Moi!
Jouduin lataamaan iTunesin uudelle koneelle, ja nythän siellä ei ole siis mitään biisejäni mitkä ovat iPodissa.
Jos nyt synkronoin ipodin, niin kaikki biisit katoaa. Onko iTunesissa jotakin kohtaa, mistä voin tuoda iPodin biisit iTunesiin ettei tarvitsisi uudelleen laittaa kaikkia biisejä.
Kiitos =)
iTunes ongelma
4
386
Vastaukset
- 1stMacFinn
Josko löytäisit siltä koneelta sen iTunes-kansion jostain Musiikkikansiosta tai mihin ikinä olit sen tallettanutkin. iTunesin uudelleenlataus ja -asennus ei poista sitä musiikkikirjastoa mihinkään. Jos se on poissa, itse olet sen poistanut.
Toki se musiikkikirjaston voi olla myös sun varmuuskopiollasi, josta sen tietysti saa takaisin.
Katso aluksi iTunes asetuksista, mistä se sitä kirjastoa hakee.
Viimeisenä keinona sitten Senutin tyyppiset ohjelmat, jotka kopioi sen iPodin sisällön takaisin koneeseen.- ygujtgy
Mikä ohjelma sitten olisi hyvä, jolla saisi musiikit iTunesiin? Kokeilin yhtä, mutta sillä sai vain 250kappaletta.
Eikö Senuti ole macille? - missneiti
ygujtgy kirjoitti:
Mikä ohjelma sitten olisi hyvä, jolla saisi musiikit iTunesiin? Kokeilin yhtä, mutta sillä sai vain 250kappaletta.
Eikö Senuti ole macille?mulla ei oo ees niitä biisejä toisella koneella kun parempi puoliskoni poisti musiikki kansion. biisit on kuitenkin iphonella.
kertokaapa mitä teen? haluan synkronoida puhelimen uudelle koneelle, niin että biisit jää talteen.. - fifjsdif
missneiti kirjoitti:
mulla ei oo ees niitä biisejä toisella koneella kun parempi puoliskoni poisti musiikki kansion. biisit on kuitenkin iphonella.
kertokaapa mitä teen? haluan synkronoida puhelimen uudelle koneelle, niin että biisit jää talteen..Kokeile Recuvaa tai vastaavaa. Kyllä itse olen monelta koneelta saanut biisejä iPodiini, ei sitä synkronoitia vaan että vetää iTunesista sen biisin iPodiin, hyvin toimii, ei ole tarvinnut poistamaan mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102513- 842201
- 561717
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601703- 1571613
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541501- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206