Itunesin kappaleet hävisi!??!

kamalaaauttakaa

Menin koneelle Itunesiin, niin sieltä oli kaikki ämppärin kappaleet kaponnut! Ne on mun ämppärissä, mutta ei Itunesissa. Sitten yhdistin mun ipodin Itunesiin, niin tuli tällanen texti:

"Ipodisi on synkronoitu toisen Itunes- kirjaston kanssa. Haluatko tyhjentää Ipodin ja synkronoida sen tämän itunes-kirjaston kanssa?
Ipod voidaan synkronoida vain yhden Itunes kirjaston kanssa kerrallaan. Ipodin tyhjentäminen ja ja synkronointi korvaa sen sisällön Itunes kirjaston sisällöllä."
TYHJENNÄ JA SYNKRONOI tai PERUUTA.

Mitä pitäis tehdä?! En tajua. En halua että se poistaa kaikki biisit ämppäristäkin pois!

4

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalaaauttakaa

Latasin uudelleen Itunesin koneelle. Ei auttanut. Kysyy uudelleen samaa asiaa. Mikä avuksi? En uskalla vastata 'kyllä', koska kun se poistaa ne kappaleet, jos ne ei tulekkaan enää takaisin. Mihin voin ottaa yhteyttä tai mitä voin tehdä että ongelma ratkeaisi???

• Mäkkihöperö

Mihin olet Tunes-kansion hukannut? Kerro se iTunesille.

• kamalaaauttakaa

löysin jotain itunes kansioita, ja itunesissa oli kohta 'lisää kansio itunesiin' ja yritin lisätä sitä, mutta itunes ei löytänyt niitä itunes kansioita, koska niissä ei ilmeisesti ollut musiikkia vaan ne olivat nimellä itunes-kirjasto, niitä ei pystynyt aukaisemaan. :S

• Mäkkihöperö
        kamalaaauttakaa kirjoitti:

löysin jotain itunes kansioita, ja itunesissa oli kohta 'lisää kansio itunesiin' ja yritin lisätä sitä, mutta itunes ei löytänyt niitä itunes kansioita, koska niissä ei ilmeisesti ollut musiikkia vaan ne olivat nimellä itunes-kirjasto, niitä ei pystynyt aukaisemaan. :S

Kyseessä on Tunes-kansio — ei iTunes-kansio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe