TELKKARISSA NYT

Taas se ohjelma jossa naisia laitetaan uusiksi joka kohdasta.
Pahenee loppua kohti.

Siis Teemalla.

7

134

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin sen jo

Onko se uusinta vai jatko-osa sille edelliselle?

• ++

kannattaa katsoa.

• ~cissi~

Katsoin muuten kun viime viikolla jäi, mutta nyt riittää, leikkaus riittää.

Tavalliset häpyhuulet, joista näytettiin kuvia, olivat kauniita ja terveitä, jokainen omanlaisensa, se on eroottista. Toi muotoilu on vaan sairasta. Vielä kun näin naisena ottaa huomioon, että häpyhuulet todellakin on tosi herkkää aluetta, sekä kivulle että nautinnolle.

• Ällöä

Tää maailma on oikeasti menossa ihan sairaaseen suuntaan. Ihminen ei saa olla enää yksilö, vaan kaikkien pitäis mahtua samaan muottiin, häpyhuulia myöten. Jotenkin irvokasta, että samaan aikaan kun maailmalla miljoonat ihmiset ovat suoraan sanoen kusessa ruuan, puhtaan juomaveden, lääkkeiden, jne puutteessa niin joillekin voi elämän suurin ongelma olla muka vääränlaiset häpyhuulet??

• Mä sain siitä trauman!

Lähinnä siitä tajuamisesta että olen päivänselvä kandidaatti ja otollinen kohde kaikin puolin muutenkin.

Mä teettäisin varmaan ton häppärileikkauksenkin jos olis rahaa. Onneksi se sijoittuu sille "kunvoitanlotossaniinnämäkirurgisettoimeniteettehdään" -listalle sijalle 15-20 joten en mitä suuremmalla todennäköisyydellä pääse sinne saakka listallani :D

• :O

Jumalauta, se ainut katsomisen arvonen tv-kanava Suomen televisiossa!
      Ei saatana ole totta, että nekin jo alistuu...
      Siis ne!
      Ei helevata.
      On opeteltava uusi kieli.
      Perkele. Talkusta loppuu muuten katsomisen arvoiset kanavat!

• Juuri niin!

Hämmästelen ihan samaa ja ihan samoin sanoin! Tehdään valitus. Mehän ei katsota ihan mitä sattuu skeidaa eikä suostuta lorvimaan jääkaapilla sen aikaa että ohjelma vaihtuu - niinku ne tekee Ameriikassa!
        *tanan *tana joku raja sentään *kele!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 133
      1632
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1036
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      727
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      244
      570
    5. 31
      520
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      474
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      186
      472
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      436
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      423
    Aihe