Ongelma mun pään sisällä?

En tiedä mikä on ongelma, ilmeisesti mun pään sisällä on jotain ongelmia... ?? Vai olenko ihan hakoteillä...?

Yli vuoden päivät olen kärsinyt haluttomuudesta, voin olla ilman seksiä yli kuukaudenki parisuhteessa - ei tee tiukkaa yhtään!
Mietin jossain vaiheessa voiko syy olla ollu ehkäsylaastarissa, nykyään tosin käytän minipillereitä ja sama meno jatkunee.

Toinen mitä olen kelannut, että onko mulla päällä joku tunnelukko?
Esim. jos nään hyvännäkösen jätkän kadulla - ei se saa enää niittä ''Vau..mikä kolli, ggrrr'' fiiliksiä pintaa!
Elelen parisuhteessa, en kaipaa seksiä, en läheisyyttä - tuntuu että hetiko tapahtuu joku isompi muutos parisuhde rintamalla, alan jotenkin ''haastaan'' riitaa tai otan jostain nokkiin tms. Pelkäänkö jotain ?
Nyt ois muutto edessä yhteen, mutta rupesin nyt kelaan onkohan se fiksuu, kannattaako? Mistä tiedän onko toi toinen oikeesti tosissaa, vai olenko joku korvike tms..?
6473
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Tekstisi vaikuttaa hieman sekavalta.
Ymmärsinkö oikein. Sinä olet menettänyt halusi ja nyt pelkäät onko toinen tosissaan teidän suhteen ja pitääkö hän sinua korvikkeena?

Vastaa itsellesi näihin kysymyksiin:
Oletko sinä itse tosissasi muuttamisen suhteen? Mikä on motiivisi elää parisuhteessa? Onko hän sinulle jokin korvike?

Noista laastareista ja pillereistä en osaa sanoa yhtään mitään.

Äänestä

ite olen samassa tilanteessa tuon haluttomuuden kanssa...
epäilen suuresti että siihen vaikuttavat pillerit(cerazette) joita syön ja koulun aiheuttama stressi... mutta eipä se kaikkea selitä... koska en todellakaan saa mitään kiksejä komeista kolleista joita näen kaduilla tms... miestäni ahistaa tilanne aivan saatanasti ja sen ymmärrän koska hän haluaa seksiä normaalin nuoren miehen tavoin...

koitin pyytää apua lääkäriltä joka määräsi minulle pillerit niin lääkäri sanoin yks kantaa "hoitakaa tuo asia miehesi kanssa yhdessä ei asia hänelle kuulu" ai ei vai??? mielestäni kuuluu... vaan ei hänen mielestään...

en tiiä mistä tää johtuu mut vituttaa itteeni koska tunnen olevani erittäin huono nainen joka pitää miestään puutteessa... itken melkein joka ilta tän ongelman kanssa.... tää on mulle jo suuri ongelma oikeesti... ja apua en saa mistään vaikka sitä olen koittanut saada....

Äänestä
  • lopetappa ne pillerit ja siirtykää hetkeksi perinteiseen kortsumalliin.. haluttomuus ja agressiivisuus voivat todellakin johtua niistä. itsellä ainakin, halut palasivat enkä räjähdellyt enää niin pienestä. menee jonkun aikaa että kroppa palautuu entiseen, mutta ehkä kannattaisi kuitenkin kokeilla.

    Äänestä

  • olen käyttänyt monen merkkisiä ja mallista ehkäisyä, eikä mene kauaa kun alkaa ed.mainitut vaikeudet (haluttomuus, alakuloisuus, itkuisuus yms.)näitähän riittää. Kun lopetin pillerit, alkoi elämä maistumaan paremmalta ja parisuhde kukoisti.

    Äänestä

  • > koitin pyytää apua lääkäriltä joka määräsi minulle pillerit niin lääkäri sanoin yks kantaa "hoitakaa tuo asia miehesi kanssa yhdessä ei asia hänelle kuulu" ai ei vai??? mielestäni kuuluu... vaan ei hänen mielestään...

    Varaa uudelleen aika ja pyydä päästä eri lääkärin luokse. Jos se ei onnistu, yritä saada siltä lähete erikoislääkärille. Jos nuo eivät auta, niin joissakin kunnissa pääsee menemään terveyskeskukseen myös toisen kuntien alueella, ja saa todennäköisesti uuden lääkärin...

    Jos asia vaivaa sinua, se pitää hoitaa. Ole vain sinnikäs :)

    Äänestä

Kyllä se suun pään sisällä on, todenäköisesti tarkennettuna kyse hormoonitoiminnasta. Haluja ei löydy eikä riipu halun kohteesta. Kehotan kääntymään lääkärin puoleen noista jutuista että saat ongelman hoidettua, jos tuo haittaa elämääsi ja parisuhdettanne.

Nuo vimpat sitten on asia erikseen, en tiedä teidän parisuhteestanne. Mutta miettikää ja keskustelkaa ennen kuin toinen luopuu asunnostaan. Poikaystäväsihän tietää mitä hänelle olet ja sinuna keskustelisin tuosta haluttomuus-jutustakin hänen kanssaan. Ei kiva muutaman kuukauden päästä etsiskellä kahvinkeittimiä, sänkyjä sun muita kun pitää erilleen muuttaa..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


riannna kirjoitti:

En tiedä mikä on ongelma, ilmeisesti mun pään sisällä on jotain ongelmia... ?? Vai olenko ihan hakoteillä...?

Yli vuoden päivät olen kärsinyt haluttomuudesta, voin olla ilman seksiä yli kuukaudenki parisuhteessa - ei tee tiukkaa yhtään!
Mietin jossain vaiheessa voiko syy olla ollu ehkäsylaastarissa, nykyään tosin käytän minipillereitä ja sama meno jatkunee.

Toinen mitä olen kelannut, että onko mulla päällä joku tunnelukko?
Esim. jos nään hyvännäkösen jätkän kadulla - ei se saa enää niittä ''Vau..mikä kolli, ggrrr'' fiiliksiä pintaa!
Elelen parisuhteessa, en kaipaa seksiä, en läheisyyttä - tuntuu että hetiko tapahtuu joku isompi muutos parisuhde rintamalla, alan jotenkin ''haastaan'' riitaa tai otan jostain nokkiin tms. Pelkäänkö jotain ?
Nyt ois muutto edessä yhteen, mutta rupesin nyt kelaan onkohan se fiksuu, kannattaako? Mistä tiedän onko toi toinen oikeesti tosissaa, vai olenko joku korvike tms..?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu