Thaimaalainen taloudenhoitaja

Ratkaisun paikka

Sitä on sitten 27 vuotta avioliittoa takana ja viimeinenkin poikanen lentänyt pesästä. Aloin miettiä avioliiton jatkamisen mielekkyyttä. Vaimosta on tullut vuosien mittaan kärttyinen ja hankala. Selluliittia ja suonikohjuja löytyy ihan riittävästi. Seksi hänen kanssaan alkaa puuduttaa.

Tilasin lentolipun marraskuussa Thaimaaseen ja tarkoitus on vuokrata Phuketista asunto kolmeksi kuukaudeksi. Jääköön vaimo tänne loskaan happanemaan siksi aikaa, kun vietän vuorotteluvapaata. Ajattelin ottaa asuntooni 30 - 32 vuotiaan thaitytön hoitamaan taloutta, pesemään pyykit, laittamaan ruokaa ym.

Talven aikana on tarkoitus pohtia perusteelisesti lopettaako turhaksi käynyt avioliitto. Senhän saa siististi hoidettua Thaimaastakin käsin pelkällä ilmoituksella eikä tarvitse alkaa jauhamaan ihmisuhdepaskaa vaimon kanssa. Siten se kysymys:
Jos päätän tuoda taloudenhoitajani mukanani Suomeen, niin kuinka kauan hän saa oleskella täällä pelkällä turistiviisumilla. Mikä olisi kohtuullinen palkka asunnon ja ruuan lisäksi?

94

4649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bye bye ja iäksi! :D

      Voi onnetonta ukkopoloa! Eikö imuri ja kattila pysy hyppysissä isolla vauvalla, kun pitää toisilla paskansa siivotuttaa? Sitten vielä ihmettelet eukkos happamuutta? ;)))))) On tainnut kyllästyä vaimo parka piikana oloon.
      No onneksi olkoon kuitenkin! Oikean päätöksen olet tehnyt, kun olet päättänyt häippästä!
      Tuskin ikävä tulee vaimollakaan, se nimittäin se vanhuus näkyy teissä ukkoissakin ja mikään ei ole vastenmielisempää, kuin vanhan ukon toimimaton lerppa kulli! :D Ja pahanhajuinen hengitys! Yh! Ja kalman haju!
      Mitäs tuota tänne suomeen kiusattavaksi niitä tyttöparkoja oot raahaamassa? Pysy vaan siellä, on halvempaakin kaikki siellä, eikä sua tänne kukaan kaipaile, teitä pilalle passattuja ukkoja kyllä riittää ilman suakin.
      Onhan tuokin hyvä, että palkkaa ajattelit maksaa paskojes siivoojalle tulevaisuudessa...vaimoa pidit vain ilmaisena kyökkipiikana, joten edes vähän on kehitystä tapahtumassa silläkin saralla...vaikka pakkohan sun on palkka siitä maksaakkin, kukaan ei enää ilmaiseksi siihen touhuun sulle ala!
      2000 euroo on kohtuullinen palkka siivoojalle kuukaudessa.

      • tuleva ex-vaimosi

        Toivottavasti oot mun ukko, jonka turpa tosiaan kyllästyttää jo itseänikin ja mielellään hyväksyn lähtösi ulkomaille. Huomasinkin, että tililtämme oli isohko rahasumma kadonnut ja mainoksia thaimaasta keittiön roskista pilkotti. Jospa kirjoituksesi olisikin mieheni....siis kohta ex-mieheni.
        Ilmainen piikominen onkin tosiaan jo väsyttänyt minut raskaan hoitotyön ohessa, joten positiivista, että kuitenkin palkkaa aiot maksaa jollekkin ja maksakkin kunnolla! On se työlästä ollutkin tuollaisen sottapytyn siistinä pitäminen ja passaaminen vuosikaudet.
        Parasta lähdössäsi on kuitenkin se, ettei tartte enää valvoa kuorsaamisesi tähden ja pierun hajun seassa nukkua. Siitäkin olen kärsinyt ja paljon...unta tarvitsisin jo minäkin. :)
        Seksi on huonoa aina ollutkin ja viimeaikoinahan sulla ei enää eturauhasvaivojen takia olekkaan eteen ottanut, joten sen itseni tyydyttämisen olenkin joutunut itse hoitamaan, niinkuin aina.
        Mukavaa matkaa sinulle kuitenkin! Menenkin pankin kautta töihin tänään ja varmistan ,ettet kuitenkaan minun osuuttani rahoista ja muustakaan pimitä! Sulla kun on ollut aina sitä epärehellisyyttä mukana noissa hommissasi, varmistan vain selustani!
        Hyvästi mieheni, en rakasta sinua enää, en ole rakastanut vuosikausiin. ;D


      • Reijälle imemään...

        sentään elämän positiivisuutta kirjoituksessaan, mutta sinä (vanha akka) olet vain katkera, pahanlaatuinen,
        rähisijä. Et oppinut sitten erosta mitään, no yleensä teikäläisille käy juuri niin. Et kelpaa enää edes Turkkilaisille....kalastajille, ne kun tietää tuoreen hajun.


      • happamia, sano....
        Reijälle imemään... kirjoitti:

        sentään elämän positiivisuutta kirjoituksessaan, mutta sinä (vanha akka) olet vain katkera, pahanlaatuinen,
        rähisijä. Et oppinut sitten erosta mitään, no yleensä teikäläisille käy juuri niin. Et kelpaa enää edes Turkkilaisille....kalastajille, ne kun tietää tuoreen hajun.

        Te vanhat ukot nyt olette jo ennen parasta päivää pilaantuneita kurppia, joten vain naurattaa kiehumisesi siellä. Mistäs sinäkään kenekään iät täällä tiedät, vai omistatko kristallipallon..? :D
        Ja mistäs sinä tiedät kenenkään kelpaamisen mihinkään?
        Minä ainakin ole onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka ei ole edes vanha ja kun vanhaksi tulee, ainakaan sinun kaltaistasi törkyturpaa hänestä ei tule, hän on nimittäin mies isolla M:llä, sinusta ei voi sanoa samaa.
        Mummoni sanoisi kaltaisiasi sivistymättömiä löytyvän puliukkoporukoista. :D


      • Oli jo aikakin!
        tuleva ex-vaimosi kirjoitti:

        Toivottavasti oot mun ukko, jonka turpa tosiaan kyllästyttää jo itseänikin ja mielellään hyväksyn lähtösi ulkomaille. Huomasinkin, että tililtämme oli isohko rahasumma kadonnut ja mainoksia thaimaasta keittiön roskista pilkotti. Jospa kirjoituksesi olisikin mieheni....siis kohta ex-mieheni.
        Ilmainen piikominen onkin tosiaan jo väsyttänyt minut raskaan hoitotyön ohessa, joten positiivista, että kuitenkin palkkaa aiot maksaa jollekkin ja maksakkin kunnolla! On se työlästä ollutkin tuollaisen sottapytyn siistinä pitäminen ja passaaminen vuosikaudet.
        Parasta lähdössäsi on kuitenkin se, ettei tartte enää valvoa kuorsaamisesi tähden ja pierun hajun seassa nukkua. Siitäkin olen kärsinyt ja paljon...unta tarvitsisin jo minäkin. :)
        Seksi on huonoa aina ollutkin ja viimeaikoinahan sulla ei enää eturauhasvaivojen takia olekkaan eteen ottanut, joten sen itseni tyydyttämisen olenkin joutunut itse hoitamaan, niinkuin aina.
        Mukavaa matkaa sinulle kuitenkin! Menenkin pankin kautta töihin tänään ja varmistan ,ettet kuitenkaan minun osuuttani rahoista ja muustakaan pimitä! Sulla kun on ollut aina sitä epärehellisyyttä mukana noissa hommissasi, varmistan vain selustani!
        Hyvästi mieheni, en rakasta sinua enää, en ole rakastanut vuosikausiin. ;D

        Olisko sittenkin minun ukko?
        Voi taivaan isä ja pyhä henki! Anna sen olla MUN ukko!!!!!
        Ihan syrämmestä ottaa kun nyt on tullut toivoa elämään!
        Marraskuussako tämä helevetti loppuis!!
        Ihana uutinen!! Kuin lottovoitto jos tuo tursake tuosta lähtee!!


      • voi voi sentään! :))
        Reijälle imemään... kirjoitti:

        sentään elämän positiivisuutta kirjoituksessaan, mutta sinä (vanha akka) olet vain katkera, pahanlaatuinen,
        rähisijä. Et oppinut sitten erosta mitään, no yleensä teikäläisille käy juuri niin. Et kelpaa enää edes Turkkilaisille....kalastajille, ne kun tietää tuoreen hajun.

        niin huonosti kun on sullaki reppanaukolla asiat, että reiän kautta pitää lutkutella....hehehehehehhhhheh!


      • Postimyynnistäkin
        voi voi sentään! :)) kirjoitti:

        niin huonosti kun on sullaki reppanaukolla asiat, että reiän kautta pitää lutkutella....hehehehehehhhhheh!

        kaikki katkerat haahkat innostuu...;D :D ;)


      • Hyi, haiseva setä!
        Postimyynnistäkin kirjoitti:

        kaikki katkerat haahkat innostuu...;D :D ;)

        Onkos jäänyt lapsuudesta setälle joku trauma, kun olet komeron seinän reiästä joutunut katselemaan kylän miesten polkiessa äitiäsi kuin tulpatonta mopoa...sullakin tais tehdä mieli päästä satulaan. ;D
        Kyllä ne kuule taitaa olla täällä nämä vähän fiksumpia ja aatella suurimman osan ajasta jotain ihan muuta kuin sun sairaita fantasioitas. Poikkeappas tuonne seksisivuille, siellä on kaltaisiasi kuola poskella jo valmiiksi.


      • Syyskuussa lähtisit?

        Voisitko aikaistaa sitä lähtöös, kun epäilen sun olevan mun mies ja mulla olisi itsellä tiedossa yksi ruskaretki Lappiin työkaveriporukalla tässä syksyllä....? Voisin itsekkin vähän sitten suunnitella sitä pidemmän päälle.


      • Hihhehhahhaa!! ;))))
        Hyi, haiseva setä! kirjoitti:

        Onkos jäänyt lapsuudesta setälle joku trauma, kun olet komeron seinän reiästä joutunut katselemaan kylän miesten polkiessa äitiäsi kuin tulpatonta mopoa...sullakin tais tehdä mieli päästä satulaan. ;D
        Kyllä ne kuule taitaa olla täällä nämä vähän fiksumpia ja aatella suurimman osan ajasta jotain ihan muuta kuin sun sairaita fantasioitas. Poikkeappas tuonne seksisivuille, siellä on kaltaisiasi kuola poskella jo valmiiksi.

        Kyllä taas nauratti makiasti! Heh heh! ;D...tulpaton mopo...heh heh heh!


      • kyllä osui, joo!
        Hihhehhahhaa!! ;)))) kirjoitti:

        Kyllä taas nauratti makiasti! Heh heh! ;D...tulpaton mopo...heh heh heh!

        hauska oli heitto! hehheh!


    • paljonko pill...siis

      Soita Keskisen Vesalle ja kysy siltä! Buaaahaaahaaahahahahaah!!!!!

    • MerriesFromThai

      Schengen-viisumi on kolme kuukautta (tarkista kuitenkin). Työviisumi voi olla pidempikin.

      Thaityttöjen palkkahaitari on suuri, mutta Thaimassa pieni palkka on 1000 batia kuussa ja suuri on 30 000 batia kuussa. Jos asut Thaimassa, niin mielestäni kohtuullinen palkka "taloudenhoitajalle on 20 ..30 000 batia kuussa" edellyttäen, että kohtelet häntä hyvin.

      Suomeen jos tuot, niin korvaus pitää olla suomalaisen minimipalkan verran.

      Tietysti voit olla täysin kieroonkasvanut,munaton kusipää ja maksaa vähemmän, mutta silloin toivottavasti joku päivä tekosi osuu omaan nilkkaasi.

      • Ratkaisun paikka

        Olen tämän viestiketjun aloittaja. Yllättävän tunteellisia vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen. Kiitokset ensinnäkin MerriesfromThaille. Tuo 20000 THB kuullostaa ihan kohtuulliselta eli 500 €/kk. Olisiko vielä tietoa, mistä kysellä Phuketista tasokkaita vuokrasuntoja. 2 - 3 h keittiö riittää, mieluummin omakotitalo.

        Vastailen nyt muillekin:
        Tunnustan avuttomuuteni pyykinpesun ja siivouksen suhteen. En ole niitä vielä tähän 50 vuoden ikään mennessä tehnyt. Vaimo on ollut tässä suureksi avuksi, tosin meillä on nytkin käynyt siivooja kerran viikossa. Jatkossa on siis tarkoitus hoitaa nämä hommat ostopalveluna ja tehdä itse sitä mitä osaa ja mistä maksetaan.

        En voi muuttaa pysyvästi ulkomaille, koska Suomessa minua pitävät lapseni perheineen, työ, asunto ja vapaa-ajan asunto. Asunto nyt menee tietysti avioerossa jakoon, mutta hankin pienemmän tilalle. Sitä paitsi Thaimaassa on kesällä sadekausi, joten Suomen suvea ei voita mikään. Menojen pienentyessä on mahdollista, että vietän tulevaisuudessa talvet Thaimaassa ja kesät Suomessa töitä tehden.

        Valitettavasti minun täytyy tuottaa toiselle ja kolmannelle vastaajalle pettymys, mutta en tunnista itseäni mieheksenne. Vajaan kolmenkymmenen vuoden kiinteän suhteen aikana en ole punninnut kuinka haluttava olen muiden naisten mielestä, joten siihen en ota kantaa. Mitään päätöstä en ole vielä tehnyt, että toisin taloudenhoitajan mukanani Suomeen, mutta jos hän tekee työnsä hyvin ja välit muutenkin synkkaavat, niin varmaan asia tulee silloin ajankohtaiseksi. Jos hän ei viihdy Suomessa, niin pääseehän täältä lentämällä pois.


      • joojoo ja joo.....
        Ratkaisun paikka kirjoitti:

        Olen tämän viestiketjun aloittaja. Yllättävän tunteellisia vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen. Kiitokset ensinnäkin MerriesfromThaille. Tuo 20000 THB kuullostaa ihan kohtuulliselta eli 500 €/kk. Olisiko vielä tietoa, mistä kysellä Phuketista tasokkaita vuokrasuntoja. 2 - 3 h keittiö riittää, mieluummin omakotitalo.

        Vastailen nyt muillekin:
        Tunnustan avuttomuuteni pyykinpesun ja siivouksen suhteen. En ole niitä vielä tähän 50 vuoden ikään mennessä tehnyt. Vaimo on ollut tässä suureksi avuksi, tosin meillä on nytkin käynyt siivooja kerran viikossa. Jatkossa on siis tarkoitus hoitaa nämä hommat ostopalveluna ja tehdä itse sitä mitä osaa ja mistä maksetaan.

        En voi muuttaa pysyvästi ulkomaille, koska Suomessa minua pitävät lapseni perheineen, työ, asunto ja vapaa-ajan asunto. Asunto nyt menee tietysti avioerossa jakoon, mutta hankin pienemmän tilalle. Sitä paitsi Thaimaassa on kesällä sadekausi, joten Suomen suvea ei voita mikään. Menojen pienentyessä on mahdollista, että vietän tulevaisuudessa talvet Thaimaassa ja kesät Suomessa töitä tehden.

        Valitettavasti minun täytyy tuottaa toiselle ja kolmannelle vastaajalle pettymys, mutta en tunnista itseäni mieheksenne. Vajaan kolmenkymmenen vuoden kiinteän suhteen aikana en ole punninnut kuinka haluttava olen muiden naisten mielestä, joten siihen en ota kantaa. Mitään päätöstä en ole vielä tehnyt, että toisin taloudenhoitajan mukanani Suomeen, mutta jos hän tekee työnsä hyvin ja välit muutenkin synkkaavat, niin varmaan asia tulee silloin ajankohtaiseksi. Jos hän ei viihdy Suomessa, niin pääseehän täältä lentämällä pois.

        Mitä siinä selittelet, pöljä! Ketään sun suunnitelmas ny kiinnosta.
        Ala pakata jo.


      • Jonkun tytär
        joojoo ja joo..... kirjoitti:

        Mitä siinä selittelet, pöljä! Ketään sun suunnitelmas ny kiinnosta.
        Ala pakata jo.

        Oispa kauheeta, jos meidän isä pilkkaisi äidin suonikohjuja täällä yleisesti, vaikka tietää ne aivan hyvin tulleen raskauksien takia!
        Tuollainen pappa ei ole sieltä Thaimaasta tervetullut lapsenlapsia katsomaan jonkun ilotytön kanssa!
        Pysy siellä, kyllä ne vanhuuden merkit sinussakin näkyy, kukaan ei niiltä säästy!


      • tervemennoo vaan!
        Ratkaisun paikka kirjoitti:

        Olen tämän viestiketjun aloittaja. Yllättävän tunteellisia vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen. Kiitokset ensinnäkin MerriesfromThaille. Tuo 20000 THB kuullostaa ihan kohtuulliselta eli 500 €/kk. Olisiko vielä tietoa, mistä kysellä Phuketista tasokkaita vuokrasuntoja. 2 - 3 h keittiö riittää, mieluummin omakotitalo.

        Vastailen nyt muillekin:
        Tunnustan avuttomuuteni pyykinpesun ja siivouksen suhteen. En ole niitä vielä tähän 50 vuoden ikään mennessä tehnyt. Vaimo on ollut tässä suureksi avuksi, tosin meillä on nytkin käynyt siivooja kerran viikossa. Jatkossa on siis tarkoitus hoitaa nämä hommat ostopalveluna ja tehdä itse sitä mitä osaa ja mistä maksetaan.

        En voi muuttaa pysyvästi ulkomaille, koska Suomessa minua pitävät lapseni perheineen, työ, asunto ja vapaa-ajan asunto. Asunto nyt menee tietysti avioerossa jakoon, mutta hankin pienemmän tilalle. Sitä paitsi Thaimaassa on kesällä sadekausi, joten Suomen suvea ei voita mikään. Menojen pienentyessä on mahdollista, että vietän tulevaisuudessa talvet Thaimaassa ja kesät Suomessa töitä tehden.

        Valitettavasti minun täytyy tuottaa toiselle ja kolmannelle vastaajalle pettymys, mutta en tunnista itseäni mieheksenne. Vajaan kolmenkymmenen vuoden kiinteän suhteen aikana en ole punninnut kuinka haluttava olen muiden naisten mielestä, joten siihen en ota kantaa. Mitään päätöstä en ole vielä tehnyt, että toisin taloudenhoitajan mukanani Suomeen, mutta jos hän tekee työnsä hyvin ja välit muutenkin synkkaavat, niin varmaan asia tulee silloin ajankohtaiseksi. Jos hän ei viihdy Suomessa, niin pääseehän täältä lentämällä pois.

        Äijä ei 50 vuoteen oo opetellu siivoon eikä pyykkään!!!!!
        Voihan vide! Voiko noin uusavuton mies olla!
        Joo. Mee vaan sinne Thaimaaseen ja jää sinne.
        Täällä sulla kuule ei oo muuta kuin se työs ja sekään ei taida tuonikäisellä niin varmaa olla!


      • miniäsi, kohta ex
        Ratkaisun paikka kirjoitti:

        Olen tämän viestiketjun aloittaja. Yllättävän tunteellisia vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen. Kiitokset ensinnäkin MerriesfromThaille. Tuo 20000 THB kuullostaa ihan kohtuulliselta eli 500 €/kk. Olisiko vielä tietoa, mistä kysellä Phuketista tasokkaita vuokrasuntoja. 2 - 3 h keittiö riittää, mieluummin omakotitalo.

        Vastailen nyt muillekin:
        Tunnustan avuttomuuteni pyykinpesun ja siivouksen suhteen. En ole niitä vielä tähän 50 vuoden ikään mennessä tehnyt. Vaimo on ollut tässä suureksi avuksi, tosin meillä on nytkin käynyt siivooja kerran viikossa. Jatkossa on siis tarkoitus hoitaa nämä hommat ostopalveluna ja tehdä itse sitä mitä osaa ja mistä maksetaan.

        En voi muuttaa pysyvästi ulkomaille, koska Suomessa minua pitävät lapseni perheineen, työ, asunto ja vapaa-ajan asunto. Asunto nyt menee tietysti avioerossa jakoon, mutta hankin pienemmän tilalle. Sitä paitsi Thaimaassa on kesällä sadekausi, joten Suomen suvea ei voita mikään. Menojen pienentyessä on mahdollista, että vietän tulevaisuudessa talvet Thaimaassa ja kesät Suomessa töitä tehden.

        Valitettavasti minun täytyy tuottaa toiselle ja kolmannelle vastaajalle pettymys, mutta en tunnista itseäni mieheksenne. Vajaan kolmenkymmenen vuoden kiinteän suhteen aikana en ole punninnut kuinka haluttava olen muiden naisten mielestä, joten siihen en ota kantaa. Mitään päätöstä en ole vielä tehnyt, että toisin taloudenhoitajan mukanani Suomeen, mutta jos hän tekee työnsä hyvin ja välit muutenkin synkkaavat, niin varmaan asia tulee silloin ajankohtaiseksi. Jos hän ei viihdy Suomessa, niin pääseehän täältä lentämällä pois.

        Ne "tunteelliset" vastaukset sinulle tulee siitä, kun "tuntuu" niin upeelta ajatus, että mieheni äidin
        elämästäkin tulis vielä jotain kivaa, kun susta pääsis näin helposti eroon!
        Luulet ihan väärin, jos ajattelet, että tänne joku sua jäis kaipaan. Kuka?
        Kirjoituksesi oli ilouutinen monelle naiselle ja koko perheelle ja usea nyt pettyy, kun huomaakin loppuvuodesta, ettet ollutkaan juuri hänen siippansa.
        Minun anoppinikin piristyi heti, kun vihjaisin hänelle, että voit olla lähdössä nyt oikeesti, olethan sillä ajatuksella "kiusannut" häntä vuosikaudet, vaikka on ollut aikaa hänelläkin jo miettiä asian hyviä puolia.
        Toivottavasti olet appeni ja tervemenoa vaan, lapsenlapsia ei tarvitse vaivautua katsomaan, eikä muitakaan.
        Lapsillamme on jo pappa täällä.


      • köjvakfj
        Ratkaisun paikka kirjoitti:

        Olen tämän viestiketjun aloittaja. Yllättävän tunteellisia vastauksia yksinkertaiseen kysymykseen. Kiitokset ensinnäkin MerriesfromThaille. Tuo 20000 THB kuullostaa ihan kohtuulliselta eli 500 €/kk. Olisiko vielä tietoa, mistä kysellä Phuketista tasokkaita vuokrasuntoja. 2 - 3 h keittiö riittää, mieluummin omakotitalo.

        Vastailen nyt muillekin:
        Tunnustan avuttomuuteni pyykinpesun ja siivouksen suhteen. En ole niitä vielä tähän 50 vuoden ikään mennessä tehnyt. Vaimo on ollut tässä suureksi avuksi, tosin meillä on nytkin käynyt siivooja kerran viikossa. Jatkossa on siis tarkoitus hoitaa nämä hommat ostopalveluna ja tehdä itse sitä mitä osaa ja mistä maksetaan.

        En voi muuttaa pysyvästi ulkomaille, koska Suomessa minua pitävät lapseni perheineen, työ, asunto ja vapaa-ajan asunto. Asunto nyt menee tietysti avioerossa jakoon, mutta hankin pienemmän tilalle. Sitä paitsi Thaimaassa on kesällä sadekausi, joten Suomen suvea ei voita mikään. Menojen pienentyessä on mahdollista, että vietän tulevaisuudessa talvet Thaimaassa ja kesät Suomessa töitä tehden.

        Valitettavasti minun täytyy tuottaa toiselle ja kolmannelle vastaajalle pettymys, mutta en tunnista itseäni mieheksenne. Vajaan kolmenkymmenen vuoden kiinteän suhteen aikana en ole punninnut kuinka haluttava olen muiden naisten mielestä, joten siihen en ota kantaa. Mitään päätöstä en ole vielä tehnyt, että toisin taloudenhoitajan mukanani Suomeen, mutta jos hän tekee työnsä hyvin ja välit muutenkin synkkaavat, niin varmaan asia tulee silloin ajankohtaiseksi. Jos hän ei viihdy Suomessa, niin pääseehän täältä lentämällä pois.

        Keski-ikäinen mies tekee itsestään pellen ja naurunaiheen hommaamalla itseään 20 vuotta nuoremman thaimuijan kotiorjaksi. Mahtaa sun lapsiakin hävettää vanhan miehen käytös. Parempi kun pysyt siellä thaikkulandiassa pellenä.


    • Provolle---

      Kuinka moni fiksu ihminen tekee niin, että kun puutarha alkaa repsottaa ja tulee kauheasti rikkaruohoja, niin hakee kaivinkoneen ja myllää koko paskan pois, istuttaa uudet puut, pensaat, nurmikon ja odottelee, että ne kasvavat???

      Ei kukaan! Mitäköhän järkevä "puutarhuri" tekisi sinun aviotilanteessasi? Ehkä alkaisi kitkeä sitä viidakkoa ja hoitaa puutarhaa? Vaimon kärttyisyydelle on syy.

      • samma_här

        Niinpä, ja ne lapset varmaan vasta innoissaan tapaisivatkin isäänsä ja sitä uutta taloudenhoitajaa. Tosiaan provo.


      • Kyntäjän arki

        ei yritä kasvattaa kylmässä koko vuotta, vaan siirtyy hedelmällisimmille maa-alueille ja ilmastoon.
        Maapohjat kehittyy maailmalla kokoajan, suomessa mennään päinvastaiseen suuntaan, maat on jo lannoitettu pilalle, hyväkään hoito ei auta.


      • ymmyrkäinen

        puutarhuri tekee juurikin noin, jolla on siihen varaa ja joka on totaalisen kyrsiintynyt repsottavaan puutarhaan. Kylmää, mutta sellasta elämä on.


      • Provolle--
        Kyntäjän arki kirjoitti:

        ei yritä kasvattaa kylmässä koko vuotta, vaan siirtyy hedelmällisimmille maa-alueille ja ilmastoon.
        Maapohjat kehittyy maailmalla kokoajan, suomessa mennään päinvastaiseen suuntaan, maat on jo lannoitettu pilalle, hyväkään hoito ei auta.

        Maanomistaja itse päättää, miten hoitaa.

        Jos nyt jatketaan tätä analogiaa, niin se maaperä, eli ihmiset, ovat täällä Suomessa ihan samaa kuin Thaimaassa. Ihmispsyyke on ihan se sama, tarpeet ovat samat ruohonjuuritasolla.


      • tyhmät ukkelit, joo
        Provolle-- kirjoitti:

        Maanomistaja itse päättää, miten hoitaa.

        Jos nyt jatketaan tätä analogiaa, niin se maaperä, eli ihmiset, ovat täällä Suomessa ihan samaa kuin Thaimaassa. Ihmispsyyke on ihan se sama, tarpeet ovat samat ruohonjuuritasolla.

        Jotkut aliarvioi ulkomaalaisia ja luulevat niiden tulevan tänne mielellään vanhojen ukkojen seuraksi.


      • Kyntäjän arki
        Provolle-- kirjoitti:

        Maanomistaja itse päättää, miten hoitaa.

        Jos nyt jatketaan tätä analogiaa, niin se maaperä, eli ihmiset, ovat täällä Suomessa ihan samaa kuin Thaimaassa. Ihmispsyyke on ihan se sama, tarpeet ovat samat ruohonjuuritasolla.

        Maaperä ei ole ollenkaan samaa Thaimaassa tai Suomessa. Sinä et selvästikään tiedä tätä asiaa....
        Thaimaan maaperä on tummaa ja pehmeää, hedelmällistä ja helposti kynnettävissä ! Ikäänkuin nöyrempää.
        Suomen maaperä jäätyy puoleksivuodeksi ja sen kyntöä täytyy yleensä odottaa.....jonka aikana se yleensä kuivuu. Kovaa ja savista johon ei auta kaatosadekaan, lannoituskustannukset ovat ainakin nelinkertaiset thaimaalaiseen maaperään verrattuna. Erot ovat huomattavat ! Sama pätee ihmisiin....;))


      • Lääh Lääh!!!
        Kyntäjän arki kirjoitti:

        Maaperä ei ole ollenkaan samaa Thaimaassa tai Suomessa. Sinä et selvästikään tiedä tätä asiaa....
        Thaimaan maaperä on tummaa ja pehmeää, hedelmällistä ja helposti kynnettävissä ! Ikäänkuin nöyrempää.
        Suomen maaperä jäätyy puoleksivuodeksi ja sen kyntöä täytyy yleensä odottaa.....jonka aikana se yleensä kuivuu. Kovaa ja savista johon ei auta kaatosadekaan, lannoituskustannukset ovat ainakin nelinkertaiset thaimaalaiseen maaperään verrattuna. Erot ovat huomattavat ! Sama pätee ihmisiin....;))

        No molo muuttui kovaksi siellä ruudun ääressä ja kohta mälli lentää!
        Oot kyllä sairas tapaus! Yök!


      • Elät harhoissa
        Kyntäjän arki kirjoitti:

        Maaperä ei ole ollenkaan samaa Thaimaassa tai Suomessa. Sinä et selvästikään tiedä tätä asiaa....
        Thaimaan maaperä on tummaa ja pehmeää, hedelmällistä ja helposti kynnettävissä ! Ikäänkuin nöyrempää.
        Suomen maaperä jäätyy puoleksivuodeksi ja sen kyntöä täytyy yleensä odottaa.....jonka aikana se yleensä kuivuu. Kovaa ja savista johon ei auta kaatosadekaan, lannoituskustannukset ovat ainakin nelinkertaiset thaimaalaiseen maaperään verrattuna. Erot ovat huomattavat ! Sama pätee ihmisiin....;))

        Eli jos vertauskuvallinen on satuilusi, olet kuitenkin itse se kuiva suomalainen maaperä?
        Ethän ole itse thaimaalainen kuitenkaan.
        Mitä annettavaa sinulla on sinne thaimaaseen? Kuiva, savinen tylsä mitäänsanomaton itsesi?


      • bye bye baby!
        Elät harhoissa kirjoitti:

        Eli jos vertauskuvallinen on satuilusi, olet kuitenkin itse se kuiva suomalainen maaperä?
        Ethän ole itse thaimaalainen kuitenkaan.
        Mitä annettavaa sinulla on sinne thaimaaseen? Kuiva, savinen tylsä mitäänsanomaton itsesi?

        On varmaan niitä tyyppejä, jotka luulee sen ruohon olevan vihreämpää siellä aidan takana! ;)
        Sinne vaan kokeilemaan! Heippatihei! :))))


      • möfijierwuri
        Kyntäjän arki kirjoitti:

        Maaperä ei ole ollenkaan samaa Thaimaassa tai Suomessa. Sinä et selvästikään tiedä tätä asiaa....
        Thaimaan maaperä on tummaa ja pehmeää, hedelmällistä ja helposti kynnettävissä ! Ikäänkuin nöyrempää.
        Suomen maaperä jäätyy puoleksivuodeksi ja sen kyntöä täytyy yleensä odottaa.....jonka aikana se yleensä kuivuu. Kovaa ja savista johon ei auta kaatosadekaan, lannoituskustannukset ovat ainakin nelinkertaiset thaimaalaiseen maaperään verrattuna. Erot ovat huomattavat ! Sama pätee ihmisiin....;))

        Niinhän se on luonnollakin et kun maa ja puut ovat välillä jäässä, niin ei tule niitä tuholaisia eikä taudit pesi niin helposti. Hahhahhaa....


    • pattaya pomppii

      eipä tästä ole pitkä aika kun Thaimaassa "thaimorsmaikun" OIKEA poikaystävä saapui paikalle ja viilsi kurkun auki suomipojalta korvasta korvaan ja vei koko omaisuuden eli sinne vaan pervoilemaan!

    • omenaouti21

      hiv-morsmaikku, mutta tee sitä ennen vaimo-parastasi selvä pesäero, että vaimo voi rauhassa lähtee paremman äijän perään.

      Tollanen nuorien ja vinosilmäisten pimppi-iinesten perään kuolaaja saakin jäädä huorien kuppahaaroihin tautisiin fantasioihinsa. Kyllä todellisuus herättää aikanaan. Siitä vaan pelle maksumieheksi. Kannattaahan hivi-hyvästä tortusta maksaakin.

    • onneksi et mun isä

      Rupea sinäkin AP ukkeli katselemaan hyvää vanhainkotia, missä saat useamman vaipanvaihdon, kuin kaksi kertaa päivässä.
      Ei sinulla ole mitään annettavaa sen kummemmin ulkomaiselle, kuin kotimaisellekkaan naaraalle, valitettavasti tämä on totuus. :( Olet jo parhaat vuotesi elänyt.
      Näin nuorempaa naista halveksuttaa, että vielä on tuollaisia ukonkönttyröitä, jotka muilla passauttavat itseään ja puhuvat vaimoistaan noin rumasti! Yhteiset lapset ja kaikki.
      Sitten ollaan niin hakemassa jostain kehitysmaasta nälkää näkevä tyttöparka, jota aletaan heti kättelyssä alistaa ja tuollaista haista paska "palkkaa" maksamaan. Työnvälityksessä on työttömiä, sieltä saat siivoojan tulevaan yksiöösi, jos olet noin avuton ja muuta et tarvitsekkaan.
      Teet vain itsesi naurettavaksi kaikkien silmissä, sun toimintaas ei hyväksy, kuin toinen vanha perverssi.

    • Vasen lerppu kurttu

      lääh lääh ! Viidessä minuutissä kaikki tämä suomalainen nais ÄLY ! Huh huh ?
      Selvä suomi ämmä vamma.....tähän ei auta kuin latvialainen lesbo.

      • Oletko pilluErkki?

        Oletko ajatellut käyväsi jollakin lääkärillä? Vaikutat pimeältä tapaukselta!
        Onko elämässäsi lainkaan muita kontakteja? Onko tämä päiväsi ainoa kommunikointitapasi?


      • :D

        Ottaako noin koville omistaa suomen pienin mulkku! Hehehehe!


    • semmonen loma.

      Naapurin mies kehuskeli viime talvena lähtevänsä Thaimaaseen synttäreitään juhliin..
      Postilaatikolla leuhotti thaityttöjä kuulemma riittävän siellä hänellekkin asti, mutta emännälle ei siitä saanut hiiskahtaakkaan..
      No joo....Sinkkiarkussa mies tuotiin kotia parin viikon jälkeen lähdöstään. Omaan oksennukseensa oli kuulemma tukehtunut hotellihuoneessaan, eikä ollut ketään ollut auttamassa.
      Ukkoparka, ei mennyt sen suunnitelmat putkeen.

    • Thaimaan helmet...

      suomi luuskat kävi joukolla vastustukseen, JOUKOLLA ! Aloitus oli HYVÄ ! Oli provo tai ei ! Luuskat ja haahkat tuli ulos koloistaan räkyttämmää !! Herran jestas että suomiluuska on TYHMÄ, kokematon, räkyttäjä! Aloittajalle 11 ! Jatkakaa haahkat siivousta.....kukaan ei enää kuuntele !
      Haistakaas punttianne.....hehehee !

      • Hyi, oksetus!

        Voiko oikeesti olla tuollaisia seinäkärpäsiä olemassa??
        Kiitos suomalaisille miehille, että suurin osa olette kuitenkin normaaleja!
        Ja ne muutama pöljä imbesilli limaa täällä suoli 24 palstaa..
        Tuokaan ällötys ei edes huomaa, ettei täällä kukaan "räkytä" vaan toivottaa iloista ja hyvää matkaa miehille, joista ei ole suominaiselle mitään iloa, voisit mennä mukaan, ällötys, vai eikö raha riitä lentolippuun, meno sellaiseen?


      • iäti naiseton tapaus
        Hyi, oksetus! kirjoitti:

        Voiko oikeesti olla tuollaisia seinäkärpäsiä olemassa??
        Kiitos suomalaisille miehille, että suurin osa olette kuitenkin normaaleja!
        Ja ne muutama pöljä imbesilli limaa täällä suoli 24 palstaa..
        Tuokaan ällötys ei edes huomaa, ettei täällä kukaan "räkytä" vaan toivottaa iloista ja hyvää matkaa miehille, joista ei ole suominaiselle mitään iloa, voisit mennä mukaan, ällötys, vai eikö raha riitä lentolippuun, meno sellaiseen?

        Se on se näitten palstojen "Tyrkkytopi"!
        Ei sillä oo koskaan mitään järkevää tekstiä, kunhan vaan molottaa....molomolomolo...ainoa kontakti naisiin..


      • - Julia

        että kaltaisesi täydellinen lobotomian läpikäynyt idiootti on kuitenkin kyennyt avaamaan tietokoneen ja kirjoittamaan ala-arvoisen viestisi? Oletan, että sinulla on täytynyt olla avustaja.


    • raukkaa

      Ei millään pahalla mut kun tulet suomeen takas sen pikku thai tyttö niin kutsutun talous hoitajan kanssa niin miltä luulet et näytät? Säälittävältä vanhalta ukolta joka ei muuten saanut naista kun ostamalla halpaa epätoivosta köyhää thai tyttöä. Näytät ihan tyypilliseltä peedolta ja sitä varmaan olet. Luuletko että niitten thai tyttöjen unelma on joku joulupukki suomesta jolla on vähän rahaa, no vähän aikaa ne käyttää sua hyväks ja sit etsii nuorempaa ja paremman näköstä.
      Älä ajattele eroa vaan päästä sun vaimo parka löytämään parempi mies itselleen ja kunnon suomalaisen joka osaa olla mies.
      Mee vaan sinne thaimaaseen mut älä tuu takas, lapses on parempi ilman äijää joka haukkuu äitinsä netissä.

      • sitä saa, mitä tilaa

        Tuollaiset passatut ukot luulee itsestään niin liikaa, niin liikaa.
        Kyllä tänne niitä vanhoja ukkoja jää riesaksi asti, niin että toivottavasti nyt vellihousu edes saisit aikaiseksi sen lähtösi, ettei ole vain taas sellaista suun pieksentää, niinkuin teillä turhilla ukkoilla yleensä on!
        Vaimon happamuus kertoo todellakin siitä, ettei perääsi kaihoile, joten kyllästyminen on molemmin puolinen.
        Huomasin itsekkin kirjoituksestasi, kuinka ihana mies minulla onkaan,ei tuollainen vaimon pilkkaaja ja itsekäs sika, vaan toisen huomioon ottava, joka todellakin osaa itsekkin sukkansa pestä ja perseensä pyyhkiä!
        Ei ihme, että mieheni saa hymyn edelleen vuosien päästä syttymään kasvoilleni, sinä et sitäkään iloa pysty enää vaimollesi suomaan, miksikähän?


    • heh heh

      Tunnen yhden tuollasen vanhemman miehen joka toi lomamatkoiltaan thaitytön tullessaan. Menihän se alkuun jotenkin..... näin se jatkuu että ukko kyttää naistaan joka paikkaan, pettämistäkö pelkää.......... Nyt nuori nainen käskee, mies punastelee käskyistä ja miehen on toteltava, rahaa on annettava kun nuorikko lähtee taas thaimaaseen käymään, sukuhan on suomalaisen tuttavuuden rahojen varassa näillä hyvinkin herkästi jatkuvasti sen jälkeen kun tuttavuus on solmittu, siinäkö on miehen onni?
      Kusetettavia nämä miehet ovat, säälin heitä että ovat niin sokeita. Ei mies tiedä mitä he puuhaa Thaimaassa käydessään silloin kun itse eivät siellä mukana ole. Se matkustusinto kun laantuu näillä vanhoilla miehillä myöhemmin.
      Mitä taas on thainaisen taustalla kukapa tietää......ilotalot ja miesten hyväksikäyttämiset? Surkeita ja surkeeta on heidän elämä eikä tule sen auvoisammaksi Suomen maassakaan, nämä miehet kun eivät ole niitä miehiä isolla ämmällä, jotka heitä ulkomaille tuo. Lähinnä hyväksikäyttäjiä omien tarpeidensa tyydyttäjiä.
      Mies on se jolta saa ennenkaikkea rahaa ja se on thainaisen tavoitekin ja siksi vanhakin mies kelpaa.
      No jos se elämää tyydyttää itsepä nämä ukot elämänsä sotkevat. Tyhmyydestä aina sakotetaan ja järjen käyttö olisi sallittua mutta eihän puolisokeana näe kuin oman napansa.

      • maksa edes kunnolla!

        Tollon ukon kirjoitushan tuo koko aloitus olikin ja noinhan se menee.
        Mutta jos on noin sinisilmäinen, niin mikä ettei!
        Kyllä tuohon palkkaan kuitenkin pitäisi sen verran lisätä, että kyllä se 500 euroo on liian vähän suomessa!
        Jos nyt Thaimaassa tuleekin toimeen vähällä rahalla, niin täällä on ihan eri asia!
        Kai se nyt vaatteita haluu ostaa ja meikkejä ja käyttää kauneushoitoloita ja muita nuorten naisten juttuja, kun kerran sen toivossa tänne tulee, joten ainakin tonni pitäisi löytää ukkelilta palkkaa piialle, luulen sen yrittävän kuitenkin naidakkin sitä, jos vielä seisoo jotenkuten.
        Jos asunto ja ruoka (luuleekohan sen syövän jotain läskisooseja!!! ;)) tulee kaupan päälle, 1000 euroo on alin summa, jolla edes kehtaa aatella koko pimua tänne!
        Vai onko pihikin tyhmyyden lisäksi?


      • gftfghb

        Meillä tämä on nähty, tosin hieman eri vinkkelistä. Ensin oli meidän perhe, sitten mies yllytti mukaan typeriin taloudellisiin siirtoihin, sitten tuli kuvioihin "täydellinen" thaityttönen (= Sai lähteä perhe, todella nöyryyttävällä tavalla..Taloudellisella hyväksikäytöllä tai yhteisen lapsen edulla ei näköjään ollut väliä .Eihän kukaan voi vetää vertoja näille umpirehellisille etelän ihmeille (= Sitten äijälle alkoi valjeta erinäisiä asioita. Ei ollutkaan neitonen mikään yksinelävä ressukka. Paljastuikin että pimulla olimies, elättäjä jota ei ollutkaan jättänmässä ja paljon muuta kivaa... Saldona ukolle sukupuolitauteja, valheitten vyyhti. Saldona kahdelle ihmiselle pilalle mennyt elämä. Voi vittu miten sitä voi olla niin tyhmä että ikinä luotti johonkin paskamaiseen mieheen, jonka sikailulle ei tule loppua! Ihmisluonto tuskin on pohjimmiltaan kovin erilainen, oli kansalaisuus mikä hyvänsä.


    • yhden miehen neuvo

      Käyppä lukeen tuon "vittuuntuneen" kirjoittelu ja ota vähän ensin sitten selvää tulevasta "sisäköstä".
      Voi olla aika ikävä yllätys paketissa.
      Mutta ainahan on otettava riskejäkin välillä. Joten jos menotuttaa, mene vain.
      Maksa kuitenkin eukko ensin ulos liitostanne, on kuitenkin hyvän päivätyön tehnyt.

    • Nainan 27v.

      Suomalainen mies kuvittelee olevansa vaikkka mitä vielä 80-vuotiaanakin.

      Miksi sitä kumppania pitää hakea thaimaasta, jos timmi kroppa ja nuorekkaan oloinen, urheiluauto ja rahaa, niin joku ongelmanuori joka ei käy töissä, eikä opiskele ottais varmaa sut kanssa elättämään itseään, ihan vaikka hetkeksi. Sais vähän extraa sun rahoilla. Itsekin joskus työttömänä ajattelin vaihtoehtoa, mut onneksi töitä löytyi, niin ei tarvinnut sitten edes ajatella noin likaisia puuhia.

    • täydellinen mies

      Sinussahan ei mitään vikaa ole.

    • Maybe the worst ever

      näitä thaimaalaisia ja venäläisiä "taloudenhoitajia" työssäni asiakaspalvelussa. Ensin päivällä "taloudenhoitaja" käy shoppailemassa nuoren ja komean miehen kanssa ja illalla vanha isäntä tulee maksamaan "taloudenhoitajan" poikaystävänsä kanssa valitsemat ostokset. Mutta jos se sopii sinulle, niin mikäs siinä. Venäläisethän tyytyvät yhteen poikaystävään, siihen oikeaan rakastettuun. Thaimaalaiset taas ottavat niin monta pokaa kuin mahdollista maksimoidakseen taloudellisen hyödyn. Naapurin thai-vaimolla on papan lisäksi ainakin kolme vakituista pokaa. Ja jotta en aivan rasistiksi leimaudu, niin tiedänpä sitten sen aivan varmasti uskollisenkin thai-vaimon, mutta sen mies onkin nuori ja komea.

      • mikset antanut?

        Ihmettelen tuota palkka-asiaa.
        Ei tullut sitten mieleen sille vaimolle maksaa sen raadannasta mitään, vaikka varmasti sunkin tavat tuntien paljon parempi huushollin pitäjä on, kuin joku tyttönen syöpäläisten maasta?
        Olishan se voinut vaimon naamallekkin se hymy syttyä, jos olisit sille kuukauden lopussa aina 500 eurosen antanut "hyvin tehdystä työstä" ja vaikka kukkapuskan päälle.
        Olis sitä seksiäkin voinut tulla enemmän....
        Suomalaiset ukot on sitten tyhmiä! ;D


    • pnurmesniemi

      olin thaimaalaisen naisen kanssa 6 vuotta naimissa ja hyvin meni kunnes loukkaannuin autokolarissa vakavasti2007.hän jaksoi katsella minua noin 3,5 vuotta ja en sanono että oli helppoa,kukaan suomalainen nainen ei olisi jaksanut kun valitin kipujani(kaularangan hermovaurio ja selkäydinvamma).pääsen liikkumaan mutta toinen käteni ja molemmat jalkani eivät toimi kunnolla(pystyn kävelemään).nuoruudessa olin suomen huippu omalla urheiluurallani ja en ole luovuttanut ihan vielä elämääni.olen silti pettynyt ja väsynyt taisteluun vakuutusyhtiön kanssa ja viimeisen työnantajani kanssa joka laittomasti irtisanoi minut sairauslomalla v.2008.kuten sanottuna vaimoni jaksoi minua kun olin äkäinen ja vihainen kolarista lähtien vielä 2,5vuotta,en tehnyt fyysistä väkivaltaa vaan purin pahaa mieltäni vaimooni sanomalla pienistäkin asioista.vaimoni rakastui facebookissa itävaltalaiseen mieheen n.4kk sitten ja odottaa häntä omalla asunnollaan nyt.lopuksi vielä kun hän tuli suomeen autoin häntä menemään suomekielen kursseille ja myöhemmin hoidin suhteilla työpaikan kerrossiivoojana ja tarjoilijana,hoidin hänet koulutukseen myös josta hän sai ammatin(laitoshuoltaja).olen onnellinen jos hänellä on kaikki aina hyvin.kaikissa maissa on hyviä ja huonoja ihmisiä.

      • yks thai

        Siitäs sait!
        Mä en tosiaankaan olis sua ainakaan katsonut päivääkään!
        Pistä osoite, niin paan postissa tuleen narua, saat vetää ittes kiikkuun!


      • kyllä loukkasi!

        "kukaan suomalainen nainen ei olisi jaksanut....?"
        Onko niinkuin kokemusta, vai miten kehtaat tuollaista kirjoittaa...?
        Minä olen ollut mieheni hoitaja jo 12 vuotta, kun tuli neliraajahalvaus hänen pudottua katolta.
        Ei liiku kuin oikea käsi vähän. Teen siis periaatteessa kaikki asiat hänen puolestaan.
        Olen "käpylässä"( tiedät varmaan paikan, jos olet oikeasti selkäydinvammainen) tavannut paljon urheita vaimoja ja tyttöystäviä tai muuten lähisukulaisia, jotka ovat täysin pistäneet oman elämänsä syrjään hoitaakseen sukulaistaan! Naisia suurin osa. Joillakin apuna avustaja, sekin yleensä nainen.
        Minä en ole kuitenkaan jättämässä miestäni, niinkuin sinun vaimosi teki.
        Mieti vähän, mitä kirjoittelet!


      • tytär........
        kyllä loukkasi! kirjoitti:

        "kukaan suomalainen nainen ei olisi jaksanut....?"
        Onko niinkuin kokemusta, vai miten kehtaat tuollaista kirjoittaa...?
        Minä olen ollut mieheni hoitaja jo 12 vuotta, kun tuli neliraajahalvaus hänen pudottua katolta.
        Ei liiku kuin oikea käsi vähän. Teen siis periaatteessa kaikki asiat hänen puolestaan.
        Olen "käpylässä"( tiedät varmaan paikan, jos olet oikeasti selkäydinvammainen) tavannut paljon urheita vaimoja ja tyttöystäviä tai muuten lähisukulaisia, jotka ovat täysin pistäneet oman elämänsä syrjään hoitaakseen sukulaistaan! Naisia suurin osa. Joillakin apuna avustaja, sekin yleensä nainen.
        Minä en ole kuitenkaan jättämässä miestäni, niinkuin sinun vaimosi teki.
        Mieti vähän, mitä kirjoittelet!

        on paljon omaishoitajia ja enemmistö naisia, minunkin mutsini hoiti faijan hautaan, faijalla oli paha diabetes ja siltä amputoitiin jalat ensin toinen ja parin vuoden päästä toinen.
        Faija oli katkeroitunut ja kiukkuinen valittaja, mutta mutsi kaikesta huolimatta hoiti häntä hyvin n 10v.


      • vammaisen poika
        tytär........ kirjoitti:

        on paljon omaishoitajia ja enemmistö naisia, minunkin mutsini hoiti faijan hautaan, faijalla oli paha diabetes ja siltä amputoitiin jalat ensin toinen ja parin vuoden päästä toinen.
        Faija oli katkeroitunut ja kiukkuinen valittaja, mutta mutsi kaikesta huolimatta hoiti häntä hyvin n 10v.

        Meillä myös äiti hoitanut isää, kun isä joutui pyörätuoliin 5 vuotta sitten.
        Eivät ole koskaan edes puhuneet erosta, pikemminkin asia lähentänyt heitä...
        En ymmärrä pnurmesniemen kommenttia, että suomalainen nainen ei vammaista miestään hoitaisi?
        Noo, vaikea varmaan uskoa, jos on jo edeltä käsin leimannut suomalaiset naiset paskoiksi.
        Tai sitten tarkoitti vaan sitä, että on itse niin vaikea luonne, ettei häntä kestä sen kummemmin suomalainen kuin ulkolainenkaan, näköjään.
        Ei kannata välittää, minä ainakin kunnioitan teitä, omaishoitajat!


      • Everstiluutnantti
        vammaisen poika kirjoitti:

        Meillä myös äiti hoitanut isää, kun isä joutui pyörätuoliin 5 vuotta sitten.
        Eivät ole koskaan edes puhuneet erosta, pikemminkin asia lähentänyt heitä...
        En ymmärrä pnurmesniemen kommenttia, että suomalainen nainen ei vammaista miestään hoitaisi?
        Noo, vaikea varmaan uskoa, jos on jo edeltä käsin leimannut suomalaiset naiset paskoiksi.
        Tai sitten tarkoitti vaan sitä, että on itse niin vaikea luonne, ettei häntä kestä sen kummemmin suomalainen kuin ulkolainenkaan, näköjään.
        Ei kannata välittää, minä ainakin kunnioitan teitä, omaishoitajat!

        Jokainen ratkaisee identiteettikriisinsä tavallaan. Suomalainen nainen yleensä ratkoo sen eroamalla, haukkumalla ukkonsa ja ottamalla tilalle ulkomaisen miehen. Mikäpä siinä.

        Minä arvostan AP:n selväjärkisyyttä ja rehellisyyttä. Hän haluaa elämäänsä muutoksen ja on valmis selkeisiin ratkaisuihin. Kaikki kunnia hänelle - olen varma että taloudenhoitajan on hänen kanssaan hyvä toimia ammatilliselta pohjalta sekä, kemioiden toimiessa, muutenkin.

        Juuri näin pitää vapaan valkoisen miehen toimia. Thaimaan naiset ovat vapaita eivätkä suinkaan miesten alistamia, joten sitä korttia ei pääse käyttämään. Talousasiat tietysti vaikuttavat, mutta niiden päälle voi rakentua aivan aito suhde ja molemminpuolinen kunnioitus. Menestystä ja onnea tiellesi!


      • Lateksimara
        Everstiluutnantti kirjoitti:

        Jokainen ratkaisee identiteettikriisinsä tavallaan. Suomalainen nainen yleensä ratkoo sen eroamalla, haukkumalla ukkonsa ja ottamalla tilalle ulkomaisen miehen. Mikäpä siinä.

        Minä arvostan AP:n selväjärkisyyttä ja rehellisyyttä. Hän haluaa elämäänsä muutoksen ja on valmis selkeisiin ratkaisuihin. Kaikki kunnia hänelle - olen varma että taloudenhoitajan on hänen kanssaan hyvä toimia ammatilliselta pohjalta sekä, kemioiden toimiessa, muutenkin.

        Juuri näin pitää vapaan valkoisen miehen toimia. Thaimaan naiset ovat vapaita eivätkä suinkaan miesten alistamia, joten sitä korttia ei pääse käyttämään. Talousasiat tietysti vaikuttavat, mutta niiden päälle voi rakentua aivan aito suhde ja molemminpuolinen kunnioitus. Menestystä ja onnea tiellesi!

        Täällä kasvava joukko suomalaisia miehiä odottaa innokkaasti raporttiasi ja kulutiedotettasi. Jos vaikka mekin perässä.


      • Kuanko vielä???
        Lateksimara kirjoitti:

        Täällä kasvava joukko suomalaisia miehiä odottaa innokkaasti raporttiasi ja kulutiedotettasi. Jos vaikka mekin perässä.

        Ja yhtä iso joukko ukkojansa passaamaan kyllästyneitä naisia odottaa samaa!
        Voisitko AP tilata jonkun joukkopassin ja viedä nuo läskikasat mukanasi, plees!!


      • Lateksimara
        Kuanko vielä??? kirjoitti:

        Ja yhtä iso joukko ukkojansa passaamaan kyllästyneitä naisia odottaa samaa!
        Voisitko AP tilata jonkun joukkopassin ja viedä nuo läskikasat mukanasi, plees!!

        Miksi sinä meitä haukut? Onko se tapasi nimitellä ihmisiä, jos he haluavat parannusta asioihinsa?


      • pilluapilluapillua!
        Lateksimara kirjoitti:

        Miksi sinä meitä haukut? Onko se tapasi nimitellä ihmisiä, jos he haluavat parannusta asioihinsa?

        Oikeaa itsensä pettämistä ennemminkin.


      • Lateksimara
        pilluapilluapillua! kirjoitti:

        Oikeaa itsensä pettämistä ennemminkin.

        Jos mies on yli nelikymppinen, kolmesta bylsimisestä kaksi on naaraan vuoksi. Pussien painoa korostaa vain naaraat... hyvä runkkaus voittaa aina nelikymppisellä(kin) miehellä nainnin.

        Kun suosimme thainaisia, siinä ei todellakaan ole tuo edellisen kirjoittajan toteama 'pilluapillua...' kovin tärkeä asia.


      • Ratkaisun paikka
        Lateksimara kirjoitti:

        Jos mies on yli nelikymppinen, kolmesta bylsimisestä kaksi on naaraan vuoksi. Pussien painoa korostaa vain naaraat... hyvä runkkaus voittaa aina nelikymppisellä(kin) miehellä nainnin.

        Kun suosimme thainaisia, siinä ei todellakaan ole tuo edellisen kirjoittajan toteama 'pilluapillua...' kovin tärkeä asia.

        Tulin käymään Suomessa asioita hoitamassa ja palaan ylihuomenna takaisin Thaimaaseen. Eipä ole siellä ennättänyt Suomi24:ää selaamaan. Nyt selasin ja luin, että joku halusi tietää kuulumiseni.

        Juristini hoitaa avioeroa tulevan ex-vaimon suuntaan, joten itse voin keskittyä täysillä nykypäivään ja tulevaisuuteen.

        Tämä thaikkutaloudenhoitaja tuli sen verran läheiseksi, että tulemme yhdessä Suomeen helmikuun puolivälissä. Hän tulee lomailemaan niin pitkäksi aikaa, kun viisumi antaa myöten. Hän on fiksu, kaunis, hymyilevä ja auttavainen nainen ja aika peto myös makuukamarissa. Kaikkea sitä, mitä entinen vaimo ei ollut.

        Oikeastaan aloin kirjoitella siksi, että tällä naisella on kaveri, jonka nimesin Kissaksi. Olen antanut taloudenhoitajalleni nimen Kukka, niin ei tarvitse vääntää vaikeita thai-nimiä. Kissa on 29-vuotias ja sai nimensä sulavasta, naisellisesta kävelytyylistään. No, Kissa haluaisi myös tulla Suomeen. Lupasin vähän kysellä hänelle deittikaveria. Jos joku Vantaan lähellä asuva rehellinen suomalainen mies haluaa tutustua vakavassa mielessä tähän upeaaan naiseen, niin voisi laittaa sähköpostia Kukan sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kissalle voi kirjoittaa englanniksi tai suomeksi, niin tytöt kääntävät tekstin google-kääntäjän avulla.

        Molemmat tytöt opiskelevat innokkaasti suomea. Tosin ensimmäisen kuukauden Kissan kanssa pärjäät siten, että kun hän kysyy Do you want bumbum, niin sanot vaan yes. Sen jälkeen pitää varmaan keskustella muutakin.

        Näin täällä. Kerta kaikkiaan onnistunut vaihto lahnasta loheen.


      • VITTU HAISSOOO!! ;D
        Ratkaisun paikka kirjoitti:

        Tulin käymään Suomessa asioita hoitamassa ja palaan ylihuomenna takaisin Thaimaaseen. Eipä ole siellä ennättänyt Suomi24:ää selaamaan. Nyt selasin ja luin, että joku halusi tietää kuulumiseni.

        Juristini hoitaa avioeroa tulevan ex-vaimon suuntaan, joten itse voin keskittyä täysillä nykypäivään ja tulevaisuuteen.

        Tämä thaikkutaloudenhoitaja tuli sen verran läheiseksi, että tulemme yhdessä Suomeen helmikuun puolivälissä. Hän tulee lomailemaan niin pitkäksi aikaa, kun viisumi antaa myöten. Hän on fiksu, kaunis, hymyilevä ja auttavainen nainen ja aika peto myös makuukamarissa. Kaikkea sitä, mitä entinen vaimo ei ollut.

        Oikeastaan aloin kirjoitella siksi, että tällä naisella on kaveri, jonka nimesin Kissaksi. Olen antanut taloudenhoitajalleni nimen Kukka, niin ei tarvitse vääntää vaikeita thai-nimiä. Kissa on 29-vuotias ja sai nimensä sulavasta, naisellisesta kävelytyylistään. No, Kissa haluaisi myös tulla Suomeen. Lupasin vähän kysellä hänelle deittikaveria. Jos joku Vantaan lähellä asuva rehellinen suomalainen mies haluaa tutustua vakavassa mielessä tähän upeaaan naiseen, niin voisi laittaa sähköpostia Kukan sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kissalle voi kirjoittaa englanniksi tai suomeksi, niin tytöt kääntävät tekstin google-kääntäjän avulla.

        Molemmat tytöt opiskelevat innokkaasti suomea. Tosin ensimmäisen kuukauden Kissan kanssa pärjäät siten, että kun hän kysyy Do you want bumbum, niin sanot vaan yes. Sen jälkeen pitää varmaan keskustella muutakin.

        Näin täällä. Kerta kaikkiaan onnistunut vaihto lahnasta loheen.

        ;D Ai jai jai..!
        Kylläpä sai taas makeat naurut!
        Voi vanha ukkorähjä!
        Kunhan ei kävis kuin Keskisellä.... ;D
        Annahan tytöille hyvät viikkorahat.....


      • tuoksut
        VITTU HAISSOOO!! ;D kirjoitti:

        ;D Ai jai jai..!
        Kylläpä sai taas makeat naurut!
        Voi vanha ukkorähjä!
        Kunhan ei kävis kuin Keskisellä.... ;D
        Annahan tytöille hyvät viikkorahat.....

        Kateellisten panettelua...

        Kyllähän se on niin, että suomalaisnaisen vittu haisoo, mutta thai-naisen vittu tuoksuu.


      • SÄÄLI
        Ratkaisun paikka kirjoitti:

        Tulin käymään Suomessa asioita hoitamassa ja palaan ylihuomenna takaisin Thaimaaseen. Eipä ole siellä ennättänyt Suomi24:ää selaamaan. Nyt selasin ja luin, että joku halusi tietää kuulumiseni.

        Juristini hoitaa avioeroa tulevan ex-vaimon suuntaan, joten itse voin keskittyä täysillä nykypäivään ja tulevaisuuteen.

        Tämä thaikkutaloudenhoitaja tuli sen verran läheiseksi, että tulemme yhdessä Suomeen helmikuun puolivälissä. Hän tulee lomailemaan niin pitkäksi aikaa, kun viisumi antaa myöten. Hän on fiksu, kaunis, hymyilevä ja auttavainen nainen ja aika peto myös makuukamarissa. Kaikkea sitä, mitä entinen vaimo ei ollut.

        Oikeastaan aloin kirjoitella siksi, että tällä naisella on kaveri, jonka nimesin Kissaksi. Olen antanut taloudenhoitajalleni nimen Kukka, niin ei tarvitse vääntää vaikeita thai-nimiä. Kissa on 29-vuotias ja sai nimensä sulavasta, naisellisesta kävelytyylistään. No, Kissa haluaisi myös tulla Suomeen. Lupasin vähän kysellä hänelle deittikaveria. Jos joku Vantaan lähellä asuva rehellinen suomalainen mies haluaa tutustua vakavassa mielessä tähän upeaaan naiseen, niin voisi laittaa sähköpostia Kukan sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kissalle voi kirjoittaa englanniksi tai suomeksi, niin tytöt kääntävät tekstin google-kääntäjän avulla.

        Molemmat tytöt opiskelevat innokkaasti suomea. Tosin ensimmäisen kuukauden Kissan kanssa pärjäät siten, että kun hän kysyy Do you want bumbum, niin sanot vaan yes. Sen jälkeen pitää varmaan keskustella muutakin.

        Näin täällä. Kerta kaikkiaan onnistunut vaihto lahnasta loheen.

        MIKSI? ETKÖ YMMÄRRÄ ENÄÄ MITÄÄN? OLETKO TULLUT JÄLLEEN LAPSEKSI JA KUVITTELET ELÄVÄSI NUORUUDEN UUDELLEEN?? TIEDÄN MISTÄ KIRJOITAN. VOI OLLA ETTÄ VAIKKA NÄINKIN SINUT KUN TULIN JUURI PARISEN VIIKKOA SITTEN PHUKETISTA. MIEHENI YKSI KAVERI TEKI SAMAN JUTUN. SANOI, ETTÄ NYT SAA LOPPUA JA OTTI TOKI ENSI ERON VAIMOSTAAN JA SITTEN LÄHTI THAIMAASEEN JA VAIMOKE TULI SITTEN JONKIN AJAN KULUTTUA. EIPÄ OLE ENÄÄ TUON VAIMONKAAN KANSSA ASIAT HYVIN JA RAHAAHAN JOUTUU VAIMON PERHEELLEKKIN JOKA KUUKAUSI LÄHETTÄMÄÄN SEKÄ VAIMOLLE MYÖS PITÄÄ JONKIN VERRAN MAKSAA. TUOLLA PHUKETISSA OLESSA MIEHENI JA YSTÄVIEMME KANSSA TÄTÄ SURKU HUPAISAA TYTTÖRALLIA. VANHAT MIEHET JA NUORET TYTÖT IHAN SÄÄLIKSI KÄVI TYTTÖJÄ. KUN OLTIIN RANNALLA EIPÄ TUO ORJUUTTAMINEN KAUKANA SANA VARASTOSTA OLE. TYTTÖ VAIHTOI UIMAHOUSUT MIEHEN JALKAAN KUN MIES PITI PYYHETTÄ YMPÄRILLÄÄN.. SITTEN VOIDELTIIN AURINKORASVAA, ETTEI MIES PALAISI. JA KUN MIES TORKAHTI TUOLIIN OTTAMAAN AURINKO NIIN NAINEN ISTUI SURULLISENA VIERESSÄ SHORTSIT JA T-PAITA PÄÄLLÄ. VIELÄ ENEMMÄN TUOTA NÄHTÄVYYTTÄ OLI SITTEN ILLALLA TUOLLA PÄÄKADULLA JA IHAN HIRVITTI. MIKSI TEIDÄN MIESTEN PITÄÄ KUVITELLA OLEVANNE JOKAISEN NAISEN PÄIVÄUNI. ETTEKÖ JO YMMÄRRÄ RAHALLA EI VOI OSTAA TOSI RAKKAUTTA JA SEN VALITETTAVASTI TAISIT EROSSA MENETTÄÄ.. ON NIITÄ IHMISELLÄ MUITAKIN KONSTEJA TYYDYTTÄÄ ITSENSÄ, MUTTA OMAT OVAT VALINTASI JA NIISTÄ KÄRSIT VAIN ITSE. ET VARMAAN AJATELLUT EDES LAPSIASI KUN ALAPÄÄSI KUTSUI KUTEMAAN THAIMAAN AURINKOON. OVATKO LAPSESI INNOISSAAN? HALUAVATKO HE PITÄÄ ISÄÄN YHTEYTTÄ? ROHKENEN EPÄILLÄ,. TAISIT MENETTÄÄ PALJON MUUTAKIN KUIN VAIMOSI JA SE ON SURULLISTA, ET SITÄ VARMAAN VIELÄ YMMÄRRÄ, MUTTA AJAN KANSSA EHKÄ SAAT AJATUKSI KASAAN JA YMMÄRRÄT, ETTÄ VANHUUS EI TULE YKSINÄÄN, KUKAAN EI OLE NUORI IKUISESTI. JOS ISÄNI TEKISI SAMANLAISEN TEMPUN, EN TODELLAKAAN PITÄISI HÄNEEN MITÄÄN YHTEYTTÄ.MIETI PARI ASIAA.. VOISITKO AJATELLA, ETTÄ LAPSESI OTTAISI IKÄISESI MIEHEN TAI HIUKAN VANHEMMAN? VAIHTAISI MIESTÄ AINA TILANTEEN MUKAAN? OLIHAN SIELLÄ PALJON MYÖS NIITÄ LADYBOYTA, JOTEN KYLLÄ SE POIKAKIN VOISI ITSEÄÄN SIELLÄ THAIMAAN KADUILLA SAMALLA TAVALLA TARJOTA.. VÄLEJÄ VAIMOOSI, ET VOI ENÄÄ KORJATA MUTTA MUISTA KOHTA TUO TYTTÖYSTÄVÄSIKIN NÄYTTÄÄ SULLE TAIVAAN MERKIT JA SE ON VARMAA.


      • rumat hampaat?
        tuoksut kirjoitti:

        Kateellisten panettelua...

        Kyllähän se on niin, että suomalaisnaisen vittu haisoo, mutta thai-naisen vittu tuoksuu.

        nii...eikö ne kierosilmät löträäkki sinne vittuunsa joka ukon panon jälkeen pullon jotain hajustetta?
        oon kuullu niin.
        ku rahat sulta loppuu hakee uuven elättäjän.
        ei oo ku rahan perään ne tytöt.


      • ei sääliä.
        SÄÄLI kirjoitti:

        MIKSI? ETKÖ YMMÄRRÄ ENÄÄ MITÄÄN? OLETKO TULLUT JÄLLEEN LAPSEKSI JA KUVITTELET ELÄVÄSI NUORUUDEN UUDELLEEN?? TIEDÄN MISTÄ KIRJOITAN. VOI OLLA ETTÄ VAIKKA NÄINKIN SINUT KUN TULIN JUURI PARISEN VIIKKOA SITTEN PHUKETISTA. MIEHENI YKSI KAVERI TEKI SAMAN JUTUN. SANOI, ETTÄ NYT SAA LOPPUA JA OTTI TOKI ENSI ERON VAIMOSTAAN JA SITTEN LÄHTI THAIMAASEEN JA VAIMOKE TULI SITTEN JONKIN AJAN KULUTTUA. EIPÄ OLE ENÄÄ TUON VAIMONKAAN KANSSA ASIAT HYVIN JA RAHAAHAN JOUTUU VAIMON PERHEELLEKKIN JOKA KUUKAUSI LÄHETTÄMÄÄN SEKÄ VAIMOLLE MYÖS PITÄÄ JONKIN VERRAN MAKSAA. TUOLLA PHUKETISSA OLESSA MIEHENI JA YSTÄVIEMME KANSSA TÄTÄ SURKU HUPAISAA TYTTÖRALLIA. VANHAT MIEHET JA NUORET TYTÖT IHAN SÄÄLIKSI KÄVI TYTTÖJÄ. KUN OLTIIN RANNALLA EIPÄ TUO ORJUUTTAMINEN KAUKANA SANA VARASTOSTA OLE. TYTTÖ VAIHTOI UIMAHOUSUT MIEHEN JALKAAN KUN MIES PITI PYYHETTÄ YMPÄRILLÄÄN.. SITTEN VOIDELTIIN AURINKORASVAA, ETTEI MIES PALAISI. JA KUN MIES TORKAHTI TUOLIIN OTTAMAAN AURINKO NIIN NAINEN ISTUI SURULLISENA VIERESSÄ SHORTSIT JA T-PAITA PÄÄLLÄ. VIELÄ ENEMMÄN TUOTA NÄHTÄVYYTTÄ OLI SITTEN ILLALLA TUOLLA PÄÄKADULLA JA IHAN HIRVITTI. MIKSI TEIDÄN MIESTEN PITÄÄ KUVITELLA OLEVANNE JOKAISEN NAISEN PÄIVÄUNI. ETTEKÖ JO YMMÄRRÄ RAHALLA EI VOI OSTAA TOSI RAKKAUTTA JA SEN VALITETTAVASTI TAISIT EROSSA MENETTÄÄ.. ON NIITÄ IHMISELLÄ MUITAKIN KONSTEJA TYYDYTTÄÄ ITSENSÄ, MUTTA OMAT OVAT VALINTASI JA NIISTÄ KÄRSIT VAIN ITSE. ET VARMAAN AJATELLUT EDES LAPSIASI KUN ALAPÄÄSI KUTSUI KUTEMAAN THAIMAAN AURINKOON. OVATKO LAPSESI INNOISSAAN? HALUAVATKO HE PITÄÄ ISÄÄN YHTEYTTÄ? ROHKENEN EPÄILLÄ,. TAISIT MENETTÄÄ PALJON MUUTAKIN KUIN VAIMOSI JA SE ON SURULLISTA, ET SITÄ VARMAAN VIELÄ YMMÄRRÄ, MUTTA AJAN KANSSA EHKÄ SAAT AJATUKSI KASAAN JA YMMÄRRÄT, ETTÄ VANHUUS EI TULE YKSINÄÄN, KUKAAN EI OLE NUORI IKUISESTI. JOS ISÄNI TEKISI SAMANLAISEN TEMPUN, EN TODELLAKAAN PITÄISI HÄNEEN MITÄÄN YHTEYTTÄ.MIETI PARI ASIAA.. VOISITKO AJATELLA, ETTÄ LAPSESI OTTAISI IKÄISESI MIEHEN TAI HIUKAN VANHEMMAN? VAIHTAISI MIESTÄ AINA TILANTEEN MUKAAN? OLIHAN SIELLÄ PALJON MYÖS NIITÄ LADYBOYTA, JOTEN KYLLÄ SE POIKAKIN VOISI ITSEÄÄN SIELLÄ THAIMAAN KADUILLA SAMALLA TAVALLA TARJOTA.. VÄLEJÄ VAIMOOSI, ET VOI ENÄÄ KORJATA MUTTA MUISTA KOHTA TUO TYTTÖYSTÄVÄSIKIN NÄYTTÄÄ SULLE TAIVAAN MERKIT JA SE ON VARMAA.

        Sun kirjoituksesi oli sitä realismia, mutta luuletko näitten rupsahtaneitten pappojen sitä kuuntelevan? ;D
        Annetaan pappojen tehdä ittensä nolattavaksi.
        Onhan siinä se yksi hyvä puoli, saa tytöt sitä rahaa, eikä se tuollaisen ukon muna enää pahemmin seiso, jos nyt ollenkaan, joten saa tuokin tyttö olla kuitenkin suurimman osan ajasta rauhassa.
        Tuonki AP tytöt on pelkkiä prostituutiolla ikänsä pakosta ittensä elättäneitä, joten pääsevät nyt helpommalla näitten nuijien ansiosta.
        Saa tytöt vähän eksotiikkaa ja matkan, kun tänne tulevat ja ovatpahan vähän aikaa pois kadulta.
        Tuo AP on itse pilannut välinsä läheisiinsä kaiken edelle menevällä himollaan, joten tietää kyllä sen yksinäisen vanhuuden sieltä tulevan ja senkin ymmärtää, ettei tyttö vierellä pysy, kuin rahan voimalla aikansa, mutta se on hänen valintansa..
        Ei ne jaksa tuollaiset tytöt kauaa jossain hikisessä kämpässä viihtyä vanhan miehen seurassa, alkaa se menojalka vipattaan ja se nuoren naisen himo nuorempiin ja varakkaampiin. Silloin on ravintoloiden aika täällä Suomessakin..
        Myötätunto on täysin näiden tyttöjen puolella ja tuollaiset vanha kurpat saa kupsahtaa yksinänsä, ei tunnu missään. Oma valintansa.


      • katkera kuitenkin?
        tuoksut kirjoitti:

        Kateellisten panettelua...

        Kyllähän se on niin, että suomalaisnaisen vittu haisoo, mutta thai-naisen vittu tuoksuu.

        Eipä ole tainnut koskaan suomalaisen naisen vittu käydä lähelläkään sinun nenääsi, joten jäävi olet täällä siitä puhumaan.
        Kirjotteleppa nyt tuolle "ikukalle" ja sano "bumbum!" ;D
        Siinä sulle sopivaa römpsän hajua, varmaan voi sadat miehet sen taata! ;))))


      • lättänaamoja
        Ratkaisun paikka kirjoitti:

        Tulin käymään Suomessa asioita hoitamassa ja palaan ylihuomenna takaisin Thaimaaseen. Eipä ole siellä ennättänyt Suomi24:ää selaamaan. Nyt selasin ja luin, että joku halusi tietää kuulumiseni.

        Juristini hoitaa avioeroa tulevan ex-vaimon suuntaan, joten itse voin keskittyä täysillä nykypäivään ja tulevaisuuteen.

        Tämä thaikkutaloudenhoitaja tuli sen verran läheiseksi, että tulemme yhdessä Suomeen helmikuun puolivälissä. Hän tulee lomailemaan niin pitkäksi aikaa, kun viisumi antaa myöten. Hän on fiksu, kaunis, hymyilevä ja auttavainen nainen ja aika peto myös makuukamarissa. Kaikkea sitä, mitä entinen vaimo ei ollut.

        Oikeastaan aloin kirjoitella siksi, että tällä naisella on kaveri, jonka nimesin Kissaksi. Olen antanut taloudenhoitajalleni nimen Kukka, niin ei tarvitse vääntää vaikeita thai-nimiä. Kissa on 29-vuotias ja sai nimensä sulavasta, naisellisesta kävelytyylistään. No, Kissa haluaisi myös tulla Suomeen. Lupasin vähän kysellä hänelle deittikaveria. Jos joku Vantaan lähellä asuva rehellinen suomalainen mies haluaa tutustua vakavassa mielessä tähän upeaaan naiseen, niin voisi laittaa sähköpostia Kukan sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kissalle voi kirjoittaa englanniksi tai suomeksi, niin tytöt kääntävät tekstin google-kääntäjän avulla.

        Molemmat tytöt opiskelevat innokkaasti suomea. Tosin ensimmäisen kuukauden Kissan kanssa pärjäät siten, että kun hän kysyy Do you want bumbum, niin sanot vaan yes. Sen jälkeen pitää varmaan keskustella muutakin.

        Näin täällä. Kerta kaikkiaan onnistunut vaihto lahnasta loheen.

        Olisi kai riitänyt, että yhden tuot tullessasi. Kun se taloudenhoitaja ei saa tarpeeksi rahaa, kyllä naapurin Viljo sille kertakerrasta 20-30€ maksaa, jos on tervettä.


      • voimia sulle!

        Olen pahoillani puolestasi ja siitä mitä sinulle kävi, mutta tuota on turha yleistää. Jos esim. omalle miehelleni kävi samoin, kyllä minä häntä hoitaisin ja valitukset kuuntelisin. Ei tuo autokolari avioeroa tee vaan se miten me itse eläämme suhtaudutaan. Tuo halvaantuminen kyllä pysäyttää ja laittaa miettimään elämää uudelta kantilta. Sinä taisit itse tehdä tuon ratkaisun, että vaimollasi olisi parempi jonkun toisen kanssa. eikö niin? sinä vähitellen totutit häntä siihen asiaan. Itse en varmaan olisi tuohon sinun lankaan vaimonasi mennyt vaan olisin pysynyt rinnallasi vaikka helppoa se ei olisi ollut ja silti olen 100 % suomalainen. ei kansalaisuus tee meistä parempia tai huonompia ihmisiä. vaan tässä viesti ketjussa on nyt taidettu ylipäätänsä keskustella näistä suomalaisten miesten seksiturismista tuonne thaimaan suuntaan. tiedän, että rakkaus iskee missä tahansa ja milloin tahansa ei se katsoa ihonväriä tai kansalaisuutta, mutta valitettavasti suurin osa vanhoista( 50 ylittäneistä) miehistä lähtee noita nuoria tyttöjä sinne hakemaan. kyllä tuo elintaso on siellä thaimaassa sen verran huonossa jamassa, että sääliksi käy. tosiassa nuo tytöt haluavat päästä parempiin oloihin, pois kadulta ja turvata perheensä elannon siellä thaimaassa. mutta uskoisin, että tämän ketjun aloittajan suhteen on turha puhua rakkaudesta mitään. se on ehkä himoa, seksuaalisen halun tyydytystä. mutta karu tosiasia me kaikki vanhenemme ja meille vanhemmiten alkaa kertyä selluliittiä ym.. ei kukaan ole nuori ikuisesti..


      • muuttajia
        voimia sulle! kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi ja siitä mitä sinulle kävi, mutta tuota on turha yleistää. Jos esim. omalle miehelleni kävi samoin, kyllä minä häntä hoitaisin ja valitukset kuuntelisin. Ei tuo autokolari avioeroa tee vaan se miten me itse eläämme suhtaudutaan. Tuo halvaantuminen kyllä pysäyttää ja laittaa miettimään elämää uudelta kantilta. Sinä taisit itse tehdä tuon ratkaisun, että vaimollasi olisi parempi jonkun toisen kanssa. eikö niin? sinä vähitellen totutit häntä siihen asiaan. Itse en varmaan olisi tuohon sinun lankaan vaimonasi mennyt vaan olisin pysynyt rinnallasi vaikka helppoa se ei olisi ollut ja silti olen 100 % suomalainen. ei kansalaisuus tee meistä parempia tai huonompia ihmisiä. vaan tässä viesti ketjussa on nyt taidettu ylipäätänsä keskustella näistä suomalaisten miesten seksiturismista tuonne thaimaan suuntaan. tiedän, että rakkaus iskee missä tahansa ja milloin tahansa ei se katsoa ihonväriä tai kansalaisuutta, mutta valitettavasti suurin osa vanhoista( 50 ylittäneistä) miehistä lähtee noita nuoria tyttöjä sinne hakemaan. kyllä tuo elintaso on siellä thaimaassa sen verran huonossa jamassa, että sääliksi käy. tosiassa nuo tytöt haluavat päästä parempiin oloihin, pois kadulta ja turvata perheensä elannon siellä thaimaassa. mutta uskoisin, että tämän ketjun aloittajan suhteen on turha puhua rakkaudesta mitään. se on ehkä himoa, seksuaalisen halun tyydytystä. mutta karu tosiasia me kaikki vanhenemme ja meille vanhemmiten alkaa kertyä selluliittiä ym.. ei kukaan ole nuori ikuisesti..

        Näkyy tämäkin kaveri muuttavan Thaimaaseen. Sitä en kyllä käsitä, miksi hän vie vaimonsa mukanaan.
        Ei ole mitää järkeä viedä puita metsään.

        http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Thaimaahan muuttavasta lumenpudottajasta tuli julkkis/1135263141239


      • "Kakkaa"...Pissaa"..
        Ratkaisun paikka kirjoitti:

        Tulin käymään Suomessa asioita hoitamassa ja palaan ylihuomenna takaisin Thaimaaseen. Eipä ole siellä ennättänyt Suomi24:ää selaamaan. Nyt selasin ja luin, että joku halusi tietää kuulumiseni.

        Juristini hoitaa avioeroa tulevan ex-vaimon suuntaan, joten itse voin keskittyä täysillä nykypäivään ja tulevaisuuteen.

        Tämä thaikkutaloudenhoitaja tuli sen verran läheiseksi, että tulemme yhdessä Suomeen helmikuun puolivälissä. Hän tulee lomailemaan niin pitkäksi aikaa, kun viisumi antaa myöten. Hän on fiksu, kaunis, hymyilevä ja auttavainen nainen ja aika peto myös makuukamarissa. Kaikkea sitä, mitä entinen vaimo ei ollut.

        Oikeastaan aloin kirjoitella siksi, että tällä naisella on kaveri, jonka nimesin Kissaksi. Olen antanut taloudenhoitajalleni nimen Kukka, niin ei tarvitse vääntää vaikeita thai-nimiä. Kissa on 29-vuotias ja sai nimensä sulavasta, naisellisesta kävelytyylistään. No, Kissa haluaisi myös tulla Suomeen. Lupasin vähän kysellä hänelle deittikaveria. Jos joku Vantaan lähellä asuva rehellinen suomalainen mies haluaa tutustua vakavassa mielessä tähän upeaaan naiseen, niin voisi laittaa sähköpostia Kukan sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kissalle voi kirjoittaa englanniksi tai suomeksi, niin tytöt kääntävät tekstin google-kääntäjän avulla.

        Molemmat tytöt opiskelevat innokkaasti suomea. Tosin ensimmäisen kuukauden Kissan kanssa pärjäät siten, että kun hän kysyy Do you want bumbum, niin sanot vaan yes. Sen jälkeen pitää varmaan keskustella muutakin.

        Näin täällä. Kerta kaikkiaan onnistunut vaihto lahnasta loheen.

        Vai ei vanhus opi enää vieraita kieliäkään? heh! Miten ei ihmetytä ollenkaan..
        Huonot lempinimet annoit jakorasioille, huora 1 ja huora 2 olis sopivammat.


      • rakas mukana aina.
        muuttajia kirjoitti:

        Näkyy tämäkin kaveri muuttavan Thaimaaseen. Sitä en kyllä käsitä, miksi hän vie vaimonsa mukanaan.
        Ei ole mitää järkeä viedä puita metsään.

        http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Thaimaahan muuttavasta lumenpudottajasta tuli julkkis/1135263141239

        Ei kaikki ajattele sillä rupsahtaneella munalla, niinkuin sinä ja AP.
        Kyllä mäkin käyn Thaimaassa lomailemassa joka talvi, mut ei mulla ne nälkiintyneet tyttöparat mitään muuta herätä kuin sääliä. Mukaviahan ne on ja hyviä hierojia.
        Ilmasto on mahtava ja kaikki on halpaa ja kyllä mä ainakin saan vielä aikuisen näköisiä naisia suomestakin.
        Vanhat ukot on jotenkin menneet sekaisin näitten lastenkroppaisten tyttöjen kanssa.
        Loppuelämänsä ukot pilaavat muutaman suihinoton takia.
        Tuo on aivan typerää raahata niitä tänne, tuonne vaan pimeisiin huorataloihin tytöt lähtevät kyllästyttyään näihin vanhuksiin. Tiedän hesassakin pari tällaista.
        Jotain vastuuta pitäis kuitenkin näillä ukkeleillakin olla.


      • .....
        lättänaamoja kirjoitti:

        Olisi kai riitänyt, että yhden tuot tullessasi. Kun se taloudenhoitaja ei saa tarpeeksi rahaa, kyllä naapurin Viljo sille kertakerrasta 20-30€ maksaa, jos on tervettä.

        Kyllä sitä lahnaksi tuollaisten ukkojen alla muuttuukin, jotka ei naista osaa eikä pysty tyydyttään. ;D
        Kauankohan tuokin "pakolainen" jaksaa orgasmejaan tuolle idiootille näytellä ;)))


      • Kunnon miehiäkin on.
        rakas mukana aina. kirjoitti:

        Ei kaikki ajattele sillä rupsahtaneella munalla, niinkuin sinä ja AP.
        Kyllä mäkin käyn Thaimaassa lomailemassa joka talvi, mut ei mulla ne nälkiintyneet tyttöparat mitään muuta herätä kuin sääliä. Mukaviahan ne on ja hyviä hierojia.
        Ilmasto on mahtava ja kaikki on halpaa ja kyllä mä ainakin saan vielä aikuisen näköisiä naisia suomestakin.
        Vanhat ukot on jotenkin menneet sekaisin näitten lastenkroppaisten tyttöjen kanssa.
        Loppuelämänsä ukot pilaavat muutaman suihinoton takia.
        Tuo on aivan typerää raahata niitä tänne, tuonne vaan pimeisiin huorataloihin tytöt lähtevät kyllästyttyään näihin vanhuksiin. Tiedän hesassakin pari tällaista.
        Jotain vastuuta pitäis kuitenkin näillä ukkeleillakin olla.

        Onneksi teitä normaaleitakin yläpäällään ajattelevia miehiäkin on! Oman mieheni lisäksi.
        Lomalla tässä itsekkin käydään ympäri maailmaa ja eipä ole ollut sen kummemmin vieraat mulkut kuin pillutkaan mielessä vaan elämykset, eksotiikat ja yleensäkkin kumppanin kanssa hyvin ansaittu ja nautittu loma!
        Tuollaiset tyttöjen kähmijät ja hyväksikäyttäjät loppujen lopuksi lankeavat siihen omaan ansaansa.
        Lopussa onkin sitten loputon yksinäisyys ja sen tärkeimmän, eli perheen hyljeksittynä olo.


      • muuttajia

      • Bye bye baby! ;))
        muuttajia kirjoitti:

        .. ja jätti vaimonsa Suomeen. Siis tämä lumenpudottaja.

        http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Omaisuutensa myynyt lumenpudottaja lähtee Thaimaahan yksin/1135263408147

        Meehän siekii sinne mukkaan! :)
        Eikö oo munnaa tehä mittään muuta, ku täällä kytätä, mitä muut uskaltaa tehä?
        Oot aika munaton tappaus sinäki!
        Nyt kassii pakkaan, passi sallaa eukon käsvakkarista mukkaan ja sieltä helemojen alta menoksi..
        Täst saat oikkeen ison onnenpotkun sinne leveään persuuksees: POKS!


      • Vanha Vihtoori
        muuttajia kirjoitti:

        .. ja jätti vaimonsa Suomeen. Siis tämä lumenpudottaja.

        http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Omaisuutensa myynyt lumenpudottaja lähtee Thaimaahan yksin/1135263408147

        Vai lähti se poika Thaimaaseen... ;D
        Ensinnäkin ei ole lähtenyt mies mihinkään muualle, kuin mieron tielle viikonlopuksi vaimon suututtua saatuaan tietää ukon kaupitelleen heidän omaisuuttaan netissä.
        Toiseksi, VAIMO ei ole ollut edes lähdössä mukaan, ei siis ole jätetty, muutakuin mies oven taka.
        Kolmanneksi, omaisuuden itselleen huutanut mies on kadonnut, kuin tuhka tuuleen. Häneen ei saada yhteyttä...
        Heh heh heh!
        Ei muutakuin takaisin sinne katolle lumia puotteleen, sitähän tuota riittääkin! Heh heh!


      • Lisääää.........;)))
        Vanha Vihtoori kirjoitti:

        Vai lähti se poika Thaimaaseen... ;D
        Ensinnäkin ei ole lähtenyt mies mihinkään muualle, kuin mieron tielle viikonlopuksi vaimon suututtua saatuaan tietää ukon kaupitelleen heidän omaisuuttaan netissä.
        Toiseksi, VAIMO ei ole ollut edes lähdössä mukaan, ei siis ole jätetty, muutakuin mies oven taka.
        Kolmanneksi, omaisuuden itselleen huutanut mies on kadonnut, kuin tuhka tuuleen. Häneen ei saada yhteyttä...
        Heh heh heh!
        Ei muutakuin takaisin sinne katolle lumia puotteleen, sitähän tuota riittääkin! Heh heh!

        Olihan vitsi taas koko tuokin ukon suunnittelema"Thaimaanreissu.".
        Melkein nauratti yhtä paljon kuin Vesa Keskisen "onni" tämän munanlutkuttajansa kanssa..
        Katosi varmaan sekin muija tuon "nettihuutajan" kanssa samalla koneella...
        Hah hah! Hyvät naurut saa ukkojen kustannuksella viikottain! ;D


    • Anonyymi

      Loistava avaus. Vaikka päivitys on hieman vanha, niin silti ajankohtainen! Itsekin olen samaa ajatellut, joskin ajattelin hankkia ulkomaalaisen vaimon - en pelkkää kodinhoitajaa. Suomessa ei ole sopivaa vaimomateriaalia, tästä on vahva empiirinen tieto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe