Menin koneelle Itunesiin, niin sieltä oli kaikki ämppärin kappaleet kaponnut! Ne on mun ämppärissä, mutta ei Itunesissa. Sitten yhdistin mun ipodin Itunesiin, niin tuli tällanen texti:
"Ipodisi on synkronoitu toisen Itunes- kirjaston kanssa. Haluatko tyhjentää Ipodin ja synkronoida sen tämän itunes-kirjaston kanssa?
Ipod voidaan synkronoida vain yhden Itunes kirjaston kanssa kerrallaan. Ipodin tyhjentäminen ja ja synkronointi korvaa sen sisällön Itunes kirjaston sisällöllä."
TYHJENNÄ JA SYNKRONOI tai PERUUTA.
Mitä pitäis tehdä?! En tajua. En halua että se poistaa kaikki biisit ämppäristäkin pois!
Itunesin sisältö katosi?!?!
ipodiapua
3
283
Vastaukset
- ipodiapua
Latasin uuden Itunesin, ja Itunes kysyy taas samaa asiaa. Mitä teen!??
- 27
Eikös se tuossa selvästi sanota, iPodisi on synkronoitu toisen iTunes-kirjaston kanssa.
- ipodiapua
27 kirjoitti:
Eikös se tuossa selvästi sanota, iPodisi on synkronoitu toisen iTunes-kirjaston kanssa.
Joo, eli miten saan ne biisit takaisin Itunesiin? Itse en ole mitään ipodiani synkronoinut toisen Itunes-kirjaston kanssa, koska ihan yksi Itunes minulla on. Miten saisin biisit takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset20817025Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16112111Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1756575Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El405919Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644822MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny94647Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.183904Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m973606Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta803546En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103221