sydän tatuointi

hakusessa...

Kauan aikaa sitten näin eräässä frendien jaksossa, miten rachel oli laittanut lantioon pienen sydäntatuoinnin. Mielestäni se oli kaunis ja nyt haluaisinkin laittaa sellasen pienen söpön sydämen. Mutta nyt en ole miltään sivustolta löytänyt kuvaa samannäköisestä sydämestä. Jos joku muistaa millanen se sydän on ja voi linkitää kuvan samanlaiseen olisin tosi kiitollinen:D

6

1005

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeesaaaja

Varsin tavalliselta sydämeltä vaikuttaa. Se näkyy 2. kauden jaksossa "The one where Joye moves out".

http://www.youtube.com/watch?v=S8LXLZAq2sU&feature=related

Eli kun katsot klipin. Noin ajassa 2:33 sydän näkyy parhaiten. Normi hieman pulleampi sydän kyseessä, varmasti kykenet selittämään asian tatuoijalle.

• avusta

:)

• kyseisestä

tatskasta kuvaa. Itsi haluan kans tollasen mut pelkään etten osaa selittää kuvaa tatuoijalle tarpeeksi hyvin ja tuleekkin vääränlainen..

• 5+1

Luulen että ystävämme google osaa kertoa löytyykö sydämestä kuvaa vai ei. Oma-alotteisuutta peliin hei!! ;)

Ja varmasti tollaisen sydämen osaa selittää. On sitä selitetty monimutkaisiakin koko käden/selän peittäviä kuvia jne... Että eiköhän sydän ole melko helppo selitettävä! Ja tietenkin annat sitten tatuoijalle palautetta, onko hänen piirtämänsä kuva sellainen kuin haluat... :)

• nämä palstat
        5+1 kirjoitti:

Luulen että ystävämme google osaa kertoa löytyykö sydämestä kuvaa vai ei. Oma-alotteisuutta peliin hei!! ;)

Ja varmasti tollaisen sydämen osaa selittää. On sitä selitetty monimutkaisiakin koko käden/selän peittäviä kuvia jne... Että eiköhän sydän ole melko helppo selitettävä! Ja tietenkin annat sitten tatuoijalle palautetta, onko hänen piirtämänsä kuva sellainen kuin haluat... :)

ole sitä varten että täältä saa apua jos kysyy? Itse en nimenomaan löytänyt sivuu jolta sen kuvan löytäis ja siksi kysyin

• Little Pixy Princess

Tatuoijasi tulee suunnittelemaan kuvasi ensin paperille,
      missä kohdin voit pyytää häntä
      "lisäämään hieman tuohon"
      ja "kaventamaan tuosta"
      tai "pyöristämään tuota",
      kunnes kuva on juuri sen näköinen kun itse haluat. :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11175
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1664
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1066
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      102
      991
    Aihe