Tervehdys
Osaako kukaan kertoa, mikä oli Emilia-nimisen artistin oikea nimi. Kyseinen artisti julkaisi vuonna 1982 Kerberos-merkillä albumin jonka nimi on Emilia ja jolla kuullaan mm. kappaleet Aah mikä yö ja Villikissa. Kansikuva albumista täällä: http://www.discogs.com/viewimages?release=2073421
Olen myös kiinnostunut Emilian 1982 ilmestyneestä singlestä Satan in love/Annabella. A-puolen discokappale on nimestään huolimatta suomeksi laulettu. Jos jollakulla löytyy single pyydän ottamaan yhteyttä vaikka yksityisviestillä.
Emilian disco-levy v:lta 1982
7
1806
Vastaukset
- dhsdfdh
Ottaen huomioon artistin levytysvuoden, joka oli 28 vuotta sitten, ja olettavasti varsin pienen painosmäärän, kyseessä lienee keräilyharvinaisuus. Suomessa ei tainnut noita disco-artisteja muutoinkaan olla montaa ja useimmat silloisista kappaleista olivat ulkomaisten myyntisuosikkien covereita. Mistäköhän liene noitakin tuotoksia saattaisi kuulla?
- Einin fani
huh huh mitkä tissit. Pisti ensimmäisenä silmään. Lisää tollasia. En keksi mitään muuta kuin huuto.netin, mistä voisit kysellä. Toivotan sulle onnea etsintään.
- kuuntelen ratioo
Satan in love soitettiin Radio Suomessa tänään! Jo introkompista pystyi päättelemään minkälaista tavaraa on tulossa :) kivalta kuulosti. Helppo yhdistää tuo levyn kansi ja ääni huokailuineen.
- ihme biisi
kuuntelen ratioo kirjoitti:
Satan in love soitettiin Radio Suomessa tänään! Jo introkompista pystyi päättelemään minkälaista tavaraa on tulossa :) kivalta kuulosti. Helppo yhdistää tuo levyn kansi ja ääni huokailuineen.
ainakin youtubessa on.
- Emilia 2
ihme biisi kirjoitti:
ainakin youtubessa on.
Huuto.netistä näkyy löytyvän nimikirjoituksen kanssa.
http://www.huuto.net/kohteet/emilia-lp--82-allekirjoituksella--12--ja-5-sinkkua/179755528?published
- disco on parasta
Jos oikean nimen haluat tietää ja muuta, kokeile julkkisjuorut-palstaa. Muakin kiinnostaisi, tekikö muuta kuin tuon yhden levyn. Olen seurannut tuollaista musiikkia kauan, mutta tämä Emilia on ihan tuntematon artisti.
- Löytyy
Katsoin äsken yle areenasta iltatähti videota siinä emilia esintyy ja laulaa Satan in love kappaleen ja juontaja Mikko Alatalo kertoo että laulajan nimi on Anne Luoto. Video löytyy yle arenaa sivulta. Ja sen päivämäärä on 6.10.1981. Käykää katsomassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966