Emilian disco-levy v:lta 1982

Tervehdys

Osaako kukaan kertoa, mikä oli Emilia-nimisen artistin oikea nimi. Kyseinen artisti julkaisi vuonna 1982 Kerberos-merkillä albumin jonka nimi on Emilia ja jolla kuullaan mm. kappaleet Aah mikä yö ja Villikissa. Kansikuva albumista täällä: http://www.discogs.com/viewimages?release=2073421

Olen myös kiinnostunut Emilian 1982 ilmestyneestä singlestä Satan in love/Annabella. A-puolen discokappale on nimestään huolimatta suomeksi laulettu. Jos jollakulla löytyy single pyydän ottamaan yhteyttä vaikka yksityisviestillä.

7

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhsdfdh

      Ottaen huomioon artistin levytysvuoden, joka oli 28 vuotta sitten, ja olettavasti varsin pienen painosmäärän, kyseessä lienee keräilyharvinaisuus. Suomessa ei tainnut noita disco-artisteja muutoinkaan olla montaa ja useimmat silloisista kappaleista olivat ulkomaisten myyntisuosikkien covereita. Mistäköhän liene noitakin tuotoksia saattaisi kuulla?

    • Einin fani

      huh huh mitkä tissit. Pisti ensimmäisenä silmään. Lisää tollasia. En keksi mitään muuta kuin huuto.netin, mistä voisit kysellä. Toivotan sulle onnea etsintään.

      • kuuntelen ratioo

        Satan in love soitettiin Radio Suomessa tänään! Jo introkompista pystyi päättelemään minkälaista tavaraa on tulossa :) kivalta kuulosti. Helppo yhdistää tuo levyn kansi ja ääni huokailuineen.


      • ihme biisi
        kuuntelen ratioo kirjoitti:

        Satan in love soitettiin Radio Suomessa tänään! Jo introkompista pystyi päättelemään minkälaista tavaraa on tulossa :) kivalta kuulosti. Helppo yhdistää tuo levyn kansi ja ääni huokailuineen.

        ainakin youtubessa on.


      • Emilia 2

    • disco on parasta

      Jos oikean nimen haluat tietää ja muuta, kokeile julkkisjuorut-palstaa. Muakin kiinnostaisi, tekikö muuta kuin tuon yhden levyn. Olen seurannut tuollaista musiikkia kauan, mutta tämä Emilia on ihan tuntematon artisti.

    • Löytyy

      Katsoin äsken yle areenasta iltatähti videota siinä emilia esintyy ja laulaa Satan in love kappaleen ja juontaja Mikko Alatalo kertoo että laulajan nimi on Anne Luoto. Video löytyy yle arenaa sivulta. Ja sen päivämäärä on 6.10.1981. Käykää katsomassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe