mikä tytöissä kiinnostaa?

Olen ylä-aste ikäinen tyttö ja haluan tietää mihin asioihin pojat kiinnittää huomiota tyttöjen ulkonäössä ja luonteessa. Itse olen seurustellut, mutta siitä ei oikein tullut mitään. Taidettiin olla kumpikin vähän liian ujoja kun ei edes juteltu kunnolla.. Niin että vastauksia, kiittooos (:

5

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinuliinu-

      Jokainen poika toiveineen ja unelmineen on yksilö. Ihan niin kuin tytötkin.

      Sä itse kiinnostut tietyntyyppisiin poikiin ja torjut toiset. Millä perusteella sen valinnan tee?
      Vastaa ensin siihen, niin ymmärrät ehkä ettei se ole aina edes sulle itsellesikään selvää miksi sä ihastut johonkin tyyppiin tai miksi joku toinen ei kiinnosta sua yhtään.

      Sama juttu se on siellä poikien päässä. Joku likka vaan kiinnittää huomion, joku toinen taas ei (vaikka heittäis kärrynpyöriä!) ja syy siihen on jokaisella pojalla erilainen.
      Joku tykkää meikatuista tytöistä, joku toinen ei voi sietää sellaisia. Joku suosii blondeja, joku brunetteja, joku vaan pitkähiuksisia yleensä. Jonkun ihanne on minihameinen tytsy, toista viehättää taas hiljaisempi farkkutyttö, kolmatta vetää puoleensa sporttiset mimmit jne jne.

      Pojat arvostaa rehellisyyttä ja suoruutta. Kokemuksesta ehkä tiedät sen itsekin. Nehän on tottuneet olemaan jätkien seurassa! ;)
      Tärkeintä on siis olla vaan oma itsensä. Ei tarvi yrittää miellyttää kaikkia. Sä olet heti kiinnostava kun sulla on omia mielipiteitä ja oma tyyli, huumorintajua ja rohkeutta uskaltaa kysellä pojilta vaikka pyöristä tai mopoista, jos niiltä ei muuten tahdo saada sanaa ulos suusta. :)

    • mies1987x100

      Jotkut tykkää naturaaleista jotkut ei, olet siinä iässä että haet varmaan mieluumin niitä yhden illan jutskia ;) muista naisella on kaikki valta tässä maassa... Baari ikäisenä jos haluat itselles miehen illaks niin meet juttelee sille ja sanot ihan suoraan vaan mitä haluat tältä... Aina saa ellei ole varattu ;) kyl ne koulupojatkin antaa jos ne uskaltaa jos rohkeesti kyselet.

      • pekkakivittaja

        Kysyt vaan, niin äijät hoitaa loput. Helppoa kun mikä.


    • Sen kun tietäisi. Mullakin oli aikanaan yläastella tyttöystävä

    • Poikamaalta

      Heij.
      Minulle ei sinänsä ulkonäkö merkitse paljoa,vaan se mitä korvien välistä löytyy,koska olen itsekin ujo enkä ketään varmaan saisikaan mutta tietysti kaikilla on omat mieltymyksensä Tytöistä/Naisista.

      Olen 95-syntynyt yläasteelainen poika :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4243
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      194
      2235
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      35
      1821
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1637
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1630
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      142
      1272
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1114
    8. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      911
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      905
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      127
      841
    Aihe