Pikku kakkosessa on nykyään käytössä musiikki jonka nimeä olen metsästänyt jo kauan, tuloksetta.
Alunperin musiikkiteeveellä pyörinyt video jossa on lintu ja kissa. Kissa on paikallaan ja sitten lintu pyllistää housut kintussa kissalle aikansa, kunnes kissa "fliitasee" lintua. Lintu palaa aina takaisin.
"sanat" menevät näin: aahhah hah hah hah ha haa, ooh hoh hoh ho hoo, eeh heh heh heh he hee, ääää häää häää häää ( ja sama jatkuu alusta)
Kaikenkaikkiaan hauska ralli, tarvitsisin kyseisen "kappaleen" nimen jotta voin jostain hankkia tuon biisin. Jos joku tietää mistä kappaleesta on kyse, olisin tosi kiitollinen.
Kiitoksia jo etukäteen!
mikä kappale??!
Hukassaliekappaleet
1
613
Vastaukset
- The4Horsemen
The big laugh song -Jurgen Schlachter
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634327Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan14031- 433622
- 183260
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343208Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h403041No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452990- 452635
- 422405
- 452169