Yeah, 1,5% x 3316,50 €/kk = 49,7475 €/kk.
Melkein viisikymppiä kuussa lisää tekemättä mitään. Vuodessa tuosta tulee reilut 630 € lisää.
Lama taitaa olla ohi. :)
Teknologiateollisuus: +1,5%
7
927
Vastaukset
- Huijattu joskus
Paljonko ostovoimasi lisääntyy?
Kunta, valtio ja kaupat nostaa veroja ja hintoja eli inflaatio vie palkankorotuksestasi yli 1,0% ensi vuonna, kuvittelitko rikastuvasi ensi vuonna?- pupppua
näy teoriaa se on herrojen.
- 1+20=
pupppua kirjoitti:
näy teoriaa se on herrojen.
Nousi jo prosentin, sitten sähköverot ym. päälle, niin paljonkos tuosta hyödyt.
- White trash
Yeah, ja Teknologiateollisuuden korotuksesta jäi käteen vain -1..-1,5 %. Ostovoima siis alenee. Sitä paitsi tuo 1,5 % ei ole kokonaisuudessaan mitään varmaa tuloa. Prosentin voi laskea varman päälle, mutta puolikas menee työnantajan valinnan mukaan. Eli omalta kohdalta ohi. Siitä olen sentään samaa mieltä että neuvottelutulos saavutettiin tekemättä mitään. Onneksi Wärre ja Metso takovat vain kaksinkertaisia tuloksia siihen nähden mitä (EBIT 6 %) pidetään hyvänä tulostasona. Hyvinä aikoina otetaan takiin ja huonoisina vielä enemmän. Vuonna 2020 teknologiateollisuuden palkalla ei enää tule toimeen.
- rahaa tulee..
näin on ollut käytäntö aina.
- 5 pientä oravaa
Pääneuvottelija ja sivuneuvottelijat ovat takinkääntäjiä. Kovat on tavoitteet ja kun mitään tavoitteista ei saavutettu niin vielä kehutaan oma työ. Teknologiateollisuus pelastaa Suomen aina vaan ja uudelleen. Faktaa jäsenkunnan mielipiteistä s 3 ja s 4.:
http://www.ytn.fi/sopimusalat/downloadelement.php?id=7630
2009: 0,5 %
2010: 1 %
Paikallista sopimista ei ole olemassakaan. Pörssiyhtiössä jokaisella pomolla on tulospalkka ja on pomojjen henk.k etu että korotuksia ei jaeta lahjaksi. Korotuksia ei makseta euroakaan enempää kuin on pakko. Palkkojen korjaamiseen tarkoitettut erät väärinkäytetään siten että nuoria palkataan huomattavalla alipalkalla. Nuorten alipalkkausta voi sitten korjata paikallisilla erillä maailmanoppuun saakka. Nuoret alipalkatut eivät pääse koskaan koulutuksensa ja kokemuksensa mukaisille keskiansioille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876