Muistaako kukaan? Tykkääkö kukaan? mielipiteitä. Aivan mahtava vanha kunnon Pink Floyd. Kertokaa myös lempi biisit/levyt. Mun mielestä paras levy Dark Side of The Moon paras biisi echoes ja hig hopes
Pink Floyd
19
2636
Vastaukset
- progehirmu
No tottahan tuo muistetaan. Ihan sikahyvää kamaa Animalssiin asti. Lähes kaikkien suuresti suitsuttama The Wall on minusta melkoisen pitkästyttävä teos, jossa on vain pari hyvää biisiä. Ehkä sitä pitää tarkastella jotenkin kokonaisuutena, vaan eipä avaudu mulle. Pidän sitä Roger Waterssin soololevynä.
Henkilökohtainen suosikkilevy on Meddle. Siinä ei ole yhtään huonoa biisiä. Myös alkuaikojen psykedelia iskee kybällä, tosin ummagumman studiolevy on ehkä pinkkareiden hirvein tekele. Livelevy onkin sitten sitäkin rautasempaa kamaa. - 206cc
Ihastuin Bändin tuotantoon joskus 80luvun puolivälissä ja siitä asti se on ollut Yksi Parhaista Bändeistä.
Parhaita levyjä:Dark side of the Moon,Wish You were Here, The Wall.
Biisejä:Echoes,Wish You Were Here,The Fletcher Memorial Home,Set The Control Heart of The Sun,
Us and Them,Shine on You Grazy Diamond,Arnold Layne.......- peittokeiju
kyllä kolahtaa ja kovasti tännekin.Hieno bändi!
- Jussi
Pink Floyd tuotannosta olen nauttinut alusta alkaen v-67.Levyt on tullu hankittua ja edelleen usein tulee soitettua ja kuunneltua --NAUTTIEN
Erittäin upeaa oli päästä konserttiin Lahden Suurhalliin 10.6 1989.Kolahti täysin.Väkeä oli vain noin 10.000.Upeaa musiikkia. - Pink Girl
Aivan mahtava bändi! yksi mun lemppareista.
Echoes on paras.- muumio
Huippuyhtye, levyjen sisältö ei kuuntelemalla kulu. Joistakin "vanhoista" jutuista kun ei enää jaksa innostua. Led Zeppelin ja Pink Floyd elävät yhä :)
Levysuosikki Dark side of the moon, ja yksittäinen kappale... hmm... onkos kukaan vielä sanonut Astronomy Domine ;)
Vanha Ummagumma oli aluksi liian outo levy minulle, mutta kaikkeen tottuu. Uudemmissakin levyissä on hienoja paloja, kuten Division Bellin Marooned.
- Robert
Tykkään kyllä Pink Floydista. Dark Side of the Moon on ihan ok, mutta erittäin yliarvostettu. Parhaat levyt ovat mielestäni The Wall ja Animals, paras biisi myös minun mielestäni Echoes. High Hopes taas on uudemman Pink Floydin ainoa todella hieno biisi.
- peikko
tykkään pink floydsistä.. hyvä bändi on.. we don't need no education on hyvä biisi :) ja muutkin biisit on hyviä..
- teemu---
peikko kirjoitti:
tykkään pink floydsistä.. hyvä bändi on.. we don't need no education on hyvä biisi :) ja muutkin biisit on hyviä..
another brick on the wall.. no mutta.. ei aleta nusuttamaan pilkkuja. liian hyvä bändi!
- original
Wish You Were Here
- asd
Parhaat kappaleet on ehdottomasti: Arnold Layne ja See Emily Play.
- Mepa
KYLLÄ!!!Siis vanhasta kunnon Pink Floydista tykätään ja tykätään myös kuunnella. harminpaikka kun kyseistä legendaa ei ole enää mahdollista kuulla ja nähdä livenä..Parasta levyä ei näin yht äkkiä osaa mainita, mutta parhaimpia kipaleita mielestäni on "Keep Talking", "Hig Hopes" ja ehdottomasti "Money". Mielenkiintoinen tuotos Floydilta on myös "The Wall". Kannattaa katsoa jos ei ole tullut vielä nähtyä..tosi erikoinenhan se on mutta silti "pakollinen" joka fanille ja muutenkin katsottava.
- 1214
1.the wall
2.arnold layne
3.echoes
4.kaikki biisit
ja kappaleista Money.arnold layne ja the wall
- Retkuilija
Erityisesti time ja money putoaa ja uutena suosikkina one these days.Totaalisen psykedeelinen biisi! Mahtavatko koskaan Suomeen tulla keikalle?
- on levy
jossa varsnkin On A Turning Away on erittäin hieno biisi joka kasvaa ja kasvaa niin että ainoa tapa lopettaa biisi on vain feidata se loppuun.
- Anonyymi
Oma suosikki bändi. Animals, The Wall, darks side of the moon todella hienoja. Ja monet muutkin. Olen käynyt livekeikalla 2010 the wall kiertueella.
Lempibiisit 1. Dogs
2. Comfortably numb
3. Hey you
4 money
5 time
6 another brick in the wall pt2
7. monia muita! - Anonyymi
Niin se on kumma se R.Watersiin kohdistuva vähättely ja suoranainen halveksunta vaikka heppu oli päävastuussa rokin historian komeimmasta 4 albumin suorasta. Siis siitä suorasta mikä alkoi DSotM albumilla, jatkui WYWH, jatkui Animals albumilla ja päättyi The Wall tuplaan.
Sen sijaan jokseenkin vähäpätöisestä S.Barretista jaksetaan jauhaa vaikka hemmon anti jäi pariin kolmeen varteenotettavaan biisiin ennekuin poltti aivonsa pilalle jollain huumepaskalla.
Watershan teki kaksi tai kolme varteenotettavaa biisiä jo ennen tuota mainittua 4 albumin suoraa, Joten Waters on ja oli biisintekijänä ihan toistaa luokkaa kuin mitä Barret ennen pimahdustaan oli.
Lisäksi Watersilla on nippu PF:stä lähtönsä jälkeen tehtyjä sooloalbumeja, ja ainakin yksi ihka aito, ei siis rock-ooppera, vaan millä klassismusikillisella mittapuulla hyvänsä mitaten aito ooppera, mutta hänen nimeään ei silti yleensä mainita kun keskustellaan rokin niin sanotuista suurista biisin tekijöistä. joihin R.Waters ilman muuta kuuluu sinne Lennon-McCartneyn, Dylanin, Jagger-Richards, B.Springsteeniin, Brooker-Reidin, Coffin-King, Leiber-Stoller, J.C.Fogertyn ym rinnalle. Olen joskus yrittänyt kuunnella Pink Floydia, mutta ei ole vielä oikein napannut. Luulin, että nappaisi, mutta ei kuitenkaan.
- Anonyymi
En tunnustaudu faniksi minäkään, vaikka olen kuunnellut Pink Floydin levyt. Yleisvaikutelma puuduttavan teennäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019