Seksisuhteesta ystäväksi?

suurestihämillään

Miehet, kaipaisin mielipiteitänne. Voiko seksisuhteesta siirtyä ystäväksi, siten, että se oikeasti toimii?
Minulla on ollut jo usean kuukauden seksisuhteen tapainen erääseen mieheen. Seksi on on ollut upeaa ja muutenkin yhteys toiminut esim. keskustelun ja huumorin tasolla. Aina välillä vain tapaamistemme jälkeen mies panikoituu eikä välttämättä vastaa edes viesteihini. Näin kävi taas ja laitoin hänelle viestin, johon kirjoitin, että emme ole varmaa enää sitten yhteyksissä. Hänen vastauksensa oli, että hän haluaa olla ystäväni, mutta ei seksiä. Vastasin, että tunnen itseni hieman hyväksikäytetyksi, koska niin usein tapaamisten jälkeen tapahtuu näin, että hän alkaa katumaan (pelkää kuulemma, että tulen raskaaksi) ja hiljenee hetkeksi. No, tähän mies vastasi, että seksi ei ole kaikki kaikessa, eikä hän hyväksikäytä minua ja meidän pitäisi tehdä muita asioita yhdessä.

Voiko mikään normaali ystävyys muka toimia tällaisen jälkeen? Onko teille tapahtunut sellaista, että seksisuhteen aikana olette ystävystyneet naiseen ja haluattekin olla hänen ystävänsä ja tehdä muita juttuja yhdessä?

42

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän..

      että tunnen ja tiedän hyvinkin samanlaisen miehen, joka toimii siis samoin. Hän toisaalta haluaa ja himoitsee sitä naista mutta haluaa myös säilyttää ystävyyden hänen kanssaan.

      Minusta, naisena se voi toimia ja olen nähnytkin toimivan. Pelkkä ystävyys se ei kuitenkaan ole enää koskaan, siinä on aina olemassa se tietty sähkö olemassa mutta jos molemmat pystyy olemaan ja elämään senkin asian kanssa hyvin, se toimii.

    • vänksy

      askel eteenpäin. Onhan ystävyys paljon seksiä suurempi asia. Panna nyt voi kenen kanssa vaan(siis ne ketkä voi), mutta ystävyys ei todellakaan ole mahdollista kuin harvojen kanssa. Kyllä mä tuntisin itseni ainakin arvokkaammaksi jos mies pitäisi minua ystävänään, kuin jos mies pitäisi minua vain seksikumppaninaan.

      • am

        jos et itsestäsi?

        "Panna nyt voi kenen kanssa vaan"


      • vänksy
        am kirjoitti:

        jos et itsestäsi?

        "Panna nyt voi kenen kanssa vaan"

        Mietippä sitä.


      • am
        vänksy kirjoitti:

        Mietippä sitä.

        on puhua muista kuin itsestään. Ainakaan kovin tietäväiseen sävyyn. Ainakaan, jos on itse ollut samanlainen.


      • vänksy
        am kirjoitti:

        on puhua muista kuin itsestään. Ainakaan kovin tietäväiseen sävyyn. Ainakaan, jos on itse ollut samanlainen.

        Mitähän tuo tarkoitti? Eikö juuri silloin olisikin kykenevä puhumaan?


      • vänksy
        vänksy kirjoitti:

        Mitähän tuo tarkoitti? Eikö juuri silloin olisikin kykenevä puhumaan?

        ei kestä parhaimmillaankaan edes vuosia. Ystävyys taas voi kestää läpi elämän. Pelkkään panemiseen ei myöskään vaadita niin paljon yhteensopivuutta kahden ihmisen välillä mitä ystävyyteen vaaditaan.


    • BlueNightSatin

      tota miestä hiukka pelottaa onko teistä enempään, kuin seksiin. Sillä vanhemmuuskin vaatii myös vastuulliset vanhemmat. Kun nyt sanoit että hän pelkää että tuut raskaaksi...mies tiedostaa asian vakavuuden. Mikä minusta on hyvä ja kertoo et mies silloin tajuaa, että suhteen tulis tällöin olla muutakin kun seksiä. Mikäli se ei ole muuta kuin seksiä, silloin varmaan ei muuta haluta yhdessä kokeakkaan? Mun nähdäkseni toi mies haluaa olla vain sun ystäväs ja luopuu seksistä sun kanssa, koska jakaa sen jonkun sellaisen kanssa jota voi myös rakastaa ja jakaa enemmän. Tai hän haluaa katsoa onko teistä syvempäänkin, kuin seksiin jolloin teidän tulis tehdä ja kokea yhdessä muutakin kun sitä seksiä. :)

      • frost-free

        Toi nyt on suurinta paskaa ikinä! Kuvitteletko että mies miettii siemennesteensä ulospurkautumista pidemmälle .. hah!


      • uuuuuuuuiiiiii
        frost-free kirjoitti:

        Toi nyt on suurinta paskaa ikinä! Kuvitteletko että mies miettii siemennesteensä ulospurkautumista pidemmälle .. hah!

        Et taida tietää miehistä mitään kun sun kommenttis on niin outoja.


      • BlueNightSatin
        frost-free kirjoitti:

        Toi nyt on suurinta paskaa ikinä! Kuvitteletko että mies miettii siemennesteensä ulospurkautumista pidemmälle .. hah!

        kannattas tutustua miehiin tai ainakin miettiä sun provoja paremmin. Mut oletetaan että toi oli totisinta totta, sun älyvapaa kommenttis, niin joo kyllä miehet miettii asioita. Ne funtsii ja kelailee, ne jotka osaa. Pätee myös naisiin muutes. Kaikista ei tietenkään ole miettimään oikeen mitään. Sullakin on pikkasen hankaluuksia käsittää muiden ajatuksia, jollei ne ole kuten sun oams. Pitäskö vähän treenata ja miettiä muidenki kantilta. Kun niin tuttu ja turvallinen kun se oma ajatus ja näkemys asioihin onkin, voi muidenkin ajatuksissa olla järkeä. :)


      • BlueNightSatin
        BlueNightSatin kirjoitti:

        kannattas tutustua miehiin tai ainakin miettiä sun provoja paremmin. Mut oletetaan että toi oli totisinta totta, sun älyvapaa kommenttis, niin joo kyllä miehet miettii asioita. Ne funtsii ja kelailee, ne jotka osaa. Pätee myös naisiin muutes. Kaikista ei tietenkään ole miettimään oikeen mitään. Sullakin on pikkasen hankaluuksia käsittää muiden ajatuksia, jollei ne ole kuten sun oams. Pitäskö vähän treenata ja miettiä muidenki kantilta. Kun niin tuttu ja turvallinen kun se oma ajatus ja näkemys asioihin onkin, voi muidenkin ajatuksissa olla järkeä. :)

        eikä musta ole kirjottamaan oikein..mikä taas ei tullu yllärinä kelleen..mut jos tuli niin totesin sen jälleen x'D


      • frost-free
        BlueNightSatin kirjoitti:

        kannattas tutustua miehiin tai ainakin miettiä sun provoja paremmin. Mut oletetaan että toi oli totisinta totta, sun älyvapaa kommenttis, niin joo kyllä miehet miettii asioita. Ne funtsii ja kelailee, ne jotka osaa. Pätee myös naisiin muutes. Kaikista ei tietenkään ole miettimään oikeen mitään. Sullakin on pikkasen hankaluuksia käsittää muiden ajatuksia, jollei ne ole kuten sun oams. Pitäskö vähän treenata ja miettiä muidenki kantilta. Kun niin tuttu ja turvallinen kun se oma ajatus ja näkemys asioihin onkin, voi muidenkin ajatuksissa olla järkeä. :)

        ja sinä varmaan näet pään sisääni mitä mulle jää muiden sanomisista mielen sopukoihin?
        Kai täällä muutki provoilee kuin minä... Sulla on vakavia ongelmia mun suhteeni, oletko huomannu?


    • scale

      ajan seksi on melko suurella todennäköisyydellä hyvää melkein kenen kanssa tahansa, siinä on uutuudenviehätys vielä tallella.

      Voiko sitten seksisuhteen jälkeen kaksi ihmistä jatkaa ystäväpohjalta? Kyllä voi, edellyttäen, että kummallekkin se seksisuhde on ollut vain seksisuhde. Usein vaan tuppaa olemaan niin, että toinen haluaa sen seksisuhteen ja toinen tahtookin enemmän, mutta ei ylpeydessään voi sitä myöntää. Tällöin on ne tunteet jo pelissä ja ei se suhde helpolla sitten jatku todellisena ystävyytenä, vaan sellaisena etäisenä, että ollaan hyvänpäiväntuttuja, mutta ei kuitenkaan mitään kavereita.

      • ap

        ...onkin juuri ongelmana se, että minulla on tunteita. Eli en siis tiedä miten hyvin kykenen itse ystävyyteen, mutta en kyllä miestä haluaisi kokonaan menettääkään. Mies on siis juuri ennen meidän tapaamistamme eronnut. Vastasin hänelle vielä tänään, että selvä, ollaan ystäviä, mutta nyt sitten pidetään se, ettei tätä asiaa tarvitse käydä enää läpi. Hän ei enää vastannut siihen.

        En nyt oikein tiedä miten tässä toimia. Yleensä jos olen joskus ollut hiukankin vastaavassa tilanteessa, olen joko alkanut seurustelemaan tai sitten välit ovat meneet poikki. Kai pitäisi olla tyytyväinen, että mies kuitenkin pitää minusta sen verran, että haluaa olla edes ystävä.


      • ap
        ap kirjoitti:

        ...onkin juuri ongelmana se, että minulla on tunteita. Eli en siis tiedä miten hyvin kykenen itse ystävyyteen, mutta en kyllä miestä haluaisi kokonaan menettääkään. Mies on siis juuri ennen meidän tapaamistamme eronnut. Vastasin hänelle vielä tänään, että selvä, ollaan ystäviä, mutta nyt sitten pidetään se, ettei tätä asiaa tarvitse käydä enää läpi. Hän ei enää vastannut siihen.

        En nyt oikein tiedä miten tässä toimia. Yleensä jos olen joskus ollut hiukankin vastaavassa tilanteessa, olen joko alkanut seurustelemaan tai sitten välit ovat meneet poikki. Kai pitäisi olla tyytyväinen, että mies kuitenkin pitää minusta sen verran, että haluaa olla edes ystävä.

        ...tässä oli kyse 4 kuukauden seksisuhteesta ja uutuudenviehätys oli todellakin tallella. Itse asiassa mies on ennenkin sanonut, että haluaa ystävyyttä, mutta kun näemme, emme voi pitää näppejämme irti toisistamme.


      • ????
        ap kirjoitti:

        ...tässä oli kyse 4 kuukauden seksisuhteesta ja uutuudenviehätys oli todellakin tallella. Itse asiassa mies on ennenkin sanonut, että haluaa ystävyyttä, mutta kun näemme, emme voi pitää näppejämme irti toisistamme.

        Voiskos kyseessä olla sellainen juttu, että kun mies on kerta eronnut ja sen jälkeen vaan ollut sun kanssa niin nyt tekisi mieli kuitenkin vähän maistaa muitakin? Sinua kuitenkaan menettämättä. Jos ei löydä parempaan, haluaisi sitten sinut.


      • scale
        ap kirjoitti:

        ...onkin juuri ongelmana se, että minulla on tunteita. Eli en siis tiedä miten hyvin kykenen itse ystävyyteen, mutta en kyllä miestä haluaisi kokonaan menettääkään. Mies on siis juuri ennen meidän tapaamistamme eronnut. Vastasin hänelle vielä tänään, että selvä, ollaan ystäviä, mutta nyt sitten pidetään se, ettei tätä asiaa tarvitse käydä enää läpi. Hän ei enää vastannut siihen.

        En nyt oikein tiedä miten tässä toimia. Yleensä jos olen joskus ollut hiukankin vastaavassa tilanteessa, olen joko alkanut seurustelemaan tai sitten välit ovat meneet poikki. Kai pitäisi olla tyytyväinen, että mies kuitenkin pitää minusta sen verran, että haluaa olla edes ystävä.

        koittaa olla itsekseen. Tollainen pelkkä toisen kanssa sekstaaminen on huono seurustelun korvike, jos haluaa enemmän. Siinä tulee aika monta kertaa satuttaneeksi ittensä ja sen seurauksena kuitenkin lopulta alat enemmän, tai vähemmän vihata sitä kohdetta.

        Seuraava vaihe on nimittäin se, että joskus se löytää jonkun, jonka kanssa se haluaa enemmän ja sitten se tekee vielä pahempaa. Mutta jos saat tapettua tunteesi, niin nauti seksistä kaikin mokomin, harva siihen vaan pystyy.


      • ap
        scale kirjoitti:

        koittaa olla itsekseen. Tollainen pelkkä toisen kanssa sekstaaminen on huono seurustelun korvike, jos haluaa enemmän. Siinä tulee aika monta kertaa satuttaneeksi ittensä ja sen seurauksena kuitenkin lopulta alat enemmän, tai vähemmän vihata sitä kohdetta.

        Seuraava vaihe on nimittäin se, että joskus se löytää jonkun, jonka kanssa se haluaa enemmän ja sitten se tekee vielä pahempaa. Mutta jos saat tapettua tunteesi, niin nauti seksistä kaikin mokomin, harva siihen vaan pystyy.

        No, tässähän oli juuri kyse siitä, että hän ei halua enää seksiä vaan vain ystävyyttä :) Ja tehdä kanssani muita asioita, tai ainakin väittää niin...Kysyinkin siis, että onko jollain miehellä kokemusta tästä, etttä ystävyys voisi toimia? Tai miksi haluaa olla seksisuhteen jälkeen ystävä?


      • thatsit.
        ap kirjoitti:

        No, tässähän oli juuri kyse siitä, että hän ei halua enää seksiä vaan vain ystävyyttä :) Ja tehdä kanssani muita asioita, tai ainakin väittää niin...Kysyinkin siis, että onko jollain miehellä kokemusta tästä, etttä ystävyys voisi toimia? Tai miksi haluaa olla seksisuhteen jälkeen ystävä?

        että on joku toinen potentiaalinen seksikumppani, mutta mies on mukava eikä halua sinuakaan heittää roskikseen.


        "Tai miksi haluaa olla seksisuhteen jälkeen ystävä?"


      • ap
        thatsit. kirjoitti:

        että on joku toinen potentiaalinen seksikumppani, mutta mies on mukava eikä halua sinuakaan heittää roskikseen.


        "Tai miksi haluaa olla seksisuhteen jälkeen ystävä?"

        siis näin? Että mies ei lopeta seksiä jonkun naisen kanssa, ellei saa sitä jostain muualta? Miksi sanoo sitten haluavansa tehdä kanssani muita juttuja? Voisihan hän tehdä niitä uuden potentiaalisen kumppanin kanssa. Vai yrittääkö vaan pehmentää? Hän on myös sanonut, että kertoisi kyllä, jos tapailisi jotain muitä.


      • thatsit.
        ap kirjoitti:

        siis näin? Että mies ei lopeta seksiä jonkun naisen kanssa, ellei saa sitä jostain muualta? Miksi sanoo sitten haluavansa tehdä kanssani muita juttuja? Voisihan hän tehdä niitä uuden potentiaalisen kumppanin kanssa. Vai yrittääkö vaan pehmentää? Hän on myös sanonut, että kertoisi kyllä, jos tapailisi jotain muitä.

        että mies välttämättä saakaan sitä nyt muualta, mutta luulen, että hänellä on kiikarissa itseään kiinnostava tapaus. Kenties jopa kokonaisvaltaisesti kiinnostavampi.
        Mies saattaa olla tyyliltään pehmeä ja naista arvostava, joka nyt haluaa pitää sinutkin maisemissa, joskin kauempana.


      • scale
        ap kirjoitti:

        No, tässähän oli juuri kyse siitä, että hän ei halua enää seksiä vaan vain ystävyyttä :) Ja tehdä kanssani muita asioita, tai ainakin väittää niin...Kysyinkin siis, että onko jollain miehellä kokemusta tästä, etttä ystävyys voisi toimia? Tai miksi haluaa olla seksisuhteen jälkeen ystävä?

        tuon miehen puolesta toimia, muuta miten on itsesi laita? Tuntuisiko susta pahalta, jos mies alkaisi seurustella jonkun toisen naisen kanssa, pystyisitkö sä ystävänä iloitsemaan siitä, että mies on löytänyt itselleen uuden suhteen?

        Jos miehellä ei ole mitään ihmeellisempiä syviä tunteita, sä olet ollut ainoastaan kivaa sänkyseuraa ja sun kanssa on ollut hyvää seksiä, niin helppo sen on jatkaa ystäväpohjalta.


      • ap
        scale kirjoitti:

        tuon miehen puolesta toimia, muuta miten on itsesi laita? Tuntuisiko susta pahalta, jos mies alkaisi seurustella jonkun toisen naisen kanssa, pystyisitkö sä ystävänä iloitsemaan siitä, että mies on löytänyt itselleen uuden suhteen?

        Jos miehellä ei ole mitään ihmeellisempiä syviä tunteita, sä olet ollut ainoastaan kivaa sänkyseuraa ja sun kanssa on ollut hyvää seksiä, niin helppo sen on jatkaa ystäväpohjalta.

        ...se ehkä omalta puoleltani toimikaan. Onko täällä jollain syntynyt ystävyyttä seksisuhteen jälkeen ja miten se on toiminut? Onko niin, että jos miehellä on tunteita, hän ei ehdota ystävyyttä eikä seksin lopettamista?


      • ap
        ap kirjoitti:

        ...se ehkä omalta puoleltani toimikaan. Onko täällä jollain syntynyt ystävyyttä seksisuhteen jälkeen ja miten se on toiminut? Onko niin, että jos miehellä on tunteita, hän ei ehdota ystävyyttä eikä seksin lopettamista?

        ...ennen kaikkea, voiko tällaisesta vielä kehittyä yhtään mitään vai elättelenkö vain turhaan toiveita?


      • scale
        ap kirjoitti:

        ...ennen kaikkea, voiko tällaisesta vielä kehittyä yhtään mitään vai elättelenkö vain turhaan toiveita?

        saat ainoastaan siltä mieheltä, me muut voimme esittää ainoastaan omia mieleipiteitämme, tai voimme peilata omia kokemuksiamme.

        Omiin kokemuksiini perustuen, en näe kovinkaan todennäköisenä. Toisaalta ihmisten ylpeys saa ne välillä tekemään täysin päinvastaisia päätöksiä, mitä ne oikeesti haluavat. Sun täytyy vaan katsoa peli loppuun, niin tiedät varmasti.

        Sitten voit ainoastaan sanoa tehneesi kaikkesi, jos pelaat avoimin kortein, eli sanot/ toimit niin kuin ajattelet. Jos se silti menee kiville, niin olet ainakin itse tehnyt kaiken mitä vallassasi on. Ketään ei voi pakottaa ihastumaan toiseen sen toisen ihmisen ihastumisen voi omalla toiminnallaan ansaita. Iso tekijä, johon et juurikaan pääse vaikuttamaan, on ulkoinen olemus ja viehättääkö se juuri tätä miestä.


      • frost-free
        thatsit. kirjoitti:

        että mies välttämättä saakaan sitä nyt muualta, mutta luulen, että hänellä on kiikarissa itseään kiinnostava tapaus. Kenties jopa kokonaisvaltaisesti kiinnostavampi.
        Mies saattaa olla tyyliltään pehmeä ja naista arvostava, joka nyt haluaa pitää sinutkin maisemissa, joskin kauempana.

        tää on todennäkköisin vaihtoehto.

        Sun pitää kyetä arvioimaan kuinka "vietävissä" sä olet ollut miehen juttujen suhteen ja tulitko AIDOSTI KOHDATUKSI vai pelkäskö mies silloinkin ja oli avautumatta kokonaan.

        Joo mä tiedän nää jutu kuule... Ja sitten toiseksi, jos ei vastaa viestiin MITÄÄN, se on musta törkeää jos kerran seksiäkin pitää olla tarjolla!

        dream-avoinsuhdekumppani vastaa viesteihin vaikka sitten lyhyesti. Tiedät myös totuuden onko hänen tarkoituksensa kaataa puolet maapallon naisista tai vaikka sitten vain etsiä sitä oikeaa...


      • ap
        frost-free kirjoitti:

        tää on todennäkköisin vaihtoehto.

        Sun pitää kyetä arvioimaan kuinka "vietävissä" sä olet ollut miehen juttujen suhteen ja tulitko AIDOSTI KOHDATUKSI vai pelkäskö mies silloinkin ja oli avautumatta kokonaan.

        Joo mä tiedän nää jutu kuule... Ja sitten toiseksi, jos ei vastaa viestiin MITÄÄN, se on musta törkeää jos kerran seksiäkin pitää olla tarjolla!

        dream-avoinsuhdekumppani vastaa viesteihin vaikka sitten lyhyesti. Tiedät myös totuuden onko hänen tarkoituksensa kaataa puolet maapallon naisista tai vaikka sitten vain etsiä sitä oikeaa...

        ...kyllä ollut melko täysin vietävissä, hän on esim. saanut tulla lähes aina luokseni, kun on halunnut. Minä myös vastaan aina viesteihin. Tietenkin joskus on mennyt hermot ja olen koittanut laittaa jutun jopa jäihin pari kertaa, mutta ottanut tyypin aina "takaisin".

        Mutta miksi olen tehnyt näin, on siksi, että olen ollut aistivani miehen todella pitävän minusta, mutta että joku estää häntä, kuten tuore ero. Hän on myös sanonut, ettei halua suhdetta, mutta käytös ja puheet ovat kuitenkin jotenkin ristiriidassa. Siksi olen pihalla ja nyt ollaan sitten yhtäkkiä vain ystäviä.


      • psykoterapiaa
        ap kirjoitti:

        ...kyllä ollut melko täysin vietävissä, hän on esim. saanut tulla lähes aina luokseni, kun on halunnut. Minä myös vastaan aina viesteihin. Tietenkin joskus on mennyt hermot ja olen koittanut laittaa jutun jopa jäihin pari kertaa, mutta ottanut tyypin aina "takaisin".

        Mutta miksi olen tehnyt näin, on siksi, että olen ollut aistivani miehen todella pitävän minusta, mutta että joku estää häntä, kuten tuore ero. Hän on myös sanonut, ettei halua suhdetta, mutta käytös ja puheet ovat kuitenkin jotenkin ristiriidassa. Siksi olen pihalla ja nyt ollaan sitten yhtäkkiä vain ystäviä.

        Oletko ajatellut, että miehen erosta on kovin lyhyt aika. Hän ei oikeasti ole vielä eronnut vaan on "kiinni"exässään tunteen tasolla. Hän kenties pyrkii luomaan uutta ja samalla irrottautuu avullasi vanhasta. Alitajuisesti hän ehkä halveksii sinua tai pitää sinua tyhmänä , kun suostut tuollaiseen. Itseäsi voit myös ja omaa sietokykyäsi. Onko hyvä tyytyä muruseen ehkä kuvitelmia rakkautta?


    • Ensinnäkään minä en ymmärrä, mikä oikeus sinulla on tuntea itsesi hyväksikäytetyksi, jos kerran olet tietoisesti pelkkään seksisuhteeseen ryhtynyt.

      Toisekseen mieti, mikä teitä yhdistää muu kuin seksi? Entä mitä ajattelisit, jos aloittaisit uuden oikean seurustelusuhteen ja miehesi kertoisi olevansa entisen vakipanonsa kanssa nykyisin vain platoninen ystävä? Olisiko se sinulle ihan ok? Jos, niin luultetko, että muistakin ihmisistä löytyy moista avarakatseisuutta ja itseluottamusta?

      Kolmannekseen ihmetyttää miehen raskaudenpelko. Eikö se mies osaa käyttää kortsuja?

      • ap

        ...kyllä meitä moni muukin asia yhdistää, tai ainakin itse viihdyn miehen seurassa todella hyvin muutenkin ja luulen, että hän myös minun.

        Ja kyllä tässä tilanteessa varmaan löytyisi ymmärrystä, jos uusi seurustelukumppani kertoisi olevansa ystävä entisen vakipanonsa kanssa. En ole mustasukkaista tyyppiä, jos luottamusta muuten löytyy, en lähde kaivelemaan tuollaisia asioita, jos minulle niistä rehellisesti kerrotaan.

        Ja kyllä, valitettavasti seksiä on harrastettu myös ilman ehkäisyä, jos sitä ei ole sattunut olemaan. Naurettavaa, tiedän.


      • Heh,
        ap kirjoitti:

        ...kyllä meitä moni muukin asia yhdistää, tai ainakin itse viihdyn miehen seurassa todella hyvin muutenkin ja luulen, että hän myös minun.

        Ja kyllä tässä tilanteessa varmaan löytyisi ymmärrystä, jos uusi seurustelukumppani kertoisi olevansa ystävä entisen vakipanonsa kanssa. En ole mustasukkaista tyyppiä, jos luottamusta muuten löytyy, en lähde kaivelemaan tuollaisia asioita, jos minulle niistä rehellisesti kerrotaan.

        Ja kyllä, valitettavasti seksiä on harrastettu myös ilman ehkäisyä, jos sitä ei ole sattunut olemaan. Naurettavaa, tiedän.

        kuulostaa ihan mun "miesystävältäni"...


    • tonou

      Mulla ei ole yhtään entistä gimmafrendiä, jonka kanssa en olisi taannehtivasti tekemisissä. Joidenkin kanssa puuhailen ihan päivittäin, toisten harvemmin.

      Ihan naturea

    • näin on

      Lutkamainen käytöksesi estää aidon ystävyyden

      • ap

        ...taida ihan lutkamainen kuitenkaan olla... Anyway, jatkan vielä säälittävien kysymysten sarjaa :)
        Eli miksi mies haluaisit ystävyyttä seksin sijaan?
        - huonoa seksiä?
        - toinen nainen?
        - olet kiinnostunut naisesta ja halua muutakin?
        - nainen ei kiinnosta seksuaalisesti?
        - jotain muuta?


      • frost-free
        ap kirjoitti:

        ...taida ihan lutkamainen kuitenkaan olla... Anyway, jatkan vielä säälittävien kysymysten sarjaa :)
        Eli miksi mies haluaisit ystävyyttä seksin sijaan?
        - huonoa seksiä?
        - toinen nainen?
        - olet kiinnostunut naisesta ja halua muutakin?
        - nainen ei kiinnosta seksuaalisesti?
        - jotain muuta?

        koska mies on sitä laatua eli a la qualitet että hän haluaa tuntea mahdollisimman paljon ihmisiä. Tämän voit vaikka testataki halutessasi seuraamalla miestä baarissa tai tsekkaamalla hänen fb infonsa..?
        Silloin miehelle on eduksi jos hän jää näennäisystäväksi ex-panojen kanssa.
        Toisaalta jos mies kohteli ex-panoa huonosti, hän tiedostaa varmaan että se ei toimi ja siitä seuraa ongelmia jos tämä ex-panokin tuntee paljon ihmisiä. Niin makaa kuin petaa...

        Nainen on kumminkin sellainen otus että se arvioi miehen kuitenkin sillä samalla "miehuusmittarilla" (jonka malli voi tulla vaikka omasta isästä tms) kuin muutkin hänen kanssaan esim. kunnon parisuhteessa olleet miehet..oikeastaan kaikki miehenkuvatukset käyvät käpi tämän läpivalaisulaitteen..:)

        Eli kysymys kuuluu:Millaisena miehenä sinä hänet näit vai näkyikö sitä MIESTÄ ollenkaan vai pelkät kikkelit. Kohtele sen mukaan!



        *hymyilee tyttömäisesti ja niia helmoja hypistellen*


    • rakastaa sinua, eikä halua suhteenne olevan pelkkää seksiä.

    • kirpela

      mulla on kaksikin maailman ihaninta miestä ystävinä, koska suhde ei toiminut, muttei kumpikaan tahdo toisen katoavan elämästään.

      *anteeks, tää olikin miehille*

    • oikeasti haluaa?

      Miehen ja tyttökaverin samassa paketissa.

      • vänksy

        kumppanin ja ystävän samassa paketissa. Tuosta en itse ainakaan tingi yhtään parisuhdetta muodostaessani. Ilman ystävyyttä kyseessä on lähinnä joku panosuhde, ei parisuhde.


    • Harva asia on mahdoton. Kyse on kai tässä yhteydessä siitä, mitä kumpikin haluaa, mihin pystyy ja koska pystyy. Jos haluamiset ei kohtaa, niin sitten ei kohtaa, väkisin ei voi. Onhan monet entiset avioparitkin ystäviä myöhemmin keskenään, vaikka tokko silloin tietty on kyseessä ollut pelkkä seksisuhde. Jos toisen seurassa viihtyy, mutta syystä tai toisesta parisuhde ei luonnistu, niin miksei sitä voi säilyä sitten ystävänä. Kun ehtii ensin toipumaan erosta ja pettymyksestä.

    • Sorry, ollut oot laastarisuhde & mies sitä katuu.
      On mahis, mies kiinnostunut naiset uudest & sä unohdut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      309
      10057
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2281
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2074
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1904
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1848
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1796
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1368
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1266
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      54
      1253
    Aihe