Moi!
Jouduin lataamaan iTunesin uudelle koneelle, ja nythän siellä ei ole siis mitään biisejäni mitkä ovat iPodissa.
Jos nyt synkronoin ipodin, niin kaikki biisit katoaa. Onko iTunesissa jotakin kohtaa, mistä voin tuoda iPodin biisit iTunesiin ettei tarvitsisi uudelleen laittaa kaikkia biisejä.
Kiitos =)
iTunes ongelma
4
369
Vastaukset
- 1stMacFinn
Josko löytäisit siltä koneelta sen iTunes-kansion jostain Musiikkikansiosta tai mihin ikinä olit sen tallettanutkin. iTunesin uudelleenlataus ja -asennus ei poista sitä musiikkikirjastoa mihinkään. Jos se on poissa, itse olet sen poistanut.
Toki se musiikkikirjaston voi olla myös sun varmuuskopiollasi, josta sen tietysti saa takaisin.
Katso aluksi iTunes asetuksista, mistä se sitä kirjastoa hakee.
Viimeisenä keinona sitten Senutin tyyppiset ohjelmat, jotka kopioi sen iPodin sisällön takaisin koneeseen.- ygujtgy
Mikä ohjelma sitten olisi hyvä, jolla saisi musiikit iTunesiin? Kokeilin yhtä, mutta sillä sai vain 250kappaletta.
Eikö Senuti ole macille? - missneiti
ygujtgy kirjoitti:
Mikä ohjelma sitten olisi hyvä, jolla saisi musiikit iTunesiin? Kokeilin yhtä, mutta sillä sai vain 250kappaletta.
Eikö Senuti ole macille?mulla ei oo ees niitä biisejä toisella koneella kun parempi puoliskoni poisti musiikki kansion. biisit on kuitenkin iphonella.
kertokaapa mitä teen? haluan synkronoida puhelimen uudelle koneelle, niin että biisit jää talteen.. - fifjsdif
missneiti kirjoitti:
mulla ei oo ees niitä biisejä toisella koneella kun parempi puoliskoni poisti musiikki kansion. biisit on kuitenkin iphonella.
kertokaapa mitä teen? haluan synkronoida puhelimen uudelle koneelle, niin että biisit jää talteen..Kokeile Recuvaa tai vastaavaa. Kyllä itse olen monelta koneelta saanut biisejä iPodiini, ei sitä synkronoitia vaan että vetää iTunesista sen biisin iPodiin, hyvin toimii, ei ole tarvinnut poistamaan mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019