Mulla on paksu tukka ja ihmettelen että miten kaikki haluaa paksun tukan ja kehuu mun hiuksia vaikka mä en tykkää niinstä yhtään. Häpeän niin tukkaani että pidän sitä aina ponnarilla ja nyt olen kyllästynyt siihen!
Kertokaa pliis mulle sopivia hiustyylejä tai sivustoja joilta voi ettii hiusmalleja!
Vinkkejä: Siniset silmät, keskipitkät, paksut hiukset, suorat.
Paksu tukka
16
3437
Vastaukset
- -----------
Joo, siis todella outo juttu että moni haluaa paksun tukan. Luulis nyt kaikkien haluavan sellaisen liuhuletin, jossa on tyyliin neljä haituvaa molemmilla puolin. Ei olis niin paljon kammattavaa.
- paksut on täälläkin
katsopa noita hiustenpidennys/tuuhennusnaisia. Eli kasvata tukka pitkäksi, ja sitten oikein hyvälle kampaajalle hakemaan rikottu malli. Hiirenhäntiä kampaavat suomalaiskampaajat eivät osaa rikkoa hiusta kauniiksi, mutta esimerkiksi Helsingissä Peili, Jony's, Point ovat sellaisia, joita usein kehutaan. Ota pari tällaista tuuhennettua misua kuvana mukaan, niin ymmärtävät mitä haet. Lindsayt, Kardashianit yms, heillä on kaikilla julmetusti paksunnetta siellä, jotta niin pitkä malli näyttää tuuhealta.
Pitkä hius on helpompi, kun paksuus asettuu paremmin mittasuhteisiin eikä tukka häröile ympäriinsä, pitkä hius pysyy myös helpommin selän puolella avonaisenakin. Hyvä leikkaus ja hyvä hoitoaine tekee siitä helpon hoidettavan, arkena riittää föönaus pää alassuin. - ---------
paksut on täälläkin kirjoitti:
katsopa noita hiustenpidennys/tuuhennusnaisia. Eli kasvata tukka pitkäksi, ja sitten oikein hyvälle kampaajalle hakemaan rikottu malli. Hiirenhäntiä kampaavat suomalaiskampaajat eivät osaa rikkoa hiusta kauniiksi, mutta esimerkiksi Helsingissä Peili, Jony's, Point ovat sellaisia, joita usein kehutaan. Ota pari tällaista tuuhennettua misua kuvana mukaan, niin ymmärtävät mitä haet. Lindsayt, Kardashianit yms, heillä on kaikilla julmetusti paksunnetta siellä, jotta niin pitkä malli näyttää tuuhealta.
Pitkä hius on helpompi, kun paksuus asettuu paremmin mittasuhteisiin eikä tukka häröile ympäriinsä, pitkä hius pysyy myös helpommin selän puolella avonaisenakin. Hyvä leikkaus ja hyvä hoitoaine tekee siitä helpon hoidettavan, arkena riittää föönaus pää alassuin.Et tainnut tajuta, että se oli sarkasmia...
- Hiirenhäntä
--------- kirjoitti:
Et tainnut tajuta, että se oli sarkasmia...
Eiköhän toi "paksut on täälläkin" -nimimerkin vastaus ollut tarkoitettu alkuperäiselle kirjoittajalle, eikä sun sarkastisen viestisi vastaukseksi :)
- ------------
Hiirenhäntä kirjoitti:
Eiköhän toi "paksut on täälläkin" -nimimerkin vastaus ollut tarkoitettu alkuperäiselle kirjoittajalle, eikä sun sarkastisen viestisi vastaukseksi :)
No miksi se sitten vastasi minulle? Tottakai oletan, että vastaus on tarkoitettu minulle, kun suoraan minun viestiini on vastattu.
- hh
------------ kirjoitti:
No miksi se sitten vastasi minulle? Tottakai oletan, että vastaus on tarkoitettu minulle, kun suoraan minun viestiini on vastattu.
pöhköpäät, lopettakaa tappeleminen turhasta. mustavalkoiset ja pilkkua rakastavat. olen pahoillani kun puuttumiseni asiaan häiritsee.
- Oleta rauhassa
------------ kirjoitti:
Tyhmäpä olet, jos et viestin sisällöstä tajunnut, ettei se ole tarkoitettu vastaukseksi "hupaisan" sarkastiseen viestiisi.
- --------
Oleta rauhassa kirjoitti:
Tyhmäpä olet, jos et viestin sisällöstä tajunnut, ettei se ole tarkoitettu vastaukseksi "hupaisan" sarkastiseen viestiisi.
Voi luoja... enpä olisi kenenkään uskonut ottavan noin nokkiinsa jostain läpänheitosta. No, meitä on moneen junaan.
Tappelua en kyllä missään nähnyt... jos ei sellaiseksi lasketa sitä, että piti alkaa ihan minua nimittelemään, mutta enpä moisesta loukkaannu.
Hyvää päivänjatkoa.
ps: opetelkaa vastaamaan oikeaan viestiin, selkeyttää ja helpottaa kummasti meitä kaikkia. - Lolliemo
--------- kirjoitti:
Et tainnut tajuta, että se oli sarkasmia...
Haluun emot/scenet ♥
- liity jäseneksi
- awryk
Saat olla tyytyväinen, että sinulla on paksut hiukset!
Sitten jos olisit ohuet hiukset, ongelmana olisi liian latteat hiukset joista EI OIKEASTI saa mitään tuuhean näköisiä millään. Ja vanhana kun hiuksia alkaa tippumaan päästä, et ole jonon ensimmäinen kaljupää!
Olen samaa mieltä, että kasvata hiukset pitkiksi!
Mihinkä asti sun hiukset on nyt?
Onko esim olkapäille? Oletko kokeillut taivuttaa hiuksia ulospäin? Toisi vähän pirteyttä hiuksiin!
Ainiin ja itse olen ylpeä omista OIKEASTI paksuista hiuksista ja kivaa kun jotkut niitä joskus kahdehtii ;)
p.s suoristusraudalla saisin hiuksistasi sileämmät, hiukset näyttäisi terveimmiltä.....- Minä taas
Kiitti awyk!
Arvostan tosi paljon sun kommentii. Toi oli niin totta!
- lililili
Ymmärrän tämän oikein hyvin. Itselläni on erittäin tuuheat hiukset, joista myös jaksetaan huomautella. Niistä aiheutuu seuraavanlaisia ongelmia:
1. Heti kun hiukset ovat hiukankin pidemmät, niskaan muodostuu päivässä eräänlainen takkupallo, jos pidän niitä avoimina. Tätä takkupalloa ei edes näe hiusmassan alla, se vain osuu ikävästi harjaan/kampaan tai romanttisen hiustenharojan sormiin.. ;)
2. Ellei päänahkaa säännöllisesti tuuleta esim. föönaamalla pesunjälkeen, päänahkaan muodostuu hilsekerros ja se alkaa kutista.
3. Suomessa ei kerta kaikkiaan osata leikata tuuheaa tukkaa. Pyydän aina keventävää leikkausta ja lopputuloksena kävelen ulos suunnilleen afrokampauksen mittasuhteet tukassani. Kampaamoissa ollaan niin tottuneita suomalaisiin liuhuletteihin, että leikkaavat kai huomaamattaan "paksuntavia" leikkauksia, ja minä kun en sellaista tarvitse, vaan näytän lähinnä tukehtuvan tämän pehkon alle.- paksu ja selvä
Tigin Fast-Fixx tai L'anzan Noni Fruit Detangler tukkaan pesun jälkeen, ja tarvittaessa myöhemminkin, jos takkua tulee!
- emo-95
Itselläni on ainakin melkein samanlaiset hiukset kuin sinulla,eli paksut,keskipitkät ja suorat hiukset.
http://4.bp.blogspot.com/_WKqrp9fMgQM/SgtHDqr4mxI/AAAAAAAAAg4/fJO47ka7M84/s400/emo-hair_girls.jpg
Leikkautin itselleni samantapaiset hiukset kuin tuossa kuvassa,mutta jätin ne hiukan pidemmiksi.Elikkä siis omat hiukseni on leikattu kerroksittain,jolloin saan niihin haluttessani lisää tuuheutta ja näyttävyyttä,mutta voin myös suoristaa ne näyttämään ohuemmilta.Kerroksittain leikkaus saa hiukset näyttämään ja tuntumaan kevyemmiltä, ja ne ovat ilmavammat ja viileämmät kesällä.Otsatukka ei tietenkään ole pakollinen,mutta itselleni sellaisen halusin.. Toivottavasti autoin edes vähän =) - We<3Your Hair
Siiis onko noi sun hiukset??? Ne on upeeet! Tykkkääääään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240