035Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840