mies33 nainen 49,hyvin säilynyt,luuletteko että toimii.kummallakin lapsia nuorempa.
ikäero
16
1224
Vastaukset
- Leilaileilaileilai
Mitä tekemistä iällä on näissä(kään) asioissa ? Miksi tätä kysellään ja ihmetellään jatkuvasti ? Unohtakaa lukumääräinen ikä, se on vain numeroita. Ikä on ihmisen korvien välissä; onko vanha vai ei, riippuu siitä, mitä siellä 'asustaa'.
- Kyllä...
Suunnilleen samanikäisenä miehenä sanoisin että kyllä tuon
ikäinen nainen voi vielä olla hyvinkin seksikäs jos on pitänyt
itsensä hoikkana ja muutenkin kunnossa.
Jotkut miehet sitten tykkäävät lihavemmistakin. - dfg44444
tuohaa vois olla miehen äiti ähähähä
- ihmettelen vaan
Rakkaus ei katso ikää. Aika paljon on kiinni korvienvälistä, miten paljon ollaan samalla aaltopituudella. Jos nyt on hyvä olla yhdessä, miksei nauttisi tästä hetkestä.
- Hohhoijaakkaa
Joo ei missään nimessä. Ikä on kauhea este kahdelle ihmiselle. Noinkin paljon vuosia, aijai. Ehdottomasti molempien pitää olla samanikäsiä, mielellään saman ruumiinrakenteisia, sama hiusväri (vaikka sitten värjätty) ja ehdottomasti samaa sukupuolta...:-)
Jes. Näillä mennään.
Terveisin nainen joka on rakastunut itseään 15 vuotta vanhempaan mieheen...:-) Kauheaa.- PyhPah
Niiden ruusunpunaisten lasien läpi et näe että olet matkalla omaishoitajaksi..
- Hah !
PyhPah kirjoitti:
Niiden ruusunpunaisten lasien läpi et näe että olet matkalla omaishoitajaksi..
Woi olla, mutta sitä ei tiedä kuin Luoja tjs., kuka hoitaa ketäkln. Njotta revi siitä.
- PyhPah
Hah ! kirjoitti:
Woi olla, mutta sitä ei tiedä kuin Luoja tjs., kuka hoitaa ketäkln. Njotta revi siitä.
Revipä itse. Katsotaan vain kuinka kauan tuokin suhde pysyy pystyssä,nimimerk. kokemusta on,myös muilla kuin minulla..
- Kalteritango
PyhPah kirjoitti:
Revipä itse. Katsotaan vain kuinka kauan tuokin suhde pysyy pystyssä,nimimerk. kokemusta on,myös muilla kuin minulla..
Suhteethan eivät "pysy pystyssä" joka tapauksessa, olivat suhteessa olevien iät mitkä vaan. Suhteissa on jotain mätää, ne ovat sieltä ja syvältä, karsinoita, vankiloita jne., mutta iän kanssa niitten kestävyydellä ja pysymisellä ei ole juurikaan tekemistä. Olisiko kymysys juuri niistä "kokemuksista".
- PyhPah
Kalteritango kirjoitti:
Suhteethan eivät "pysy pystyssä" joka tapauksessa, olivat suhteessa olevien iät mitkä vaan. Suhteissa on jotain mätää, ne ovat sieltä ja syvältä, karsinoita, vankiloita jne., mutta iän kanssa niitten kestävyydellä ja pysymisellä ei ole juurikaan tekemistä. Olisiko kymysys juuri niistä "kokemuksista".
Kyllä se iso ikäero alkaa kuormittaa suhdetta aina jossain vaiheessa,tulet vielä näkemään. Hetken yleensä tollaisissa suhteissa on hauskaa,sitten herätään todellisuuteen. Suunnilleen samanikäisillä pareilla on paljon paremmat tsäänssit pysyä yhdessä,näin on..
- Hah !
PyhPah kirjoitti:
Kyllä se iso ikäero alkaa kuormittaa suhdetta aina jossain vaiheessa,tulet vielä näkemään. Hetken yleensä tollaisissa suhteissa on hauskaa,sitten herätään todellisuuteen. Suunnilleen samanikäisillä pareilla on paljon paremmat tsäänssit pysyä yhdessä,näin on..
Ota vaan läpyt pois silmiltäsi ja avaa ne samalla. Missä sinä näet pareja, jotka pysyvät yhdessä ?
- PyhPah
Hah ! kirjoitti:
Ota vaan läpyt pois silmiltäsi ja avaa ne samalla. Missä sinä näet pareja, jotka pysyvät yhdessä ?
Ainakaan en ole kadulla pahemmin nähnyt nuori nainen-vanha mies pareja. Kyllä siellä samanikäisiä pareja lähinnä pyörii,enkä ihmettele. Kyllä omanikäisen miehen kanssa on yleensä paljon paremmat mahdollisuudet pysyä yhdessä kun ne yhteiset asiatkin on saman ikäpolven juttuja. Perseestähän se olisi jonkun keski-ikäisen äijän käsipuolessa roikkua kun mitään yhteistä ei löydy kun on muutaman vuosikymmenen kuilu siinä välissä. Hyi hitto..
- Forever Young
PyhPah kirjoitti:
Ainakaan en ole kadulla pahemmin nähnyt nuori nainen-vanha mies pareja. Kyllä siellä samanikäisiä pareja lähinnä pyörii,enkä ihmettele. Kyllä omanikäisen miehen kanssa on yleensä paljon paremmat mahdollisuudet pysyä yhdessä kun ne yhteiset asiatkin on saman ikäpolven juttuja. Perseestähän se olisi jonkun keski-ikäisen äijän käsipuolessa roikkua kun mitään yhteistä ei löydy kun on muutaman vuosikymmenen kuilu siinä välissä. Hyi hitto..
No siepä sen sanoit: totta, en miekään viittisi "kadulla pahemmin vanhan miehen" kanssa paritella. Tässä jutussa iät olivat kuitenkin toisin päin ja silloin ei eroa huomaa, jos nainen on se lukumääräiseltä iältään vanhempi. Myö säilytään paremmin kun osataan enemmän asioita ja aiheita, hoitaa ihtiämme jne ...
Ikä ei kuitenkaan estä yhteisten asioitten löytymistä, oli se kummin päin vain, ja kun on sopiva ja käypä, iällä ei ole mitään merkitystä. Kannattaisiko kasvaa ja kehittyä sinunkin. - PyhPah
Forever Young kirjoitti:
No siepä sen sanoit: totta, en miekään viittisi "kadulla pahemmin vanhan miehen" kanssa paritella. Tässä jutussa iät olivat kuitenkin toisin päin ja silloin ei eroa huomaa, jos nainen on se lukumääräiseltä iältään vanhempi. Myö säilytään paremmin kun osataan enemmän asioita ja aiheita, hoitaa ihtiämme jne ...
Ikä ei kuitenkaan estä yhteisten asioitten löytymistä, oli se kummin päin vain, ja kun on sopiva ja käypä, iällä ei ole mitään merkitystä. Kannattaisiko kasvaa ja kehittyä sinunkin.Miksi minun pitäisi kasvaa ja kehittyä kun sinä luulet olevasi ikinuori? Ei voi vaatia toiselta sitä mitä ei näköjään itse ole ikinä tehnyt..
- Forever, never
PyhPah kirjoitti:
Miksi minun pitäisi kasvaa ja kehittyä kun sinä luulet olevasi ikinuori? Ei voi vaatia toiselta sitä mitä ei näköjään itse ole ikinä tehnyt..
Se, että ei tule 'vanhaksi' kalkkikseksi, jämähdä karsinaansa paikoilleen, kuoleennu elävänä lahoksi pökkelöksi seisahtaneine aivoituksineen, ei tarkoita, että ei viisastuisi vuosien myötä, että kasvua ja kehitystä ei tapahtuisi muodossa tai toisessa. Ja kun ma olen "ikinuori" ja sä olet vanha jo nyt, niin mein on iiihan turha jatkaa. Se on moro mutta jatka sä vaan, ehkä joku päivä asia aukeaa.
- PyhPah
Forever, never kirjoitti:
Se, että ei tule 'vanhaksi' kalkkikseksi, jämähdä karsinaansa paikoilleen, kuoleennu elävänä lahoksi pökkelöksi seisahtaneine aivoituksineen, ei tarkoita, että ei viisastuisi vuosien myötä, että kasvua ja kehitystä ei tapahtuisi muodossa tai toisessa. Ja kun ma olen "ikinuori" ja sä olet vanha jo nyt, niin mein on iiihan turha jatkaa. Se on moro mutta jatka sä vaan, ehkä joku päivä asia aukeaa.
Niin,ehkä tuollaiselle huonoa suomea vääntävälle vanhemmalle pierulle joskus aukeaa että vanhaksi olet tullut vaikka yrität jotain teinia vielä leikkiä :). Ja tuosta jämähtämisestä, miten voit olla ikinuori jos et ole jämähtänyt sinne nuoruuteen? Dementia taitaa vaivata kun et enää itsekään tajua mitä kirjoitat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633