muslimimies ja seksi

hmmmnmnmmn

Kertokaas miten muslimi miehenne suhtautuvat seksiin, puhutteko avoimesti aiheeta ym? Ja ottaako mies huomioon myös sinun tarpeet yhtä hyvin ku ittesä? Olen vaan kuullut et monet muslimimiehet eivät esim. anna suuseksiä naiselle, mut itse odottavat saavansa suuseksiä ja seksiä aina kun haluavat.. Et kertokaas miten teillä..

76

5510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Mä en ymmärrä mikä tämä väite on, ettei muslimimies anna súuseksiä. Se on yhtä kaukana totuudesta, kuin esim. se ettei muslimi polta (tupakka kiellettyä Islamissa). Joten noi väitteet kannattaa unohtaa heti alkuunsa. Onhan niitä tietty itserakkaita paskiaisia, ketkä ottavat, muttei halua antaa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa.
      Omat kokemukseni seksistä muslimin kanssa ovat olleet todella hyviä. Seksi tottakai riippuu aina ihmisestä, mutta ei mua ainakaan mitenkään ole tallottu maahan ja alistettu, tai pakotettu antamaan. Tosin ne muslimimiehet, keiden kanssa seksistä olen puhunut (kaverit, seurustelukumppanit) ovat yleensä olleet sitä mieltä, että kummankaan ei tulisi pihdata seksissä, ja olen itsekin aika samaa mieltä. Ei siinä mitään menetä, kun antaa toiselle nautinnon, vaikka itse ei huvittaisikaan petihommat.

      • tabarka

        kieletty islamissa??? heh, mites sitten selität että arabi/muslimimaat ovat kärkisijoilla tupakan kulutuksen suhteen?
        kyllä se nyt niin vain on että alkoholi on haram eli täysin kielletty mutta tupakointi vain pahasta, kuten kaikkialla muuallakin maailmassa....
        ja mitä tähän alkuperäisen kysymykseen, niin eivät ne ainakaan siitä pidä että vaimot huutelevat netin keskustelupalstoilla seksi mieltymyksistään(tyttöystävienhän kanssa ei harrasteta seksiä)


      • 25

        Tuore, omaperäinen provo! Aivan järjetön, hilpeä! Pelasti iltani!


      • .....
        tabarka kirjoitti:

        kieletty islamissa??? heh, mites sitten selität että arabi/muslimimaat ovat kärkisijoilla tupakan kulutuksen suhteen?
        kyllä se nyt niin vain on että alkoholi on haram eli täysin kielletty mutta tupakointi vain pahasta, kuten kaikkialla muuallakin maailmassa....
        ja mitä tähän alkuperäisen kysymykseen, niin eivät ne ainakaan siitä pidä että vaimot huutelevat netin keskustelupalstoilla seksi mieltymyksistään(tyttöystävienhän kanssa ei harrasteta seksiä)

        Kyllä tupakka on ihan yhtä haram kuin possu ja viina, jos et tätä tiedä niin voit tutustua netin kautta/ jonkun muslimin(joka oikeasti tietää asiasta) kautta heidän maailmaansa, sillä minä kyllä tiedän mikä on haram ja mikä ei! :)


      • ktdffk

        "Normaalia naista ei tarvitse pillusta lutkuttaa, edes siihen koskea, siiderivalaalla asiat ovat toisin."

        Kyllä aika moni normaali nainen haluaa harrastaa seksiä toisinaan. Yleensä siihen kuuluu jonkinlaista koskemista.


      • Taiah
        ..... kirjoitti:

        Kyllä tupakka on ihan yhtä haram kuin possu ja viina, jos et tätä tiedä niin voit tutustua netin kautta/ jonkun muslimin(joka oikeasti tietää asiasta) kautta heidän maailmaansa, sillä minä kyllä tiedän mikä on haram ja mikä ei! :)

        ..kyllä ole. Koraanissakin sanotaan, että se on pahasta, mutta ei kiellettyä kuten alkoholi, huumeet ja sianliha. JA tämä on kuultu luotettavasta lähteestä. Ei keltään suomen baareissa notkuvalta tapa-muslimilta. Eikä hän kuitenkaan itse edes polta..Ainoa kielto on, että kun olet polttanut et saa mennä moskeijaan jossa haju häiritsee muita rukoilijoita. Sama koskee tässä asiassa myös valkosiplua ja sipulia. Että otetaan niistä asioista oikeasti selvää ennekuin aletaan huuteleen.


      • ....
        Taiah kirjoitti:

        ..kyllä ole. Koraanissakin sanotaan, että se on pahasta, mutta ei kiellettyä kuten alkoholi, huumeet ja sianliha. JA tämä on kuultu luotettavasta lähteestä. Ei keltään suomen baareissa notkuvalta tapa-muslimilta. Eikä hän kuitenkaan itse edes polta..Ainoa kielto on, että kun olet polttanut et saa mennä moskeijaan jossa haju häiritsee muita rukoilijoita. Sama koskee tässä asiassa myös valkosiplua ja sipulia. Että otetaan niistä asioista oikeasti selvää ennekuin aletaan huuteleen.

        www.islamopas.com/rokning.html

        Kun luulet jotain tietäväsi, mutta oikeasti ei ole harmainta aavistustakaan asiasta, ota selvää, ennenkuin aletaan huuteleen ;)


      • Taiah
        .... kirjoitti:

        www.islamopas.com/rokning.html

        Kun luulet jotain tietäväsi, mutta oikeasti ei ole harmainta aavistustakaan asiasta, ota selvää, ennenkuin aletaan huuteleen ;)

        ..kuinka sitten samalla sivulla kehoitetaan ihmisiä käyttämään vieroitukseen tehtyjä lääkevalmisteita jotka sisältävät nikotiinia?
        Vaikka ne heti seuraavassa artikkelissa ovatkin kiellettyjä..
        Ihmettelen syvästi tätä asiaa.
        Omasta mielestäni tupakoinnin voisi kieltää ihan kaikilta uskontoon katsomatta..en mitenkään yritä sitä tässä puolustaa. Ja kaikki "tietämäni" tosiaan perustuu omaan tutustumiseeni islamiin ja ympärilläni olevien muslimien näkökulmiin asioista. Enkä puhu nyt vain tyhmänä muslimin vaimona vaan oman perheeni sekä mieheni perheen kertomien perusteella.

        http://www.islamopas.com/varden.html


      • bidraldi

        Eipä ei.. eihän miehillekään mitään suuseksiä tarvii antaa... itse asiassa jos puhutaan orgasmin vahvuudesta mies saa kovimman orkun tutkitusti omin kätösin eli pillu on miesten maailmassa ihan turha kapine seksissä jostain suusta nyt puhumattakaan;) Todennäköisesti kädetystä kovempaan taivaaseen mies pääsee myös penetroimalla itseään tai anaalitapit runkkaus...Naiset tunnetusti eivät osaa kädettää miestä tarpeeksi kovaa, joten Nainen on miehelle täysin turha pakollinen lisääntymisen lisäke ja huoltokone.

        Ihmisellä kuitenkin on monia tarpeita jotka eivät ole "järjellä" selitettävissä ( mutta tieteillä havaittavissa) kuten rakkaus,läheisyys ja hyäksytyksituleminen sekä ruumiillinen täyttymyksen saavuttaminen ja himo, joka yhdistyy sielulliseen voimaantumisen tunteeseen ja raukeutumiseen. Vaikka monille löytyykin omansukupuolen piiristä näitä tarpeita tyydyttävä kumppani, ovat myös heteroseksuaaliset suhteet mahdollisia ;)

        Siinä mielessä pillunlutkutus on turhaa, että taitavalla sormipelillä saadaan aikaan myös vastaavaa nautintoa puhumattakaan klitoriskiihottimista mutta jos ajatellaan pillunlutkuttelua suutelua vastaavana nautintona siinä on pareja yhdistävä voima ja se että mies polvistuu naisen pyhän eteen ja kumartuu suutelemaan sen herkkää nuppua ja katsoo naista hänen salaisimpaansa hyväksyen ja ihaillen on vähintäänkin yhtä voimaannuttavaa kuin naisen kumartuminen miehensä eteen hellimään ja ihailemaan rakkauden salkoa ja imemään sen energian itseensä, jättäen miehelle rennon hyäksytyksi tullemisen tunteen. Kamasutrassa on myös ohjeita miehen ja naisen yhteiseen oraaliseen "voimaannuttamiseen".

        Ylipainolla ja itsetunnolla on toki suhde myös seksin kiinnostavuuteen (Myös miehillä!) mutta se pitääkö nainen klitorisorkuista vai vaginaalisista tai anaalisista(?) tai saako orkun pelkkää tissiä puristamalla on myös yksilön oman ruumiin seksuaalisuusherkkyyttä, samoinkuin se kestääkö mies tunteja asennossa, valahtaako naisen naurusta tai tuleeko reisille. Normaaleja naisten rintojakaan ei tarvitse suudella saati kosketella "sisään ja ulos"-seksissä(si?) mutta jostain syystä nämä nisien ja peppujen muodot ovat tärkeitä niin miehille kuin naisillekin (nännien imeminen pakaroiden/lihasten puristelu...) seksipartneria valitessa. Suuseksi myös pitkittää itse seksuaalista tapahtumaa ja on mitä parhainta kiusoittelua mennessä kohti mahdollista penetrointia jos sille edes on tarvetta...

        Jos suurin osa naisista on ilmoittanut useissa aiheesta tehdyissä tutkimuksissa. että ei saa orgasmia penetraatiossa ilman klitorikseen kohdistuvaa stimulaatiota, niin muodostaako suurin osa naisista tällöin epänormaalin vähemmistön;)
        Naisesi paremminkin kuuluu vähemmistöön joka saa orgasmin ilmaa koskemalla, onnittelut hänelle. Toisaalta hän voi myös näytellä saavansa, koska ei välitä omista haluistaan eikä halua sinun antavan hänelle parasta, sillä parhaita seksinhetkiä tuskin halutaan kokea merkityksettömissä suhteissa (tämän vuoksi yhden illan suhteissa seksi on säheltämistä ja maksulliseltakin saa vain käteenvetoa vastaavan tunteen paitsi jos jompikumpi on niitä harvinaisuuksia, jotka voivat kokea suuria tunteita seksissä partnerin tasosta/suhteestaan ihmiseen riippumatta.)
        On myös todettu, että Naiset voivat kyllä näytellä orgasmin mutta miehet koko suhteen (etenkin netissä;) )


      • ...
        Taiah kirjoitti:

        ..kuinka sitten samalla sivulla kehoitetaan ihmisiä käyttämään vieroitukseen tehtyjä lääkevalmisteita jotka sisältävät nikotiinia?
        Vaikka ne heti seuraavassa artikkelissa ovatkin kiellettyjä..
        Ihmettelen syvästi tätä asiaa.
        Omasta mielestäni tupakoinnin voisi kieltää ihan kaikilta uskontoon katsomatta..en mitenkään yritä sitä tässä puolustaa. Ja kaikki "tietämäni" tosiaan perustuu omaan tutustumiseeni islamiin ja ympärilläni olevien muslimien näkökulmiin asioista. Enkä puhu nyt vain tyhmänä muslimin vaimona vaan oman perheeni sekä mieheni perheen kertomien perusteella.

        http://www.islamopas.com/varden.html

        Vaikka joku ihminen polttaakin, kai hänellä on myös oikeus kääntyä uskoon ja lopettaa tupakointi, mikäli niin haluaa, ja se on vaikeaa ilman vieroitusta, varmasti siksi puhutaan.

        Ja tupakkahan on huumaava aine, ja Islam nimen omaan kieltää kaiken, mikä vaikuttaa mieleen ja ajatteluun.

        Mutta polttaahan moni muslimi, ja juo alkoholia. Myös toiset pettävät vaimoa, vaikka Islam sanoo parhaan miehen olevan se, kuka parhaiten kohtelee vaimoaan.

        Eihän suomalaisetkaan elä täysin uskonnon mukaan :)

        En muuten ymmärrä, miksi kävit mulle niin varmana räyhäämään tästä asiasta, jos et itse ottanut selvää siitä. Tiedän kyllä monia muslimien vaimoja ja Islamiin kääntyneitä suomalaisia naisia, jotka eivät itse ota selvää asioista, vaan olettavat niiden olevan niinkuin näyttävät olevan.


      • 100%varma
        ... kirjoitti:

        Vaikka joku ihminen polttaakin, kai hänellä on myös oikeus kääntyä uskoon ja lopettaa tupakointi, mikäli niin haluaa, ja se on vaikeaa ilman vieroitusta, varmasti siksi puhutaan.

        Ja tupakkahan on huumaava aine, ja Islam nimen omaan kieltää kaiken, mikä vaikuttaa mieleen ja ajatteluun.

        Mutta polttaahan moni muslimi, ja juo alkoholia. Myös toiset pettävät vaimoa, vaikka Islam sanoo parhaan miehen olevan se, kuka parhaiten kohtelee vaimoaan.

        Eihän suomalaisetkaan elä täysin uskonnon mukaan :)

        En muuten ymmärrä, miksi kävit mulle niin varmana räyhäämään tästä asiasta, jos et itse ottanut selvää siitä. Tiedän kyllä monia muslimien vaimoja ja Islamiin kääntyneitä suomalaisia naisia, jotka eivät itse ota selvää asioista, vaan olettavat niiden olevan niinkuin näyttävät olevan.

        on sitten tämäkin asia tarkistettu imaamilta(sen verran asiasta ollut käden vääntöä) ja islamin viralinen kanta on, ettei tupakkaa voi verrata possuun, huumeisiin tai alkoholiin, vaikka onkin pahaksi terveydelle, eli EI ole HARAM!
        tupakointi vahingoittaa terveyttä joka sinällään on haram mutta tupakointi tekona ei ole haram. eli parempi varmistaa asiat viralliselta taholta kun copypastata netistä ;)


      • ....
        100%varma kirjoitti:

        on sitten tämäkin asia tarkistettu imaamilta(sen verran asiasta ollut käden vääntöä) ja islamin viralinen kanta on, ettei tupakkaa voi verrata possuun, huumeisiin tai alkoholiin, vaikka onkin pahaksi terveydelle, eli EI ole HARAM!
        tupakointi vahingoittaa terveyttä joka sinällään on haram mutta tupakointi tekona ei ole haram. eli parempi varmistaa asiat viralliselta taholta kun copypastata netistä ;)

        Tää sun imaamis on varmaan kova polttelemaan tupakkaa. Sun kannattaisi opetella lukemaan Koraania, jos sataprosenttisen varmuuden asiaan haluat. Islam kieltää KAIKKI aineet, jotka vaikuttavat ihmisen ajatuskykyyn, mitkä huumaavat. Kai sinä aikuisena tiedät, että tupakka huumaa?
        Tässä on nyt kysymys ihan samanlaisesta ilmiöstä kuin esim se, että monet muslimit polttavat pilveä, kun kuvittelevat sen olevan pienempi paha kuin alkoholin.
        Kyllä se ´Koraani on itse luettava, ja on uskottava, eikä kannata keksiä, että noh, mieluummin vedän tässä askin tupakkaa kuin syön ranskanleipää, jossa on emuglointiaineena sian rasvaa (tietääköhän imaamisi sitä). Kumpikohan on se pienempi paha. Itse poltan tupakkaa, enkä kuitenkaan syö sikaa, enkä mitään tuotteita, joissa säilontäaineen ensimmäinen kirjain on E. En siis ole mikään pyhimys, mutta tiedän, etten ole mitenkään korkeammalla, kuin ne, ketkä käyvät joskus baareissa, harrastavat irtosuhteita tai syövät possua.


      • ....
        .... kirjoitti:

        Tää sun imaamis on varmaan kova polttelemaan tupakkaa. Sun kannattaisi opetella lukemaan Koraania, jos sataprosenttisen varmuuden asiaan haluat. Islam kieltää KAIKKI aineet, jotka vaikuttavat ihmisen ajatuskykyyn, mitkä huumaavat. Kai sinä aikuisena tiedät, että tupakka huumaa?
        Tässä on nyt kysymys ihan samanlaisesta ilmiöstä kuin esim se, että monet muslimit polttavat pilveä, kun kuvittelevat sen olevan pienempi paha kuin alkoholin.
        Kyllä se ´Koraani on itse luettava, ja on uskottava, eikä kannata keksiä, että noh, mieluummin vedän tässä askin tupakkaa kuin syön ranskanleipää, jossa on emuglointiaineena sian rasvaa (tietääköhän imaamisi sitä). Kumpikohan on se pienempi paha. Itse poltan tupakkaa, enkä kuitenkaan syö sikaa, enkä mitään tuotteita, joissa säilontäaineen ensimmäinen kirjain on E. En siis ole mikään pyhimys, mutta tiedän, etten ole mitenkään korkeammalla, kuin ne, ketkä käyvät joskus baareissa, harrastavat irtosuhteita tai syövät possua.

        Siis piti laittaa, että E, jossa numerosarja alkaa 4:llä :D


      • 100%varma....
        .... kirjoitti:

        Tää sun imaamis on varmaan kova polttelemaan tupakkaa. Sun kannattaisi opetella lukemaan Koraania, jos sataprosenttisen varmuuden asiaan haluat. Islam kieltää KAIKKI aineet, jotka vaikuttavat ihmisen ajatuskykyyn, mitkä huumaavat. Kai sinä aikuisena tiedät, että tupakka huumaa?
        Tässä on nyt kysymys ihan samanlaisesta ilmiöstä kuin esim se, että monet muslimit polttavat pilveä, kun kuvittelevat sen olevan pienempi paha kuin alkoholin.
        Kyllä se ´Koraani on itse luettava, ja on uskottava, eikä kannata keksiä, että noh, mieluummin vedän tässä askin tupakkaa kuin syön ranskanleipää, jossa on emuglointiaineena sian rasvaa (tietääköhän imaamisi sitä). Kumpikohan on se pienempi paha. Itse poltan tupakkaa, enkä kuitenkaan syö sikaa, enkä mitään tuotteita, joissa säilontäaineen ensimmäinen kirjain on E. En siis ole mikään pyhimys, mutta tiedän, etten ole mitenkään korkeammalla, kuin ne, ketkä käyvät joskus baareissa, harrastavat irtosuhteita tai syövät possua.

        kumpaakohan nyt oikein uskoisi? ihmistä joka on toiminut imaamina viimeiset 30vuotta vai suomalaista joka tuskin on lukenut koraania alkuperäiskielellä?

        itseäni ei sen enempää asia kiinnosta mutta kyselin mieheltäni asiasta jokin aika sitten ja vierailtuamme nyt mieheni kotimaassa, "keskustelimme"(mieheni käänsi kysymykseni) imaamin(joka itseasiassa on mieheni sukulainen) kanssa ja myös tämän kysymyksen esitin hänelle, koska itse poltan... ja vastaus oli se mitä aikaisemmin kirjoitin :) joten pahoitteluni etten usko suomalaiskäännynnäistä enemmän kuin imaamia muslimimaasta!


      • asioistaselvää
        ... kirjoitti:

        Vaikka joku ihminen polttaakin, kai hänellä on myös oikeus kääntyä uskoon ja lopettaa tupakointi, mikäli niin haluaa, ja se on vaikeaa ilman vieroitusta, varmasti siksi puhutaan.

        Ja tupakkahan on huumaava aine, ja Islam nimen omaan kieltää kaiken, mikä vaikuttaa mieleen ja ajatteluun.

        Mutta polttaahan moni muslimi, ja juo alkoholia. Myös toiset pettävät vaimoa, vaikka Islam sanoo parhaan miehen olevan se, kuka parhaiten kohtelee vaimoaan.

        Eihän suomalaisetkaan elä täysin uskonnon mukaan :)

        En muuten ymmärrä, miksi kävit mulle niin varmana räyhäämään tästä asiasta, jos et itse ottanut selvää siitä. Tiedän kyllä monia muslimien vaimoja ja Islamiin kääntyneitä suomalaisia naisia, jotka eivät itse ota selvää asioista, vaan olettavat niiden olevan niinkuin näyttävät olevan.

        etköhän se ollut sinä ketä räyhäämään alkoi... ?? :D


      • Anonyymi
        ktdffk kirjoitti:

        "Normaalia naista ei tarvitse pillusta lutkuttaa, edes siihen koskea, siiderivalaalla asiat ovat toisin."

        Kyllä aika moni normaali nainen haluaa harrastaa seksiä toisinaan. Yleensä siihen kuuluu jonkinlaista koskemista.

        Mun muslimimies itsekin pullukka. Suuseksiä antaa ja haluaa mulle orgasmin. Eli molemmat olemme hieman ylipainoisia. Jos mies ei itse täytä adoniksen piirteitä,ei hän voi niitä naiseltakaan vaatia😁


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Tää sun imaamis on varmaan kova polttelemaan tupakkaa. Sun kannattaisi opetella lukemaan Koraania, jos sataprosenttisen varmuuden asiaan haluat. Islam kieltää KAIKKI aineet, jotka vaikuttavat ihmisen ajatuskykyyn, mitkä huumaavat. Kai sinä aikuisena tiedät, että tupakka huumaa?
        Tässä on nyt kysymys ihan samanlaisesta ilmiöstä kuin esim se, että monet muslimit polttavat pilveä, kun kuvittelevat sen olevan pienempi paha kuin alkoholin.
        Kyllä se ´Koraani on itse luettava, ja on uskottava, eikä kannata keksiä, että noh, mieluummin vedän tässä askin tupakkaa kuin syön ranskanleipää, jossa on emuglointiaineena sian rasvaa (tietääköhän imaamisi sitä). Kumpikohan on se pienempi paha. Itse poltan tupakkaa, enkä kuitenkaan syö sikaa, enkä mitään tuotteita, joissa säilontäaineen ensimmäinen kirjain on E. En siis ole mikään pyhimys, mutta tiedän, etten ole mitenkään korkeammalla, kuin ne, ketkä käyvät joskus baareissa, harrastavat irtosuhteita tai syövät possua.

        Mites lääkkeet. Muslimiukkoni vetää mm ketipinor,mirtazapin ja ne jos mitkä vaikuttaa päähän!!!


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Vaikka joku ihminen polttaakin, kai hänellä on myös oikeus kääntyä uskoon ja lopettaa tupakointi, mikäli niin haluaa, ja se on vaikeaa ilman vieroitusta, varmasti siksi puhutaan.

        Ja tupakkahan on huumaava aine, ja Islam nimen omaan kieltää kaiken, mikä vaikuttaa mieleen ja ajatteluun.

        Mutta polttaahan moni muslimi, ja juo alkoholia. Myös toiset pettävät vaimoa, vaikka Islam sanoo parhaan miehen olevan se, kuka parhaiten kohtelee vaimoaan.

        Eihän suomalaisetkaan elä täysin uskonnon mukaan :)

        En muuten ymmärrä, miksi kävit mulle niin varmana räyhäämään tästä asiasta, jos et itse ottanut selvää siitä. Tiedän kyllä monia muslimien vaimoja ja Islamiin kääntyneitä suomalaisia naisia, jotka eivät itse ota selvää asioista, vaan olettavat niiden olevan niinkuin näyttävät olevan.

        Huonoin seksi oli syyrian kurdin kanssa,ei seisonut ja siemenet lens nopeasti. Hyi. Muutenkin vaikeaa oli "suhde"' ja onneksi päättyi😂😂


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Tää sun imaamis on varmaan kova polttelemaan tupakkaa. Sun kannattaisi opetella lukemaan Koraania, jos sataprosenttisen varmuuden asiaan haluat. Islam kieltää KAIKKI aineet, jotka vaikuttavat ihmisen ajatuskykyyn, mitkä huumaavat. Kai sinä aikuisena tiedät, että tupakka huumaa?
        Tässä on nyt kysymys ihan samanlaisesta ilmiöstä kuin esim se, että monet muslimit polttavat pilveä, kun kuvittelevat sen olevan pienempi paha kuin alkoholin.
        Kyllä se ´Koraani on itse luettava, ja on uskottava, eikä kannata keksiä, että noh, mieluummin vedän tässä askin tupakkaa kuin syön ranskanleipää, jossa on emuglointiaineena sian rasvaa (tietääköhän imaamisi sitä). Kumpikohan on se pienempi paha. Itse poltan tupakkaa, enkä kuitenkaan syö sikaa, enkä mitään tuotteita, joissa säilontäaineen ensimmäinen kirjain on E. En siis ole mikään pyhimys, mutta tiedän, etten ole mitenkään korkeammalla, kuin ne, ketkä käyvät joskus baareissa, harrastavat irtosuhteita tai syövät possua.

        Koko islami ja muslimius on typerää. Suomiakat koittaa prassailla että on.se hiänöö olla tumman kaa ja ottaa selkään ja olla patjana...


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        Kyllä tupakka on ihan yhtä haram kuin possu ja viina, jos et tätä tiedä niin voit tutustua netin kautta/ jonkun muslimin(joka oikeasti tietää asiasta) kautta heidän maailmaansa, sillä minä kyllä tiedän mikä on haram ja mikä ei! :)

        Alaikösten ahdistelu ei taida olla haram heille?


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        www.islamopas.com/rokning.html

        Kun luulet jotain tietäväsi, mutta oikeasti ei ole harmainta aavistustakaan asiasta, ota selvää, ennenkuin aletaan huuteleen ;)

        Kyllä ne panee tyttöystäviä. Höpöä etteivät muka. Myös yhden yön juttuja.


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Tää sun imaamis on varmaan kova polttelemaan tupakkaa. Sun kannattaisi opetella lukemaan Koraania, jos sataprosenttisen varmuuden asiaan haluat. Islam kieltää KAIKKI aineet, jotka vaikuttavat ihmisen ajatuskykyyn, mitkä huumaavat. Kai sinä aikuisena tiedät, että tupakka huumaa?
        Tässä on nyt kysymys ihan samanlaisesta ilmiöstä kuin esim se, että monet muslimit polttavat pilveä, kun kuvittelevat sen olevan pienempi paha kuin alkoholin.
        Kyllä se ´Koraani on itse luettava, ja on uskottava, eikä kannata keksiä, että noh, mieluummin vedän tässä askin tupakkaa kuin syön ranskanleipää, jossa on emuglointiaineena sian rasvaa (tietääköhän imaamisi sitä). Kumpikohan on se pienempi paha. Itse poltan tupakkaa, enkä kuitenkaan syö sikaa, enkä mitään tuotteita, joissa säilontäaineen ensimmäinen kirjain on E. En siis ole mikään pyhimys, mutta tiedän, etten ole mitenkään korkeammalla, kuin ne, ketkä käyvät joskus baareissa, harrastavat irtosuhteita tai syövät possua.

        Miu muslim man vetää ketipinoreita. Eikös nekin oo haramia heille. Tosin hänellä on pahoja mt ongelmia...


      • Anonyymi
        100%varma.... kirjoitti:

        kumpaakohan nyt oikein uskoisi? ihmistä joka on toiminut imaamina viimeiset 30vuotta vai suomalaista joka tuskin on lukenut koraania alkuperäiskielellä?

        itseäni ei sen enempää asia kiinnosta mutta kyselin mieheltäni asiasta jokin aika sitten ja vierailtuamme nyt mieheni kotimaassa, "keskustelimme"(mieheni käänsi kysymykseni) imaamin(joka itseasiassa on mieheni sukulainen) kanssa ja myös tämän kysymyksen esitin hänelle, koska itse poltan... ja vastaus oli se mitä aikaisemmin kirjoitin :) joten pahoitteluni etten usko suomalaiskäännynnäistä enemmän kuin imaamia muslimimaasta!

        Miten sie jaksa olla muyslimin kaa.


      • Anonyymi
        tabarka kirjoitti:

        kieletty islamissa??? heh, mites sitten selität että arabi/muslimimaat ovat kärkisijoilla tupakan kulutuksen suhteen?
        kyllä se nyt niin vain on että alkoholi on haram eli täysin kielletty mutta tupakointi vain pahasta, kuten kaikkialla muuallakin maailmassa....
        ja mitä tähän alkuperäisen kysymykseen, niin eivät ne ainakaan siitä pidä että vaimot huutelevat netin keskustelupalstoilla seksi mieltymyksistään(tyttöystävienhän kanssa ei harrasteta seksiä)

        Harrastavatpa hyvinkin tyttöystävien kanssa,enemmän kuin vaimojen.


      • Anonyymi
        Taiah kirjoitti:

        ..kyllä ole. Koraanissakin sanotaan, että se on pahasta, mutta ei kiellettyä kuten alkoholi, huumeet ja sianliha. JA tämä on kuultu luotettavasta lähteestä. Ei keltään suomen baareissa notkuvalta tapa-muslimilta. Eikä hän kuitenkaan itse edes polta..Ainoa kielto on, että kun olet polttanut et saa mennä moskeijaan jossa haju häiritsee muita rukoilijoita. Sama koskee tässä asiassa myös valkosiplua ja sipulia. Että otetaan niistä asioista oikeasti selvää ennekuin aletaan huuteleen.

        Monet muslimit juo ja jopa syö sikaa. Eihän sitä kukaan valvo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun muslimimies itsekin pullukka. Suuseksiä antaa ja haluaa mulle orgasmin. Eli molemmat olemme hieman ylipainoisia. Jos mies ei itse täytä adoniksen piirteitä,ei hän voi niitä naiseltakaan vaatia😁

        Tämä👊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoin seksi oli syyrian kurdin kanssa,ei seisonut ja siemenet lens nopeasti. Hyi. Muutenkin vaikeaa oli "suhde"' ja onneksi päättyi😂😂

        Kyllä ne on yksiä pärkeleitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaikösten ahdistelu ei taida olla haram heille?

        Se on suotavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastavatpa hyvinkin tyttöystävien kanssa,enemmän kuin vaimojen.

        Todellakin.


    • Häpihäpihäpii

      Seksi on parempaa kuin suomalaisen kanssa muutenkin. Paljon intiimimpää, hellempää ja huomioonottavampaa. Mies antaa suuseksiä siinä missä minäkin, eikä halua milläänlailla alistaa tms. Ollaan puhuttu anaaliseksistä, mutta koska minä en halua sitä, ei mies vaadi. Suomalaiseen mieheen erona toki se, ettei piittaa eikä halua seksileluja mukaan sänkyyn. Mutta sillä ei ole minulle mitään väliä :)

    • kocam

      Olen ollut naimisissa muslimi miehen kanssa jonkun vuoden ja kyllä seksi on parempaa kuin suomalaisen miehen kanssa koskaan. Mieheni on todella hellä ja huomioonottava kaikessa, myös sängyssä. Kyllä hänelle minä olen ensisijalla siellä sängyssä ja sitten vasta hän. Suuseksi on normaalia, ei siinä ole mitään kiellettyä. Hän ei pakota minua mihinkään mitä en halua. Hellempää ja rakastavampaa miestä en voi edes kuvitella. Hän ei myöskään käännä minulle töykeästi selkäänsä seksin jälkeen vaan haluaa helliä ja halailla.

      • oletko ollut???

        Oletko ollut kaikkien muslimimiesten ja suomalaisten kanssa panemassa? Jos et, et voi todella vertaillakkaan!!


      • häpihäpihäpiii

        Minunkaan mieheni ei seksin jälkeen nouse röökille ja kuselle ja käännä selkäänsä sen jälkeen ja krooh (kuten tyypillinen suomalainen mies), vaan päinvastoin -oli sitten kuinka hikinen ja kuumissaan jo valmiiksi- vetää minut kainaloonsa ja halailee ja hellii vielä pitkään seksin jälkeen. Vähänkö luxusta! :)


      • 32
        häpihäpihäpiii kirjoitti:

        Minunkaan mieheni ei seksin jälkeen nouse röökille ja kuselle ja käännä selkäänsä sen jälkeen ja krooh (kuten tyypillinen suomalainen mies), vaan päinvastoin -oli sitten kuinka hikinen ja kuumissaan jo valmiiksi- vetää minut kainaloonsa ja halailee ja hellii vielä pitkään seksin jälkeen. Vähänkö luxusta! :)

        "Vähänkö luxusta! :) "

        Tiedätkö mikä on vielä enemmän "luxusta"? Se, että on riittävän viisas ymmärtääkseen, ettei seksi ole kansallisuus- tai uskontokysymys. Oikeasti, oletteko te jääneet viisivuotiaan tasolle älyllisessä kehityksessä vai mistä tämä idioottimainen vertailu johtuu?


      • kocam
        oletko ollut??? kirjoitti:

        Oletko ollut kaikkien muslimimiesten ja suomalaisten kanssa panemassa? Jos et, et voi todella vertaillakkaan!!

        Minä ainakaan en ole väittänytkään olleeni kaikkien suomalaisten tai muslimien kanssa. Kommenttini : "seksi on parempaa kuin suomalaisen miehen kanssa koskaan" .. tämä on minun kokemukseni. Siis nykyinen mieheni on minulle paras, paras kaikista niistä joiden kanssa olen seurustellut aikaisemmin, parempi kuin exäni joka oli suomalainen. Se että hän on hellä ja huomaavainen, ei varmastikaan johdu siitä että hän on muslimi tai ei ole syntyperältään Suomalainen. Hän ei ole ihonväriltään tumma, joten ei johdu siitäkään. Vaan hänen perusluonteestaan. Kaikki muslimit eivät ole itsekkäitä. Kaikki suomi miehet eivät ole paskoja, se yksi joukosta vain sattui minulle. Onneksi nykyinen mieheni on todellakin ihana mies.


      • HK lenkki hoisuissa
        kocam kirjoitti:

        Minä ainakaan en ole väittänytkään olleeni kaikkien suomalaisten tai muslimien kanssa. Kommenttini : "seksi on parempaa kuin suomalaisen miehen kanssa koskaan" .. tämä on minun kokemukseni. Siis nykyinen mieheni on minulle paras, paras kaikista niistä joiden kanssa olen seurustellut aikaisemmin, parempi kuin exäni joka oli suomalainen. Se että hän on hellä ja huomaavainen, ei varmastikaan johdu siitä että hän on muslimi tai ei ole syntyperältään Suomalainen. Hän ei ole ihonväriltään tumma, joten ei johdu siitäkään. Vaan hänen perusluonteestaan. Kaikki muslimit eivät ole itsekkäitä. Kaikki suomi miehet eivät ole paskoja, se yksi joukosta vain sattui minulle. Onneksi nykyinen mieheni on todellakin ihana mies.

        Mitenkähän seksi sujuu sulla viiden vuoden kuluttua ihanan muslimisi kanssa. Onko edes oikea musu. Mitä ihanampi alussa sen paskempi lopussa!


      • 11111111
        HK lenkki hoisuissa kirjoitti:

        Mitenkähän seksi sujuu sulla viiden vuoden kuluttua ihanan muslimisi kanssa. Onko edes oikea musu. Mitä ihanampi alussa sen paskempi lopussa!

        taidat itse haluta tuota lenkkiä ;)


      • Anonyymi
        häpihäpihäpiii kirjoitti:

        Minunkaan mieheni ei seksin jälkeen nouse röökille ja kuselle ja käännä selkäänsä sen jälkeen ja krooh (kuten tyypillinen suomalainen mies), vaan päinvastoin -oli sitten kuinka hikinen ja kuumissaan jo valmiiksi- vetää minut kainaloonsa ja halailee ja hellii vielä pitkään seksin jälkeen. Vähänkö luxusta! :)

        Sama täällä. Ja monesti suukkoja ilman seksiaikeita. Ei voi yleistää että kaikki muslmimiehet pitäis suomalaisia naisia huorina.


      • Anonyymi
        HK lenkki hoisuissa kirjoitti:

        Mitenkähän seksi sujuu sulla viiden vuoden kuluttua ihanan muslimisi kanssa. Onko edes oikea musu. Mitä ihanampi alussa sen paskempi lopussa!

        Olet kateellinen. Myönnä. Sulla varmaan paha olla oman miehes kans.


      • Anonyymi
        häpihäpihäpiii kirjoitti:

        Minunkaan mieheni ei seksin jälkeen nouse röökille ja kuselle ja käännä selkäänsä sen jälkeen ja krooh (kuten tyypillinen suomalainen mies), vaan päinvastoin -oli sitten kuinka hikinen ja kuumissaan jo valmiiksi- vetää minut kainaloonsa ja halailee ja hellii vielä pitkään seksin jälkeen. Vähänkö luxusta! :)

        Hien haju luxusta😂😂😂


      • Anonyymi
        11111111 kirjoitti:

        taidat itse haluta tuota lenkkiä ;)

        Tosiaan,mitä ihanampi alussa,paskempi lopussa...


      • Anonyymi
        häpihäpihäpiii kirjoitti:

        Minunkaan mieheni ei seksin jälkeen nouse röökille ja kuselle ja käännä selkäänsä sen jälkeen ja krooh (kuten tyypillinen suomalainen mies), vaan päinvastoin -oli sitten kuinka hikinen ja kuumissaan jo valmiiksi- vetää minut kainaloonsa ja halailee ja hellii vielä pitkään seksin jälkeen. Vähänkö luxusta! :)

        Joopa joo.


      • Anonyymi
        häpihäpihäpiii kirjoitti:

        Minunkaan mieheni ei seksin jälkeen nouse röökille ja kuselle ja käännä selkäänsä sen jälkeen ja krooh (kuten tyypillinen suomalainen mies), vaan päinvastoin -oli sitten kuinka hikinen ja kuumissaan jo valmiiksi- vetää minut kainaloonsa ja halailee ja hellii vielä pitkään seksin jälkeen. Vähänkö luxusta! :)

        Älä kehtaa valehdella...


      • Anonyymi
        HK lenkki hoisuissa kirjoitti:

        Mitenkähän seksi sujuu sulla viiden vuoden kuluttua ihanan muslimisi kanssa. Onko edes oikea musu. Mitä ihanampi alussa sen paskempi lopussa!

        Niin ne on.


    • 14+7

      Tyypillinen muslimimies on neitsyt eikä tiedä seksistä tai edes pimpin sijainnista mitään, onhan esiaviollinen seksi haram ja koko aihe tabu.

      Palstan naisten muslimimiehet eivät ole tyypillisiä, vaan super-hyper rakastajia. Taitonsa he ovat oppineet
      1) homoseksillä
      2) eläinseksillä
      3) huorissa
      4) panemalla länkkäreitä.

      Mihin kategoriaan miehesi kuuluu?

      • gyip

        kaikki muslimit eivät ole samanlaisia kuten eivät myöskään kaikki kristityt. joten melko turha keskustelu. ellei joku ole pannut kaikkia muslimeja ja kaikkia kristittyjä.


      • valitsen sen

        unohtu, synnynnäinen lahjakkuus!


      • bid

        että menee hyvin
        Sinä oletat että menee superhyper hyvin
        jos sanoo jonkun poikkipuolisen sanan kumppanin seksitaidoista
        Oletat että suhde on kaikin puolin paska kun seksikään ei suju.
        Et sinä rehellisiä vastauksia halua. Haluat vain kuulla ylistystä, suomalaisten haukkumista tai puhetta anaaliyhdyntään pakottavista raiskaajista.

        Seksi opitaan opettelemalla kumppanin kanssa aina uudelleen suhteessa koska kukaan partneri ei ole samanlainen mutta kaikkia pitää osata kuunnella. Kuka näistä naisista on sanonut, että mies oli superhyvä seksissä heti ekastakerrasta lähtien tai että kaikki kerrat onnistuisivat ja joka päivä lakanat laulaisivat? suhdeseksihän vain paranee vanhetessaan, jos molemmat ovat parannusehdotuksille avoimia ja kuuntelevat toistensa ehdotuksia ja on yhteistä aikaa tähän harjoitteluun. ja suhteessa on kertoja jolloin seksi ei vain onnistu tai tyydyttää vain toista ja tässä kumppaninsyyllistäminen vain pahentaaasiaa...

        Ahman tapauksessa onnellinen lapsuus, hyvä äiti suhde(?) pitkä avioliitto kotimaassa (vaimo lähti rahan ja toisen miehen mukaan mutta nyt on taas osoittanut kiinnostusta mutta ahmaa ei kiinnosta), vuosien yhdessä olo/seksi suomiexän kanssa (exä haluaisi vieläkin seksiä) on varmaan vaikuttanut siihen, että hän osaa huomioida naista niin sängyssä kuin muutenkin mutta kukaan ei voi olla seksissä niin huono, etteikö toinen voisi opettaa paitsi, jos ei kuuntele eikä välitä mitä toinen sanoo ja ottaa kaiken kritiikin itseensä.

        Ja toinen juttu, että todennäköisesti herjausta pelkäävät naiset, joilla mies on (toiveidesi mukaan) hirviö sängyssä (on itsekäs tai oppinut tapansa "huorilta" ja kotimaansa sioilta omistushimo), eivät viitsi edes asenteelliseen ketjuun tällä osallistua, joten pääpaino on sitten viesteissä, joissa kumppania kehutaan (ja vertaillaan kotimaiseen mikä tietysti on yksilötasolla typerää hyväksynnän hakemista niin miehiltä kuin naisilta mutta ymmärrettävää).

        Seksi naisen kanssa ei ole suoritusta vaan kuuntelua ja siihen ei tarvita kuin vastaanottavainen mieli ja korvat. Isolla munalla tai notkealla kielellä ei tee mitään, jos ei kuuntele toisen reaktioita ja jos oma sydän saati toisen sydän ei ole mukana siinä mitä tekee ja yhdessä tehdään.
        Casanovan salaisuus kuuluisimpana rakastajana todennäköisesti oli se, että hän jäi naisten mieleen ja on kirjoitettu että hän todella rakasti jokaista naista, jonka kanssa hän seksiä harjoitti.
        Miehen ei tarvitse ajatella tai tuntea kuin nainen tai olla edes naisanatomian ammattilainen kun vain antaa luvan naisen ohjata itseään ja kuuntelee naisen reaktioita ja on itse spontaani ja luova ja kiinnostunut... niin sitä oppii ja toisen on hyvä opettaa.
        Vaihtamallakumppania kuin sukkia ei koskaan opi sitä minkä oppii kiintymällä, eli läsnäoloa ja tuntemista ja tunnustelua. Exäni oli neitsyt muslimimies ja itsellänikään ei ollut kokemusta, joten pidin seksiä ihan hyvänä koska itse enimmäkseen tein siitä hyvää ja ajatus siitä, että olimme naimisissa teki seksistä turvallista ja olin tyytyväinen aina kun sain (mies oli haluton ja aina töissä ja kylmäkoskettelija) mutta "tavattuani" ahman en voisi enää tyytyä vähempään (ahmakin on aina päivät töissä mutta iltaisin lämpöä ja energiaa riittää muuhunkin kuin nukkumiseen).


    • Clarinette

      Olet kuullut? Miksi olet kiinnostunut? Oletko kiinnostunut muslimimiehistämme? tai haaveiletko omasta? Parempaa seksiä ei voi olla - sisältäen suuseksiä! Mmmm.....

      • hmmmmmmmm

        Onko seksi uskonnosta kiinni? Mielenkiintoista. Millaista on mainostamasi muslimiseksi ja mikä tekee siitä islamilaista? Koraanistako se rakastelemisen taito opetellaan? Toisaalta on uskontoja, joihin seksihommat kuuluvat ihan elimellisesti (hah), niin kuin tämä tantra. Vai onko se pikemminkin elämänfilosofia.


    • Taiah

      Tässä nyt näistä suomessa olevista tapamuslimeista vai harjoittavista muslimeista? Kaikki nämä tapamuslimithan väittävät olevansa syömättä Ramadanin aikaan..yllättäen heidät kuitenkin yöllä löytää baarista kahvilta ja päivällä pelikoneiden äärestä..mut se siittä..aiheeseen.
      Suuseksi ei kuulu muslimeiden seksiin..ei kumminkaan puolin. Ja huorat ottaa suihin. Että enskerralla kun muslimies pyytää ottaan suihin niin kertoo se aika paljon hänen ajattelustaan. Koska siis muslimeillehan seksi on ennenkaikkea lastentekoa varten! Ja miksi aikoinaan (ja yhä tänä päivänäkin) ympärileikataan tyttölapsia? Jotta he eivät nauttisi seksistä! Niin kertoohan se jo paljon siitä, että kuinka puolisot huomioidaan. Onneksi tänä päivänä toisin. Mutta nämä esimerkit vain siksi, ettethän sinä aloittaja voi kysyä, että miten muslimimiehet suhtautuvat seksiin..Kun ei ne ole muslimeita!! Vaan sillä siivellä olijoita, jotka voivat tarpeen vaatiessa vedota uskontoonsa. Mutta muslimi : harjoittaa uskontoaan, ei käy ravintoloissa tai ole humlaisten ihmisten kanssa, ei käytä huumeita, viettää ramadania, käy säännöllisesti moskeijassa tai ainakin rukoilee kotona, ei käytä kireitä vartalonmyötäisiä vaatteita, tai muutenkaan huomiota herättäviä vaatteita, ei omista tatuointeja, ei harrasta uhkapelia tai nosta mitään sossun ilmaisia rahoja (koska ne ovat haram), ei korviksia jnejne..lista on loputon. Ei se ole muslimi jos vaan sanoo ettei syö sianlihaa.
      Mutta jos sanon, että seksi oman ARABI-mieheni kanssa on hyvää. Siihenhän tässä otsikossa viitattiin.
      Enemmän kyse kulttuurista ja maan tavoista kuin uskonnosta.

      • HUH!!!

        meinaatkos että VAIMO on HUORA jos ottaa MUSLIMI- AVIOMIEHELTÄÄN suihin???


      • mummo00

        nyt kyllä menit pikkasen pitkälle, vaikka ylseensä tekstisi ovat olleet ihan asiaa...
        ensinnäkin jos islamissa seksi on vain lapsentekoa varten, niin miten selität kohdat joissa sanotaan että vaimojen täytyy pitää miehensä tyytyväisenä, eikä vaimolla ole oikeutta kieltäytyä seksistä kun AVIOmies sitä haluaa?!
        MISSÄÄN ei ole mainittu suuseksin olevan pahasta,päinvastoin, vaimon tehtävähän on pitää mies TÄYSIN tyytyväisenä... ainoastaan anaaliseksistä on sanottu että se on epäkunnioitusta vaimoa kohtaan...
        ja minä kyllä tiedän mistä puhun, olen ollut 26vuotta harjoittavan muslimin vaimo...
        eli jospa pikkuvaimo tarkistaisi tietonsa jostain muualtaKIN kuin omalta ARABI mieheltään, ennen kuin tulee muita huoriksi nimittelemään ;)


      • Taiah
        mummo00 kirjoitti:

        nyt kyllä menit pikkasen pitkälle, vaikka ylseensä tekstisi ovat olleet ihan asiaa...
        ensinnäkin jos islamissa seksi on vain lapsentekoa varten, niin miten selität kohdat joissa sanotaan että vaimojen täytyy pitää miehensä tyytyväisenä, eikä vaimolla ole oikeutta kieltäytyä seksistä kun AVIOmies sitä haluaa?!
        MISSÄÄN ei ole mainittu suuseksin olevan pahasta,päinvastoin, vaimon tehtävähän on pitää mies TÄYSIN tyytyväisenä... ainoastaan anaaliseksistä on sanottu että se on epäkunnioitusta vaimoa kohtaan...
        ja minä kyllä tiedän mistä puhun, olen ollut 26vuotta harjoittavan muslimin vaimo...
        eli jospa pikkuvaimo tarkistaisi tietonsa jostain muualtaKIN kuin omalta ARABI mieheltään, ennen kuin tulee muita huoriksi nimittelemään ;)

        ..ehkä olisin voinut asian muotoilla toisin, oikeassa olet.
        Njooh..itse en osaa sanoa kuin noista pohjois-afrikan maista, koska kyseisten ihmisten (vanhempien ja nuorempien) mielipiteitä asioista olen kuunnellut. Että eivät nämä mielipiteet ihan vain oman mieheni sanomisiin perustu..Oma perheeni kuitenkin asuu muslimimaassa. En ihan niin sinisilmäinen ole kuitenkaan, että nielisin ihan kaikki mitä mieheni todeksi väittää, ottamatta asiasta selvää jostain muualta myös :) varsinkin kun on kyse tälläisestä asiasta. Mutta anteeksi kaikilta, jotka ottivat tekstini epäkunnioittavana..ei ollut tarkoitus. JA ensikerralla muotoilen sanani toisin. Ja Mummo00, kaikki kunnioitukseni sinulle!
        Ramadan Mabrouk!


      • :-(
        Taiah kirjoitti:

        ..ehkä olisin voinut asian muotoilla toisin, oikeassa olet.
        Njooh..itse en osaa sanoa kuin noista pohjois-afrikan maista, koska kyseisten ihmisten (vanhempien ja nuorempien) mielipiteitä asioista olen kuunnellut. Että eivät nämä mielipiteet ihan vain oman mieheni sanomisiin perustu..Oma perheeni kuitenkin asuu muslimimaassa. En ihan niin sinisilmäinen ole kuitenkaan, että nielisin ihan kaikki mitä mieheni todeksi väittää, ottamatta asiasta selvää jostain muualta myös :) varsinkin kun on kyse tälläisestä asiasta. Mutta anteeksi kaikilta, jotka ottivat tekstini epäkunnioittavana..ei ollut tarkoitus. JA ensikerralla muotoilen sanani toisin. Ja Mummo00, kaikki kunnioitukseni sinulle!
        Ramadan Mabrouk!

        Mieti vähän ensikerralla mitä kirjoitat,ENNEKUIN kirjoitat! KAHBA!!!


      • Taiah
        :-( kirjoitti:

        Mieti vähän ensikerralla mitä kirjoitat,ENNEKUIN kirjoitat! KAHBA!!!

        ..ei ehkä pitäisi ottaa tuntemattomien kirjoituksia noin pahasti itseensä. Ja osaat jopa hiukka kirjoittaa arabiaa :) Noin sitä pitää!
        Taisi kuitenkin joku osua kohdalleen, kuin noin paljon kimpaannuit? ;)


      • :-(
        Taiah kirjoitti:

        ..ei ehkä pitäisi ottaa tuntemattomien kirjoituksia noin pahasti itseensä. Ja osaat jopa hiukka kirjoittaa arabiaa :) Noin sitä pitää!
        Taisi kuitenkin joku osua kohdalleen, kuin noin paljon kimpaannuit? ;)

        vastasin vain samalla mitalla sulle kuin mitä kirjoittelet toisista TUNTEMATTOMISTA...ihan mielenkiinnosta vaan,niin etkös itse ole muka KOSKAAN maistanut mieheltäsi???
        vaikka tiedän vastauksen kysymättäkin...hahahaa,tekopyhä kimittäjä!!! :o)


      • mummo00
        :-( kirjoitti:

        Mieti vähän ensikerralla mitä kirjoitat,ENNEKUIN kirjoitat! KAHBA!!!

        eiköhän lopeteta tämä huorittelu nyt heti alkuunsa, ihmisiä on erilaisia ja jokaisella omat mielipiteensä, joku tykkää näin ja joku toinen noin... mutta tosiasiahan on ettei suuseksi ole kiellettyä/paheksuttavaa islamissa, päin vastoin jos tykkää/mies tykkää, niin siitä vaan mutta eihän sitä ole pakko tehdä jos ei pidä touhusta....

        keskittykäähän arvon leidit nyt pitämään huolta siitä omasta kullasta ja unohtaa tälläiset riitelyt, tämän kaltainen käytös kun ei todellakaan kuulu islamiin :)

        ramadan kariim :)


      • :-(
        mummo00 kirjoitti:

        eiköhän lopeteta tämä huorittelu nyt heti alkuunsa, ihmisiä on erilaisia ja jokaisella omat mielipiteensä, joku tykkää näin ja joku toinen noin... mutta tosiasiahan on ettei suuseksi ole kiellettyä/paheksuttavaa islamissa, päin vastoin jos tykkää/mies tykkää, niin siitä vaan mutta eihän sitä ole pakko tehdä jos ei pidä touhusta....

        keskittykäähän arvon leidit nyt pitämään huolta siitä omasta kullasta ja unohtaa tälläiset riitelyt, tämän kaltainen käytös kun ei todellakaan kuulu islamiin :)

        ramadan kariim :)

        vastasin vain samalla mitalla...:)


      • tunisialaisen vaimo
        mummo00 kirjoitti:

        nyt kyllä menit pikkasen pitkälle, vaikka ylseensä tekstisi ovat olleet ihan asiaa...
        ensinnäkin jos islamissa seksi on vain lapsentekoa varten, niin miten selität kohdat joissa sanotaan että vaimojen täytyy pitää miehensä tyytyväisenä, eikä vaimolla ole oikeutta kieltäytyä seksistä kun AVIOmies sitä haluaa?!
        MISSÄÄN ei ole mainittu suuseksin olevan pahasta,päinvastoin, vaimon tehtävähän on pitää mies TÄYSIN tyytyväisenä... ainoastaan anaaliseksistä on sanottu että se on epäkunnioitusta vaimoa kohtaan...
        ja minä kyllä tiedän mistä puhun, olen ollut 26vuotta harjoittavan muslimin vaimo...
        eli jospa pikkuvaimo tarkistaisi tietonsa jostain muualtaKIN kuin omalta ARABI mieheltään, ennen kuin tulee muita huoriksi nimittelemään ;)

        Menit Taiah kyllä todellakin liian pitkälle kun huorittelet täällä noin :( mielestäni miehen ja vaimon välinen seksi on heidän välinen asia ja heidän päätettävissään oleva asia eikä siihen taida mitään erillistä ohjeistusta olla...
        kunhan on molemminpuolinen halu ja kunnioitus mukana,se on tärkeintä :)
        ihmiset ovat erilaisia ja haluavat ja nauttivat erilaisista asioista eikä suuseksissä mielestäni ole todellakaan
        mitään pahaa eikä se todellakaan tee vaimosta huoraa jos hän antaa miehelleen suuseksiä!!!
        koitahan jatkossa vähän miettiä mitä kirjoitat vaikka kuinka tunnet olevasi siveämpi kuin muut... ;o(


      • Taiah
        tunisialaisen vaimo kirjoitti:

        Menit Taiah kyllä todellakin liian pitkälle kun huorittelet täällä noin :( mielestäni miehen ja vaimon välinen seksi on heidän välinen asia ja heidän päätettävissään oleva asia eikä siihen taida mitään erillistä ohjeistusta olla...
        kunhan on molemminpuolinen halu ja kunnioitus mukana,se on tärkeintä :)
        ihmiset ovat erilaisia ja haluavat ja nauttivat erilaisista asioista eikä suuseksissä mielestäni ole todellakaan
        mitään pahaa eikä se todellakaan tee vaimosta huoraa jos hän antaa miehelleen suuseksiä!!!
        koitahan jatkossa vähän miettiä mitä kirjoitat vaikka kuinka tunnet olevasi siveämpi kuin muut... ;o(

        ..sanoin, olen pahoillani, että kirjoitin aika tökerösti. Ja en ole missään luokitellut itseäni yhtään sen siveämmäksi kuin kukaan muukaan..täällä tai muuallakaan.
        Ja niinkuin mummo00 tuossa jo kirjoittikin, niin eiköhän nyt edetä tästä vaan..anteeksi olen pyytänyt.


      • Taiah
        :-( kirjoitti:

        vastasin vain samalla mitalla sulle kuin mitä kirjoittelet toisista TUNTEMATTOMISTA...ihan mielenkiinnosta vaan,niin etkös itse ole muka KOSKAAN maistanut mieheltäsi???
        vaikka tiedän vastauksen kysymättäkin...hahahaa,tekopyhä kimittäjä!!! :o)

        ..vastaan, että en ole. Uskoit tai et. Ja eiköhän tämä asia ole nyt käsitelty. Pyysin anteeksi ajattelematonta kirjoitustani. Mutta sinä olet selvästi tehnyt oman mielipiteesi minusta..


      • :-(
        Taiah kirjoitti:

        ..vastaan, että en ole. Uskoit tai et. Ja eiköhän tämä asia ole nyt käsitelty. Pyysin anteeksi ajattelematonta kirjoitustani. Mutta sinä olet selvästi tehnyt oman mielipiteesi minusta..

        En menettänyt yöuniani :) mutta jos tuntemattomat tulee huoritteleen niin annan kyllä takaisin!
        SE SIITÄ JA HYVÄÄ YÖTÄ! :)


      • Taiah
        :-( kirjoitti:

        En menettänyt yöuniani :) mutta jos tuntemattomat tulee huoritteleen niin annan kyllä takaisin!
        SE SIITÄ JA HYVÄÄ YÖTÄ! :)

        ..meitä moku-suhteessa olijoita tällä palstalla huoritellaan päivin ja öin :( Tuo nyt multa sattu oleen pieni ylilyönti..
        Mutta valitettavasti täällä on niitäkin, jotka haukkuvat ihan päivittäin ja jokaista kirjoitusta..


      • Anonyymi
        mummo00 kirjoitti:

        eiköhän lopeteta tämä huorittelu nyt heti alkuunsa, ihmisiä on erilaisia ja jokaisella omat mielipiteensä, joku tykkää näin ja joku toinen noin... mutta tosiasiahan on ettei suuseksi ole kiellettyä/paheksuttavaa islamissa, päin vastoin jos tykkää/mies tykkää, niin siitä vaan mutta eihän sitä ole pakko tehdä jos ei pidä touhusta....

        keskittykäähän arvon leidit nyt pitämään huolta siitä omasta kullasta ja unohtaa tälläiset riitelyt, tämän kaltainen käytös kun ei todellakaan kuulu islamiin :)

        ramadan kariim :)

        Syominaiset heittelee arabisloganeita. Ette te muutu arabeiks,vaik mies on sellanen. T syyrialaisen tyttöystävä


    • bidraldi

      Eiköhän nuo asiat ihan riipu muslimista ja muutenkin suhteesta naiseen ja häneen itseensä.
      Exä ei antanut suuseksiä, lupaili vain mutta hänellä oli muutenkin ongelmia itsensä kanssa olihan hän jäänyt vaille isää nuorena työkiireet. Ahma antaa pyytämättä ja pyydettäessä mutta ei ketään siihen tietenkään pakoteta. Molempien pitää vaan muistaa sheivata ettei suuseksistä heivata... hyvässä menossa pikku karvatkaan ei ole este mutta pörröviidakko on läpäisemätön este.

      Ahma väittää, että hänen kotimaassaan niin naiset kuin miehetkin ajavat karvat myös alapäästään (saman kuulin myös exältä tms.) kerran kuussa hygieniasyistä, en kuitenkaan usko että (huom. naiselle annettu) suuseksi olisi siellä yleistä tästäkään huolimatta ja voi olla että kaikki naisetkaan ei suuseksiin suostu.
      Tiedän 2muuta miestä sieltä päin, jotka siitä tykkäävät (ahma on esm. sanonut että "xxx:n vaimo itkee kun XXX ei ole kotona nyt syömässä hänen "vanukasta""(vanukas englanniksi on saman kuuloinen kuin pillu ahman kotimaisella))

      Aviollinen "seksi" on Islamissa paljon enemmän esillä (myönteisesti) kuin Kriskin uskossa ja "tyydytysvelvollisuus" (jos se kirjasta luetaan oikea oppisesti) koskee sekä miestä, että naista.
      Nainenhan saa ottaa eron, jos mies ei häntä voi tyydyttää.Todennäköisesti seksin tyydytysvelvollisuus käytännössä tulee koskettamaan vain naisia (kuten se on kautta aikain koskenut naisia myös länsimaissa).

      Matkallani kaverini kotimaassa keskustelin myös aviottomasta seksistä paikallisen omanikäisen tytön kanssa (olimme kavereita) ja hän sanoi, että ajat ovat muuttuneet vaikka vanhemmat eivät sitä sallikaan nuoret tapailevat salassa toisiaan myös seksin/seurustelun merkeissä ainakin pääkaupungissa. Hän itse ei tuntunut tuomitsevan asiaa, tosin ehkä hän arvasi mielipiteeni länsimaisena, joten hän oli diplomaattinen. Omasta seksielämästään hän ei kertonut, enkä edes kysynyt mutta hänellä on poikaystävä jonka veli mm. tietää. Näistä tyttöystävistä ja poikaystävistä ja salaisista tapaamisista avauduttiin minulle muidenkin perheen nuorten taholta enkä minä kertonut mitään "vanhoille" paitsi ahmalle, koska tiedän, että hän ei lavertelisi.

      Onhan kirjoitettu, että nainen on miehen pelto ja mies saa käydä pelloillaan milloin haluaa ja tämä kyllä monissa maissa varmaan otetaan kirjaimellisesti vaikka jokainen tietää mitä siitä seuraa, jos joutuu vain toisen tarpeita tyydyttämään jäädessä itse ilman.

      Ilmeisesti ahma on ollut tyydyttävä puoliso ja poikaystävä kun exvaimot (kotimaiset) ja extyttöystävä ovat häntä kyselleet (tosin voihan olla että kukaan ei ole kysynyt ja hän on kiroittanut itse exiensä kaihoisat viestit, joita on minulle näyttänyt.) Enkä kyllä ihmettele miksi nämä naiset vuosienkin jälkeen hänet tahtoisivat vaikka ovat tahoillaan päässeet uusiin naimisiin ja suomiexälläkin useampi suomimies jo kierroksessa.

      Itse tykkään antaa ja saada ja kaikesta seksiin ja suhteeseemme liittyvästä puhutaan (tosin miehethän ovat huonoja analysoimaan suhdettaan tai parantamaan seksielämää, joten aloitus jää yleensä minulle mutta puheet, päätökset ja tulokset ovat yhteisiä.) Ahma suhtautuu suhteeseemme kuin meillä olisi aikaa koko elämä mutta minä kuulema elän joka tuntia hänen kanssa kuin hän kuolisi huomenna:) Ehkä minua vain pelottaa vakiintuminen ja vakiintumisesta aiheutuva rytmi, joka johtaa kyllääntymiseen miehillä aiemmin kuin naisilla ja siksi minun pitää kokoajan keksiä uutta ja olla "vaikea nainen". Jos mies joutuu naisensa valoittamaan joka kerta ja tekemään asioita naisen vuoksi onhan siinä ihan eri meininkin kuin että töistä tullessa muija makaisi haarat levällä dildokourassa ja kysys käheesti et "pannaaks rakas?"

      Ahmalla ei myöskään töiden takia riitä energia kaikkeen siihen, mitä suhde mieheltä vaatisi mutta hyvä, että hän jaksaa vapaillaan iltaisin hieroa ja tehdä ruokaa, viedä siivota jälkensä ja pitää ulkonäöstään huolta sekä jutella ja valvoa puoleen yöhön ja olla hellä rakastaja sekä töistäkin joskus soitella kuulumisia ja kysyä olenko ostanut ruokaa, syönyt ja muistanut ulkoilla, tavata kavereita sekä opiskella jne. minusta se on kivaa vaikka jotain muuta varmaan ahdistaisi.

    • Anonyymi

      Meillä seksi on erittäin avointa ja harrastamme myös suuseksiä molemmin puolin. Miehelle minun orgasmi on erittäin tärkeä asia. Kuukautisten aikana emme harrasta seksiä, mutt joskus on käynyt niin että menkat ovat alkaneet seksin aikana. Ei ole maailman loppu ollut. Pesulla käymme ennen ja jälkeen. Harrastamme myös anaaliseksiä. On huomaavainen ja hyvä rakastaja. Varmaan yksilöllistä tuokin. Jos vaikka ei ole kokemusta naisen tyydyttämisestä sekä sulkeutunut luonne niin silloinhan herkästi mies kuvittelee, että suoraan jyystämään on se juttu miten nainen tyydytetään. Ja tietysti on kaikissa miehissä niitä joita ei naisen nautinto kiinnosta, ei ole pelkästään kulttuuri/uskonto riippuvainen asia.

    • Anonyymi

      Nylkyttöö hetken,en ikinä saanu orkkua. Suuseksuä antou näykkimällä hampailla alapäätäni. Hyh. Eksä siitä tuli. Ei enää koskaan muslimia.

    • Anonyymi

      Just kuuntelin asiasta mitä Suomen Islmilaisen yhteisön tms joku pääimaami puhui asiasta sekä suomalainen professori. Molemmat olivat sitä mieltä, että seksi kuukautisten aikana ja Ramadani aikana ennen auringon laskua on kielletty ja tietty esiaviollinen seksi. Korostivat sitä, että se on kirjan kansan eli juutalaisten ja kristittyjen peruja ettei seksistä saa nauttia että se on jotekin likaista. Nämä edellämainitut asiat ovat kielletty muut asiat pariskunnan oman harkinnan varassa olevia asioita. Tietysti sitten sivulauseessa että mies saa käydä " pellollaan" niin useasti kuin tahtoo. Mies on huono mies jos ei välitä tyydyttää naistaan.

      • Anonyymi

        Kyllä panee myös kuukautisten aikaan. Pane millon vaan ketä vaan. Kunhan vaan haarat aukeaa oli varattu tai ei.


    • Anonyymi

      Se on totta. Alussa sain suuseksiä. Nyt ei enää,mutta olisi kyllä työntämässä vehettää minun suuhun. Muutenkin alkuhuuman jälkeen ei ole ollut kivaa. Ei kuuntele minua lainkaan missään. Varoitan todella vakavasti naiset ja tytöt teitä. Myös läpsiminen kuuluu kuvioon alkuhuuman jälkeen eikä mies ole enää hymyilevä kuten alussa. Varmasti saatte ekat 3kk lahjoja ym matkoja. Sitten tahti kääntyy. Mutta jokaisen on kai nähtävä omin silmin.

    • Anonyymi

      Voi voi,pettävät vaimojaan. Kyllä tämä mies jonka kanssa paneskelua niin nuolee minua,sex leluja toi,tyydyttää minut ja kysyy oliko tarpeeksi hyvää ja haluanko lisää jne. Eli juupa juu. Vaikka islamissa avioliiton ulkopuolista sex ei saisi tehdä niin kyllä nää tekkee. Ja minä kun haluan olla sinkku,mutta haluan tarpeeni tyydyttää niin tämä sopii mulle!

    • Anonyymi

      Parhainta seksiä mitä ikinä oon saanu Oli myös tosi romanttinen 😊 ja oli iso se Ei vaan pystyny kuulema tekeen sitä hitaasti halusi sitä niin paljon
      Aina kuunteli mitä itse halusin

    • Anonyymi

      Ei tarvitse kysellä.Opetele puhuman hänen kanssa avoimesti aihe ja opeta itse häntä hyväksi rakastajaksi.On hyvä oppiman ja huomioi tarpeesi num.1 kun puhut opetat häntä.Kerrot mistä tykäät,muta älä vain itse ota, Muista kysy mistä hän tykää? Et kadu silloin ja saat maailman parasta seksiä.

    • Anonyymi

      Menepä lapsi mummon luokse keskustelemaan satuolennoista.

    • Anonyymi

      Seksin jälkeen muslimi pyyhii kullin verhoihin ja lähtee kotiin !!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe