Mies juopottelee koko ajan

heeesheee

Mies juo ihan koko ajan. Sixpäkki illassa, ja pari viskipaukkua ennen nukkumaanmenoa:( Olen tapaillut häntä muutaman kuukauden, mutta nyt totuus alkaa valjeta. Aion olla sen verran itsekäs, että lopetan suhteen, sanoi kuka mitä tahansa. Mutta jos järjellä ajattelee, niin ongelmiahan tuo vaan tulevaisuudessa tietäisi, eikö vain..??

9

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Mäkin tapailin vähän aikaa tollasta mut kun huomasin miten paljon sitä alkoholia kuluu niin otin jalat alle. Niin kannattaa sunkin. Myöhemmin se on vaikeempaa.

• ladymist

Niin noh, itsekin jo tiedät ettei tuosta mitään hyvää seuraa.

• herrasmies?

Aviopuolisoni joi pullon päivässä, nyt löytyy herrasmiehenä treffipalstalta.
        Osaa vähän aikaa näyttää normaalilta ja juo salaa uudelta tyttöystävältään.
        Ei seuraa hyvää jatkossa.

• pois!

oikeassa olet, lähde pois kun vielä "helppoa"..

• juopon katkera akka

Etkö ole huomannut? Sillä on jo morsian, se pullo!!
      Jätä se ittes takia! :(

• tazzut

ongelmia tulevaisuudessa? no eiköhän tuossa ole ongelmaa jo nyt? miten edes olet alkanut tapailemaan tuollaista? eikös tuollaista jo hajun perusteella tiedä varoa...en ymmärrä naisia jotka miettii että onko ongelmallista jos mies juopottelee joka päivä.

itse olen jo eronnut alkkiksesta. kiitän jokaista päivää kun ei tarvitse sellaista katsella enää. ei ollu helppo päästä miehestä eroon. nuorena menin yksiin sen kanssa ja nalkkiin jäin miehen juominen paheni vain ja hallitsi meidän molempien elämää. nyt nautin. nyt en alkaisi tapailemaan miestä joka juo yhtään kaljaa. en siedä edes hajua.

• katriina2

sanoisin sinulle, että lähde ennen kuin on myöhäistä..itse olen ollut alkoholistin kanssa naimisissa jo yli 20 vuotta. välillä hän on viikon juomatta ja sitten juo moninkertaisesti enemmän kuin ennen.....aluksi vain viikonloppuisin ja nyt ollaan sillä asteella, että joka päivä! En jaksa enää enkä kuitenkaa haluaisi rikkoa perhettä.

• köyhä mies.

Minulla ei ole edes varaa juoda noin paljon joten kelpaiskos tällänen mies?

• Onneton

Meillä on jo suhdeasiat parenpaan päin. Juominen ei enää ole yhtä hallitseva osa elämäämme kuin ennen. Hän voi olla pitkiäkin aikoja juomatta ja silloin voin nauttia yhteisestä perheelämästä. Meillä on kaksi lasta. Toisinaan tuntuu kummalta kun olen yhden kerran lähtenyt ystävättäreni kanssa juhlimaan baariin, niin siitähän on tullut kauhea sota. Minä Olin fiksuna baarissa ja tanssin tietysti rohkeasti niinkuin ruukaan ja koko iltana ei todellakaan ollut tarkoitusta iskeä ketään Miestä, vaan joku oli ilmeisesti tanssinut liian lähellä..? En ollut kyllä itse tuntenut sitä niin. Mutta eipä siinä kaikki kun mieheni siskot olivat olleet siellä samaisessa baarissa juuri niihin aikoihin ja tulkinneet tilanteen siten että Olin yrittänyt iskeä jotain siellä ja kertoneet miehelleni nämä asiat. Kun Tulin kotia niin mieheni oli ryyppäämässä ja lapset kotona... elikkä se siitä rapulapäivästä jota joskus harvoin kerran elämässä oisin ihan itte saanut nauttia, kun mieheni olisi katsonut heidän peräänsä. Se siitä kerrasta..ja sain aika mukavat huudot vielä päälle että Olin huora ja pettäjä! Tässä vaan yx juttu niistä monista.. Antakaa mielellään palautetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5926
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3892
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2798
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2252
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2217
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162